| | |
02.10.2009 12:53 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106905
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
samozdrejme naopak se to stat take muze nicmene ruku na srdce dokud po ranu baterka alespon jednou otoci starterem ,sice pomalu ale otoci, a pak cely den tak nejak pri trose tepla funguje kdo ji pujde hned vymenit ?..a jsme prave u toho co jsem psal takze to dle meho na miste docela je
samozdrejme naopak se to stat take muze nicmene ruku na srdce dokud po ranu baterka alespon jednou otoci starterem ,sice pomalu ale otoci, a pak cely den tak nejak pri trose tepla funguje kdo ji pujde hned vymenit ?..a jsme prave u toho co jsem psal takze to dle meho na miste docela je
|
|
02.10.2009 13:08 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106911
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
autodiag napsal(a): samozdrejme naopak se to stat take muze nicmene ruku na srdce dokud po ranu baterka alespon jednou otoci starterem ,sice pomalu ale otoci, a pak cely den tak nejak pri trose tepla funguje kdo ji pujde hned vymenit ?..a jsme prave u toho co jsem psal takze to dle meho na miste docela je
Nevim, jak u C5, ale u XM nebo CX, ktere jsem mel predtim, tak uz pri poklesu napeti vyvadely psi kusy, natoz aby startovaly. V kazdem pripade to co rikas, sice zni rozumne, ale zadny podklad k tomuto konkretnimu pripadu nemas, takze je to taky JPP
Tvaris se, ze bys tomu mohl rozumet, tak bych ocenil, kdyby ses zamyslel, jestli jsi tuhle zavadu uz nepotkal, co ji zpusobovalo a jak by to slo laicky najit a vyzkouset. S chozenim po servisech, kde nic nenachazeji, pripadne zkusmo meni co je napadne, mas urcite taky zkusenosti, tak chapes, proc tuhle variantu neresim (btw. ceske servisy mozna nejsou tak strasne, u mne zebricek idiotu v citroen servisech vede svycarsky Laussane).
Pokud nevis, nebo k tomu nemas co rict, ocenil bych, kdyby ses k tomu vyjedroval mene V kazdem pripade neni na miste delat chytreho na nekoho, kdo sice nezvolil technicky spravny termin, nicmene vystihl podstatu chovani zavady tak, aby ostatnim bylo jasne, kde muze byt zakopany pes. Ja chapu, ze zasobovani snimacu muze znamenat jak pokles napeti na snimaci tak, ze neni schopen pracovat spravne a generuje chyby, nebo pocitac pri poklesu napeti generuje nesmysly. Pripadne cokoli dalsiho, co se muze vyskytnout nekde ne snimaci, pripadne na ceste od nej do pocitace. Pokud mas napad na konkretni snimac, sem s nim.
Nevim, jak u C5, ale u XM nebo CX, ktere jsem mel predtim, tak uz pri poklesu napeti vyvadely psi kusy, natoz aby startovaly. V kazdem pripade to co rikas, sice zni rozumne, ale zadny podklad k tomuto konkretnimu pripadu nemas, takze je to taky JPP :)
Tvaris se, ze bys tomu mohl rozumet, tak bych ocenil, kdyby ses zamyslel, jestli jsi tuhle zavadu uz nepotkal, co ji zpusobovalo a jak by to slo laicky najit a vyzkouset. S chozenim po servisech, kde nic nenachazeji, pripadne zkusmo meni co je napadne, mas urcite taky zkusenosti, tak chapes, proc tuhle variantu neresim (btw. ceske servisy mozna nejsou tak strasne, u mne zebricek idiotu v citroen servisech vede svycarsky Laussane).
