| | |
31.07.2019 14:30 -
Re: Klima kompresor
|
3232260
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Pořád mě k tomu vede, e bych el po tom ventilu v kompresoru co sem psal ...
Nevím ale jestli myslí tím "redukční" - ventil v kompresoru, nebo expanzní ventil na trubkách před výměníkem?
Pořád mě k tomu vede, e bych el po tom ventilu v kompresoru co sem psal ...
Nevím ale jestli myslí tím "redukční" - ventil v kompresoru, nebo expanzní ventil na trubkách před výměníkem?
Přílohy: klima.jpg ( 543924b ) - |
|
31.07.2019 20:22 -
Re: Klima kompresor
|
3232321
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Podívej se jak jsem napsal ty tlaky .
Podívej se jak jsem napsal ty tlaky .
|
|
31.07.2019 23:06 -
Re: Klima kompresor
|
3232391
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
jruze napsal(a): C5I nemá na kompresoru ádný regulační ventil , Bobánku, bě znovu na kolení ...
C5I má mechanický regulační ventil co reguluje variabilně výkon kompresoru změnou zdvihu pístů pootočením ikmé základny. jedná se o Sanden SD7V16
C5II jak má obrázek, má tento ventil elektický
Regulační ventil kompresoru není expanzní ventil !!!!!
.link.
.link.
Citace:
"" Nutnost zlepení regulace chladícího výkonu kompresoru přinesla několik inovací v konstrukci. Tou hlavní je monost řízení velikosti zdvihového objemu kompresoru v závislosti na poadavku chladícího výkonu. Kompresor* je osazen regulačním ventilem, který přepoutěním tlaku mezi saním a výtlakem upravuje geometrii pohybu houpavého" kotouče a tím i zdvihový objem. Sací tlak je takto udrován na konstantní hodnotě 2 a 2,5 bar. U tohoto provedení hovoříme, e Kompresor* je s vnitřní regulací. Nástup multiplexní elektroinstalace si vyádal i změny v konstrukci kompresorů s variabilním objem. Regulační ventil je elektromagnetický a je řízen modulovaným signálem z řídící jednotky automobilu. ""
Howgh
Bobánku, bě znovu na kolení ...
C5I má mechanický regulační ventil co reguluje variabilně výkon kompresoru změnou zdvihu pístů pootočením ikmé základny. jedná se o Sanden SD7V16
C5II jak má obrázek, má tento ventil elektický ;-)
Regulační ventil kompresoru není expanzní ventil !!!!!
https://automedik.cz/sanden-sd7v16-regulacni-ventil
http://chlazeni.kovosluzbaots.com/chlazeni/index2.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=4396&category_id=4277&option=com_virtuemart&Itemid=1
Citace:
"" Nutnost zlepení regulace chladícího výkonu kompresoru přinesla několik inovací v konstrukci. Tou hlavní je monost řízení velikosti zdvihového objemu kompresoru v závislosti na poadavku chladícího výkonu. Kompresor* je osazen regulačním ventilem, který přepoutěním tlaku mezi saním a výtlakem upravuje geometrii pohybu houpavého" kotouče a tím i zdvihový objem. Sací tlak je takto udrován na konstantní hodnotě 2 a 2,5 bar. U tohoto provedení hovoříme, e Kompresor* je s vnitřní regulací. Nástup multiplexní elektroinstalace si vyádal i změny v konstrukci kompresorů s variabilním objem. Regulační ventil je elektromagnetický a je řízen modulovaným signálem z řídící jednotky automobilu. ""
Howgh
;-)
|
|
01.08.2019 11:34 -
Re: Klima kompresor
|
3232413
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Loňského roku to chladilo normálně, letos jetě začátkem léta také chladilo, a jednoho krásného dne v červnu kdy bylo 37 stupňů tak to prostě začalo dělat tento problém, proto jsem to byl naplnit, ale bylo tam jetě 560 gramů, po naplnění na 650 gramů se to nespravilo dělalo to dál. I na ten volnoběh i kdy to chladí tak málo, v otáčkách vůbec a čím je větí horko tím je to víc znát e to málo chladí i na ten volnoběh. Take jestli to dobře chápu ten expanzní ventil jde vyndat z motorového prostoru, nebude se muset sundavat palubní deska..
