| | |
09.08.2008 21:46 -
Porucha ostřikovačů C5 Break
|
166597
|
|
Breaka
|
Město: Kutna Hora, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Prosím o radu zkuených, jak odstranit následující poruchu ostřikovačů: Ostřikovač čelního skla i zadního skla pátých dveří u C5 Break ztratil tlak. Při ostřikování motorek čerpadla běí (vrčí), ale z trysek pouze odkapává voda, ale nestříká. Vody v nádrce je dost a ostřikovače světlometů ostřikují bez závad. Myslel jsem si, e by mohlo být zavzduněné čerpadlo, ale to by asi z trysek nic neteklo. Někde jsem četl, e by někde u nádrky měla být namontována nějaká krabička s ventilkami, která by měla rozdělovat, do jakého okruhu má voda téct. Nemám ale tuení, kde to hledat, abych nemusel rozebrat půl auta Má-li někdo s podobnou závadou ji nějakou zkuenost, prosím poraďte. Předem moc děkuji. Jarda
Prosím o radu zkuených, jak odstranit následující poruchu ostřikovačů: Ostřikovač čelního skla i zadního skla pátých dveří u C5 Break ztratil tlak. Při ostřikování motorek čerpadla běí (vrčí), ale z trysek pouze odkapává voda, ale nestříká. Vody v nádrce je dost a ostřikovače světlometů ostřikují bez závad. Myslel jsem si, e by mohlo být zavzduněné čerpadlo, ale to by asi z trysek nic neteklo. Někde jsem četl, e by někde u nádrky měla být namontována nějaká krabička s ventilkami, která by měla rozdělovat, do jakého okruhu má voda téct. Nemám ale tuení, kde to hledat, abych nemusel rozebrat půl auta :-( Má-li někdo s podobnou závadou ji nějakou zkuenost, prosím poraďte. Předem moc děkuji. Jarda
|
|
10.08.2008 08:59 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
166598
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Myslim ze sme tu uz tento problem preberali ale neviem to najst. Tak ti to napisem ete raz.
Problem bude celkom iste v supacom ventile na cerpadle ostrekovaca. C5 ma len jedno cerpadlo na ostrekovanie predneho aj zadneho skla. Podla toho ci ostrekujes predok alebo zadok, sa cerpadlo toci dolava alebo doprava. Supatko ktore je namontovane priamo na cerpadle otvara (podla smeru otacania cerpadla) vyvod do hadicky pre celne alebo zadne sklo. Cerpadlo je namontovane priamo na nadrzke ktora je na pravej strane pod prednym naraznikom. Navod na demontaz naraznika je tu .link. tu su nejake fotky .link. Cerpadlo odpoj a rozober to supatko (je to taka rurka v tvare U zapichnuta do cerpadla) Ide to dost tazko ale da sa to opatrne rozobrat. Cele to z vnutra precisti aby sa supatko lahko posuvalo, potom ho trochu premaz (ja som pouzil obycajnu IDULONU) a poskladaj.
Myslim ze sme tu uz tento problem preberali ale neviem to najst. Tak ti to napisem ete raz.
Problem bude celkom iste v supacom ventile na cerpadle ostrekovaca. C5 ma len jedno cerpadlo na ostrekovanie predneho aj zadneho skla. Podla toho ci ostrekujes predok alebo zadok, sa cerpadlo toci dolava alebo doprava. Supatko ktore je namontovane priamo na cerpadle otvara (podla smeru otacania cerpadla) vyvod do hadicky pre celne alebo zadne sklo. Cerpadlo je namontovane priamo na nadrzke ktora je na pravej strane pod prednym naraznikom. Navod na demontaz naraznika je tu http://www.c5club.cz/articles/technical_data.html&ci=20242099 tu su nejake fotky http://www.c5club.cz/showpic.php?cc=17050281&cmain=17050281&oid=20264985&clang=cz Cerpadlo odpoj a rozober to supatko (je to taka rurka v tvare U zapichnuta do cerpadla) Ide to dost tazko ale da sa to opatrne rozobrat. Cele to z vnutra precisti aby sa supatko lahko posuvalo, potom ho trochu premaz (ja som pouzil obycajnu IDULONU) a poskladaj.
