| | |
20.08.2014 22:32 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726090
|
|
jumep
|
|
|
spinac - zlomi sa vnutri a ma stali kontakt, alebo otrasom sa zopne
horal: ak si to meral pri otvorenom okne, nemusel si tam namerat nic
spinac - zlomi sa vnutri a ma stali kontakt, alebo otrasom sa zopne
horal: ak si to meral pri otvorenom okne, nemusel si tam namerat nic
|
|
20.08.2014 22:36 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726093
|
|
jumep
|
|
|
je tu vo vlakne link na GM kde sa da kupit (mam ich doma v zasobe)
ucvaknes ho, naletujes novy a zlozis ... dost zle sa to sice sklada ale da sa
je tu vo vlakne link na GM kde sa da kupit (mam ich doma v zasobe)
ucvaknes ho, naletujes novy a zlozis ... dost zle sa to sice sklada ale da sa
|
|
21.08.2014 07:39 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726137
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Tady je :
.link.
Tady je :
http://www.gme.cz/mikrospinac-zippy-dw-n2s-00e1-ea018a-z-p630-262
|
|
21.08.2014 18:15 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726201
|
|
Mamlas
|
|
|
Tento mikrospinac tam nesedi uplne presne coz by nevadilo, horsi je ze neni moc odolny proti vode. Pul roku po vymene vse ok, ale pak zacal zase zlobit hlavne kdyz bylo vlhko a mokro. Takze jsem ho zase musel odpojit.
Tento mikrospinac tam nesedi uplne presne coz by nevadilo, horsi je ze neni moc odolny proti vode. Pul roku po vymene vse ok, ale pak zacal zase zlobit hlavne kdyz bylo vlhko a mokro. Takze jsem ho zase musel odpojit. :nevim
|
|
21.08.2014 21:26 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726218
|
|
horal
|
Město: Valaské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
jumep napsal(a): spinac - zlomi sa vnutri a ma stali kontakt, alebo otrasom sa zopne
horal: ak si to meral pri otvorenom okne, nemusel si tam namerat nic
Tentokrát jem to zkusil při zavřeném okně, naměřil jsem podivných 8 V a u jsem tuil zradu. Pro ověření mého podezření jsem připojil paralelně k voltmetru árovku 12 V/5W a napětí kleslo na nulu. Take to vypadá, e zdroj je příli měkký, take by to mohl být buď přeruený vodič v přívodu v textilní ochraně ( a těch 8 V je dáno nějakým malým proudem přes izolace v místě pokození (ale kde, kdy vlastní ohyb vech vodičů vypadá OK - nebo - a to nevím - samotný zdroj napětí pro mikrospínač má velký vnitřní odpor. Lze nahradit těch + 12 V na lutém vodiči v černé buírce u levého pantu okna nějakým jiným zdrojem 12 V - prostě přivést na ten lutý vodič jdoucí k mikrospínači libovolné napětí 12 V, třeba ze zásuvky v kufru vpravo ? Po čtení příspěvků těch, kteří krátce po výměně mikrospínače se díky vnikání vody dostali na začátek problému, u beru toto ve jen jako boj s technikou a jsem smířen, e budu otvírat nadále celé dveře. Auto je z Belgie a podle stop na místě to vzdali taky a rozpojili konektor u mikrospínače.
Tentokrát jem to zkusil při zavřeném okně, naměřil jsem podivných 8 V a u jsem tuil zradu. Pro ověření mého podezření jsem připojil paralelně k voltmetru árovku 12 V/5W a napětí kleslo na nulu. Take to vypadá, e zdroj je příli měkký, take by to mohl být buď přeruený vodič v přívodu v textilní ochraně ( a těch 8 V je dáno nějakým malým proudem přes izolace v místě pokození (ale kde, kdy vlastní ohyb vech vodičů vypadá OK - nebo - a to nevím - samotný zdroj napětí pro mikrospínač má velký vnitřní odpor. Lze nahradit těch + 12 V na lutém vodiči v černé buírce u levého pantu okna nějakým jiným zdrojem 12 V - prostě přivést na ten lutý vodič jdoucí k mikrospínači libovolné napětí 12 V, třeba ze zásuvky v kufru vpravo ? Po čtení příspěvků těch, kteří krátce po výměně mikrospínače se díky vnikání vody dostali na začátek problému, u beru toto ve jen jako boj s technikou a jsem smířen, e budu otvírat nadále celé dveře. Auto je z Belgie a podle stop na místě to vzdali taky a rozpojili konektor u mikrospínače.
