| | |
28.09.2009 16:46 -
Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106547
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Dobry den.
Stal jsem se majitelem C5 I., ale bohuzel bez servisky. Sice mi v servisu vyjedou, co se na aute uz menilo, ale nevim, co bych menit mel, vzhledem ke stari auta. Ted budu menit rozvodak, jelikoz jeste meneny nebyl a i kdyz podle kilometru by to jeste pockalo, rekli mi v servisu ze podle stari se ma menit po 4 letech.
Tak se chci zeptat, ma nekdo z vas nejaky napad, co by se melo, prip. co by bylo vhodne jeste preventivne vymenit? Dik.
Dobry den.
Stal jsem se majitelem C5 I., ale bohuzel bez servisky. Sice mi v servisu vyjedou, co se na aute uz menilo, ale nevim, co bych menit mel, vzhledem ke stari auta. Ted budu menit rozvodak, jelikoz jeste meneny nebyl a i kdyz podle kilometru by to jeste pockalo, rekli mi v servisu ze podle stari se ma menit po 4 letech.
Tak se chci zeptat, ma nekdo z vas nejaky napad, co by se melo, prip. co by bylo vhodne jeste preventivne vymenit? Dik.
|
|
28.09.2009 17:33 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106548
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
8 let a jenom 60.000 km...to zní minimálně divně
8 let a jenom 60.000 km...to zní minimálně divně :nevim
|
|
28.09.2009 18:10 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106551
|
|
Darja
|
|
|
netlife napsal(a): neni to koupene v CR
Tahle informace nehraje vůbec ádnou roli. I kdyby to bylo od papee z Vatikánu, zajela bych si na diag, a se dovím pravdu. Tím bych začala.
Po koupi auta začínáme klasikou bez ohledu na km, vechny náplně: olej v motoru, v AP (pokud je), brzdovka, LDS, vyměníme vechny filtry, svíčky... atd
Tahle informace nehraje vůbec ádnou roli. I kdyby to bylo od papee z Vatikánu, zajela bych si na diag, a se dovím pravdu. Tím bych začala.
Po koupi auta začínáme klasikou bez ohledu na km, vechny náplně: olej v motoru, v AP (pokud je), brzdovka, LDS, vyměníme vechny filtry, svíčky... atd
|
|
28.09.2009 18:20 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106553
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Darja napsal(a): Tahle informace nehraje vůbec ádnou roli. I kdyby to bylo od papee z Vatikánu, zajela bych si na diag, a se dovím pravdu. Tím bych začala.
Po koupi auta začínáme klasikou bez ohledu na km, vechny náplně: olej v motoru, v AP (pokud je), brzdovka, LDS, vyměníme vechny filtry, svíčky... atd
Papez daleko, ale vsechna auta tady jsou na tom zhruba podobne, odpovida to mistnim podminkam. Na diagnostiku samozrejme pujde, jelikoz jeste prodejce plati vymenu com2000 a nahradni klic. Ja pri tom splachnu rozvody a komletni servisku (naplne, filtry). Jen si nejsem jist to LDS, tu bych mozna vymenil sam - jak se projevuje, ze je potreba vymenit LDS? A svicky doporucis jake - original nebo neco lepsiho ci jineho?
Navic mistni servis mi vyjede kompletni servisni historii, posledni kontrola odpovida jak casove, tak kilometrove tomu co ukazuje pocitac v aute, jen proste to nekdo neresil podle servisni prirucky citroenu, ale asi jak se mu hodilo.
Papez daleko, ale vsechna auta tady jsou na tom zhruba podobne, odpovida to mistnim podminkam. Na diagnostiku samozrejme pujde, jelikoz jeste prodejce plati vymenu com2000 a nahradni klic. Ja pri tom splachnu rozvody a komletni servisku (naplne, filtry). Jen si nejsem jist to LDS, tu bych mozna vymenil sam - jak se projevuje, ze je potreba vymenit LDS? A svicky doporucis jake - original nebo neco lepsiho ci jineho?