|
|
10.08.2008 19:38 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
166599
|
|
Breaka
|
Město: Kutna Hora, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Igoku moc děkuji. Také jsem měl pocit, e u se to zde probíralo, ale nenael jsem to. Jetě e zde jsou ikovní C5-tkaři. Jak budu mít troku času, pustím se do toho. Kdy se podaří, přidám i foto. Jetě jednou dík. Jarda
Igoku moc děkuji. Také jsem měl pocit, e u se to zde probíralo, ale nenael jsem to. Jetě e zde jsou ikovní C5-tkaři. Jak budu mít troku času, pustím se do toho. Kdy se podaří, přidám i foto. Jetě jednou dík. Jarda
|
|
22.02.2009 17:32 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
387597
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Tak dnes jsem absolvoval opravu ostřikovačů, u mně byl problém to, e přední sostva dostříkli na okno a zadní v pohodě stříkal. Postup stejný jak u Igoka, jen s tím rozdílem, e se oupátko pohybovalo. Závada? oupátko je plastový váleček a na obou koncích je gumový doraz. Ten jeden byl prostě nějaký větí, tak jsem ho noíkem zakrátil a pohoda, funguje a vidím. Zřejmě jsem tam nalil nějakou agresivnějí nemrzku a ta ho tak nabobtnala Oprava trvala hodinu.
Tak dnes jsem absolvoval opravu ostřikovačů, u mně byl problém to, e přední sostva dostříkli na okno a zadní v pohodě stříkal. Postup stejný jak u Igoka, jen s tím rozdílem, e se oupátko pohybovalo. Závada? oupátko je plastový váleček a na obou koncích je gumový doraz. Ten jeden byl prostě nějaký větí, tak jsem ho noíkem zakrátil a pohoda, funguje a vidím:palec. Zřejmě jsem tam nalil nějakou agresivnějí nemrzku a ta ho tak nabobtnala :nevim Oprava trvala hodinu.
|
|
22.02.2009 19:34 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
387609
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Měl jsem něco podobného, zadek ostřikoval v pohodě a předek měl malý tlak. Pomohla prostá výměna ostřikovacích trisek - u si přesně nepamatuji cenu, ale myslím, e to bylo 200kč.
Měl jsem něco podobného, zadek ostřikoval v pohodě a předek měl malý tlak. Pomohla prostá výměna ostřikovacích trisek - u si přesně nepamatuji cenu, ale myslím, e to bylo 200kč.
|
|
01.03.2009 20:35 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
520463
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Já objednal nový motorek ostřikovačů dalí víkend bude montá tak uvidíme jinak nový stál cca380Kč
Já objednal nový motorek ostřikovačů dalí víkend bude montá tak uvidíme jinak nový stál cca380Kč
|
|
09.11.2009 13:05 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1427858
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Asi to nepatří přímo sem, ale nechce se mi zakládat nové téma. Jdou nějak nastavit trysky ostříkovačů předního skla? Na Xantii a jiný podobných autech, to byly taklové kuličky s dírkou a pomocí jehly to lo nasměrovat. S těmi na C5 I se mi nepodařilo hnout. Stříká mi to nějak nízko a nevím tedy jestli to stříká málo (ale nepřipadá mi) a budu muset vyčistit to čerpadýlko, nebo je to jen patně setelované, ale nevím jak...
Dík.
Asi to nepatří přímo sem, ale nechce se mi zakládat nové téma. Jdou nějak nastavit trysky ostříkovačů předního skla? Na Xantii a jiný podobných autech, to byly taklové kuličky s dírkou a pomocí jehly to lo nasměrovat. S těmi na C5 I se mi nepodařilo hnout. Stříká mi to nějak nízko a nevím tedy jestli to stříká málo (ale nepřipadá mi) a budu muset vyčistit to čerpadýlko, nebo je to jen patně setelované, ale nevím jak...