Pokud nevis, nebo k tomu nemas co rict, ocenil bych, kdyby ses k tomu vyjedroval mene :) V kazdem pripade neni na miste delat chytreho na nekoho, kdo sice nezvolil technicky spravny termin, nicmene vystihl podstatu chovani zavady tak, aby ostatnim bylo jasne, kde muze byt zakopany pes. Ja chapu, ze zasobovani snimacu muze znamenat jak pokles napeti na snimaci tak, ze neni schopen pracovat spravne a generuje chyby, nebo pocitac pri poklesu napeti generuje nesmysly. Pripadne cokoli dalsiho, co se muze vyskytnout nekde ne snimaci, pripadne na ceste od nej do pocitace. Pokud mas napad na konkretni snimac, sem s nim. :palec
|
|
02.10.2009 13:23 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106916
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
podkladu na dilne mam vice nez dost muzes se prijet podivat..navic podklady tak nejak nepotrebuju ,staci mi praxe a ne jen s PSA ...
no takhle na dalku uz mi to uz nejak nejde a kristalovou vestici kouli mi rozbili deti,bohuzel (stejne ale dobre nefungovala)
ubytek napeti bych na zadnem z cidel ci akcnich clenu nehledal a byt tebou zajedu k nekomu na diagnostiku alespon vycist zakladni chyby jednotky motoru
veskera cidla jsou napajene z jednotky a o to se v ni stara diferencni zesilovac ktery ho udrzuje kvuli presnosti pomerne konstantni...tak chybu nehledej
chybu hledej jak jsem uz psal ve vlastni kabelazi,cidlech /akcnich clenech jako takovych,lambde/lambdach,svickach,katalyzatoru ..atd atd vyber si..muzes je vyzkouset vsechny nebo si precist na diag kde je problem...
podkladu na dilne mam vice nez dost muzes se prijet podivat..navic podklady tak nejak nepotrebuju ,staci mi praxe a ne jen s PSA ...
no takhle na dalku uz mi to uz nejak nejde a kristalovou vestici kouli mi rozbili deti,bohuzel (stejne ale dobre nefungovala) :-d
ubytek napeti bych na zadnem z cidel ci akcnich clenu nehledal a byt tebou zajedu k nekomu na diagnostiku alespon vycist zakladni chyby jednotky motoru
veskera cidla jsou napajene z jednotky a o to se v ni stara diferencni zesilovac ktery ho udrzuje kvuli presnosti pomerne konstantni...tak chybu nehledej
chybu hledej jak jsem uz psal ve vlastni kabelazi,cidlech /akcnich clenech jako takovych,lambde/lambdach,svickach,katalyzatoru ..atd atd vyber si..muzes je vyzkouset vsechny nebo si precist na diag kde je problem...
|
|
02.10.2009 13:36 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106917
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Samozrejme na diagnostiku zajdu, chci to udelat pri jednom a ted se ceka, az prijde nahradni klic z Fr a com2000. Nicmene skepticky jsem ohledne toho, co servismani z vypisu vyctou, v kombinaci s tim, ze ze mne budou chtit udelat dojnou kravu
Co z toho cos jmenovat je nekde dole a muze na to caknout voda? Lambda? Samo nejsem si jisty, ze jsem v te chvili ani nepridal plyn, takze nemusi to byt tim, ale tam bych zacal. No, svicky se menit budou a po vypise mozna neco zjistim.
Dik za rady, ted je to trosku konkretnejsi, kde to muze byt.
Samozrejme na diagnostiku zajdu, chci to udelat pri jednom a ted se ceka, az prijde nahradni klic z Fr a com2000. Nicmene skepticky jsem ohledne toho, co servismani z vypisu vyctou, v kombinaci s tim, ze ze mne budou chtit udelat dojnou kravu :(
Co z toho cos jmenovat je nekde dole a muze na to caknout voda? Lambda? Samo nejsem si jisty, ze jsem v te chvili ani nepridal plyn, takze nemusi to byt tim, ale tam bych zacal. No, svicky se menit budou a po vypise mozna neco zjistim.