Navic mistni servis mi vyjede kompletni servisni historii, posledni kontrola odpovida jak casove, tak kilometrove tomu co ukazuje pocitac v aute, jen proste to nekdo neresil podle servisni prirucky citroenu, ale asi jak se mu hodilo.
|
|
28.09.2009 18:29 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106554
|
|
Darja
|
|
|
Poměry nepoměry, neveřit, prověřit.
LDS bych nechala na servisu. Má měnit kadých 5 let nebo 200 000 km.
Svičky, to ti bude muset asi poradit někdo s 2.0, já měla Boshky, ty ly po 30tis do koe a teď jsou NGK a pohodička.
Poměry nepoměry, neveřit, prověřit.
LDS bych nechala na servisu. Má měnit kadých 5 let nebo 200 000 km.
Svičky, to ti bude muset asi poradit někdo s 2.0, já měla Boshky, ty ly po 30tis do koe a teď jsou NGK a pohodička.
|
|
28.09.2009 18:54 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106555
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
Darja napsal(a): Poměry nepoměry, neveřit, prověřit.
LDS bych nechala na servisu. Má měnit kadých 5 let nebo 200 000 km.
Svičky, to ti bude muset asi poradit někdo s 2.0, já měla Boshky, ty ly po 30tis do koe a teď jsou NGK a pohodička.
A NGK jsou origo nebo citroen dava jeste neco jineho? Nebo davaji prave ty Bosch? S tim servisem to je tak, treba rozvodova sada tady i s vymenou prijde na 6600kc, ale treba LDS litr kolem 420kc. Takze pokud neco pujde udelat vlastnima silama, zkusim.
Jinak s tou duverou - nekde se da jeste i dnes uzavrit smlouva rukoudanim, ale samozrejme chapu tvoji neduveru. Ale opravdu potrebuju jen vedet co vymenit vzhledem ke stari, a to i ty, ktere uz mely byt meneny driv, nemuzu se spolehnout na to, ze to nekdo udelal.
Btw. co je to za asi cerpadlo umistene hned za baterii - po nastartovani to docela huci asi 30 sec., pak to ztichne. A mam pocit ze i dovnitr auta je to slyset vic nez motor
A jeste, co je to za male cerpadlo na klinaku hned nahore, vedou o toho talkove hadice, ale je to fakt male cerpadlo.
A NGK jsou origo nebo citroen dava jeste neco jineho? Nebo davaji prave ty Bosch? S tim servisem to je tak, treba rozvodova sada tady i s vymenou prijde na 6600kc, ale treba LDS litr kolem 420kc. Takze pokud neco pujde udelat vlastnima silama, zkusim.
Jinak s tou duverou - nekde se da jeste i dnes uzavrit smlouva rukoudanim, ale samozrejme chapu tvoji neduveru. Ale opravdu potrebuju jen vedet co vymenit vzhledem ke stari, a to i ty, ktere uz mely byt meneny driv, nemuzu se spolehnout na to, ze to nekdo udelal.
Btw. co je to za asi cerpadlo umistene hned za baterii - po nastartovani to docela huci asi 30 sec., pak to ztichne. A mam pocit ze i dovnitr auta je to slyset vic nez motor :)
A jeste, co je to za male cerpadlo na klinaku hned nahore, vedou o toho talkove hadice, ale je to fakt male cerpadlo.