Dík.
|
|
09.11.2009 13:21 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1427859
|
|
tief
|
|
|
Ne, to nelze, bud mas spatne cerpadlo nebo zanesene vstrikovace.
Ne, to nelze, bud mas spatne cerpadlo nebo zanesene vstrikovace.
|
|
09.11.2009 20:10 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1427863
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
igok napsal(a): Myslim ze sme tu uz tento problem preberali ale neviem to najst. Tak ti to napisem ete raz. Problem bude celkom iste v supacom ventile na cerpadle ostrekovaca. C5 ma len jedno cerpadlo na ostrekovanie predneho aj zadneho skla. Podla toho ci ostrekujes predok alebo zadok, sa cerpadlo toci dolava alebo doprava. Supatko ktore je namontovane priamo na cerpadle otvara (podla smeru otacania cerpadla) vyvod do hadicky pre celne alebo zadne sklo. Cerpadlo je namontovane priamo na nadrzke ktora je na pravej strane pod prednym naraznikom. Navod na demontaz naraznika je tu .link. tu su nejake fotky .link. Cerpadlo odpoj a rozober to supatko (je to taka rurka v tvare U zapichnuta do cerpadla) Ide to dost tazko ale da sa to opatrne rozobrat. Cele to z vnutra precisti aby sa supatko lahko posuvalo, potom ho trochu premaz (ja som pouzil obycajnu IDULONU) a poskladaj.
Myslim ze sme tu uz tento problem preberali ale neviem to najst. Tak ti to napisem ete raz. Problem bude celkom iste v supacom ventile na cerpadle ostrekovaca. C5 ma len jedno cerpadlo na ostrekovanie predneho aj zadneho skla. Podla toho ci ostrekujes predok alebo zadok, sa cerpadlo toci dolava alebo doprava. Supatko ktore je namontovane priamo na cerpadle otvara (podla smeru otacania cerpadla) vyvod do hadicky pre celne alebo zadne sklo. Cerpadlo je namontovane priamo na nadrzke ktora je na pravej strane pod prednym naraznikom. Navod na demontaz naraznika je tu http://www.c5club.cz/articles/technical_data.html&ci=20242099 tu su nejake fotky http://www.c5club.cz/showpic.php?cc=17050281&cmain=17050281&oid=20264985&clang=cz Cerpadlo odpoj a rozober to supatko (je to taka rurka v tvare U zapichnuta do cerpadla) Ide to dost tazko ale da sa to opatrne rozobrat. Cele to z vnutra precisti aby sa supatko lahko posuvalo, potom ho trochu premaz (ja som pouzil obycajnu IDULONU) a poskladaj.
|
|
09.11.2009 21:12 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1427870
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
...a neni lepsi ten motorek koupit novej nez se s tim mrdat?
...a neni lepsi ten motorek koupit novej nez se s tim mrdat?:nevim
|
|
09.11.2009 21:37 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1427871
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
autodiag napsal(a): ...a neni lepsi ten motorek koupit novej nez se s tim mrdat?
