| | |
01.10.2009 13:18 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106802
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
autodiag napsal(a): hadat se s tebou nechci ale 60 000km na 2001 promin ale to pravda nebude..e-eee
antipolution muze mit nekolik pricin..prave zminovana lambda,nekvalitni palivo,svicky,netesnosti v sani atd atd
Ja ti rozumim, znam auta z ceska a dnes uz i nemecko, rakousko apod. Vim co kupuji kamaradi obcas. Ale tady jsem si pomerne jisty, tady se auto, ktere ma najeto pres 100 tisic. prodava pod 1000 liber jakozto vrak na dojeti. Nicmene jakekoli auto, ktere tady koupis ma venkovni znamky uzivani tady. Jak uz tady nekdo psal, jak prelakovava zrcatko tomu by se tady vsichni smali, to je zbytecna akce, tak na par dni. Odrene narazniky, zrcatka, sem tam nejaky skrabanec jsou naprosto bezne znamky zdejsiho provozu a nikdo to neresi. I to moje takove znamky ma a jelikoz to jsou opravdu ciste kosmeticke jevy, vetsinou ani nejdouci na kov, tak to neresim.
Pedpokladam spravne, ze ani diagnostika neurci 100% spravne, co ten antipollution fault zpusobuje? Takze hledat systemem pokus/omyl?
Ja ti rozumim, znam auta z ceska a dnes uz i nemecko, rakousko apod. Vim co kupuji kamaradi obcas. Ale tady jsem si pomerne jisty, tady se auto, ktere ma najeto pres 100 tisic. prodava pod 1000 liber jakozto vrak na dojeti. Nicmene jakekoli auto, ktere tady koupis ma venkovni znamky uzivani tady. Jak uz tady nekdo psal, jak prelakovava zrcatko :) tomu by se tady vsichni smali, to je zbytecna akce, tak na par dni. Odrene narazniky, zrcatka, sem tam nejaky skrabanec jsou naprosto bezne znamky zdejsiho provozu a nikdo to neresi. I to moje takove znamky ma a jelikoz to jsou opravdu ciste kosmeticke jevy, vetsinou ani nejdouci na kov, tak to neresim.
Pedpokladam spravne, ze ani diagnostika neurci 100% spravne, co ten antipollution fault zpusobuje? Takze hledat systemem pokus/omyl?
|
|
01.10.2009 13:21 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106803
|
|
Darja
|
|
|
netlife napsal(a): Pedpokladam spravne, ze ani diagnostika neurci 100% spravne, co ten antipollution fault zpusobuje? Takze hledat systemem pokus/omyl?
Samotná diagnostika ne, musí za tou diag být někdo, kdo přemýlí.
Ví, kdy se lidi nestarají o to, jak vypadají jejich auta po vzhledové stránce, co teprve ten zbytek? Samozřejmě jsou tu podnikatelské objekty AAA BBB a podobně, kde se tvrdí, e čistota je 90% zdraví, ale pro mě omlácené auto je symbolem někoho, komu je to auto umák.
Samotná diagnostika ne, musí za tou diag být někdo, kdo přemýlí.
Ví, kdy se lidi nestarají o to, jak vypadají jejich auta po vzhledové stránce, co teprve ten zbytek? Samozřejmě jsou tu podnikatelské objekty AAA BBB a podobně, kde se tvrdí, e čistota je 90% zdraví, ale pro mě omlácené auto je symbolem někoho, komu je to auto umák.
|
|
01.10.2009 13:27 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106804
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Rafmartin napsal(a): Mne furt na 2.0i vyskakovalo Antipollution fault, hlavne pri prudkom pridani a pri rychlosti 120 resp. 3500 ot/min. Vtedy auto pri akomkolvek stlaceni plynoveho pedalu robilo, ako keby som pedal na 1 ske pustil a znova pridal. Ale skor nez som sa dostal na Diag. tak mi odisla bateria. Dal som novu a odvtedy Antipollution fault ani raz a auto slape ako hodinky
Ty jo, ze by to souviselo i s horsi baterii? No tou svou si taky nejsem 100% jist, ale zase vyhodit ji preventivne, takovej frajer nejsem. Ale z drivejsich citroenu vim, ze na dobrou baterku jsou haklivy, jinak hlasi lecos.