|
|
28.09.2009 19:05 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106557
|
|
jumep
|
|
|
za bateriou neni cerpadlo ale ABS jednotka
to co pocujes je na opacnej strane a je to jednotka hydrauliky dostavujuca vysku auta a tlak v systeme
vymenit jednoznacne rozvody a naplne ako bolo povedane + pozret stav napravy vzadu
co sa tyka diagnostiky dat si pozret hodnoty motora a prejst historiu zavad
za bateriou neni cerpadlo ale ABS jednotka
to co pocujes je na opacnej strane a je to jednotka hydrauliky dostavujuca vysku auta a tlak v systeme
vymenit jednoznacne rozvody a naplne ako bolo povedane + pozret stav napravy vzadu
co sa tyka diagnostiky dat si pozret hodnoty motora a prejst historiu zavad
|
|
28.09.2009 19:20 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106562
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
jumep napsal(a): za bateriou neni cerpadlo ale ABS jednotka
to co pocujes je na opacnej strane a je to jednotka hydrauliky dostavujuca vysku auta a tlak v systeme
vymenit jednoznacne rozvody a naplne ako bolo povedane + pozret stav napravy vzadu
co sa tyka diagnostiky dat si pozret hodnoty motora a prejst historiu zavad
S tou ABS jednotkou mas pravdepodobne pravdu, nebot nekde z boku jsem na ni nasel stitek s hafo cislama a mimo jine napis ASR, ale urcite to huci z tohoto mista, posliuchal jsem to s otevrenou kapotou a uchem u toho. Samozrejme neodhadnu, jestli je neco hned za tim nebo pod tim, to by mohlo byt, ale urcite ne z druhe strany motoru.
Takze jsem rozhodnut vymenit rozvodovou sadu, kompletni servisku i s klinakem a svicky. Uz predtim mi menili pred prodejem vyfuk a nejakej ventil klimatizace a jeste mam prislibenou novou com2000 a nahradni klic. Jinak s autem jezdim, zive to je uz od 1800 otacek, spis chybi vykon nahore, ale je to proste slabsi motor. Pred tim jsem mel mimo jinych znacek CX 2.5 TRD a XM 2.1 TD, tak ty diesely to maji postavene jinak, ten vykon, ale tady jsem za ty penize proste musel
Na te zadni naprave muze byt co spatne? Ja odtamtud neslysim nic a prodejce mi nechal udelat novou STK, takze ani tam nic nenasli (ale prave ta STK je donutila vymenit ten vyfuk ). Jinak to auto nema rez ani v podbezich, nikde, ten vyfuk uhnil zevnitr.
A prosim te, to male cerpadlo na remeni hned nahore, nevis? Protoze to tak trosku piska, nebo klepe nebo co, proste je trosku hlucnejsi, nevim jestli je to v norme, ten motor je dost tichy, na to nejsem z dieselu zvykli, kor z meho posledniho Iveco 2.8 TDi
S tou ABS jednotkou mas pravdepodobne pravdu, nebot nekde z boku jsem na ni nasel stitek s hafo cislama a mimo jine napis ASR, ale urcite to huci z tohoto mista, posliuchal jsem to s otevrenou kapotou a uchem u toho. Samozrejme neodhadnu, jestli je neco hned za tim nebo pod tim, to by mohlo byt, ale urcite ne z druhe strany motoru.
Takze jsem rozhodnut vymenit rozvodovou sadu, kompletni servisku i s klinakem a svicky. Uz predtim mi menili pred prodejem vyfuk a nejakej ventil klimatizace a jeste mam prislibenou novou com2000 a nahradni klic. Jinak s autem jezdim, zive to je uz od 1800 otacek, spis chybi vykon nahore, ale je to proste slabsi motor. Pred tim jsem mel mimo jinych znacek CX 2.5 TRD a XM 2.1 TD, tak ty diesely to maji postavene jinak, ten vykon, ale tady jsem za ty penize proste musel :)
Na te zadni naprave muze byt co spatne? Ja odtamtud neslysim nic a prodejce mi nechal udelat novou STK, takze ani tam nic nenasli (ale prave ta STK je donutila vymenit ten vyfuk :) ). Jinak to auto nema rez ani v podbezich, nikde, ten vyfuk uhnil zevnitr.
A prosim te, to male cerpadlo na remeni hned nahore, nevis? Protoze to tak trosku piska, nebo klepe nebo co, proste je trosku hlucnejsi, nevim jestli je to v norme, ten motor je dost tichy, na to nejsem z dieselu zvykli, kor z meho posledniho Iveco 2.8 TDi :)
|
|
28.09.2009 19:20 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106563
|
|
Darja
|
|
|
origo jsem měla bosh podle katalogu, ale jak říkám, lo to blbě. Koupila jsem NGK a jde to lépe. Ale to je na V6. NGK jsem měla u v předchozích vozech a spokojenost.