Neviem co ten motorek stoji, ale rozobrat naraznik musis tak ci tak a vycistenie toho supatka ma stalo asi 15 minut. Ked som to robil, tak som este nevedel co je zle, takze som to len rozobral a hladal chybu. Vzhladom na to, ze bola nedela, obchody zavrete a nechcel som to nechat nefunkcne, tak som to opravil. Uz je odvtedy asi 2roky, urobil som s tym hadam 40 tis Km a ostekovac stale funguje
Ale ak ten motorek stoji par kacek, tak tam daj novy
...a neni lepsi ten motorek koupit novej nez se s tim mrdat?:nevim
Neviem co ten motorek stoji, ale rozobrat naraznik musis tak ci tak a vycistenie toho supatka ma stalo asi 15 minut. Ked som to robil, tak som este nevedel co je zle, takze som to len rozobral a hladal chybu. Vzhladom na to, ze bola nedela, obchody zavrete a nechcel som to nechat nefunkcne, tak som to opravil.:-d Uz je odvtedy asi 2roky, urobil som s tym hadam 40 tis Km a ostekovac stale funguje :palec
Ale ak ten motorek stoji par kacek, tak tam daj novy :)
|
|
09.11.2009 21:49 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1427872
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
naraznik dolu rozhodne nemusi
naraznik dolu rozhodne nemusi ;)
|
|
02.01.2010 21:02 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1430241
|
|
Vaek66
|
Město: Nučice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Ahoj Martine,
to e nárazník nemusí dolů je zajímavá informace. Taky mi nestříká zadní ostřikovač Ale prozraď mi, prosím, jak se ten motorek vyndá. Asi místo náraníku musí dolů pravý podběh, e? Nebo se pletu?
Ahoj Martine,
to e nárazník nemusí dolů je zajímavá informace. Taky mi nestříká zadní ostřikovač :( Ale prozraď mi, prosím, jak se ten motorek vyndá. Asi místo náraníku musí dolů pravý podběh, e? Nebo se pletu?
|
|
05.01.2010 18:56 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1430393
|
|
ctirad23
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Ahoj,mel sem podobný problém.Zadní stříkal jako splaený a přední ostřikovač nic.Nejprve jsem to řeil zvednutim haupny,rospojením hadičky a foukaním spět do nádobky s ostřikovací kapalinou.Po čase jsem vyndal nadrku,vyčistil a na hadičku vedoucí k předním ostřikovačům jsem dal filtr a od té doby bez problémů funguji.Filtr za 50kč,pouívaly se u 120tek skodovek a montovaly se na benzínové hadičky:
Ahoj,mel sem podobný problém.Zadní stříkal jako splaený a přední ostřikovač nic.Nejprve jsem to řeil zvednutim haupny,rospojením hadičky a foukaním spět do nádobky s ostřikovací kapalinou.Po čase jsem vyndal nadrku,vyčistil a na hadičku vedoucí k předním ostřikovačům jsem dal filtr a od té doby bez problémů funguji.Filtr za 50kč,pouívaly se u 120tek skodovek a montovaly se na benzínové hadičky:palec:
|
|
14.02.2010 14:42 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1804197
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Ahoj vem, řeím něco podobného, včera při jízdě mi přestaly fungovat přední ostřikovače z ničeho nic, ale takovým divným způsobem. Při stisknutí páčky k sobě mi začalo osříkování zadního okna, funce stírání a ostřikování zadního okna je beze změny, tak nevím, zkusím vechny moné rady a uvidím, jen by mě zajímalo jak se dostat k nádobce bez sundání nárazníku? Dík za rady. Petr
Ahoj vem, řeím něco podobného, včera při jízdě mi přestaly fungovat přední ostřikovače z ničeho nic, ale takovým divným způsobem. Při stisknutí páčky k sobě mi začalo osříkování zadního okna, funce stírání a ostřikování zadního okna je beze změny, tak nevím, zkusím vechny moné rady a uvidím, jen by mě zajímalo jak se dostat k nádobce bez sundání nárazníku? Dík za rady. Petr
|
|
14.02.2010 14:45 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1804198
|
|
jumep
|
|
|
Odmontovat podblatnik, osobne si myslim ze je jednoduchsie a pristupnejsie sundat naraznik.
A cerpadielko by som vymenil uz len z dovodu ze to stare moze mat uz zodratu hriadelku a tym nizsi tlak (menil som to a skutocne to stare malo nizsi tlak ako to nove a ostrekovanie bolo x krat lepsie s novym) a pri cene 345KC neni moc co riesit
Odmontovat podblatnik, osobne si myslim ze je jednoduchsie a pristupnejsie sundat naraznik.
