| | |
31.10.2015 20:29 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2880283
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Takze trysky su uz doma. Kupoval som ich na motoweb.sk, cislo polozky 111641 a 111642, cena 30/kus. Vyrobca je Seim a napriek tomu, ze maju v popise uvedene, ze to neni org. diel, tak ja si myslim pravy opak, nakolko su na nich znaky Peugeot a Citroen, na sackoch popis v francuztine. Prislo to aj s tymi dvoma spojkami na hadickach. Uz to len nahodit.
Ale momentalne sa pridali dalsie drobne problemy
Takze trysky su uz doma. Kupoval som ich na motoweb.sk, cislo polozky 111641 a 111642, cena 30/kus. Vyrobca je Seim a napriek tomu, ze maju v popise uvedene, ze to neni org. diel, tak ja si myslim pravy opak, nakolko su na nich znaky Peugeot a Citroen, na sackoch popis v francuztine. Prislo to aj s tymi dvoma spojkami na hadickach. Uz to len nahodit.
Ale momentalne sa pridali dalsie drobne problemy
|
|
01.11.2015 07:00 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2880392
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
eisy811 napsal(a): Takze trysky su uz doma. Kupoval som ich na motoweb.sk, cislo polozky 111641 a 111642, cena 30/kus. Vyrobca je Seim a napriek tomu, ze maju v popise uvedene, ze to neni org. diel, tak ja si myslim pravy opak, nakolko su na nich znaky Peugeot a Citroen, na sackoch popis v francuztine.
Co brání Polákům to takto označit, kdy to prodávají i do Francie. Sám má pocit, e je to origo i kdy není
Co brání Polákům to takto označit, kdy to prodávají i do Francie. :nevim Sám má pocit, e je to origo i kdy není :-d
|
|
01.11.2015 09:10 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2880395
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
A kto je origo vyrobcom tych ostrekov?
A kto je origo vyrobcom tych ostrekov?
|
|
01.11.2015 10:54 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2880409
|
|
jumep
|
|
|
neviem ako na X7, ale na C6 to vyrabaju v CZ
neviem ako na X7, ale na C6 to vyrabaju v CZ
|
|
04.11.2015 07:35 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2882307
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Vcera som sa trapil s tymi ostrekmi. Vsetko nahodene. Prebehol test, oba ostreky sa vysunuli a 2x ostrekli svetla. OK. Nahodim naraznik, skusim znova a jeden nejde. Tak naraznik dole. Spojky spojene, motorcek vrci, no ta jedna stale nic. Tak skusam prefuknut tu jednu trubicku, taktiez bez problemov, ale proste nejde. Nasraty letim do autodielov a objednal som motorcek z Octavie... Dnes cakam, kym pride, snad mi v pohode vlezie do nadrzky, lebo zohnat tu gumovu prechodku mi dalo zabrat, neviem ako ini, ale moj motorcek mal nasavaciu cast o priemere 17 mm.
Vcera som sa trapil s tymi ostrekmi. Vsetko nahodene. Prebehol test, oba ostreky sa vysunuli a 2x ostrekli svetla. OK. Nahodim naraznik, skusim znova a jeden nejde. Tak naraznik dole. Spojky spojene, motorcek vrci, no ta jedna stale nic. Tak skusam prefuknut tu jednu trubicku, taktiez bez problemov, ale proste nejde. Nasraty letim do autodielov a objednal som motorcek z Octavie... Dnes cakam, kym pride, snad mi v pohode vlezie do nadrzky, lebo zohnat tu gumovu prechodku mi dalo zabrat, neviem ako ini, ale moj motorcek mal nasavaciu cast o priemere 17 mm.
|
|
04.11.2015 09:42 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2882315
|
|
jumep
|
|
|
ta gumova prechodka sa da kupit v citroene
6434 45
a ako som uz pisal, niekto si myli C5 2 (cize facelift) s C5 3 (X7)
tu je motorcek iny, ma 2 vystpi, kdezdo facelift mal len jeden vystup a rozdelovaciu Ylonku
ta gumova prechodka sa da kupit v citroene
6434 45
a ako som uz pisal, niekto si myli C5 2 (cize facelift) s C5 3 (X7)
tu je motorcek iny, ma 2 vystpi, kdezdo facelift mal len jeden vystup a rozdelovaciu Ylonku
|
|
04.11.2015 19:45 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2882484
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mne je to ale takmer jedno. Mam tam totiz inu nadobku, ta je iba s motorkom pre celne sklo, druhy motorcek som musel navrtat, dat gumovu priechodku. Avsak teraz ta moja priechodka je s velkou dierou, tak budem musiet nieco vymysliet, ako to prisposobit. Vrtal som o nieco vyssie, nez je motorcek pre celne sklo, v pripade nizkej hladiny je celne sklo prvorade... Este mam problemik, ze mi nesignalizuje nizku hladinu kvapaliny, budem to musiet poriesit.