Dik za rady, ted je to trosku konkretnejsi, kde to muze byt.
|
|
02.10.2009 16:19 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106931
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
autodiag napsal(a): :
a to uz se dostavane prave do stadia jedna pani povidala a myslela si a dokonce si na to clovek i vymysli pekny termin : "... nedostatocnemu zasobovaniu snimacov..."..
problem kolem baterky ja taky zcela jasny..tak dlouho se trapi alternator mrtvou baterkou az to vykonove nevydrzi .....v techto pripadech jasna ukazka priciny a dusledku
Ospravedlnujem sa za svoje laicke nazory, ktore mozu v ociach profesionalov ako je autodiag vyzerat velmi smiesne. Ja si vazim kazdeho clena klubu, ktory tu pise do detailov, lebo som sa vdaka tymto ludom naucil o c5 ovela viac. Mne sa problem odstranil po vymene baterky. Do dalsich detailov som nesiel. Som rad ze auto ide a ako viem, tak sa o neho staram. Samozrejme, rad sa podelim s kazdym dalsim problemom a budem velmi vdacny, ak mi skuseni clenovia klubu pomozu a poradia
Ospravedlnujem sa za svoje laicke nazory, ktore mozu v ociach profesionalov ako je autodiag vyzerat velmi smiesne. Ja si vazim kazdeho clena klubu, ktory tu pise do detailov, lebo som sa vdaka tymto ludom naucil o c5 ovela viac. Mne sa problem odstranil po vymene baterky. Do dalsich detailov som nesiel. Som rad ze auto ide a ako viem, tak sa o neho staram. Samozrejme, rad sa podelim s kazdym dalsim problemom a budem velmi vdacny, ak mi skuseni clenovia klubu pomozu a poradia
|
|
03.10.2009 12:11 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106959
|
|
číslo 5
|
|
|
mě se také párkrát objevovala porucha Antipollution fault a vyřeila to nová baterka. 3/4 roku u je klid. V citroenu v UL mi řekli, kdy auto jede tak to není nic váného a a si hlídám olej a vodu.
mě se také párkrát objevovala porucha Antipollution fault a vyřeila to nová baterka. 3/4 roku u je klid. V citroenu v UL mi řekli, kdy auto jede tak to není nic váného a a si hlídám olej a vodu.
|
|
03.10.2009 12:35 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106961
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Jaka nejvetsi baterka se tam da dat? Resp. je to nejak omezene treba tim, co zvladne alternator dobijet, nebo muzu dat to nejvetsi, co se fyzicky vejde?
Jaka nejvetsi baterka se tam da dat? Resp. je to nejak omezene treba tim, co zvladne alternator dobijet, nebo muzu dat to nejvetsi, co se fyzicky vejde?
|
|
03.10.2009 12:50 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106964
|
|
číslo 5
|
|
|
byla tam jetě org. citroen 70Ah tak jsem dal 70Ah.
byla tam jetě org. citroen 70Ah tak jsem dal 70Ah.
|
|
04.10.2009 09:36 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106993
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
parametry baterie se urcuji podle nekolika zasadnich bodu
- Jmenovite napeti (12/24v/28v)
- typ (gelovy,oloveny...)
a nasledne dle auta tj :
- typ motoru
- vybava auta
- zeme uzivani
pro nove modely (X7) je pouziti akumulatoru striktni z duvodu BECB kde spatnou volbou baterie by jste jednoduse neodjeli
parametry baterie se urcuji podle nekolika zasadnich bodu
- Jmenovite napeti (12/24v/28v)
- typ (gelovy,oloveny...)
a nasledne dle auta tj :
- typ motoru
- vybava auta
- zeme uzivani
pro nove modely (X7) je pouziti akumulatoru striktni z duvodu BECB kde spatnou volbou baterie by jste jednoduse neodjeli
|
|
06.10.2009 12:11 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107082
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Dekuji za radu a ted bych jeste poprosil o preklad. Napr. co to je BECB? Kde to najdu prip. jak to poznam apod.