Loňského roku to chladilo normálně, letos jetě začátkem léta také chladilo, a jednoho krásného dne v červnu kdy bylo 37 stupňů tak to prostě začalo dělat tento problém, proto jsem to byl naplnit, ale bylo tam jetě 560 gramů, po naplnění na 650 gramů se to nespravilo dělalo to dál. I na ten volnoběh i kdy to chladí tak málo, v otáčkách vůbec a čím je větí horko tím je to víc znát e to málo chladí i na ten volnoběh. Take jestli to dobře chápu ten expanzní ventil jde vyndat z motorového prostoru, nebude se muset sundavat palubní deska..
|
|
01.08.2019 22:18 -
Re: Klima kompresor
|
3232457
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Já bych to fakt viděl na ten ventil v kompresoru, nebo expanzní ventil co píe Jarda... Ono, kdy je ""patný"" kompresor ze dne na den - jak se mu to stalo, tak vyběháním to nebude, tak e nějaká funkční součástka - e by ten regulační ventil se pojebal ???
Já bych to fakt viděl na ten ventil v kompresoru, nebo expanzní ventil co píe Jarda... Ono, kdy je ""patný"" kompresor ze dne na den - jak se mu to stalo, tak vyběháním to nebude, tak e nějaká funkční součástka - e by ten regulační ventil se pojebal ??? ;-)
|
|
02.08.2019 09:29 -
Re: Klima kompresor
|
3232468
|
|
Caris
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Rio11 napsal(a): Loňského roku to chladilo normálně, letos jetě začátkem léta také chladilo, a jednoho krásného dne v červnu kdy bylo 37 stupňů tak to prostě začalo dělat tento problém, proto jsem to byl naplnit, ale bylo tam jetě 560 gramů, po naplnění na 650 gramů se to nespravilo dělalo to dál. I na ten volnoběh i kdy to chladí tak málo, v otáčkách vůbec a čím je větí horko tím je to víc znát e to málo chladí i na ten volnoběh. Take jestli to dobře chápu ten expanzní ventil jde vyndat z motorového prostoru, nebude se muset sundavat palubní deska..
Kdy to tak pročítám, tvůj problém tak v mém problému vidím určitou podobnost. Jen s tím rozdílem e mám X7. Můu mít také problém s expanzním ventilem, nebo je to u X7 jinak řeeno?
Kdy to tak pročítám, tvůj problém tak v mém problému vidím určitou podobnost. Jen s tím rozdílem e mám X7. Můu mít také problém s expanzním ventilem, nebo je to u X7 jinak řeeno?
|
|
02.08.2019 09:43 -
Re: Klima kompresor
|
3232469
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nezalezi na podobnosti. Prvorade su udaje o tlakoch na NT a VT, a tiez ako sa spravaju akcne cleny a hodnoty cez diagnostiku. A este v neposlednom rade historia tej klimy, kedze napriklad koli otvorenemu okruhu a vlhkosti to moze byt tiez problem. Inak sa to zmeni na doplnanie, odsavanie, vymenu ventila, a nakoniec kompresora a uplne zbytocne.
Nezalezi na podobnosti. Prvorade su udaje o tlakoch na NT a VT, a tiez ako sa spravaju akcne cleny a hodnoty cez diagnostiku. A este v neposlednom rade historia tej klimy, kedze napriklad koli otvorenemu okruhu a vlhkosti to moze byt tiez problem. Inak sa to zmeni na doplnanie, odsavanie, vymenu ventila, a nakoniec kompresora a uplne zbytocne.
|
|
02.08.2019 14:25 -
Re: Klima kompresor
|
3232535
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
eisy811 kdy ti to dovezu dokáe to spravit ?
eisy811 kdy ti to dovezu dokáe to spravit ?
|
|
02.08.2019 14:37 -
Re: Klima kompresor
|
3232537
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Len to budes mat troska odruky 😂. Ale budiky na klimu mam, len diagnostiku na citrona nemam.