Este drobnost, od toho ostreku svetla som cakal viac razantnosti, aspon som bol zvyknuty, ze to striekalo silnejsim tlakom, teda u mojich predchadadzajucich aut, tak dufam, ze ten motorcek z Octavie tomu pomoze, je podstatne vacsi. Este aspon spomeniem jeho cenu: 14 Meyle.
Mne je to ale takmer jedno. Mam tam totiz inu nadobku, ta je iba s motorkom pre celne sklo, druhy motorcek som musel navrtat, dat gumovu priechodku. Avsak teraz ta moja priechodka je s velkou dierou, tak budem musiet nieco vymysliet, ako to prisposobit. Vrtal som o nieco vyssie, nez je motorcek pre celne sklo, v pripade nizkej hladiny je celne sklo prvorade... Este mam problemik, ze mi nesignalizuje nizku hladinu kvapaliny, budem to musiet poriesit.
Este drobnost, od toho ostreku svetla som cakal viac razantnosti, aspon som bol zvyknuty, ze to striekalo silnejsim tlakom, teda u mojich predchadadzajucich aut, tak dufam, ze ten motorcek z Octavie tomu pomoze, je podstatne vacsi. Este aspon spomeniem jeho cenu: 14 Meyle.
|
|
04.11.2015 20:01 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2882493
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ten tlak je tam dobry a rozprasuje to jak dive
ten tlak je tam dobry a rozprasuje to jak dive
|
|
05.11.2015 15:54 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2882988
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Tak, hotovo, konecne mi to ide. Ten motorcek z tej Octavie je super, aspon u mna, oproti povodnemu ma podstatne viac razancie, sily. Ved je aj rozmerovo o dost vetsi. Akurat som moc nevychytal jeho umiestnenie, mozno to dakedy prerobim .
Aby som to upresnil. Povodny motorcek striekal mozno este o daco slabsie, nez trysky na ostrikovacoch.
Dam si zu namahu a ten org. motorcek rozoberiem, chcem vediet, preco mi prestal striekat jednou polovickou a potom ma zaujima, ze naco tam je medzi tymi vyvodmi ten ventil, ci co to je... Nieco podobne ma napr. VW Phanteon, avsak tam to plni svoju funkciu, kedze u neho to funguje podobne ako keby bol ostrek na celne a aj na zadne sklo, kde smerom otacania motorceka, sa meni vystup, ono, totiz ostrekuje kazdy svetlomet solo, nie naraz, aby sa co najmenej znizila viditelnost, pocas ostreku.
Tak, hotovo, konecne mi to ide. Ten motorcek z tej Octavie je super, aspon u mna, oproti povodnemu ma podstatne viac razancie, sily. Ved je aj rozmerovo o dost vetsi. Akurat som moc nevychytal jeho umiestnenie, mozno to dakedy prerobim :-d.
Aby som to upresnil. Povodny motorcek striekal mozno este o daco slabsie, nez trysky na ostrikovacoch.
Dam si zu namahu a ten org. motorcek rozoberiem, chcem vediet, preco mi prestal striekat jednou polovickou a potom ma zaujima, ze naco tam je medzi tymi vyvodmi ten ventil, ci co to je... Nieco podobne ma napr. VW Phanteon, avsak tam to plni svoju funkciu, kedze u neho to funguje podobne ako keby bol ostrek na celne a aj na zadne sklo, kde smerom otacania motorceka, sa meni vystup, ono, totiz ostrekuje kazdy svetlomet solo, nie naraz, aby sa co najmenej znizila viditelnost, pocas ostreku.
|
|
05.11.2015 16:41 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2882991
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Pokud stříkal slabě tak dával nízký tlak a podařilo se mu otevřít jen jednu trysku. Ta potřebovala nií tlak pro otevření ne druhá. Víc bych na tom neřeil .
Pokud stříkal slabě tak dával nízký tlak a podařilo se mu otevřít jen jednu trysku. Ta potřebovala nií tlak pro otevření ne druhá. Víc bych na tom neřeil ;-).
|
|
05.11.2015 17:02 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2882997
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ale nie, ked som to testoval, este naraznik som nemal celkom nasadeny, tak sa otvarali oba ostreky. Vo svojom okoli poznam, viem iba o jedne C5 (X7), no zial je bez xenonov, by som porovnal.