Samozrejme ze chapu, ze napeti musi byt 12V, usi sedet polovani apod., jen jsem mel na mysli, jestli muzu dat treba 80Ah (pokud takovy sezenu) nebo musi byt jen max 70Ah?
Dekuji za radu a ted bych jeste poprosil o preklad. Napr. co to je BECB? Kde to najdu prip. jak to poznam apod.
Samozrejme ze chapu, ze napeti musi byt 12V, usi sedet polovani apod., jen jsem mel na mysli, jestli muzu dat treba 80Ah (pokud takovy sezenu) nebo musi byt jen max 70Ah?
|
|
06.10.2009 12:25 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107086
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
nevidím důvod, proč dy má mít třá 70Ah, tam cpát něco jinýho, těch 70Ah tam není jen proto, e jí měli zrovna na skladě. bude to mít nejspí svý důvody - jak píe autodiag. Za zamylení by to stálo, dyby sis třá přidělal hrazdu s 3ma párama světel a vůbec si z C5 udělal vánoční stromeček jako je občas ňákej kamion
nevidím důvod, proč dy má mít třá 70Ah, tam cpát něco jinýho, těch 70Ah tam není jen proto, e jí měli zrovna na skladě. ;-) bude to mít nejspí svý důvody - jak píe autodiag. Za zamylení by to stálo, dyby sis třá přidělal hrazdu s 3ma párama světel a vůbec si z C5 udělal vánoční stromeček jako je občas ňákej kamion:-))
|
|
06.10.2009 12:55 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107092
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
No prave duvod mam - potrebuju dost casto dobijet mobil a note ve stojicim aute, k tomu kdyz vezmes casto jen kratke trasy a jen obcas dlouha, tak potrebuju baterku, ktera hodne udrzi. Taky asi dost sezere ten elektromotor, kterej hlida vysku auta, tudiz kdyz casto nastupuju a vystupuju do zaparkovaneho auta, tak si dost vezme. To uz resim tak, ze to spustim do spodni polohy a je pokoj.
btw. ted tam mam dokonce jen 60 a to je urcite proto, ze nekdo chtel setrit.
No prave duvod mam - potrebuju dost casto dobijet mobil a note ve stojicim aute, k tomu kdyz vezmes casto jen kratke trasy a jen obcas dlouha, tak potrebuju baterku, ktera hodne udrzi. Taky asi dost sezere ten elektromotor, kterej hlida vysku auta, tudiz kdyz casto nastupuju a vystupuju do zaparkovaneho auta, tak si dost vezme. To uz resim tak, ze to spustim do spodni polohy a je pokoj.
btw. ted tam mam dokonce jen 60 a to je urcite proto, ze nekdo chtel setrit.
|
|
06.10.2009 15:37 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107116
|
|
tief
|
|
|
netlife: ides na to spatne, ci tam das malu alebo velku baterku, stale ju musis dobijat, velka baterka mozno vydrzi dlhsie ale naopak bude potrebovat dlhsiu jazdu na plne dobitie ( alternator ma nejaku kapacitu dobijania a tu neprekrocis ) , a tym ze ju budes dlhodobo drzat dobitu povedzme na 50% tak jej rozhodne neprospejes.
Co sa tyka dobijania telefonu kym nemas na streche satelitni uplink tak to bezna baterka zvladne bez vacsich problemov.
A vypustanie pri stani sice mozno usetri nieco malo pri bzucani cerpadla ale zase to kazdodenne cvicenie hore dole tiez nie je pre auto koser - ci si auto bzukne 5 sekund alebo kazdy den za studena 1 - 2 minuty kym kompletne vypustene auto zdvihne hore je tiez rozdiel - a nie maly - a baterka je lacnejsia ako cerpadlo.
