| | |
05.01.2014 17:45 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2654247
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zase jsem myslel sloitěji,kdy to jde jednoduejc,ano,tím kolíčkem vlevo od zámku stěrače.
Zase jsem myslel sloitěji,kdy to jde jednoduejc,ano,tím kolíčkem vlevo od zámku stěrače.:-))
|
|
05.01.2014 17:49 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2654248
|
|
nopixel
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
to jsem zkouel a neodemklo se to. Jen jsem zamkl auto, které předtím nelo zamknout, ale zámek okénka zůstal zacvaklý
to jsem zkouel a neodemklo se to. Jen jsem zamkl auto, které předtím nelo zamknout, ale zámek okénka zůstal zacvaklý
|
|
05.01.2014 17:58 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2654250
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak jestli jetě něco neporadí předseda,u mně nenapadá nic jiného,ne ten tapec a pistem otevřít ručně.
Tak jestli jetě něco neporadí předseda,u mně nenapadá nic jiného,ne ten tapec a pistem otevřít ručně.:nevim
|
|
05.01.2014 21:15 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2654324
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
.link.
http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/150525052_9438003354b772cf993605.jpg
|
|
11.01.2014 23:32 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2655986
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak my dnes ena přivezla do sluby novej mikrospínač,prý abych se nenudil,měla pravdu,hned jsem se do toho pustil.Nejdříve klasika,neel sundat stěrač,nechtěl jsem ho znehodnotit,ani okno,tak jsem se na něj vykalal,utípl jsem to hned u něj,nacínoval novej,zaizoloval a chtěl vyzkouet,nic,provedl rozborku,ručně pístem,a znovu zborku,zase nic,pak jsem si viml,e jsem z druhé strany okna nedal plastovou krytku,která spíná koncák,vrazil jsem ho tam a chodí to jak má,taková ptákovina a jak dokáe znepříjemnit ivot,hlavně e jsem si ale poradil a zprovoznil to,budi ponaučení pro přítě a rada pro druhé.Na léto se ale chystám vrazit spínač jetě do kokpytu,pokud teda zjistím kudy vede kabelá a který konkrétní kablik to je.
Tak my dnes ena přivezla do sluby novej mikrospínač,prý abych se nenudil,měla pravdu,hned jsem se do toho pustil.Nejdříve klasika,neel sundat stěrač,nechtěl jsem ho znehodnotit,ani okno,tak jsem se na něj vykalal,utípl jsem to hned u něj,nacínoval novej,zaizoloval a chtěl vyzkouet,nic,provedl rozborku,ručně pístem,a znovu zborku,zase nic,pak jsem si viml,e jsem z druhé strany okna nedal plastovou krytku,která spíná koncák,vrazil jsem ho tam a chodí to jak má,taková ptákovina a jak dokáe znepříjemnit ivot,hlavně e jsem si ale poradil a zprovoznil to,budi ponaučení pro přítě a rada pro druhé.Na léto se ale chystám vrazit spínač jetě do kokpytu,pokud teda zjistím kudy vede kabelá a který konkrétní kablik to je.;-)
|
|
12.01.2014 13:00 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2656136
|
|
ivanivan
|
|
|
"Na léto se ale chystám vrazit spínač jetě do kokpytu"
Samotného mě zajímá, jestli půjde mít 2 spínače, nebo musí mít jen 1. Obávám se, e kdybys chtěl 2, bude muset hluboko do elektriky. Určitě dej vědět.
"Na léto se ale chystám vrazit spínač jetě do kokpytu"
Samotného mě zajímá, jestli půjde mít 2 spínače, nebo musí mít jen 1. Obávám se, e kdybys chtěl 2, bude muset hluboko do elektriky. Určitě dej vědět.
|
|
12.01.2014 13:52 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2656152
|
|
jumep
|
|
|
dorobit dalsi vypinac by nemal byt problem
modry konektor na bsi, pin 11 voci kostre ti ovori zadne okno, mozes si tlacitko spravit kde chces na palubke alebo vedla sofera alebo tak
dorobit dalsi vypinac by nemal byt problem
modry konektor na bsi, pin 11 voci kostre ti ovori zadne okno, mozes si tlacitko spravit kde chces na palubke alebo vedla sofera alebo tak
|
|
12.01.2014 19:39 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2656397
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Koukal jsem na bsi a nemohu najít modrý konektor,buďto patně hledám,bylo u ero,tak doufám,e jsem nepřehlédl,nemohl bys dát foto nebo nějaké schéma?Díky.
