| | |
12.07.2018 21:43 -
Re: Klima kompresor
|
3170430
|
|
Masaros
|
Město: Ústí nad Labem , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Zdravím, mám dotaz...vyměnil se regulátor ventilátoru a po zapojení v servisu na diagnostiku, m8 to vyhodili tyto chyby, jsou přiloeny. Poradíte mi prosím někdo, v servisu mi řekli, e mají toho hodně a nebude čas to teď řeit...asi se jim do toho nechce 😠 Klima nesepne...
Zdravím, mám dotaz...vyměnil se regulátor ventilátoru a po zapojení v servisu na diagnostiku, m8 to vyhodili tyto chyby, jsou přiloeny. Poradíte mi prosím někdo, v servisu mi řekli, e mají toho hodně a nebude čas to teď řeit...asi se jim do toho nechce 😠 Klima nesepne...
Přílohy: IMG_20180712_190750.jpg ( 4289228b ) - IMG_20180712_190834.jpg ( 2957836b ) - |
|
13.07.2018 10:59 -
Re: Klima kompresor
|
3170494
|
|
jumep
|
|
|
zasa delphi, s tym si moc nepomozes
mas tam chybu sahary, takze ti to mozno este neskusalo zopnut spojku kompresoru a chyba je tam ked bola zla
zajdi za niekym kto ma diagbox a sprav test spojky a ak bude cvakat tak len zmaznut chybu ktora by sa uz nemala vratit
zasa delphi, s tym si moc nepomozes
mas tam chybu sahary, takze ti to mozno este neskusalo zopnut spojku kompresoru a chyba je tam ked bola zla
zajdi za niekym kto ma diagbox a sprav test spojky a ak bude cvakat tak len zmaznut chybu ktora by sa uz nemala vratit
|
|
13.07.2018 12:21 -
Re: Klima kompresor
|
3170507
|
|
jruze
|
|
|
Já bych řekl e klima by měla sepnout (pokud je v ní tlak a není v ní chyba) i kdy si hodí saharu třeba do kufru - tedy jen na chviku ne stoupne tlak v okruhu klimy - teď jsem to řeil na druhém ,,rotíku" co mám - za jízdy bez problému , na místě spínala a rozpínala podle vzniklého tlaku v klimě - dal jsem jiný větrák a bez problému uá OK.( sahara nemá vliv na sepnutí klimy - klima vypne a po překročení max tlaku jako ochrana .
Ale s tou lexii souhlasím.
Já bych řekl e klima by měla sepnout (pokud je v ní tlak a není v ní chyba) i kdy si hodí saharu třeba do kufru - tedy jen na chviku ne stoupne tlak v okruhu klimy - teď jsem to řeil na druhém ,,rotíku" co mám - za jízdy bez problému , na místě spínala a rozpínala podle vzniklého tlaku v klimě - dal jsem jiný větrák a bez problému uá OK.( sahara nemá vliv na sepnutí klimy - klima vypne a po překročení max tlaku jako ochrana .;-)
Ale s tou lexii souhlasím.
|
|
13.07.2018 12:45 -
Re: Klima kompresor
|
3170508
|
|
jumep
|
|
|
niektore jednotky pri chybe sahary nezopnu kompresor, uz som toho riesil takto dost
niektore jednotky pri chybe sahary nezopnu kompresor, uz som toho riesil takto dost
|
|
13.07.2018 13:28 -
Re: Klima kompresor
|
3170511
|
|
Masaros
|
Město: Ústí nad Labem , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Díl 1267 J6 je úplně nový, ktery řídí saharu, tyto 2 chyby to napsalo po výměně tohoto dílu...dnes jsem ve promeroval a zkouel, mechanicky cvakne ele. spojka kompresorů, saharu taky roztocim, kabely a konektory jsou ok, tak to asi vidím na zradu pojis. skříně, jsou v ní relatka a já se na ně nedostanu...jsem u Ul, poradíte mi kam s tím mám jet, děkuji?
Pojistky jsou ok i ty spodní velký, na ty relatka se nedostanu :/
Díl 1267 J6 je úplně nový, ktery řídí saharu, tyto 2 chyby to napsalo po výměně tohoto dílu...dnes jsem ve promeroval a zkouel, mechanicky cvakne ele. spojka kompresorů, saharu taky roztocim, kabely a konektory jsou ok, tak to asi vidím na zradu pojis. skříně, jsou v ní relatka a já se na ně nedostanu...jsem u Ul, poradíte mi kam s tím mám jet, děkuji?