Já teda ABS v autě vůbec neslyím po nastartování.
origo jsem měla bosh podle katalogu, ale jak říkám, lo to blbě. Koupila jsem NGK a jde to lépe. Ale to je na V6. NGK jsem měla u v předchozích vozech a spokojenost.
Já teda ABS v autě vůbec neslyím po nastartování.
|
|
28.09.2009 20:21 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106573
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
netlife napsal(a): A prosim te, to male cerpadlo na remeni hned nahore, nevis? Protoze to tak trosku piska, nebo klepe nebo co, proste je trosku hlucnejsi, nevim jestli je to v norme...
Ahoj. Mam taky c5 I 2.0i 16V. Aj mne to cerpadielko piskalo, teda myslel som si ze piska to ale v skutocnosti to bola vodiaca alebo napinacia kladka, teraz si uz neviem spomenut. v servise mi to vymenili rychlo a mam pocit ze to ani nebolo ani take drahe.
Ahoj. Mam taky c5 I 2.0i 16V. Aj mne to cerpadielko piskalo, teda myslel som si ze piska to ale v skutocnosti to bola vodiaca alebo napinacia kladka, teraz si uz neviem spomenut. v servise mi to vymenili rychlo a mam pocit ze to ani nebolo ani take drahe.
|
|
29.09.2009 13:12 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106591
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Dnes jsem byl v Orlovském Meteorcaru, kde se mi dívali na cenu řemene přísluenství a napínací + vodící kladky tohoto řemene. (Nechám vyměnit minimálně ten řemen - je jemně popraskaný). A jsem celkem mile překvapen, e ceny těchto dílů jsou buď na stejné úrovni, nebo levnějí v porovnání např. s www.autokelly.cz , nebo s www.e-cat.cz Jen pro doplnění - řemen přísluenství ( pro klimakompresor, alternátor, servo ) - 810 kč
napínací kladka - 1560 kč , kladka - 815 kč.
Dnes jsem byl v Orlovském Meteorcaru, kde se mi dívali na cenu řemene přísluenství a napínací + vodící kladky tohoto řemene. (Nechám vyměnit minimálně ten řemen - je jemně popraskaný). A jsem celkem mile překvapen, e ceny těchto dílů jsou buď na stejné úrovni, nebo levnějí v porovnání např. s www.autokelly.cz , nebo s www.e-cat.cz Jen pro doplnění - řemen přísluenství ( pro klimakompresor, alternátor, servo ) - 810 kč
napínací kladka - 1560 kč , kladka - 815 kč. :palec
|
|
29.09.2009 13:16 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106592
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
JirkaŘ napsal(a): Dnes jsem byl v Orlovském Meteorcaru, kde se mi dívali na cenu řemene přísluenství a napínací + vodící kladky tohoto řemene. (Nechám vyměnit minimálně ten řemen - je jemně popraskaný). A jsem celkem mile překvapen, e ceny těchto dílů jsou buď na stejné úrovni, nebo levnějí v porovnání např. s www.autokelly.cz , nebo s www.e-cat.cz Jen pro doplnění - řemen přísluenství ( pro klimakompresor, alternátor, servo ) - 810 kč
napínací kladka - 1560 kč , kladka - 815 kč.
No ked sa to porovna s cenou inych oprav a nahradnych dielov, tak to nie je take zle. Mne akurat znamy meni Pravu prednu gulu, manzetu, tlmic, capy a brzdove platnicky. Tak som zvedavy, aka bude jeho cena. Co uz, 8rocne auto a 296 000 km si ziada svoje. Nahodou, na pocet tych km bolo zatial opravovanych len velmi velmi malo veci. Dufam, ze to tak aj zostane
No ked sa to porovna s cenou inych oprav a nahradnych dielov, tak to nie je take zle. Mne akurat znamy meni Pravu prednu gulu, manzetu, tlmic, capy a brzdove platnicky. Tak som zvedavy, aka bude jeho cena. Co uz, 8rocne auto a 296 000 km si ziada svoje. Nahodou, na pocet tych km bolo zatial opravovanych len velmi velmi malo veci. Dufam, ze to tak aj zostane
|
|
30.09.2009 14:16 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106693
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
netlife napsal(a): Dobry den.