Koukal jsem na bsi a nemohu najít modrý konektor,buďto patně hledám,bylo u ero,tak doufám,e jsem nepřehlédl,nemohl bys dát foto nebo nějaké schéma?Díky.
|
|
12.01.2014 19:58 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2656405
|
|
jumep
|
|
|
su to tie vrchne 40 pin konektory, konektor je uplne vlavo
su to tie vrchne 40 pin konektory, konektor je uplne vlavo
|
|
12.01.2014 21:04 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2656470
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zítra odpoledne se za světla na to jetě podívám,spínač mám,tak jestli to najdu,skusím napojit na pin 11 přez spínač vůči kostře,snad se zadaří,jinak pak dám vědět,díky.Tu kostru můu vzít kdekoli nebo je někde daná.
Zítra odpoledne se za světla na to jetě podívám,spínač mám,tak jestli to najdu,skusím napojit na pin 11 přez spínač vůči kostře,snad se zadaří,jinak pak dám vědět,díky.Tu kostru můu vzít kdekoli nebo je někde daná.
|
|
13.01.2014 22:47 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2657019
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dneska jsem to vzdal,auto stojí 5dní venku,kabelá je zmrzlá a tvrdá jak rampouch,nejde ani ohnout,tak mám strach,e by se mohla polámat,vadí tam jetě diagnostická zásuvka,která je na plastě,ten by se při demontái také mohl polámat,potřebuju tam prostor aspoň pro ruku,abych tam mohl sáhnout k tomu konektoru a napojit to tam,měl by to bejt modrý konektor se 40 piny a 11pin je pro to okno,pouze si to ověřuju,díky za nápovědu.
Tak dneska jsem to vzdal,auto stojí 5dní venku,kabelá je zmrzlá a tvrdá jak rampouch,nejde ani ohnout,tak mám strach,e by se mohla polámat,vadí tam jetě diagnostická zásuvka,která je na plastě,ten by se při demontái také mohl polámat,potřebuju tam prostor aspoň pro ruku,abych tam mohl sáhnout k tomu konektoru a napojit to tam,měl by to bejt modrý konektor se 40 piny a 11pin je pro to okno,pouze si to ověřuju,díky za nápovědu.
|
|
13.01.2014 22:51 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2657021
|
|
jumep
|
|
|
ano, je to tak, vytiahnut konektor, natiahnut si to k sebe (odpojena baterka samozrejme) a na ten dratik z toho pinu 11 si nadpojit dalsi na vypinac
ano, je to tak, vytiahnut konektor, natiahnut si to k sebe (odpojena baterka samozrejme) a na ten dratik z toho pinu 11 si nadpojit dalsi na vypinac
|
|
06.04.2014 11:12 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2684216
|
|
ivansan
|
Město: Raca, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Cau chalani.Dnes som sa pomocov vasich foto navodov pustil do opravy.neslo otvorit zadne okno.
1/ked som odstrojil zadne dvere a rucne otvoril zadne sklo tak na lavej strane som uz videl,ze mudrlnat predo mnov tam vrtal
/ked som sa na to poriadne kukol vsimol som si ze,ze na lavej strane su 3 kabliky co idu pod tu zivicu a su na plochacoch 1 cierny hruby/2cerveny/3tenky zlty bol odrezany
co mam urobit
1,zlty kablik predlzit a zapojit ho spet do plosaku tam kdebol orig.zaletovany,potom ho nadpojit novym dlhym a po obvode natiahnut az k stieracu a tam ho spojit stym jednym co ide do spinaca stieracu
2,zlty co mam odtrhnuty z lavej strany rovno nadpojit a po okraji natiahnut rovno k tomu ciernemu a spojit ho tam
3,zty odtrhnuty priletovat k tomu ciernemu hrubemu na spolocny plosak ,potom zlty nadplatovat,predlzit po obvode az hore k otvaraniu a tam ho priletovat zas k tomu ciernemu
poradte dik
Cau chalani.Dnes som sa pomocov vasich foto navodov pustil do opravy.neslo otvorit zadne okno.