A cerpadielko by som vymenil uz len z dovodu ze to stare moze mat uz zodratu hriadelku a tym nizsi tlak (menil som to a skutocne to stare malo nizsi tlak ako to nove a ostrekovanie bolo x krat lepsie s novym) a pri cene 345KC neni moc co riesit
|
|
14.02.2010 15:30 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1804224
|
|
stano1
|
|
|
Ahoj,presne ako píe jumep,pokazený má ventil ktorý sa nachádza pod motorčekom ostrekovania a kúpi to ako 1 diel(motorček a ventil) ja som mal to isté-pritiahne páčku-ostrekuje sa zadne okno a vpredu idú stierače nasucho.
dolu nárazník, vymenit motorček, nahodi nárazník- robota na 1 hodinku...
P.S. Len daj pozor plasty sú v zime dos krehké...
Ahoj,presne ako píe jumep,pokazený má ventil ktorý sa nachádza pod motorčekom ostrekovania a kúpi to ako 1 diel(motorček a ventil) ja som mal to isté-pritiahne páčku-ostrekuje sa zadne okno a vpredu idú stierače nasucho.
dolu nárazník, vymenit motorček, nahodi nárazník- robota na 1 hodinku...
P.S. Len daj pozor plasty sú v zime dos krehké...
|
|
14.02.2010 20:05 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
1804266
|
|
dr.ada
|
Město: Kdyně,Hluboká, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 52 |
|
|
Děkuji vem za rady, ne jsem se pustil do nějaké akce u nás dnes -4stupně tak jsem zkusil to nejjednoduí a to - propíchnot pendlíkem samotný ostřikovač na kapotě pak do nich fouknou pusou - oba funkční tak jsem zvedl kapotu a rozpojil hadičky a fouknul opět pusou a dalo mi to velkou práci to utlačit, ale povedlo se to a má dcera povídá - u to bublá - zapnul klíček zkouka a ve funguje jak má - dost velká úleva - plasty v tomto počasí dost trpí a představa e by mělo něco prasknout je na nic, take jetě jednou díky. Petr
Děkuji vem za rady, ne jsem se pustil do nějaké akce u nás dnes -4stupně tak jsem zkusil to nejjednoduí a to - propíchnot pendlíkem samotný ostřikovač na kapotě pak do nich fouknou pusou:-( - oba funkční tak jsem zvedl kapotu a rozpojil hadičky a fouknul opět pusou a dalo mi to velkou práci to utlačit, ale povedlo se to a má dcera povídá - u to bublá:-)))) - zapnul klíček zkouka a ve funguje jak má - dost velká úleva - plasty v tomto počasí dost trpí a představa e by mělo něco prasknout je na nic, take jetě jednou díky. Petr
|
|
10.09.2012 23:29 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
2504383
|
|
navisl
|
|
|
Ahoj vem, hledám jak vyřeit poruchu zasouvání ostřikovače světlometu. Vysune se, ostříká a tím to končí.
Má někdo zkuenost s touto závadou?
Ahoj vem, hledám jak vyřeit poruchu zasouvání ostřikovače světlometu. Vysune se, ostříká a tím to končí.
Má někdo zkuenost s touto závadou?
|
|
10.09.2012 23:31 -
Re: Porucha ostřikovačů C5 Break
|
2504384
|
|
jumep
|
|
|
najskor bude vyskocena pruzina / nieco v nom zlomene
najjednoduchsie bude zohnat druhe telo na vrakaci a prehodit, teda pokial ti ho netaha dnu
ak ho taha dnu a zasekne sa niekde, zasa je otazka kde
najskor bude vyskocena pruzina / nieco v nom zlomene
najjednoduchsie bude zohnat druhe telo na vrakaci a prehodit, teda pokial ti ho netaha dnu
ak ho taha dnu a zasekne sa niekde, zasa je otazka kde
|
|
| |
|
|