Stal jsem se majitelem C5 I., ale bohuzel bez servisky. Sice mi v servisu vyjedou, co se na aute uz menilo, ale nevim, co bych menit mel, vzhledem ke stari auta. Ted budu menit rozvodak, jelikoz jeste meneny nebyl a i kdyz podle kilometru by to jeste pockalo, rekli mi v servisu ze podle stari se ma menit po 4 letech.
Tak se chci zeptat, ma nekdo z vas nejaky napad, co by se melo, prip. co by bylo vhodne jeste preventivne vymenit? Dik.
vzhledem k tomu jak uz tu kluci a dama napsali auto bude mit nadeleno neco kolem zemekoule..typuju ze na 200 000 se to nezastavi
ja bych ti doporucil asi tohle:
1.vsechny remeny a kladky vymenit (rozvody ,drazkovy remen)
2.vsechny kapaliny vymenit (brzdova,voda,LDS + konrola mnozstvi v prevodovce popr. vymena)
3.vsechny filtry vymenit(vzduch,olejovej s olejem,mikrofiltr,palivovy)
4.pravdepodobne vymenou svicek taky nic nepokazis
5.kontrola tuhosti a stavu naprav
6.kontrola stavu brzd
7.stav hadic (neni az zas tak kriticke,ale pokud nekdy na ne tekl olej....)
pak uz jen takove veci co maji vliv na spotrebu a volnoveh jako vycisteni klapky,nastaveni klapky..kontrola stavu lambdy atd...
vzhledem k tomu jak uz tu kluci a dama napsali auto bude mit nadeleno neco kolem zemekoule..typuju ze na 200 000 se to nezastavi
ja bych ti doporucil asi tohle:
1.vsechny remeny a kladky vymenit (rozvody ,drazkovy remen)
2.vsechny kapaliny vymenit (brzdova,voda,LDS + konrola mnozstvi v prevodovce popr. vymena)
3.vsechny filtry vymenit(vzduch,olejovej s olejem,mikrofiltr,palivovy)
4.pravdepodobne vymenou svicek taky nic nepokazis
5.kontrola tuhosti a stavu naprav
6.kontrola stavu brzd
7.stav hadic (neni az zas tak kriticke,ale pokud nekdy na ne tekl olej....)
pak uz jen takove veci co maji vliv na spotrebu a volnoveh jako vycisteni klapky,nastaveni klapky..kontrola stavu lambdy atd...
|
|
01.10.2009 12:37 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106797
|
|
netlife
|
Město: Gibraltar, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 55 |
|
|
autodiag napsal(a): vzhledem k tomu jak uz tu kluci a dama napsali auto bude mit nadeleno neco kolem zemekoule..typuju ze na 200 000 se to nezastavi
ja bych ti doporucil asi tohle:
1.vsechny remeny a kladky vymenit (rozvody ,drazkovy remen)
2.vsechny kapaliny vymenit (brzdova,voda,LDS + konrola mnozstvi v prevodovce popr. vymena)
3.vsechny filtry vymenit(vzduch,olejovej s olejem,mikrofiltr,palivovy)
4.pravdepodobne vymenou svicek taky nic nepokazis
5.kontrola tuhosti a stavu naprav
6.kontrola stavu brzd
7.stav hadic (neni az zas tak kriticke,ale pokud nekdy na ne tekl olej....)
pak uz jen takove veci co maji vliv na spotrebu a volnoveh jako vycisteni klapky,nastaveni klapky..kontrola stavu lambdy atd...
No, kilometry sedi urcite, zato co urcite nesedi jsou servisni kontroly, takze musim udelat vsechno co podle veku musi byt a vsechno, co melo byt podle servisek do 60 tisi. Tim padem ty svicky budou dobry napad, urcite servisku pri 60 000 (pokud prave pri 60 nejaka je, coz nevim, nemam servisni knizku), urcite vsechny rozvody.
