| | |
15.09.2018 17:48 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3180340
|
|
jumep
|
|
|
mas to na nej napisane, 25nm
kazdopadne staci len zasrobovat na doraz
mas to na nej napisane, 25nm
kazdopadne staci len zasrobovat na doraz
|
|
05.01.2019 12:08 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3199911
|
|
JoPo
|
Město: Blava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ahojte, som nový "citroeňák". Jednoduchá vec-výmena motorového oleja a filtra, idem objedna v e-shope presne podža typu motora a tam je tožko rozmerov vloiek, e som z toho na nervy. Vie mi niekto poradi, akú si vybra?
(napr. na Auto Kelly)
Ahojte, som nový "citroeňák". Jednoduchá vec-výmena motorového oleja a filtra, idem objedna v e-shope presne podža typu motora a tam je tožko rozmerov vloiek, e som z toho na nervy. Vie mi niekto poradi, akú si vybra?
(napr. na Auto Kelly)
|
|
05.01.2019 13:25 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3199926
|
|
jumep
|
|
|
purflux L398A
purflux L398A
|
|
30.03.2019 04:02 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213925
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Sa tu tieto dva oleje dost casto spominaju, tak taka (mozno) drobnost o jejich vlastnostiach.
Total Quartz 9000 5W40:
.link.
Total Quartz Ineo ECS 5W30:
.link.
Pozrel som od neho aj viacere ine testy olejov roznych znaciek a ten Ineo je
Kto je netrpezlivy, vysledok testu byva zmerany v poslednej minute...
Sa tu tieto dva oleje dost casto spominaju, tak taka (mozno) drobnost o jejich vlastnostiach.
Total Quartz 9000 5W40:
https://www.youtube.com/watch?v=mr6aGljraNo&list=PL5u4Wx2X9F016SUpbd4TQZ-jE3HoH4fK5&index=87&t=0s
Total Quartz Ineo ECS 5W30:
https://www.youtube.com/watch?v=I-2bMQXhRf0
Pozrel som od neho aj viacere ine testy olejov roznych znaciek a ten Ineo je :palec
Kto je netrpezlivy, vysledok testu byva zmerany v poslednej minute...
|
|
30.03.2019 07:03 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213926
|
|
Dali
|
Město: Levice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Ahoj, najlepie akýkožvek olej spĺňajúci normu PSA B 71 2290, low SAPS, ACEA C2 max C3
Total Quartz Ineo ECS 5W30
FUCHS Titan GT1 PRO C-2 5W-30
Valvoline SynPower ENV C2 5W-30
prípadne iné
Ahoj, najlepie akýkožvek olej spĺňajúci normu PSA B 71 2290, low SAPS, ACEA C2 max C3
Total Quartz Ineo ECS 5W30
FUCHS Titan GT1 PRO C-2 5W-30
Valvoline SynPower ENV C2 5W-30
prípadne iné
|
|
30.03.2019 09:58 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213930
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
eisy811 napsal(a): Sa tu tieto dva oleje dost casto spominaju, tak taka (mozno) drobnost o jejich vlastnostiach.
Total Quartz 9000 5W40:
.link.
Total Quartz Ineo ECS 5W30:
.link.
Pozrel som od neho aj viacere ine testy olejov roznych znaciek a ten Ineo je
Kto je netrpezlivy, vysledok testu byva zmerany v poslednej minute...
Myslím si e tento test nemá ádnou reálnou hodnotu o kvalitě těch olejů. Je to pohádka pro oči.
Myslím si e tento test nemá ádnou reálnou hodnotu o kvalitě těch olejů. Je to pohádka pro oči.
|
|
30.03.2019 10:41 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213932
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Ale ma, neviem preco tvrdis, ze nie? Urobil si jednoduchy tribometer, testy robi za rovnakych podmienok. Ano, isteze, daky rozptyl tam bude, nema laboratorne podmienky atd, ale tie vysledky jeho testov, no, rozdiely su niekde velke.