Ale poprve mi to udelalo kdyz jsem za deste projel kaluzi, podruhe dnes zhruba pri tom, co pises, jel jsem rychleji, mozna jsem i pridaval do kopce. Zajimave je, ze pres noc se to nevyresetovalo, rano to hned po zasunuti klicku ukazovalo zas a pritom po kratkem dojeti do obchodaku to pak zmizelo. Si to dela co chce
Ty jo, ze by to souviselo i s horsi baterii? No tou svou si taky nejsem 100% jist, ale zase vyhodit ji preventivne, takovej frajer nejsem. Ale z drivejsich citroenu vim, ze na dobrou baterku jsou haklivy, jinak hlasi lecos.
Ale poprve mi to udelalo kdyz jsem za deste projel kaluzi, podruhe dnes zhruba pri tom, co pises, jel jsem rychleji, mozna jsem i pridaval do kopce. Zajimave je, ze pres noc se to nevyresetovalo, rano to hned po zasunuti klicku ukazovalo zas a pritom po kratkem dojeti do obchodaku to pak zmizelo. Si to dela co chce :)
|
|
01.10.2009 13:30 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106805
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
diagnostikou jsem ti schopen zjistis spoustu veci vcetne ujeteho poctu km kdyz to pujde...a vez ze je to hodne zklamanych lidi co se dusovali ze nemaji stoceno..myslim ze vedouci jedinec to mel stazeno neco kolem 300
diagnostikou jsem ti schopen zjistis spoustu veci vcetne ujeteho poctu km kdyz to pujde...a vez ze je to hodne zklamanych lidi co se dusovali ze nemaji stoceno..myslim ze vedouci jedinec to mel stazeno neco kolem 300
|
|
01.10.2009 13:30 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106806
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Darja napsal(a): Samotná diagnostika ne, musí za tou diag být někdo, kdo přemýlí.
Ví, kdy se lidi nestarají o to, jak vypadají jejich auta po vzhledové stránce, co teprve ten zbytek? Samozřejmě jsou tu podnikatelské objekty AAA BBB a podobně, kde se tvrdí, e čistota je 90% zdraví, ale pro mě omlácené auto je symbolem někoho, komu je to auto umák.
To fakt vsechno zalezi na konkretnich podminkach, s tim jak zvenku, tak uvnitr proste nemas pravdu. Uvnitr jsou vsechny auta pekne udrzovane, clovek sedi uvnitr, ne zvenku. Ono se jinak jezdi nekde, kde je bezny standard silnicni pruh 2m a vedle nerovna skala, kde jezdi zhruba 2x vic motorek nez aut atd. Proste nejde aplikovat ceske podminky jako standard na zbytek sveta.
To fakt vsechno zalezi na konkretnich podminkach, s tim jak zvenku, tak uvnitr proste nemas pravdu. Uvnitr jsou vsechny auta pekne udrzovane, clovek sedi uvnitr, ne zvenku. Ono se jinak jezdi nekde, kde je bezny standard silnicni pruh 2m a vedle nerovna skala, kde jezdi zhruba 2x vic motorek nez aut atd. Proste nejde aplikovat ceske podminky jako standard na zbytek sveta.
|
|
01.10.2009 13:36 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106807
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
autodiag napsal(a): diagnostikou jsem ti schopen zjistis spoustu veci vcetne ujeteho poctu km kdyz to pujde...a vez ze je to hodne zklamanych lidi co se dusovali ze nemaji stoceno..myslim ze vedouci jedinec to mel stazeno neco kolem 300
Jak rikam, chapu te, ale vim sve. Kdyz se projdu kolem zdejsich aut, ve zdejsich bazarech tak vsude je situace stejna. A kdybys znal zdejsi podminky, vedel bys Navic to se prece da poznat podle dalsich veci - prosezene sedacky, parajici se svy, "mekci" karoserie, vychozene packy a tlacitka, osoupane gumy na dverich, osoupane pedaly a spoustu dalsich veci.
Jak rikam, chapu te, ale vim sve. Kdyz se projdu kolem zdejsich aut, ve zdejsich bazarech tak vsude je situace stejna. A kdybys znal zdejsi podminky, vedel bys :) Navic to se prece da poznat podle dalsich veci - prosezene sedacky, parajici se svy, "mekci" karoserie, vychozene packy a tlacitka, osoupane gumy na dverich, osoupane pedaly a spoustu dalsich veci.
|
|
01.10.2009 13:42 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106809
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
netlife napsal(a): Jak rikam, chapu te, ale vim sve. Kdyz se projdu kolem zdejsich aut, ve zdejsich bazarech tak vsude je situace stejna. A kdybys znal zdejsi podminky, vedel bys Navic to se prece da poznat podle dalsich veci - prosezene sedacky, parajici se svy, "mekci" karoserie, vychozene packy a tlacitka, osoupane gumy na dverich, osoupane pedaly a spoustu dalsich veci.
jasna vec ty jsi odbornik
jasna vec ty jsi odbornik :palec
|
|
01.10.2009 13:47 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106810
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Darja napsal(a): jasňačka... no nebudu ti povídat volantovou metodu asi by se minula účinkem
Tu metodu mi rekni, to neznam.