Nicmene jedna klasika: Antipollution Fault - sem tam se rozsviti, sem tam po vytazeni klicku zhasne, nicmene nijak se to neprojevuje - vykon stejny, vsechno funguje. Tak s tim pockam na diagnostiku a nebudu se tim nijak zalamovat.
Volnobeh je v poradku, na spotrebe se projevuje co - klapky, lambda?
Urcite by se mi libilo proverit vsechno - brzdy, napravy atd., nicmene jsem tady odkazan na znackovy servis a pokud bych to udelal opravdu vsechno, pravdepodobne by to prevysilo cenu, kterou jsem za to auto zaplatil. Takze musim opatrne na svou penezenku
No, kilometry sedi urcite, zato co urcite nesedi jsou servisni kontroly, takze musim udelat vsechno co podle veku musi byt a vsechno, co melo byt podle servisek do 60 tisi. Tim padem ty svicky budou dobry napad, urcite servisku pri 60 000 (pokud prave pri 60 nejaka je, coz nevim, nemam servisni knizku), urcite vsechny rozvody.
Nicmene jedna klasika: Antipollution Fault - sem tam se rozsviti, sem tam po vytazeni klicku zhasne, nicmene nijak se to neprojevuje - vykon stejny, vsechno funguje. Tak s tim pockam na diagnostiku a nebudu se tim nijak zalamovat.
Volnobeh je v poradku, na spotrebe se projevuje co - klapky, lambda?
Urcite by se mi libilo proverit vsechno - brzdy, napravy atd., nicmene jsem tady odkazan na znackovy servis a pokud bych to udelal opravdu vsechno, pravdepodobne by to prevysilo cenu, kterou jsem za to auto zaplatil. Takze musim opatrne na svou penezenku :)
|
|
01.10.2009 12:51 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106798
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hadat se s tebou nechci ale 60 000km na 2001 promin ale to pravda nebude..e-eee
antipolution muze mit nekolik pricin..prave zminovana lambda,nekvalitni palivo,svicky,netesnosti v sani atd atd
hadat se s tebou nechci ale 60 000km na 2001 promin ale to pravda nebude..e-eee:nevim
antipolution muze mit nekolik pricin..prave zminovana lambda,nekvalitni palivo,svicky,netesnosti v sani atd atd
|
|
01.10.2009 12:55 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106799
|
|
Darja
|
|
|
Tak jsou lidi, co mají auto v garái a provětrají ho sem tam, pro radost. I my takové máme. To za poslední 2 roky neujelo víc ne 500km
20 kiláků denně je hodně málo. Nejhorí jsou krátké trasy, jízda po městě. Lepí je 3x tolik a dlouhé trasy.
Tak jsou lidi, co mají auto v garái a provětrají ho sem tam, pro radost. I my takové máme. To za poslední 2 roky neujelo víc ne 500km :-)
20 kiláků denně je hodně málo. Nejhorí jsou krátké trasy, jízda po městě. Lepí je 3x tolik a dlouhé trasy.
|
|
01.10.2009 13:12 -
Re: Co menit po 8mi letech a 60.000 km ?
|
1106801
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Mne furt na 2.0i vyskakovalo Antipollution fault, hlavne pri prudkom pridani a pri rychlosti 120 resp. 3500 ot/min. Vtedy auto pri akomkolvek stlaceni plynoveho pedalu robilo, ako keby som pedal na 1 ske pustil a znova pridal. Ale skor nez som sa dostal na Diag. tak mi odisla bateria. Dal som novu a odvtedy Antipollution fault ani raz a auto slape ako hodinky
Mne furt na 2.0i vyskakovalo Antipollution fault, hlavne pri prudkom pridani a pri rychlosti 120 resp. 3500 ot/min. Vtedy auto pri akomkolvek stlaceni plynoveho pedalu robilo, ako keby som pedal na 1 ske pustil a znova pridal. Ale skor nez som sa dostal na Diag. tak mi odisla bateria. Dal som novu a odvtedy Antipollution fault ani raz a auto slape ako hodinky :)
|
|
| |
|
|