Ale ma, neviem preco tvrdis, ze nie? Urobil si jednoduchy tribometer, testy robi za rovnakych podmienok. Ano, isteze, daky rozptyl tam bude, nema laboratorne podmienky atd, ale tie vysledky jeho testov, no, rozdiely su niekde velke.
|
|
30.03.2019 17:52 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213953
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Pět minut testu a pak měření, opotřebení 0,14 mm. Druhý test stejný jen jiný olej, opotřebení 0,03 mm. To je velký rozdíl to uznávám, ale neřekne mi to nic o tom jak se bude opotřebovávat motor při pouití těchto různých olejů. Jak jsem psal jen pohádka pro oči.
Pět minut testu a pak měření, opotřebení 0,14 mm. Druhý test stejný jen jiný olej, opotřebení 0,03 mm. To je velký rozdíl to uznávám, ale neřekne mi to nic o tom jak se bude opotřebovávat motor při pouití těchto různých olejů. Jak jsem psal jen pohádka pro oči.
|
|
30.03.2019 18:53 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213980
|
|
jruze
|
|
|
Vichni včetně citroenu vědí e ineo je jen ekologickej nesmysl a nutnost a také e je to sračka - koukejte na testy a vichni si to lejte do aut - hlavně do 1.6 Proto třeba u třílitrů doporučují po nevím přesně 70000Km přejít z 5w40 na 10w40 nevíte někdo proč asi ? Je to to samé jako to e ineo protoe má (údajně) méně popílku etří FAP - no a co vlastně zanáí FAP - popílek nebo cerin ?
Vichni včetně citroenu vědí e ineo je jen ekologickej nesmysl a nutnost a také e je to sračka - koukejte na testy a vichni si to lejte do aut - hlavně do 1.6 :palec Proto třeba u třílitrů doporučují po nevím přesně 70000Km přejít z 5w40 na 10w40 nevíte někdo proč asi ? Je to to samé jako to e ineo protoe má (údajně) méně popílku etří FAP - no a co vlastně zanáí FAP - popílek nebo cerin ?;-)
|
|
30.03.2019 19:20 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213981
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Jardo vichni to nevědí, vědí to jen lidé co se o to zajímají a mají nějaké znalosti. Drtivá větina lidí o olejích neví vůbec nic, jen si myslí e to vědí. A z této nevědomosti jsou na světě zaručené hláky který olej je nejlepí z nejlepích.
Jardo vichni to nevědí, vědí to jen lidé co se o to zajímají a mají nějaké znalosti. Drtivá větina lidí o olejích neví vůbec nic, jen si myslí e to vědí. A z této nevědomosti jsou na světě zaručené hláky který olej je nejlepí z nejlepích.
|
|
31.03.2019 05:29 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3213995
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Tak nic, istotne potom mal ten Total Quartz 9000 5W40 z dakeho pochybneho shopu, pancovany nejakym smejdom. To je jedine mozne vysvetlenie.
Tak nic, istotne potom mal ten Total Quartz 9000 5W40 z dakeho pochybneho shopu, pancovany nejakym smejdom. To je jedine mozne vysvetlenie.
|
|
31.03.2019 10:03 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3214004
|
|
jruze
|
|
|
No to bude asi tím e kadá značka oleje má svou rafinerku a neteče do obalů z jednoho tanku, loiska se také od dob kdy se olej měnil po 8000Km změnila,do ,,horích olejů" přidávají síru a popílek atd.. A proto auta třicet let stará jezdí dodnes a to co vyrábí dnes nepřeije ani záruku.
Svět a lidi je divnej.Proč si někdo neudělá test kdy bude měnit u jednoho motoru ,,nejhorí olej" po 5000Km a u druhého stejného motoru zázračné INEO po 30000Km schválně který vydrí víc
No to bude asi tím e kadá značka oleje má svou rafinerku a neteče do obalů z jednoho tanku, loiska se také od dob kdy se olej měnil po 8000Km změnila,do ,,horích olejů" přidávají síru a popílek atd.. A proto auta třicet let stará jezdí dodnes a to co vyrábí dnes nepřeije ani záruku.