Ale jednoduchej fakt je, ze tady to proste nejde resit. Kdyz to jeden den natres a par dni nato jedes uzkou ulickou a tuknes zrcatkem o skalu nebo jine auto, proste uz nejdes zase do servisu to natirat. Kolikrat rocne by te to bavilo? Samozrejme vetsi tukance se opravuji, mluvim o kosmetickych vecech. Totez kdyz pojede kolem tebe neopatrny cyklista nebo motocyklista a lehce tukne, proste nevolas policajty nebo nepises hlaseni na pojistovnu - policajti tyhle malickosti neresi a pojistovna taky ne, to se vejde do spoluucasti a kdyz ne, seberou ti bonusy, ktere jsou tady dost velke. Takze nikomu se nevyplati se tim zabyvat. Navic opravdu je tady auto spotrebni vec, nikoli fatis nebo clen rodiny. Proste jezdis, kdyz je toho moc, nechas spravit jednorazove, pripadne auto prodas a koupis jine. Ja jsem tak o skalu ulomil zrcatko na Ducatu, to bylo bohuzel velke a nevesel jsem se. Presne jsem vedel, ze nema smysl to resit. Kdyz jsem ho po 3 mesicich provizorne spravil, tyden na to jsem se nevesel s autobusem a situace stejna Samorejme, da se jezdit 30, pred kazdym zuzenim pockat az vsichni projedou, na nektera mista proste nejezdit vubec atd., ale to pro mne znamena byt otrokem auta a omezovat svoje chovani podle potreb auta a na to opravdu nejsem dost submisivni
S tou diagnostikou - jak rikas, musi za ni byt nekdo, kdo mysli, takoveho abys tady pohledala, na to se fakt tesim
Tu metodu mi rekni, to neznam.
Ale jednoduchej fakt je, ze tady to proste nejde resit. Kdyz to jeden den natres a par dni nato jedes uzkou ulickou a tuknes zrcatkem o skalu nebo jine auto, proste uz nejdes zase do servisu to natirat. Kolikrat rocne by te to bavilo? Samozrejme vetsi tukance se opravuji, mluvim o kosmetickych vecech. Totez kdyz pojede kolem tebe neopatrny cyklista nebo motocyklista a lehce tukne, proste nevolas policajty nebo nepises hlaseni na pojistovnu - policajti tyhle malickosti neresi a pojistovna taky ne, to se vejde do spoluucasti a kdyz ne, seberou ti bonusy, ktere jsou tady dost velke. Takze nikomu se nevyplati se tim zabyvat. Navic opravdu je tady auto spotrebni vec, nikoli fatis nebo clen rodiny. Proste jezdis, kdyz je toho moc, nechas spravit jednorazove, pripadne auto prodas a koupis jine. Ja jsem tak o skalu ulomil zrcatko na Ducatu, to bylo bohuzel velke a nevesel jsem se. Presne jsem vedel, ze nema smysl to resit. Kdyz jsem ho po 3 mesicich provizorne spravil, tyden na to jsem se nevesel s autobusem a situace stejna :) Samorejme, da se jezdit 30, pred kazdym zuzenim pockat az vsichni projedou, na nektera mista proste nejezdit vubec atd., ale to pro mne znamena byt otrokem auta a omezovat svoje chovani podle potreb auta a na to opravdu nejsem dost submisivni :)
S tou diagnostikou - jak rikas, musi za ni byt nekdo, kdo mysli, takoveho abys tady pohledala, na to se fakt tesim :)
|
|
01.10.2009 13:49 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106811
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
autodiag napsal(a): jasna vec ty jsi odbornik
Hele, ja si na odbornika fakt nehraju, ale ty presne vis, jak je to o 3000 km dal Jestli jses takovej frajer, tak prijed a projdeme se po zdejsich autech a pak mi to muzes ukazat, ju?
