| | |
20.05.2009 08:52 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
660905
|
|
Růa
|
Město: Horaďovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 281 |
|
|
Tak jsem také úspěně opravil otevírání zadního okna. Byl přeruen přívod k mikrospínači. Zkouel jsem i proletovat spoje na okně, kde jsou připájené drátky, ale nepomohlo to a navíc jsem nechtěl sklo moc havit, abych si jetě nepřivydělal.
Nahradil jsem pouze ten jeden slabý drátek, co je přívod kostry k zámku. Proměřil jsem si dole na skle, který to je, ten jsem odpájel od skla a elektrospojkou (tuto malou spojku snadno schováte pod kryt) na něj připojil nový slabý telefoní černý kablík, ten jsem lepícím tmelem (není to klasický silikon) po obvodu přilepil na sklo a k hornímu pantu. Tam se můe u kablík napojit na původní vedení. Já jsem si ale sundal ten plast s třetím brzdovým světlem (drí asi na čtyrech roubech a dvou plastových příchytkách), protáhl tam ten nový kablík a auto rychlospojkou ho napojil a tam u konektoru. Je tam víc místa a nemusí se rozkuchat ten plast u pantu.
Tak jsem také úspěně opravil otevírání zadního okna. Byl přeruen přívod k mikrospínači. Zkouel jsem i proletovat spoje na okně, kde jsou připájené drátky, ale nepomohlo to a navíc jsem nechtěl sklo moc havit, abych si jetě nepřivydělal.
Nahradil jsem pouze ten jeden slabý drátek, co je přívod kostry k zámku. Proměřil jsem si dole na skle, který to je, ten jsem odpájel od skla a elektrospojkou (tuto malou spojku snadno schováte pod kryt) na něj připojil nový slabý telefoní černý kablík, ten jsem lepícím tmelem (není to klasický silikon) po obvodu přilepil na sklo a k hornímu pantu. Tam se můe u kablík napojit na původní vedení. Já jsem si ale sundal ten plast s třetím brzdovým světlem (drí asi na čtyrech roubech a dvou plastových příchytkách), protáhl tam ten nový kablík a auto rychlospojkou ho napojil a tam u konektoru. Je tam víc místa a nemusí se rozkuchat ten plast u pantu.;-)
|
|
20.05.2009 09:48 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
660912
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hmm tak tu rychlospojku vyndej a pripajej to ....tak rychlospojka neni na dlouho a zvlast u ukostreni bych to nedaval
hmm tak tu rychlospojku vyndej a pripajej to ....tak rychlospojka neni na dlouho a zvlast u ukostreni bych to nedaval
|
|
20.05.2009 21:09 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
660919
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Tak já jsem toto taky opravoval o víkendu (spolu se stěračem viz.jinde) a pořád mě vrtalo hlavou jak se ten spoj můe přeruit a hlavně kde a nael jsem to. Já to mám přeruený po tím zasr...ým plastem u pantů kde to je celý zatmelený průhlednou prunou hmotou která jde pěkně blbě vydloubat. Je to přeruený asi jeden centimetr od toho letovaného spoje (červeno-lutý tenký vodič na sklo). Tak jsem to nějak provizorně propojil a ve zadělal jeliko jsem neměl věci na opravu, e budu pokračovat zase jindy. No a teď přemýlím co dál mimo toho vaeho řeení. Kdysi jsem slyel e existuje jakýsi vodivý lak kterým se opravovalo přeruené vedení vytápění okna, ale nevím jestli to nebyl výmysl. Tak se ptám jestli otom někdo neslyel?
Pak mě napadá udělat si otvírání toho okna spinačem někde jinde je to jenom najít ten červ.lutý drát v kabelái vzadu a přes spinač ho ukostřovat. Třeba to dát přímo do přístrojovky. Bylo by to sice hodně práce ten drát natáhnout a dopředu, ale zase frajeřina Nebo to přetáhnout do zadních dveří a dát nějakej vypinač vedle stávajícího na zadní dveře - samořejmě zase odost víc práce a nákladů.
Ale asi to udělám jako ostatní jeliko jsem línej a nebo se na to úplně vykalu
Tak já jsem toto taky opravoval o víkendu (spolu se stěračem viz.jinde) a pořád mě vrtalo hlavou jak se ten spoj můe přeruit a hlavně kde a nael jsem to. Já to mám přeruený po tím zasr...ým plastem u pantů kde to je celý zatmelený průhlednou prunou hmotou která jde pěkně blbě vydloubat. Je to přeruený asi jeden centimetr od toho letovaného spoje (červeno-lutý tenký vodič na sklo). Tak jsem to nějak provizorně propojil a ve zadělal jeliko jsem neměl věci na opravu, e budu pokračovat zase jindy. No a teď přemýlím co dál mimo toho vaeho řeení. Kdysi jsem slyel e existuje jakýsi vodivý lak kterým se opravovalo přeruené vedení vytápění okna, ale nevím jestli to nebyl výmysl. Tak se ptám jestli otom někdo neslyel?