Ale nie, ked som to testoval, este naraznik som nemal celkom nasadeny, tak sa otvarali oba ostreky. Vo svojom okoli poznam, viem iba o jedne C5 (X7), no zial je bez xenonov, by som porovnal.
|
|
24.11.2015 22:04 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2891063
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mal by som jeden dost specificko-technicky dotazpre tunajsiu elitu
Na X7 (neviem ako na C5 I a C5 II) sa ostreky svetiel zapnu zakazdym, ked svetla svetia. Ostrekne celne sklo a 2x svetla. Potreboval by som vediet, kde sa da najrozumnejsie zobrat signal od tej packy (myslim tu pod volantom) a zaroven by som rad vedel, ze co riadi tie ostreky svetiel. Ak by to bola BSI, tak to by bolo fajn, len potom vediet na ktory pin ide povel od packy a potom z ktoreho pinu je napajany ten motorcek ostrekov svetiel.
Este jeden detail... Ostrek toho celne skla je tak trochu automaticky, co je pre mna tak trosku na skodu. Nie vzdy mam po ostreknuti celne sklo ciste, no dalsi ostrek zas spusti aj zmes na svetla, co je plytvanie.
Chcem spachat nieco jednoduche, lacne, co by riadilo ostrek svetiel na zaklade poctu ostrekov celneho skla, no naj by bolo, keby sa dal ostrek svetiel tiez vynutit pri dlhsom podrzani packy... Spachat by sa to malo dat aj do nejakej malej krabicky, hoci aj na pavucinu.
Mal by som jeden dost specificko-technicky dotazpre tunajsiu elitu :-d
Na X7 (neviem ako na C5 I a C5 II) sa ostreky svetiel zapnu zakazdym, ked svetla svetia. Ostrekne celne sklo a 2x svetla. Potreboval by som vediet, kde sa da najrozumnejsie zobrat signal od tej packy (myslim tu pod volantom) a zaroven by som rad vedel, ze co riadi tie ostreky svetiel. Ak by to bola BSI, tak to by bolo fajn, len potom vediet na ktory pin ide povel od packy a potom z ktoreho pinu je napajany ten motorcek ostrekov svetiel.
Este jeden detail... Ostrek toho celne skla je tak trochu automaticky, co je pre mna tak trosku na skodu. Nie vzdy mam po ostreknuti celne sklo ciste, no dalsi ostrek zas spusti aj zmes na svetla, co je plytvanie.
Chcem spachat nieco jednoduche, lacne, co by riadilo ostrek svetiel na zaklade poctu ostrekov celneho skla, no naj by bolo, keby sa dal ostrek svetiel tiez vynutit pri dlhsom podrzani packy... Spachat by sa to malo dat aj do nejakej malej krabicky, hoci aj na pavucinu.
|
|
24.11.2015 22:08 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2891069
|
|
jumep
|
|
|
povel ide CANom a zbernicou, tam nejaky klasicky analogovy signal nemas
samotny motor ovlada BSM ale ta pocuva prikazi z BSI
to co chces spravit je najjednoduchsie spravit casovac a ten hodit na ovladanie motora ostrekov, ze ho nespusti, ale az po minute napr - tj. das tam rozpinacie relatko a tam spravis nejaky najjednoduchsie kondikovy casovac, dojde stava a zasa prepne to relatko a ostane to zapojene
povel ide CANom a zbernicou, tam nejaky klasicky analogovy signal nemas
samotny motor ovlada BSM ale ta pocuva prikazi z BSI
to co chces spravit je najjednoduchsie spravit casovac a ten hodit na ovladanie motora ostrekov, ze ho nespusti, ale az po minute napr - tj. das tam rozpinacie relatko a tam spravis nejaky najjednoduchsie kondikovy casovac, dojde stava a zasa prepne to relatko a ostane to zapojene
|
|
24.11.2015 22:09 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2891070
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Mal by som jeden dost specificko-technicky dotazpre tunajsiu elitu
Na X7 (neviem ako na C5 I a C5 II) sa ostreky svetiel zapnu zakazdym, ked svetla svetia. Ostrekne celne sklo a 2x svetla. Potreboval by som vediet, kde sa da najrozumnejsie zobrat signal od tej packy (myslim tu pod volantom) a zaroven by som rad vedel, ze co riadi tie ostreky svetiel. Ak by to bola BSI, tak to by bolo fajn, len potom vediet na ktory pin ide povel od packy a potom z ktoreho pinu je napajany ten motorcek ostrekov svetiel.
Este jeden detail... Ostrek toho celne skla je tak trochu automaticky, co je pre mna tak trosku na skodu. Nie vzdy mam po ostreknuti celne sklo ciste, no dalsi ostrek zas spusti aj zmes na svetla, co je plytvanie.
