| | |
31.08.2015 20:40 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2855830
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Nejlepí na tom je, e ten motůrek za 400 Kč je lépe udělán, ne ten originál za 1500 Kč. Tzn., e by měl vydret mnohonásobně déle ne originál.
Nejlepí na tom je, e ten motůrek za 400 Kč je lépe udělán, ne ten originál za 1500 Kč. Tzn., e by měl vydret mnohonásobně déle ne originál. :palec
|
|
01.09.2015 09:10 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2856000
|
|
Sectroid
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Buchta: ten jsi dával přímo do x7? A jsou tam jetě nějaké rozdíly? Jumep se tu jen okrajově zmínil, e jsou tam nějaké rozdíly
Buchta: ten jsi dával přímo do x7? A jsou tam jetě nějaké rozdíly? Jumep se tu jen okrajově zmínil, e jsou tam nějaké rozdíly :(
|
|
02.09.2015 14:03 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2856637
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Neměj z toho hlavu v pejru jde to úplně v pohodě. Trinity tu popisoval postup jak na to.
Citace:
"Tak čerpadlo včera přilo. Rozměrově stejné, jen má silněí trubičku na hadičku (Octavie má hadičku napojenou přes nacvakávací holendr jako palivové čerpadlo) ale hadička na to vleze. Ze staréhočerpadla jsem vyřízl konektor, na tovém jsem plast konektoru seízl na délku pinů a na ně naletoval piny z původního čerpadla. Celé jsem to vyplnil tavným lepidlem a nasadil ten vyříznutý plast konektoru. Pin č. 2 je u obou čerpadel +. Pak u jen nacpat do nádobky, zapojit hadičku a kabel a "heuréka, stříká". Na rozdíl od původního čerpadla má to nové otvor pod motorkem aby mohla prolínající kapalina vytéct a nezničila motorek, take doufám, e u ho měnit nebudu muset. Kdybych měl čas, sehnal bych holendr na hadičku a origo konektor od Octavie, ale takhle to taky funguje. Take u ádná drahá a mizerná čerpadla od PSA."
Podle tohoto návodu jsem postupoval, jen jsem se nemazal s tím konektorem
Neměj z toho hlavu v pejru :) jde to úplně v pohodě. Trinity tu popisoval postup jak na to.
Citace:
"Tak čerpadlo včera přilo. Rozměrově stejné, jen má silněí trubičku na hadičku (Octavie má hadičku napojenou přes nacvakávací holendr jako palivové čerpadlo) ale hadička na to vleze. Ze staréhočerpadla jsem vyřízl konektor, na tovém jsem plast konektoru seízl na délku pinů a na ně naletoval piny z původního čerpadla. Celé jsem to vyplnil tavným lepidlem a nasadil ten vyříznutý plast konektoru. Pin č. 2 je u obou čerpadel +. Pak u jen nacpat do nádobky, zapojit hadičku a kabel a "heuréka, stříká". Na rozdíl od původního čerpadla má to nové otvor pod motorkem aby mohla prolínající kapalina vytéct a nezničila motorek, take doufám, e u ho měnit nebudu muset. Kdybych měl čas, sehnal bych holendr na hadičku a origo konektor od Octavie, ale takhle to taky funguje. Take u ádná drahá a mizerná čerpadla od PSA."
Podle tohoto návodu jsem postupoval, jen jsem se nemazal s tím konektorem :-d
|
|
03.09.2015 12:47 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857023
|
|
jumep
|
|
|
tebe prdol motor na X7? to neni taky ukaz ako na facelifte a ako spravne pises, tam je to inac zapojene
ked sa pozres vlavo z naraznika pred chladic idu 2 trubicky, tam je spojeny motor ostrekovacov svetiel, kazda trubicka jedna strana - cize tento postup co je tu je pre teba nevhodny (z 90% byva inak problem len rozpojeny ten spoj v tom narazniku)
tebe prdol motor na X7? to neni taky ukaz ako na facelifte a ako spravne pises, tam je to inac zapojene
ked sa pozres vlavo z naraznika pred chladic idu 2 trubicky, tam je spojeny motor ostrekovacov svetiel, kazda trubicka jedna strana - cize tento postup co je tu je pre teba nevhodny (z 90% byva inak problem len rozpojeny ten spoj v tom narazniku)
|
|
04.09.2015 17:05 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857438
|
|
Sectroid
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
jumep: netuím co prdlo, ale kdy zkouím ostřik světel, tak nic Navíc co jsem koukal na vae fota, tak ty krytky jsou jakoby přesazené přes nárazník, já je mám utopené zároveň z snárazníkem, proto se mi nedaří ji ani povytáhnout abych je mohl sundat a pak dolů s nárazníkem Pokud ten nárazník dolů nedám, asi odnikud nic neuvidím, co?
jumep: netuím co prdlo, ale kdy zkouím ostřik světel, tak nic :-( Navíc co jsem koukal na vae fota, tak ty krytky jsou jakoby přesazené přes nárazník, já je mám utopené zároveň z snárazníkem, proto se mi nedaří ji ani povytáhnout abych je mohl sundat a pak dolů s nárazníkem :nevim Pokud ten nárazník dolů nedám, asi odnikud nic neuvidím, co?