Tak ci tak by si mal aspon raz za pol roka baterku vybrat a nabit ju na rozumnej nabijacke do plnej kapacity.
netlife: ides na to spatne, ci tam das malu alebo velku baterku, stale ju musis dobijat, velka baterka mozno vydrzi dlhsie ale naopak bude potrebovat dlhsiu jazdu na plne dobitie ( alternator ma nejaku kapacitu dobijania a tu neprekrocis ) , a tym ze ju budes dlhodobo drzat dobitu povedzme na 50% tak jej rozhodne neprospejes.
Co sa tyka dobijania telefonu kym nemas na streche satelitni uplink tak to bezna baterka zvladne bez vacsich problemov.
A vypustanie pri stani sice mozno usetri nieco malo pri bzucani cerpadla ale zase to kazdodenne cvicenie hore dole tiez nie je pre auto koser - ci si auto bzukne 5 sekund alebo kazdy den za studena 1 - 2 minuty kym kompletne vypustene auto zdvihne hore je tiez rozdiel - a nie maly - a baterka je lacnejsia ako cerpadlo.
Tak ci tak by si mal aspon raz za pol roka baterku vybrat a nabit ju na rozumnej nabijacke do plnej kapacity.
|
|
06.10.2009 18:51 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107117
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
netlife: tief ma pravdu, pamatuji si, e staří strojníci u plavby mi říkali, ne začne trápit baterku při startu (platí pro zimné období) tak ji trochu polechtej, např. zapnutím nějakého meního spotřebiče, no a ja si myslím, e právě dorovnání výky po otevření dveří a rozsvícení vnitřku je takové malé "polechtání. V kadém případě jestli strejda Citroen dal do auta 70 A baterku tak tam prostě jinou nedávej. Nevím jak dnení moderní baterky, ale nás učili, e olověná baterie se nabíjí jednou desetinou kapacity, lépe to bude znát určo autodiag. Na závěr: jestli je výrobcem něco předepsáno tak opravdu větinou ví proč (na základě testů, zkouek a zkueností z provozu). Dej tam to co tam patří.
netlife: tief ma pravdu, pamatuji si, e staří strojníci u plavby mi říkali, ne začne trápit baterku při startu (platí pro zimné období) tak ji trochu polechtej, např. zapnutím nějakého meního spotřebiče, no a ja si myslím, e právě dorovnání výky po otevření dveří a rozsvícení vnitřku je takové malé "polechtání. V kadém případě jestli strejda Citroen dal do auta 70 A baterku tak tam prostě jinou nedávej. Nevím jak dnení moderní baterky, ale nás učili, e olověná baterie se nabíjí jednou desetinou kapacity, lépe to bude znát určo autodiag. Na závěr: jestli je výrobcem něco předepsáno tak opravdu větinou ví proč (na základě testů, zkouek a zkueností z provozu). Dej tam to co tam patří.:palec
|
|
07.10.2009 05:17 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107135
|
|
tomc
|
|
|
do hdi 2.0 patří 74ah.
do hdi 2.0 patří 74ah.
|
|
07.10.2009 06:54 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107139
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nemas jednoznacne pravdu ....baterka bude jina dle alternatoru a vybavy
nemas jednoznacne pravdu ....baterka bude jina dle alternatoru a vybavy
|
|
07.10.2009 07:06 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107140
|
|
tomc
|
|
|
samozřejmě,e vybava a vykon alternátoru jsou směrodatné.74ah je jako takový zaklad,100ah by byla pro mě lepí,ale malo mista
samozřejmě,e vybava a vykon alternátoru jsou směrodatné.74ah je jako takový zaklad,100ah by byla pro mě lepí,ale malo mista :-(
|
|
07.10.2009 07:08 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1107141
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
heh no ja myslim ze 100ah by ti zamotala uz penezenku....pravdepodobne by se nestihala dobijet nebo by altik vytahnul bilou vlajku (samo ne hned ale casem urcite)
heh no ja myslim ze 100ah by ti zamotala uz penezenku....pravdepodobne by se nestihala dobijet nebo by altik vytahnul bilou vlajku (samo ne hned ale casem urcite)
|
|
| |
|
|