Pak mě napadá udělat si otvírání toho okna spinačem někde jinde je to jenom najít ten červ.lutý drát v kabelái vzadu a přes spinač ho ukostřovat. Třeba to dát přímo do přístrojovky. Bylo by to sice hodně práce ten drát natáhnout a dopředu, ale zase frajeřina :-) Nebo to přetáhnout do zadních dveří a dát nějakej vypinač vedle stávajícího na zadní dveře - samořejmě zase odost víc práce a nákladů.
Ale asi to udělám jako ostatní jeliko jsem línej :-) a nebo se na to úplně vykalu :-d
|
|
21.05.2009 13:07 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
660925
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
lak je dobrej ale na tohle moc pouzitelnej neni..existuje tenka samolepici medena paska ktera mi prijde jako lepsi reseni
lak je dobrej ale na tohle moc pouzitelnej neni..existuje tenka samolepici medena paska ktera mi prijde jako lepsi reseni
|
|
21.05.2009 21:17 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
660949
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ta folie se mně líbí, podobná se pouívá i na ESD podlahy pod vodivé lino. Jen jak udělat zatáčku?
Ta folie se mně líbí, podobná se pouívá i na ESD podlahy pod vodivé lino. Jen jak udělat zatáčku?
|
|
22.05.2009 08:03 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
660954
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
bud sw da oblouk udelat zak ze ji do pulky na nekolika mistech nastrihnes a pak ohnes a nasledne zapajis nebo ji proste na dvakrat prelozis a nebude to oblouk
bud sw da oblouk udelat zak ze ji do pulky na nekolika mistech nastrihnes a pak ohnes a nasledne zapajis nebo ji proste na dvakrat prelozis a nebude to oblouk
|
|
07.07.2009 20:44 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
873547
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Vyzjistil jsem, e originální sada Citroënu na opravu zadního okna stojí litr, a má kód REP001 nebo REP0001 (nevim zda dvě či tři nuly).
Citroën tvrdí, e oprava trvá 1,7h, a podle toho si účtuje hodinovku.
Výměna mikrospínače (pokud odeel ten) prý stojí litr.
Na výměnu mikrospínače je prý potřeba sundat stěrač, a ten prý často bývá zamrdanej, e nejde sundat, take se to tim můe zničit, a je potřeba jetě osmikilo na stěrač.
U Domanskýho mi reportovali, e se jim u (přestoe nikdo neví jak by se to mohlo stát) po opravě otvírání zadního okna vrátil někdo, e mu to okno pak prasklo, ale nevim, jestli to neni urban-story nebo do toho nefláknul kladivem.
Vyzjistil jsem, e originální sada Citroënu na opravu zadního okna stojí litr, a má kód REP001 nebo REP0001 (nevim zda dvě či tři nuly).
Citroën tvrdí, e oprava trvá 1,7h, a podle toho si účtuje hodinovku.
Výměna mikrospínače (pokud odeel ten) prý stojí litr.
Na výměnu mikrospínače je prý potřeba sundat stěrač, a ten prý často bývá zamrdanej, e nejde sundat, take se to tim můe zničit, a je potřeba jetě osmikilo na stěrač.
U Domanskýho mi reportovali, e se jim u (přestoe nikdo neví jak by se to mohlo stát) po opravě otvírání zadního okna vrátil někdo, e mu to okno pak prasklo, ale nevim, jestli to neni urban-story nebo do toho nefláknul kladivem.
|
|
07.07.2009 20:50 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
873554
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak to je novinka kazdopadne dle oficialnich materialu nic s takovym oznacenim neexistuje
sterac sundat jde ale musis mit pro to cit..je to hlinikovej krouzek vsazenej do plastu a to cele v zelezne osce..spojeni zaruceno ...
tak to je novinka :) kazdopadne dle oficialnich materialu nic s takovym oznacenim neexistuje:nevim
sterac sundat jde ale musis mit pro to cit..je to hlinikovej krouzek vsazenej do plastu a to cele v zelezne osce..spojeni zaruceno :)...
|
|
07.07.2009 23:04 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
873562
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Hele, nevim, tohle mi řekli u Domanskýho. Koukal jsem jim přes rameno, a nali to v nějakym svym hnusnym systému pod Windows (tedy ne webovym, ale nějaká jejich aplikace) - servisák vyhledával: "REP0*" a nalo mu to sadu s cenou necelejch 900, ale předpokládám bez daně.
Jasně, stejně je to jenom placatej drát, (čekal bych plastovou nosnou část s napařenou vodivou vrstvou, jako se dělaly ve starejch tiskárnách), ale pokud to stojí litr, a jde to někde koupit, tak třeba já bych to klidně koupil.
Hele, nevim, tohle mi řekli u Domanskýho. Koukal jsem jim přes rameno, a nali to v nějakym svym hnusnym systému pod Windows (tedy ne webovym, ale nějaká jejich aplikace) - servisák vyhledával: "REP0*" a nalo mu to sadu s cenou necelejch 900, ale předpokládám bez daně.