1/ked som odstrojil zadne dvere a rucne otvoril zadne sklo tak na lavej strane som uz videl,ze mudrlnat predo mnov tam vrtal
/ked som sa na to poriadne kukol vsimol som si ze,ze na lavej strane su 3 kabliky co idu pod tu zivicu a su na plochacoch 1 cierny hruby/2cerveny/3tenky zlty bol odrezany
co mam urobit
1,zlty kablik predlzit a zapojit ho spet do plosaku tam kdebol orig.zaletovany,potom ho nadpojit novym dlhym a po obvode natiahnut az k stieracu a tam ho spojit stym jednym co ide do spinaca stieracu
2,zlty co mam odtrhnuty z lavej strany rovno nadpojit a po okraji natiahnut rovno k tomu ciernemu a spojit ho tam
3,zty odtrhnuty priletovat k tomu ciernemu hrubemu na spolocny plosak ,potom zlty nadplatovat,predlzit po obvode az hore k otvaraniu a tam ho priletovat zas k tomu ciernemu
poradte dik :nevim
|
|
06.04.2014 20:48 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2684509
|
|
jumep
|
|
|
princip je jednoduchy
v tom tenkom zltom je spinacnych +12, ked ho opres o kostru otvori sa okno
takze sa zariad ako chces
hruby cerveny je priamo na okno pripojeny - vyhrev
hruby cierny je priamo na okno pripojeny a je to kostra
tenky zlty je spinanie otvarania
mozes ho priamo napojit na vypinac okna (ten cierny kablik)
ak to stale nepojde, pravdepodobne neni este kostra, takze dotiahni k vypinacu kostru z toho cierneho
ako si to upravis a kade to natiahnes je cisto tvoja volba
princip je jednoduchy
v tom tenkom zltom je spinacnych +12, ked ho opres o kostru otvori sa okno
takze sa zariad ako chces
hruby cerveny je priamo na okno pripojeny - vyhrev
hruby cierny je priamo na okno pripojeny a je to kostra
tenky zlty je spinanie otvarania
mozes ho priamo napojit na vypinac okna (ten cierny kablik)
ak to stale nepojde, pravdepodobne neni este kostra, takze dotiahni k vypinacu kostru z toho cierneho
ako si to upravis a kade to natiahnes je cisto tvoja volba
|
|
19.08.2014 19:42 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2725906
|
|
Miklásek
|
Město: Dolná Súča, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) Tourer | Počet příspěvků: 134 |
|
|
Ahoj priatelia. Svojho času som mal problém s oknom, e sa mi sem-tam samovožne odomykalo. Problém je v káblikoch od spínača v tom madielku, kde je uchytený aj spínač. ku káblikom je ale prístup ako k peniazom a matica, ktorá drí celý ten bazmek na skle je tak zahrdzavená, e som sa obával prasknutia okna. odpojil som teda ten prvý konektor a zmieril sa s tým, e okno skrátka otvára nebudem.
Pred pár dňami sa mi ale pritrafila situácia, kedy by som otvorené okno potreboval kvôli prevozu dlhých latiek, tak som vypekuloval náhradný spínač a umiestnil ho do plastu zadného svetla namiesto záslepky. Samozrejme, je prístupný len po otvorení kufra, ale lepie ako nema tú monos vôbec. Okrem toho, to tlačítko si na to miesto vyslovene iadalo
Je to samozrejme len dočasné rieenie, ne sa mi podarí vyriei pôvodný spínač.
Ahoj priatelia. Svojho času som mal problém s oknom, e sa mi sem-tam samovožne odomykalo. Problém je v káblikoch od spínača v tom madielku, kde je uchytený aj spínač. ku káblikom je ale prístup ako k peniazom a matica, ktorá drí celý ten bazmek na skle je tak zahrdzavená, e som sa obával prasknutia okna. odpojil som teda ten prvý konektor a zmieril sa s tým, e okno skrátka otvára nebudem.
Pred pár dňami sa mi ale pritrafila situácia, kedy by som otvorené okno potreboval kvôli prevozu dlhých latiek, tak som vypekuloval náhradný spínač a umiestnil ho do plastu zadného svetla namiesto záslepky. Samozrejme, je prístupný len po otvorení kufra, ale lepie ako nema tú monos vôbec. Okrem toho, to tlačítko si na to miesto vyslovene iadalo :-))
Je to samozrejme len dočasné rieenie, ne sa mi podarí vyriei pôvodný spínač.
Přílohy: 20140819_185856.jpg ( 1528737b ) - |
|
20.08.2014 19:48 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726054
|
|
horal
|
Město: Valaské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Zdravím vechny, asi dva týdny jsem majitelem ojeté C5 Break. Takté řeím otevírání okna 5. dveří. U tam přede mnou někdo pracoval - byl rozpojený konektor těsně u mikrospínače a po jeho proměření ohmetrem mi bylo jasno - v jakékoliv poloze stále vede. Take to bylo asi příčinou stálého otvírání okna. Proto jsem asi nael konektor u mikrospínače po demontái čalounění ROZPOJENÝ... U jsem se těil, e závada je jasná. Pak jsem měřil napětí na přívodu k mikrospínači na vývodu ze skla - dva pájecí body vedle sebe - jeho neuzemněný pól. Nula. Pak jsem naříznul černou buírku v místě pantů okna u plynových vzpěr jsem měřil na tenkém lutém vodiči. A opět nula. Blí ke zdroji napětí je u jen svazek vodičů v textilní trubce - ochrana při ohybu kolem hrany střechy - vede někam pod čalounění stropu (?). Nechci to párat, není jetě někde pojistka, která by mohla být přepálená ? Napětí byla měřena při zapnutém zapalování. Nevím, jak dál...