Hele, ja si na odbornika fakt nehraju, ale ty presne vis, jak je to o 3000 km dal :) Jestli jses takovej frajer, tak prijed a projdeme se po zdejsich autech a pak mi to muzes ukazat, ju? :)
|
|
01.10.2009 13:52 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106814
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Darja napsal(a): Já nehledám, já u mám. Snad i ty najde někoho ikovného, kdo ti pomůe. Není to lehké
Nejlepsi varianta, jaka mne napada je, udelat tady to nejnutnesi a zbytek pak pri navsteve v cr, bohuzel to se dostanu asi tak za rok, tim se mi komplikuje otazka, co je to nejnutnejsi, aby to rok vydrzelo
Co sem tady tak postrehl, tak absolutni vitez co se tyce pomeru cena/kvalita je autoservis Holetin. Nebo doporucite nekoho jineho? Btw. ma Holetin diagnostiku?
Nejlepsi varianta, jaka mne napada je, udelat tady to nejnutnesi a zbytek pak pri navsteve v cr, bohuzel to se dostanu asi tak za rok, tim se mi komplikuje otazka, co je to nejnutnejsi, aby to rok vydrzelo :(
Co sem tady tak postrehl, tak absolutni vitez co se tyce pomeru cena/kvalita je autoservis Holetin. Nebo doporucite nekoho jineho? Btw. ma Holetin diagnostiku?
|
|
01.10.2009 13:59 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106819
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Darja napsal(a): Kdyby neměli, nemohl abych napsat, e mám ikovné machaniky s diag A ceny? vyplatí se k nim jezdit 120Km.. myslím, e dobré.
Nj, neuvedomil jsem si, ze mluvis o holetine Prave jsem mel na mysli, ze ted bych tady udelal rozvody, naplne a filtry a pristi rok v cr pak "lehkou generalku" podvozku, brzd, hydrauliky a tak. Tim myslim vsechno prohlednout, prolezt, otestovat, pripadne vymenit dily. Jenze prave resim, co ten rok vydrzi a co ne. Pokud neco nepocka, pak je lepsi to udelat hned a necekat, az to poskodi neco dalsiho. Nicmene ten Antipollution fault asi pocka, dokud neomezuje jezdni vlastnosti tak co s tim.
Nj, neuvedomil jsem si, ze mluvis o holetine :) Prave jsem mel na mysli, ze ted bych tady udelal rozvody, naplne a filtry a pristi rok v cr pak "lehkou generalku" podvozku, brzd, hydrauliky a tak. Tim myslim vsechno prohlednout, prolezt, otestovat, pripadne vymenit dily. Jenze prave resim, co ten rok vydrzi a co ne. Pokud neco nepocka, pak je lepsi to udelat hned a necekat, az to poskodi neco dalsiho. Nicmene ten Antipollution fault asi pocka, dokud neomezuje jezdni vlastnosti tak co s tim.
|
|
01.10.2009 15:24 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106826
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
netlife napsal(a): Ty jo, ze by to souviselo i s horsi baterii? No tou svou si taky nejsem 100% jist, ale zase vyhodit ji preventivne, takovej frajer nejsem. Ale z drivejsich citroenu vim, ze na dobrou baterku jsou haklivy, jinak hlasi lecos.
Ale poprve mi to udelalo kdyz jsem za deste projel kaluzi, podruhe dnes zhruba pri tom, co pises, jel jsem rychleji, mozna jsem i pridaval do kopce. Zajimave je, ze pres noc se to nevyresetovalo, rano to hned po zasunuti klicku ukazovalo zas a pritom po kratkem dojeti do obchodaku to pak zmizelo. Si to dela co chce
Presne rovnake vyskyty aj u mna. Niekedy sa to vyresetovalo cez noc, niekedy aj po dni statia hned hlasilo chybu. Ja som si to v svojom pripade pripisoval teda mozno nedostatocnemu zasobovaniu snimacov. Inak mi odisla bateria a potom asi po 2 mesiacoch aj alternator. No a odvtedy som isiel aj na plny plyn pri predbiehani a viac ako 4000 ot/min a ziadne hlasenie...