Pojistky jsou ok i ty spodní velký, na ty relatka se nedostanu :/
Přílohy: IMG_20180713_101150.jpg ( 2669542b ) - Pojistková skříň IMG_20180713_101155.jpg ( 3069257b ) - Veliké pojistky |
|
13.07.2018 22:24 -
Re: Klima kompresor
|
3170642
|
|
jumep
|
|
|
zajdi na normalnu diagnostiku a nerob este viac problemov prehadzovanim a spinanim veci
zajdi na normalnu diagnostiku a nerob este viac problemov prehadzovanim a spinanim veci
|
|
14.07.2018 10:43 -
Re: Klima kompresor
|
3170710
|
|
Masaros
|
Město: Ústí nad Labem , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 27 |
|
|
Ok, ptal jsem se jestli nevíte kam to dát a e jsem z Ul...ted to bylo v servisu a napálil mě, řekli mi, e tu C5 nebude problém a i udělat aktivní členy, kdy jsem pak viděl název, jakou to diagnostiku pouili a jak se k opravě postavili, tak tam u nikdy nejdu...pry toho mají hodně a teď na to nemají čas a pak řekli kapacitu 😠 Neví někdo kam to dát prosím?
Ok, ptal jsem se jestli nevíte kam to dát a e jsem z Ul...ted to bylo v servisu a napálil mě, řekli mi, e tu C5 nebude problém a i udělat aktivní členy, kdy jsem pak viděl název, jakou to diagnostiku pouili a jak se k opravě postavili, tak tam u nikdy nejdu...pry toho mají hodně a teď na to nemají čas a pak řekli kapacitu 😠 Neví někdo kam to dát prosím?
|
|
08.07.2019 11:16 -
Re: Klima kompresor
|
3229181
|
|
Caris
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Zdarec, kolegové. Chci se zeptat, zda se dá klimakompresor opravovat, nebo se to rovnou zahazuje. Kdy je chladněji tak klimatizace funguje. Kdy jsou vedra tak ne. Klimatizace je naplněná. Na diagnostice ve v pořádku. Auto má najeto 218k km. Slabá trubka z kompresoru je hned horká. Bylo mě řečeno e uvnitř je netěsnost a klima tlačí proti sobě.??????? Nikdy jsem to rozebraný neměl, tak nemám představu jak to vypadá. Děkuji za připomínky případně návrhy k řeení.
Zdarec, kolegové. Chci se zeptat, zda se dá klimakompresor opravovat, nebo se to rovnou zahazuje. Kdy je chladněji tak klimatizace funguje. Kdy jsou vedra tak ne. Klimatizace je naplněná. Na diagnostice ve v pořádku. Auto má najeto 218k km. Slabá trubka z kompresoru je hned horká. Bylo mě řečeno e uvnitř je netěsnost a klima tlačí proti sobě.??????? Nikdy jsem to rozebraný neměl, tak nemám představu jak to vypadá. Děkuji za připomínky případně návrhy k řeení.
|
|
08.07.2019 12:15 -
Re: Klima kompresor
|
3229187
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Zaklad je, ake mas tlaky na NT a na VT pokial bezi kompresor. No, a este potom, kolko tam je celkovo oleja
U teba to skor vyzera, ze tam mas vysoky tlak, ale bez udajov sa da len spekulovat.
Zaklad je, ake mas tlaky na NT a na VT pokial bezi kompresor. No, a este potom, kolko tam je celkovo oleja
U teba to skor vyzera, ze tam mas vysoky tlak, ale bez udajov sa da len spekulovat.
|
|
08.07.2019 22:12 -
Re: Klima kompresor
|
3229262
|
|
jumep
|
|
|
a tiez sahara ide ok a chladice nejsu zasrane?
a tiez sahara ide ok a chladice nejsu zasrane?
|
|
08.07.2019 22:46 -
Re: Klima kompresor
|
3229264
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Podobny problem na Alfe Romeo 166. Malo ist 550g chladiva a natrepali mi tam 650g. Lebo im tak masina povedala... De*ili...
Ked bolo do 20-22 stupnov klima isla ale akonahle sa zohrial motor-poroadne zohrial, tak uz nesla. Ked vonku bolo velmi horuco uz nesla ani za zimna... Pomohla vymena servisu kde to odpustili mnou pozadovanych 550g a klima ide
Podobny problem na Alfe Romeo 166. Malo ist 550g chladiva a natrepali mi tam 650g. Lebo im tak masina povedala... De*ili...
Ked bolo do 20-22 stupnov klima isla ale akonahle sa zohrial motor-poroadne zohrial, tak uz nesla. Ked vonku bolo velmi horuco uz nesla ani za zimna... Pomohla vymena servisu kde to odpustili mnou pozadovanych 550g a klima ide :)
|
|
09.07.2019 10:19 -
Re: Klima kompresor
|
3229283
|
|
Caris
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Chladič (výparník) je po výměně. To byl taky jeden z moných nápadů e je moc chladiva. Posupně jsem ho odpoutěl ale stejný problém. Nově naplněno v jiném servisu, a situace stále stejná.
Chladič (výparník) je po výměně. To byl taky jeden z moných nápadů e je moc chladiva. Posupně jsem ho odpoutěl ale stejný problém. Nově naplněno v jiném servisu, a situace stále stejná.:-((((
|
|
09.07.2019 12:37 -
Re: Klima kompresor
|
3229299
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
A v tom servise to plnili bez budikov, ci ako? Ved tam muselo byt jasne vidno, ako sa sprava tlak na vysokom tlaku a aj nizkom.