Přílohy: Krytka ostřik světel 1.jpg ( 313550b ) - |
|
04.09.2015 17:11 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857442
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
C5II to má stejně jako ty. Taky zároveň s nárazníkem. Musí to opatrně podebrat něčím tenkým - nů je ideální, pak malinko povytáhnout a moc to nekříit, jak to bude moný, tak to chytit prstama a táhnout a zase nekříit. Jde to těko, je tam silný péro. Vytáhni to asi tak 5 - 8cm a pak u to podrí za vnitřek a tu krytku sundá. Jestli je stejná, jako na faceliftě, tak je to jen zaháknutý a musí se to opatrně vyvlíknout. A to uvidí, pochopí.
C5II to má stejně jako ty. Taky zároveň s nárazníkem. Musí to opatrně podebrat něčím tenkým - nů je ideální, pak malinko povytáhnout a moc to nekříit, jak to bude moný, tak to chytit prstama a táhnout a zase nekříit. Jde to těko, je tam silný péro. Vytáhni to asi tak 5 - 8cm a pak u to podrí za vnitřek a tu krytku sundá. Jestli je stejná, jako na faceliftě, tak je to jen zaháknutý a musí se to opatrně vyvlíknout. A to uvidí, pochopí.
|
|
04.09.2015 17:15 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857444
|
|
Sectroid
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Mikra: někde sem se dočetl, e někdy tam ostřiky nedávali, jen to zadělali krytkou. Ale u xenonů by si to asi dovolit neměli, ne? Protoe mne jetě napadlo, e by tam byly jen záslepky. Ty se popřípadě vydělávají jak?
Mikra: někde sem se dočetl, e někdy tam ostřiky nedávali, jen to zadělali krytkou. Ale u xenonů by si to asi dovolit neměli, ne? Protoe mne jetě napadlo, e by tam byly jen záslepky. Ty se popřípadě vydělávají jak?
|
|
04.09.2015 17:19 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857447
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud má xenony, musí mít ostřik u z výroby.
Leda e by to někdo ukradl a dal tam jen krytky. Ty jsem neviděl, tak nevím, jak tam drí. Ale určitě by to bylo jen zacvaknutý za zoubek.
A měl by sis upravit profil. Má C5 III a ne C5 II. A nemate okolí.
Pokud má xenony, musí mít ostřik u z výroby.
Leda e by to někdo ukradl a dal tam jen krytky. Ty jsem neviděl, tak nevím, jak tam drí. Ale určitě by to bylo jen zacvaknutý za zoubek.
A měl by sis upravit profil. Má C5 III a ne C5 II. A nemate okolí. :-))
|
|
04.09.2015 19:24 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857476
|
|
Sectroid
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Tak dobrá zpráva je, e ostřiky tam jsou patná je ta, e nefungují kadopádně nejdřív kouknu na pojistku a potom jedině nárazník dolů
Co se týká tech typů C5, mám v tom gulá. Nikde jsem nenael přesná specifika, jak se to rozděluje, popřípadě čím se od sebe lií. il jsem v domění, e mám C5 II, a mi pan Havránek řekl, e je to (x7), ale opět: C5 II (x7) nebo C5 III (x7)?
Tak dobrá zpráva je, e ostřiky tam jsou :palec patná je ta, e nefungují :-( kadopádně nejdřív kouknu na pojistku a potom jedině nárazník dolů :-o
Co se týká tech typů C5, mám v tom gulá. Nikde jsem nenael přesná specifika, jak se to rozděluje, popřípadě čím se od sebe lií. il jsem v domění, e mám C5 II, a mi pan Havránek řekl, e je to (x7), ale opět: C5 II (x7) nebo C5 III (x7)? :nevim
Přílohy: Ostřikovač světel 2.jpg ( 1312145b ) - |
|
04.09.2015 20:09 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857481
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No vidí jak jse ikofnej.
Stačilo zatáhnout a je to.