|
|
21.08.2014 22:37 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726229
|
|
jumep
|
|
|
tych +12 ide od bsi ako signal, cize ziarovku to ani nemusi rozsvietit, lebo tam nema preco tiect nejaky prud
ked to opres o kostru, necvakne zamok? (samozrejme spinac musi hlasit zatvorene okno)
tych +12 ide od bsi ako signal, cize ziarovku to ani nemusi rozsvietit, lebo tam nema preco tiect nejaky prud
ked to opres o kostru, necvakne zamok? (samozrejme spinac musi hlasit zatvorene okno)
|
|
22.08.2014 15:41 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726298
|
|
horal
|
Město: Valaské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
jumep napsal(a): tych +12 ide od bsi ako signal, cize ziarovku to ani nemusi rozsvietit, lebo tam nema preco tiect nejaky prud
ked to opres o kostru, necvakne zamok? (samozrejme spinac musi hlasit zatvorene okno)
Stydím se, a jsem rudý za uima - kdyby se o tom tady tolikrát nepsalo ! Objevil jsem sice dvě závady - přeruený vodič na skle ( pokračování lutého od levého pantu) a pochopitelně mikrospinač. Ale přesto jsem bádal o přerueném přívodu... natěstí zbytečně. Stačilo přidret koncák a bylo jasno... pak u zámek cvakl
. Pro ostatní : napětí od BSI na přívodu pro mikrospinač je asi 8 V při měřidle s vnitřním odporem 3 MegaOhm na pouitém rozsahu. Drím palce při poznávání zákoutí naich miláčků - houpaček.
Stydím se, a jsem rudý za uima - kdyby se o tom tady tolikrát nepsalo ! Objevil jsem sice dvě závady - přeruený vodič na skle ( pokračování lutého od levého pantu) a pochopitelně mikrospinač. Ale přesto jsem bádal o přerueném přívodu... natěstí zbytečně. Stačilo přidret koncák a bylo jasno... pak u zámek cvakl
. Pro ostatní : napětí od BSI na přívodu pro mikrospinač je asi 8 V při měřidle s vnitřním odporem 3 MegaOhm na pouitém rozsahu. Drím palce při poznávání zákoutí naich miláčků - houpaček.
|
|
25.08.2014 07:52 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2727582
|
|
Bubo
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj vespolek,
po dvou letech, co mi taky nefungovalo otevírání okna na pátých dveřích jsem se rozhodl to podle tady zveřejněného návodu opravit. Rozřízl buírku, střihnul lutý drát a přitáhl ho ke konektoru od mikrospínače.
U mě ale odeel zřejmě i mikrospínač. Kdy přivedeným drátem uknu o horní pin konektoru, okno se otevře, ale kdy ho dám na spodní a zkouím spínač pod stěračem, tak nic. (I kdy drím kontakt na spodní části dveří.) Take jsem okno zas zabouchnul a musím počkat ne se mi povede spínač sehnat.
Od tá doby mi ale auto hlásí otevřené zadní okno. Přitom, kdy okno zaklapnu, tak světýlka na osvětlení kufru zhasnou.
Nevětí problém ale je, e auto NEJDE ZAMKNOUT.
Napadá vás, čím se to mohlo stát? A hlavně co s tím?
Dík.
---------------------------
Vyřeeno
Pochopitelně jsem zapomněl dát zpět kryt zespoda na okno a koncák nemělo co sepnout.
Světla v kufru zasínala kdy jsem zkouel koncák rukou ...
Příspěvek tu nechám, třeba někomu pomůe a se v tom bude vrtat jako já
Ahoj vespolek,
po dvou letech, co mi taky nefungovalo otevírání okna na pátých dveřích jsem se rozhodl to podle tady zveřejněného návodu opravit. Rozřízl buírku, střihnul lutý drát a přitáhl ho ke konektoru od mikrospínače.
U mě ale odeel zřejmě i mikrospínač. Kdy přivedeným drátem uknu o horní pin konektoru, okno se otevře, ale kdy ho dám na spodní a zkouím spínač pod stěračem, tak nic. (I kdy drím kontakt na spodní části dveří.) Take jsem okno zas zabouchnul a musím počkat ne se mi povede spínač sehnat.
Od tá doby mi ale auto hlásí otevřené zadní okno. Přitom, kdy okno zaklapnu, tak světýlka na osvětlení kufru zhasnou.
Nevětí problém ale je, e auto NEJDE ZAMKNOUT.