Presne rovnake vyskyty aj u mna. Niekedy sa to vyresetovalo cez noc, niekedy aj po dni statia hned hlasilo chybu. Ja som si to v svojom pripade pripisoval teda mozno nedostatocnemu zasobovaniu snimacov. Inak mi odisla bateria a potom asi po 2 mesiacoch aj alternator. No a odvtedy som isiel aj na plny plyn pri predbiehani a viac ako 4000 ot/min a ziadne hlasenie...
|
|
02.10.2009 01:04 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106875
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Rafmartin napsal(a): Presne rovnake vyskyty aj u mna. Niekedy sa to vyresetovalo cez noc, niekedy aj po dni statia hned hlasilo chybu. Ja som si to v svojom pripade pripisoval teda mozno nedostatocnemu zasobovaniu snimacov. Inak mi odisla bateria a potom asi po 2 mesiacoch aj alternator. No a odvtedy som isiel aj na plny plyn pri predbiehani a viac ako 4000 ot/min a ziadne hlasenie...
Dik za zpravu, vypada to uplne stejne. Takze nejdriv zkusim nechat zmerit alternator, jestli dela co ma. No a jestli nic, tak to necham asi vyhnit, utracet prachy za neco, co nic nedela asi nema vyznam. Ted jsem jel domu a pri rychlejsim prujezdu mensim kruhacem (takze zakymaceni ze strany na stranu) se to rozsvitilo. Zrovna jsem i podradil na cca 3500 ot. takze to muze v necem takovem. Ve starsich citroenech mi neco podobneho delal nejakej dratek s odrbanou izolaci - v zatacce se tukl o kostru, pocitac to vyhodnotil jako chybu a rozsvitil kontrolku a do vypnuti uz to svitilo. Po vytazeni klicku se to vyresetovalo zase az do dalsi prudke zatacky
Jeste to auto mas? Jak ti subjektivne prijde vykon motoru? Jels v jine motorizaci? Muzes to s necim porovnat? Majitelu C5 s timhle motorem je jako safranu tady
Dik za zpravu, vypada to uplne stejne. Takze nejdriv zkusim nechat zmerit alternator, jestli dela co ma. No a jestli nic, tak to necham asi vyhnit, utracet prachy za neco, co nic nedela asi nema vyznam. Ted jsem jel domu a pri rychlejsim prujezdu mensim kruhacem (takze zakymaceni ze strany na stranu) se to rozsvitilo. Zrovna jsem i podradil na cca 3500 ot. takze to muze v necem takovem. Ve starsich citroenech mi neco podobneho delal nejakej dratek s odrbanou izolaci - v zatacce se tukl o kostru, pocitac to vyhodnotil jako chybu a rozsvitil kontrolku a do vypnuti uz to svitilo. Po vytazeni klicku se to vyresetovalo zase az do dalsi prudke zatacky :)
Jeste to auto mas? Jak ti subjektivne prijde vykon motoru? Jels v jine motorizaci? Muzes to s necim porovnat? Majitelu C5 s timhle motorem je jako safranu tady :)
|
|
02.10.2009 12:19 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106896
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
autodiag napsal(a): :
a to uz se dostavane prave do stadia jedna pani povidala a myslela si a dokonce si na to clovek i vymysli pekny termin : "... nedostatocnemu zasobovaniu snimacov..."..
problem kolem baterky ja taky zcela jasny..tak dlouho se trapi alternator mrtvou baterkou az to vykonove nevydrzi .....v techto pripadech jasna ukazka priciny a dusledku
Teoreticky muzes mit pravdu, ale mne uz odeslo baterek nekolik na ruznych autech a alternator nikdy nemel problem. Navic s mrtvou baterkou nenastartujes, takze na to se prijde pomerne rychle, takze formulace "tak dlouho" neni asi na miste. A zapominas na moznost, ze vadny alternator znicil baterku
Jina vec spis je, ze nevidim nejak radu, co to muze zpusobovat, ten pollution fault a urcite chapes, ze s nekterymi inividui v servisech se nechci moc spolehat na placeni servisnich hodin a hledani zavady. Navic na nejakou nezavaznou chybu snimac bych to opravdu videl.
Teoreticky muzes mit pravdu, ale mne uz odeslo baterek nekolik na ruznych autech a alternator nikdy nemel problem. Navic s mrtvou baterkou nenastartujes, takze na to se prijde pomerne rychle, takze formulace "tak dlouho" neni asi na miste. :-) A zapominas na moznost, ze vadny alternator znicil baterku :)
Jina vec spis je, ze nevidim nejak radu, co to muze zpusobovat, ten pollution fault a urcite chapes, ze s nekterymi inividui v servisech se nechci moc spolehat na placeni servisnich hodin a hledani zavady. Navic na nejakou nezavaznou chybu snimac bych to opravdu videl.
|
|
| |
|
|