Sundat nárazník je brnkačka, na poprvé to trochu svědí, ale a to bude dělat přítě, řekne si, e je to to nejjednoduí na celým autě. Teda nejlíp to jde na jámě, nebo na zvedáku, kdy si pod to nemusí lehat a vude krásně vidí, ale komu není za těko si k práci lehnout, dá to i na parkoviti. Po sundání nárazníku si bude připadat, jako mechanik od F1, kterej vymění půl auta během přezouvání.
Jinak na C5II se dá k ostřikovačům i bez sundání nárazníku, jen se sundáním podběhu a od kola. Ale jak je to u X7, to nevím.
2001 - 2004 = C5I
2004 - 2008 = C5II - Oficiálně C5I facelift, ale u i u Citroenů se tomu říká C5II
2008 - dosud = C5III - Oficiálně C5II (X7), ale u i u Citroenů se tomu říká C5III (X7)
No vidí jak jse ikofnej. :-))))
Stačilo zatáhnout a je to. ;-)
Sundat nárazník je brnkačka, na poprvé to trochu svědí, ale a to bude dělat přítě, řekne si, e je to to nejjednoduí na celým autě. Teda nejlíp to jde na jámě, nebo na zvedáku, kdy si pod to nemusí lehat a vude krásně vidí, ale komu není za těko si k práci lehnout, dá to i na parkoviti. Po sundání nárazníku si bude připadat, jako mechanik od F1, kterej vymění půl auta během přezouvání.
Jinak na C5II se dá k ostřikovačům i bez sundání nárazníku, jen se sundáním podběhu a od kola. Ale jak je to u X7, to nevím.
2001 - 2004 = C5I
2004 - 2008 = C5II - Oficiálně C5I facelift, ale u i u Citroenů se tomu říká C5II
2008 - dosud = C5III - Oficiálně C5II (X7), ale u i u Citroenů se tomu říká C5III (X7)
|
|
04.09.2015 20:16 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857485
|
|
Sectroid
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Ok, tak v tom profilu si to změním
Tak a budu demontovat ten nárazník, asi si skusím aspoň na něco najet. Uvaoval jsem e to jen zvednu na podvozku, ale mám strach aby mi to po vypnutí motoru zase nesedlo dolů.
A bude nárazník dole, pořídím nějaké fota
Ok, tak v tom profilu si to změním ;-)
Tak a budu demontovat ten nárazník, asi si skusím aspoň na něco najet. Uvaoval jsem e to jen zvednu na podvozku, ale mám strach aby mi to po vypnutí motoru zase nesedlo dolů.
A bude nárazník dole, pořídím nějaké fota :-p
|
|
04.09.2015 20:25 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857491
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy zvedne auto a do nejvyí polohy, tak se dolů nehne, dokud mu nedá zase povel tlačítkem. Na běhu motoru nezáleí. Pokud bude jen ve zvýený poloze, tak můe lítat nahoru a dolů při kadým impulzu - otevření dveří, nasednutí, vysednutí, otočení klíčku, otočení volantu, atd., atd.
Kdy zvedne auto a do nejvyí polohy, tak se dolů nehne, dokud mu nedá zase povel tlačítkem. Na běhu motoru nezáleí. Pokud bude jen ve zvýený poloze, tak můe lítat nahoru a dolů při kadým impulzu - otevření dveří, nasednutí, vysednutí, otočení klíčku, otočení volantu, atd., atd.
|
|
04.09.2015 21:35 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857507
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jetě si dej pozor a bude sundavat nárazník a nepoláme plastové packy (zámky), zatáhnout dopředu a jetě kabely od parkovacích senzorů, ty jsou dostatečně dlouhé, tak stačí konektory odpojit a na zemi.
Jetě si dej pozor a bude sundavat nárazník a nepoláme plastové packy (zámky), zatáhnout dopředu a jetě kabely od parkovacích senzorů, ty jsou dostatečně dlouhé, tak stačí konektory odpojit a na zemi.
|
|
04.09.2015 21:40 -
Re: Ostřikovače světel / C5 II
|
2857512
|
|
jumep
|
|
|
X7 sa krytky nesundavaju, ide to cele dole aj naraznikom. Daju sa lahko prefuknut, tie hadicky tam vidno. Zatial co som riesil tak skutocne len boli tie spoje zle zacvaknute a este to mohol predosli majitel nechat deaktovovat lebo mu to zralo moc body
X7 sa krytky nesundavaju, ide to cele dole aj naraznikom. Daju sa lahko prefuknut, tie hadicky tam vidno. Zatial co som riesil tak skutocne len boli tie spoje zle zacvaknute a este to mohol predosli majitel nechat deaktovovat lebo mu to zralo moc body
|
|
| |
|
|