Jasně, stejně je to jenom placatej drát, (čekal bych plastovou nosnou část s napařenou vodivou vrstvou, jako se dělaly ve starejch tiskárnách), ale pokud to stojí litr, a jde to někde koupit, tak třeba já bych to klidně koupil.
|
|
08.07.2009 09:59 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
873575
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja si myslim ze to bude jejich interni znaceni pro opravu...musi tak jak tak sundat ten plast a dole i nahore na skle se napojit tou jejich "opravnou sadou",po nasem kusem dratu za litr
ja si myslim ze to bude jejich interni znaceni pro opravu...musi tak jak tak sundat ten plast a dole i nahore na skle se napojit tou jejich "opravnou sadou",po nasem kusem dratu za litr :)
|
|
31.07.2009 18:13 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
874150
|
|
frape
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Ahoj,
mohl by mi někdo popsat, jak se dostanu k mikrospínači který ovládá otevírání okna pátých dveří a na co si mám dát pozor, abych něco neulomil?
Dik
Ahoj,
mohl by mi někdo popsat, jak se dostanu k mikrospínači který ovládá otevírání okna pátých dveří a na co si mám dát pozor, abych něco neulomil?
Dik
|
|
31.07.2009 22:40 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
874153
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
ja som to uz otvaral a cele rozlamal ale potom som kupil nove a mam to niekde aj nafotene, resp. chcel som z toho urobit navod. Skusim ich najst a zavesit to sem, aspon fotky. Rozhodne to neotvaraj nasilu pockaj kym to sem zvesim, nove stoji celkom slusne prachy
ja som to uz otvaral a cele rozlamal :( ale potom som kupil nove a mam to niekde aj nafotene, resp. chcel som z toho urobit navod. Skusim ich najst a zavesit to sem, aspon fotky. Rozhodne to neotvaraj nasilu pockaj kym to sem zvesim, nove stoji celkom slusne prachy :-)
|
|
31.07.2009 23:23 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
874155
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
tak uz som sem dal par fotecek aj s pokecom .link.
ale aj tak si myslim ze to budes robit zbytocne , lebo problem otvarania zadneho okna je v prerusenom vodici zaliatom v skle.
Chod na uplne prvu stranu tejto temy tam sa o tom pise
ale ak by to bol predsa ten mikrospinac tak mi daj vediet, mam doma jeden navyse
tak uz som sem dal par fotecek aj s pokecom :) http://www.c5club.cz/profiles/igok?kod=32&ids=igok&gal=8041872#pc
ale aj tak si myslim ze to budes robit zbytocne , lebo problem otvarania zadneho okna je v prerusenom vodici zaliatom v skle.
Chod na uplne prvu stranu tejto temy tam sa o tom pise :)
ale ak by to bol predsa ten mikrospinac tak mi daj vediet, mam doma jeden navyse :-d
|
|
03.08.2009 10:23 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
874194
|
|
frape
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Dik za popis. Na prerusenej vodic to myslim nevypada. Potiz je v tom, ze nekdy okno otevru, nekdy ne, nekdy se mi otevre samo. Nejdriv se zkusim podivat na ten spinac.
Dik za popis. Na prerusenej vodic to myslim nevypada. Potiz je v tom, ze nekdy okno otevru, nekdy ne, nekdy se mi otevre samo. Nejdriv se zkusim podivat na ten spinac.
|
|
03.08.2009 20:56 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
874204
|
|
jumep
|
|
|
niektory ludia nedaju na rady skusenejsich, 99.99% si dovolim tvrdit ze je to bud vodic na okne alebo zlomene kable
niektory ludia nedaju na rady skusenejsich, 99.99% si dovolim tvrdit ze je to bud vodic na okne alebo zlomene kable
|
|
08.09.2009 17:47 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1105458
|
|
tomanhonza
|
|
|
Prosím, poraďte jakým způsobem se zadní okno u Breaku otevírá.Kde je nějaký ovladač??
Prosím, poraďte jakým způsobem se zadní okno u Breaku otevírá.Kde je nějaký ovladač??
|
|
08.09.2009 18:35 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1105459
|
|
Mamlas
|
|
|
Ovladaci spinac je na krycim plastu zadniho sterace ze spodni strany.
Pokud nebude fungovat tak abys to okno otevrel musis sundat tapecirunk patych dveri a tam zatahnout za tahlo ktere vede do ovladaciho serva.
Ovladaci spinac je na krycim plastu zadniho sterace ze spodni strany.
Pokud nebude fungovat tak abys to okno otevrel musis sundat tapecirunk patych dveri a tam zatahnout za tahlo ktere vede do ovladaciho serva.
|
|
08.09.2009 21:15 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1105469
|
|
tomanhonza
|
|
|
Jo díky.Ten spínač jsem nael, ale jen slabě cvaká a dokonce se mi to několikrát při tom cvakání několikrát zamklo.Zkusím teda sundat ten tapecírung.
Jo díky.Ten spínač jsem nael, ale jen slabě cvaká a dokonce se mi to několikrát při tom cvakání několikrát zamklo.Zkusím teda sundat ten tapecírung.
|
|
| |
|
|