Mna totiz tiez klima raz riadne vytrestala, zial, vymenil som aj kompresor a zbytocne, no podla toho, co mi plnil vtedy klimu (3x) bol na vine prave kompresor. Potom som nasiel druheho, co mi klimu vyfukal dusikom, znova sa naplnila a od vtedy dakych 5 roko sluzila bez problemu. Ani on klime dako moc nerozumel, spoliehal sa iba na plnicku, ale dusik mal, lebo tym plnili pneu, takze aspon bol ochotny urobit to, co som chcel.
Len to budes mat troska odruky 😂. Ale budiky na klimu mam, len diagnostiku na citrona nemam.
Mna totiz tiez klima raz riadne vytrestala, zial, vymenil som aj kompresor a zbytocne, no podla toho, co mi plnil vtedy klimu (3x) bol na vine prave kompresor. Potom som nasiel druheho, co mi klimu vyfukal dusikom, znova sa naplnila a od vtedy dakych 5 roko sluzila bez problemu. Ani on klime dako moc nerozumel, spoliehal sa iba na plnicku, ale dusik mal, lebo tym plnili pneu, takze aspon bol ochotny urobit to, co som chcel.
|
|
03.08.2019 09:34 -
Re: Klima kompresor
|
3232615
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
eisy811 napsal(a): Len to budes mat troska odruky 😂. Ale budiky na klimu mam, len diagnostiku na citrona nemam.
Mna totiz tiez klima raz riadne vytrestala, zial, vymenil som aj kompresor a zbytocne, no podla toho, co mi plnil vtedy klimu (3x) bol na vine prave kompresor. Potom som nasiel druheho, co mi klimu vyfukal dusikom, znova sa naplnila a od vtedy dakych 5 roko sluzila bez problemu. Ani on klime dako moc nerozumel, spoliehal sa iba na plnicku, ale dusik mal, lebo tym plnili pneu, takze aspon bol ochotny urobit to, co som chcel.
Jaký je pracovní postup při tom profoukávání dusíkem ?
Jaký je pracovní postup při tom profoukávání dusíkem ?
|
|
06.08.2019 18:07 -
Re: Klima kompresor
|
3233002
|
|
jumep
|
|
|
ak pomohol dusik, tak bolo nieco zanesene najskor vo vysusaci (je na klimachladici) - to rovno menim aj chladic
posledne takto bol problem s vysusacom ze jak sa to pustilo, vyletel tlak, kompresor zavijal, ale nezalezalo na otackach
ja sa priklanam k tomu kompresoru
ak pomohol dusik, tak bolo nieco zanesene najskor vo vysusaci (je na klimachladici) - to rovno menim aj chladic
posledne takto bol problem s vysusacom ze jak sa to pustilo, vyletel tlak, kompresor zavijal, ale nezalezalo na otackach
ja sa priklanam k tomu kompresoru
|
|
03.08.2020 10:54 -
Re: Klima kompresor
|
3278903
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Ahojte mám dotaz, po zapnutí klimatizácie mi začne chvie s autom. Celkom výrazne, asi je toto netandardný jav kdeto na druhom aute ani necítim e ide klima kompresor len jemne sa zvýia otáčky po zapnutí A/C
Čo odporúčate, repas (XY eur?) alebo kúpi z bazoa pouívaný (40-60) či nový (156+)
Viete mi niekto podža VIN zisti presné číslo kompresora neh sa neobabrem: VF7DCRFNC76232803
Ahojte mám dotaz, po zapnutí klimatizácie mi začne chvie s autom. Celkom výrazne, asi je toto netandardný jav kdeto na druhom aute ani necítim e ide klima kompresor len jemne sa zvýia otáčky po zapnutí A/C
Čo odporúčate, repas (XY eur?) alebo kúpi z bazoa pouívaný (40-60) či nový (156+)
Viete mi niekto podža VIN zisti presné číslo kompresora neh sa neobabrem: VF7DCRFNC76232803
|
|
03.08.2020 15:50 -
Re: Klima kompresor
|
3278984
|
|
Hanz 397
|
|
|
Můe to dělat i větrák...
Můe to dělat i větrák...
|
|
03.08.2020 16:07 -
Re: Klima kompresor
|
3278986
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Můe to dělat i větrák...
Skúsim to, ale ako to odsledova?
Skúsim to, ale ako to odsledova?
|
|
| |
|
|