Ked sa inak neda, tak budes musiet ist na diagnostiku, k niekomu, co vie co robi, kedze tam je vidno, co sa deje.
Mozno ti blbne teplotne cidlo, tazko takto.
A v tom servise to plnili bez budikov, ci ako? Ved tam muselo byt jasne vidno, ako sa sprava tlak na vysokom tlaku a aj nizkom.
Ked sa inak neda, tak budes musiet ist na diagnostiku, k niekomu, co vie co robi, kedze tam je vidno, co sa deje.
Mozno ti blbne teplotne cidlo, tazko takto.
|
|
09.07.2019 12:44 -
Re: Klima kompresor
|
3229301
|
|
Caris
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 76 |
|
|
Připojil to na krabici na kolech, nastavil na ni mnoství media a oleje (moná jen typ vozidla) a zapnul. Krabice na kolech udelala ve. To bylo před rokem na podzim. Na podzim se to chovalo v chladných dnech jak ma. I letos na jaře. Před pár dny kdy začalo teplo začala opět stavkovat. Byl jsem u něj, on to napíchl na diagnostiku a diagnostika nic nenala.
Připojil to na krabici na kolech, nastavil na ni mnoství media a oleje (moná jen typ vozidla) a zapnul. Krabice na kolech udelala ve. To bylo před rokem na podzim. Na podzim se to chovalo v chladných dnech jak ma. I letos na jaře. Před pár dny kdy začalo teplo začala opět stavkovat. Byl jsem u něj, on to napíchl na diagnostiku a diagnostika nic nenala.
|
|
09.07.2019 15:29 -
Re: Klima kompresor
|
3229311
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Praveze na diagnostike musi byt vidiet, co sa deje. Aky je tlak, kolko ide do ventilu, teploty.
Este blbost, ale, zostava pod tebou mlaka pri zapnutej klime? Ci ti nahodou nezamrza vyparnik
Praveze na diagnostike musi byt vidiet, co sa deje. Aky je tlak, kolko ide do ventilu, teploty.
Este blbost, ale, zostava pod tebou mlaka pri zapnutej klime? Ci ti nahodou nezamrza vyparnik
|
|
09.07.2019 22:02 -
Re: Klima kompresor
|
3229346
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Napisem to teda inak
Ak mas zapnutu klimu, teda klimujes a dlhsie stojis na mieste (trepnem, napr. 15 minut), tak by sa mala pod autom urobit mensia kaluz, proste, mala by pod auto kvapkat voda, kondenzat, co sa vytvara na vyparniku.
Ak vyparnik dosiahne teplotu, ze ten kondenzat zacne na nom namrzat (co je neziaduce a nemalo by k tomu dojst) , tak pod auto prestane kvapkat a po istej chvili sa zacne znizovat chladiaci ucinok, az prestane chladit uplne, lebo vyparnik kompletne namrazi. Teda z vyduchov pojde vzduch mensim prudom a navyse, takmer neschladeny.
Napisem to teda inak
Ak mas zapnutu klimu, teda klimujes a dlhsie stojis na mieste (trepnem, napr. 15 minut), tak by sa mala pod autom urobit mensia kaluz, proste, mala by pod auto kvapkat voda, kondenzat, co sa vytvara na vyparniku.
Ak vyparnik dosiahne teplotu, ze ten kondenzat zacne na nom namrzat (co je neziaduce a nemalo by k tomu dojst) , tak pod auto prestane kvapkat a po istej chvili sa zacne znizovat chladiaci ucinok, az prestane chladit uplne, lebo vyparnik kompletne namrazi. Teda z vyduchov pojde vzduch mensim prudom a navyse, takmer neschladeny.
|
|
10.07.2019 07:58 -
Re: Klima kompresor
|
3229365
|
|
Caris
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 76 |
|
|
eisy811 napsal(a): Napisem to teda inak
Ak mas zapnutu klimu, teda klimujes a dlhsie stojis na mieste (trepnem, napr. 15 minut), tak by sa mala pod autom urobit mensia kaluz, proste, mala by pod auto kvapkat voda, kondenzat, co sa vytvara na vyparniku.
Ano, tak jak popisuje by to mohlo být. Ale zamrzne to během deseti minut?
Ak vyparnik dosiahne teplotu, ze ten kondenzat zacne na nom namrzat (co je neziaduce a nemalo by k tomu dojst) , tak pod auto prestane kvapkat a po istej chvili sa zacne znizovat chladiaci ucinok, az prestane chladit uplne, lebo vyparnik kompletne namrazi. Teda z vyduchov pojde vzduch mensim prudom a navyse, takmer neschladeny.
Ano, tak jak popisuje by to mohlo být. Ale zamrzne to během deseti minut?
Ak vyparnik dosiahne teplotu, ze ten kondenzat zacne na nom namrzat (co je neziaduce a nemalo by k tomu dojst) , tak pod auto prestane kvapkat a po istej chvili sa zacne znizovat chladiaci ucinok, az prestane chladit uplne, lebo vyparnik kompletne namrazi. Teda z vyduchov pojde vzduch mensim prudom a navyse, takmer neschladeny.
|
|
| |
|
|