Zdravím vechny, asi dva týdny jsem majitelem ojeté C5 Break. Takté řeím otevírání okna 5. dveří. U tam přede mnou někdo pracoval - byl rozpojený konektor těsně u mikrospínače a po jeho proměření ohmetrem mi bylo jasno - v jakékoliv poloze stále vede. Take to bylo asi příčinou stálého otvírání okna. Proto jsem asi nael konektor u mikrospínače po demontái čalounění ROZPOJENÝ... U jsem se těil, e závada je jasná. Pak jsem měřil napětí na přívodu k mikrospínači na vývodu ze skla - dva pájecí body vedle sebe - jeho neuzemněný pól. Nula. Pak jsem naříznul černou buírku v místě pantů okna u plynových vzpěr jsem měřil na tenkém lutém vodiči. A opět nula. Blí ke zdroji napětí je u jen svazek vodičů v textilní trubce - ochrana při ohybu kolem hrany střechy - vede někam pod čalounění stropu (?). Nechci to párat, není jetě někde pojistka, která by mohla být přepálená ? Napětí byla měřena při zapnutém zapalování. Nevím, jak dál...
|
|
20.08.2014 21:32 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726071
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Já mám s tím oknem taky problém a u tady v těch příspěvcích mám zmatek
Okno byla jedna z prvních věcí co jsem nechal po koupi udělat. Patrik mi elegantně natáhl nový drátek po skle do lepenky jak se to tady uvádí. Fungovalo to super asi rok.Vude jsem s tím machroval
A jednoho krásného dne zase nic... Po nějakém čase přilo to, e u neli otevřít ani celé zadní dveře - to jsem vyřeil - prasklý drát přesně jak se tady taky píe... Nicméně okno stále nechodilo.
Kdy u jsem si zvykl, e ho nemám otevírací, tak poslední dobou při kadém druhém otevření kufru okno odskočí a otevře se...Zabouchnu ho a drí,nejde otevřít. Bouchnu třeba bočními dveřmi a okno se otevře. Odcházím od auta zamykám, - pink okno se otevře...
Zatím jsem v klidu, nicméně u mě to začíná trochu sr...
Co to tedy je ? Dráty nebo ten spínač pod stěračem ?
Já mám s tím oknem taky problém a u tady v těch příspěvcích mám zmatek :-))
Okno byla jedna z prvních věcí co jsem nechal po koupi udělat. Patrik mi elegantně natáhl nový drátek po skle do lepenky jak se to tady uvádí. Fungovalo to super asi rok.Vude jsem s tím machroval :-))))
A jednoho krásného dne zase nic...:-( Po nějakém čase přilo to, e u neli otevřít ani celé zadní dveře - to jsem vyřeil - prasklý drát přesně jak se tady taky píe... Nicméně okno stále nechodilo.
Kdy u jsem si zvykl, e ho nemám otevírací, tak poslední dobou při kadém druhém otevření kufru okno odskočí a otevře se...Zabouchnu ho a drí,nejde otevřít. Bouchnu třeba bočními dveřmi a okno se otevře. Odcházím od auta zamykám, - pink okno se otevře...
Zatím jsem v klidu, nicméně u mě to začíná trochu sr...:-))))
Co to tedy je ? Dráty nebo ten spínač pod stěračem ?
|
|
20.08.2014 22:24 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726087
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Takhle mi okno blblo taky,pak jsem vypozoroval,e vdycky po deti,pravděpodobně vlhkost kolem mikrospínače,chci si to předělat do kabiny,předseda mi popsal i který konektor a které piny,jene jsem se k tomu jet nedostal,pořád je co dělat,ale jak k tomu dojde,tak věřim e to u nikdy nebude zlobit.
Takhle mi okno blblo taky,pak jsem vypozoroval,e vdycky po deti,pravděpodobně vlhkost kolem mikrospínače,chci si to předělat do kabiny,předseda mi popsal i který konektor a které piny,jene jsem se k tomu jet nedostal,pořád je co dělat,ale jak k tomu dojde,tak věřim e to u nikdy nebude zlobit.
|
|
20.08.2014 22:32 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2726089
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Mě to do kabiny přijde úplně na nic Jó kdy jednou za 100 let veze trámek, tak si to tak otevře nebo kdybych tam chtěl spát ale jinak je to k ničemu. Kouzlo toho okna je ,e kdy jde k autu a má něco malého tak otevře malé okno. Ovem ne jít k volantu a zpět,to u raději rovnou otevřu celý kufr...
Mě to do kabiny přijde úplně na nic :nevim Jó kdy jednou za 100 let veze trámek, tak si to tak otevře nebo kdybych tam chtěl spát ale jinak je to k ničemu. Kouzlo toho okna je ,e kdy jde k autu a má něco malého tak otevře malé okno. Ovem ne jít k volantu a zpět,to u raději rovnou otevřu celý kufr...:-(
|
|
| |
|
|