Napadá vás, čím se to mohlo stát? A hlavně co s tím?
Dík.
---------------------------
Vyřeeno :)
Pochopitelně jsem zapomněl dát zpět kryt zespoda na okno a koncák nemělo co sepnout.
Světla v kufru zasínala kdy jsem zkouel koncák rukou ...
Příspěvek tu nechám, třeba někomu pomůe a se v tom bude vrtat jako já :D
|
|
25.08.2014 18:13 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2727739
|
|
Bubo
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Jetě se chci zeptat, jestli někdo zkouel pouít na přemostění vedení od pantu a k vývodu u mikrosínače někaký elektrovodivý lak. Vypadalo by to líp ne drát pod černou izolačkou. Resp. nebylo by to prakticky vidět.
Jetě se chci zeptat, jestli někdo zkouel pouít na přemostění vedení od pantu a k vývodu u mikrosínače někaký elektrovodivý lak. Vypadalo by to líp ne drát pod černou izolačkou. Resp. nebylo by to prakticky vidět.
|
|
25.08.2014 18:43 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2727744
|
|
Bubo
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
jruze napsal(a): Přeruenou cestu jde nahradit opravnou sadou na vyhřívání okna,ale otázka je kde je přeruená a jak napojit kablíky od mikrospínače.(jde to dělal jsem část cesty na okně jak výhřev tak ke spínači)
Myslel jsem nahradit celou cestu. To namená začít v místě, kde lutý drát "přechází" do vedení schovaném ve skle a táhnout to zas a do místa, kde je připájený dát k mikrospínači. Bylo by to docela dlouhý a nevím, jestli ten lak nemá moc velký odpor ani na kolik by to vylo. Dvě - tři stovky bych za to asi dal, ale víc je pitomost. Navíc to znamená sundat ten přilepený plastový kryt u pantů :/
Myslel jsem nahradit celou cestu. To namená začít v místě, kde lutý drát "přechází" do vedení schovaném ve skle a táhnout to zas a do místa, kde je připájený dát k mikrospínači. Bylo by to docela dlouhý a nevím, jestli ten lak nemá moc velký odpor ani na kolik by to vylo. Dvě - tři stovky bych za to asi dal, ale víc je pitomost. Navíc to znamená sundat ten přilepený plastový kryt u pantů :/
|
|
22.01.2015 15:55 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777573
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
zdravím pročetl jsem vlákno ale jak se mění celé zadní okno nevím, má někdo nějaký postup?? díky
zdravím pročetl jsem vlákno ale jak se mění celé zadní okno nevím, má někdo nějaký postup?? díky
|
|
22.01.2015 18:10 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777619
|
|
jumep
|
|
|
pod kridlom s 3tim brzdovym su 2 sroby co ho drzia
cize musis dat dole to kridlo (4 sroby zospodu) a potom zhora a este nezabudnut na kable
pod kridlom s 3tim brzdovym su 2 sroby co ho drzia
cize musis dat dole to kridlo (4 sroby zospodu) a potom zhora a este nezabudnut na kable
|
|
22.01.2015 18:46 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777645
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
a ádné lepení?? nic jen ty rouby?? to by neměl být problém ne??
a ádné lepení?? nic jen ty rouby?? to by neměl být problém ne??
|
|
22.01.2015 19:14 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777674
|
|
stano1
|
|
|
Ete pozor, vedú do neho káble. vyhrievanie a otváranie...
Ete pozor, vedú do neho káble. vyhrievanie a otváranie...
|
|
22.01.2015 19:25 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777682
|
|
zilovi.km
|
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 70 |
|
|
měla by tam být spojka vím, v citroenu mi prodávali okno za 12000+1000 lepení + 1500 práce docela masakr
měla by tam být spojka vím, v citroenu mi prodávali okno za 12000+1000 lepení + 1500 práce docela masakr
|
|
22.01.2015 19:42 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777692
|
|
jumep
|
|
|
a co chcu na tom okne lepit?
a co chcu na tom okne lepit?
|
|
23.01.2015 08:17 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777848
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
třeba nič, ale byli by o litr těí vychčůránkové
třeba nič, ale byli by o litr těí ;-) vychčůránkové
|
|
23.01.2015 09:54 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2777870
|
|
jumep
|
|
|
pripadne by mu ho zalepili napevno a divili sa ze preco nebolo ...
pripadne by mu ho zalepili napevno a divili sa ze preco nebolo ...
|
|
| |
|
|