Chcem spachat nieco jednoduche, lacne, co by riadilo ostrek svetiel na zaklade poctu ostrekov celneho skla, no naj by bolo, keby sa dal ostrek svetiel tiez vynutit pri dlhsom podrzani packy... Spachat by sa to malo dat aj do nejakej malej krabicky, hoci aj na pavucinu.
Podle mne ovládání(pin) motorku je z BSM - inpulz z BSI,ale upravit myslím e na to BSM nemusí být připravená a ani BSI - u x7 je mnoho druhů a ve je na vin(a výbavu dané) Má to přípravu - na 99% ne a můe to být problém aby to jedno tak druhé vydrelo.
Podle mne ovládání(pin) motorku je z BSM - inpulz z BSI,ale upravit :nevim myslím e na to BSM nemusí být připravená a ani BSI - u x7 je mnoho druhů a ve je na vin(a výbavu dané) Má to přípravu - na 99% ne a můe to být problém aby to jedno tak druhé vydrelo.
|
|
24.11.2015 22:30 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2891078
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ide mi o to, ze by som urobil to "udelatko" co by riadilo ostrek svetiel v podstate nezavisle od toho co je v aute, len by som potreboval trosku uviest do toho, co a ako to teraz funguje, kde sa co nachadza. Potrebujem ten signal od tej packy, naj by bolo, ak by sa nachadzal v motorovom priestore a potom uz len vediet, odkial je napajany ten motorcek ostrekov. Nerad by som tam nieco prekablovacal, toho zasahu musi byt co najmenej, zrovna tak by som sa chcel vyhnut nieco demontovat v interieri, ci uz volantu, palubovke.
Najjednoduchsie by bolo vlozenie toho "udelatka" priamo k motorceku, k nadrzke ostrekov, kde by aktivovalo ostrek svetiel dajme tomu po troch ostrekoch okna, lenze ja by som rad, aby sa dal ten ostrek aj vynutit napr. dlhsim podrzanim packy, no a ako bomus mozno by bolo fajn, keby ten ostrek svetiel sa zapol po prvom ostreku celneho skla a potom az napr. az po kazdom tretom. Ale to vynutenie by som moooc rad, to by bola dokonalost.
Ide mi o to, ze by som urobil to "udelatko" co by riadilo ostrek svetiel v podstate nezavisle od toho co je v aute, len by som potreboval trosku uviest do toho, co a ako to teraz funguje, kde sa co nachadza. Potrebujem ten signal od tej packy, naj by bolo, ak by sa nachadzal v motorovom priestore a potom uz len vediet, odkial je napajany ten motorcek ostrekov. Nerad by som tam nieco prekablovacal, toho zasahu musi byt co najmenej, zrovna tak by som sa chcel vyhnut nieco demontovat v interieri, ci uz volantu, palubovke.
Najjednoduchsie by bolo vlozenie toho "udelatka" priamo k motorceku, k nadrzke ostrekov, kde by aktivovalo ostrek svetiel dajme tomu po troch ostrekoch okna, lenze ja by som rad, aby sa dal ten ostrek aj vynutit napr. dlhsim podrzanim packy, no a ako bomus mozno by bolo fajn, keby ten ostrek svetiel sa zapol po prvom ostreku celneho skla a potom az napr. az po kazdom tretom. Ale to vynutenie by som moooc rad, to by bola dokonalost. :-d
|
|
24.11.2015 22:51 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2891089
|
|
jumep
|
|
|
signal od packy nemas, to proste posle do CANu info ze si zmackol ostrek svetiel, tam to zachyti BSI a posle prikaz do BSM kde BSM zopne relatko motorceku ostreku svetiel, vsetko ide datami az ma samotny rozbeh motorku
cize udelatka mozes robit tak ze budes zbierat udaje od ostrekovaca skla, ked ti jednoduchy casovac nevyhovuje
signal od packy nemas, to proste posle do CANu info ze si zmackol ostrek svetiel, tam to zachyti BSI a posle prikaz do BSM kde BSM zopne relatko motorceku ostreku svetiel, vsetko ide datami az ma samotny rozbeh motorku
cize udelatka mozes robit tak ze budes zbierat udaje od ostrekovaca skla, ked ti jednoduchy casovac nevyhovuje
|
|
24.11.2015 22:56 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2891094
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Posle to CANu este vo volante? Blba otazka (ako predosle), ale volant ma nejaky svoj prevodnik a je integrovany priamo vo volante?
Posle to CANu este vo volante? Blba otazka (ako predosle), ale volant ma nejaky svoj prevodnik a je integrovany priamo vo volante?
|
|
| |
|
|