Svět a lidi je divnej.Proč si někdo neudělá test kdy bude měnit u jednoho motoru ,,nejhorí olej" po 5000Km a u druhého stejného motoru zázračné INEO po 30000Km schválně který vydrí víc :-d
|
|
31.03.2019 10:49 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3214005
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Jardo já podobný test jednou v ivotě udělal, někdy v roce 1995 jsem udělal kompletní GO motoru na své tenkrát oblíbené 136 Rapid. A do takto generálkovaného motoru jsem dal olej Paramo M7ADS IV. Tenkrát to byl snad jeden z nejlevnějích olejů, vichni se mi smáli, e je to olej do traktoru a né do auta. Jene já najel za tři a půl roku s tím Rapidem 100tkm. Olej jsem měnil po 10tkm, a pak jsem dostal nápad ten motor vyndat z auta, rozebrat a zjistit jak je po 100tkm na tom. A světe div se ten motor byl jako novej, ádné vůle, minimální opotřebení loisek na klice, ádné usazeniny karbonu prostě nic, prostě super stav, no a ten motor najezdil jetě dalích 150tkm ne se kastle auta rozpadla. Take za mě, pravidelné výměny bez přejídění 10tkm (dnes jsem ji na 15tkm), a olej se specifikací podle doporučení výrobce motoru, tím se řídím dodnes a motory v kadém z mích aut nejezdily vice jak 400 tkm bez potíí.
Jardo já podobný test jednou v ivotě udělal, někdy v roce 1995 jsem udělal kompletní GO motoru na své tenkrát oblíbené 136 Rapid. A do takto generálkovaného motoru jsem dal olej Paramo M7ADS IV. Tenkrát to byl snad jeden z nejlevnějích olejů, vichni se mi smáli, e je to olej do traktoru a né do auta. Jene já najel za tři a půl roku s tím Rapidem 100tkm. Olej jsem měnil po 10tkm, a pak jsem dostal nápad ten motor vyndat z auta, rozebrat a zjistit jak je po 100tkm na tom. A světe div se ten motor byl jako novej, ádné vůle, minimální opotřebení loisek na klice, ádné usazeniny karbonu prostě nic, prostě super stav, no a ten motor najezdil jetě dalích 150tkm ne se kastle auta rozpadla. Take za mě, pravidelné výměny bez přejídění 10tkm (dnes jsem ji na 15tkm), a olej se specifikací podle doporučení výrobce motoru, tím se řídím dodnes a motory v kadém z mích aut nejezdily vice jak 400 tkm bez potíí.
|
|
31.03.2019 18:25 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3214077
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Jasne, vsetci to vedia, ostatni su pitomci, debilovia, ze leju do auta Ineo ECS, len vy ste najmudrejsi a viete, ze ten 9000 je najlepsi. Ano, ldbo to mate podlozene testami, lebo ti co leju Ineo, maju motor na kasu, lietaju im z auta ojnice von, maju vydrete vacky, vsetky motory maju kompresiu v p1c1, turba im nevydrzia viac nez 100 000 km, motor vnutri zasrany
A ti co do motora leju 9000,su ti najstastnejsi, tocia miliony km a vsetko ako nove.
A vy to mate podlozene, vsetko mate otestovane
Kde tu istotu beriete?
Ako vysvetlite to nasobne vacsie opotrebenie u 9000???
Trepat tu k0k0tiny, ze to niekto zaplatil v nesprospech 9000??? Tak to je teda uz iny ulet
Dajte vy tu relevantne dokazy, ze ten vas milovany 9000 je tak super a zatracovany Ineo je sracka. Sem s tym, ked tvrdite, ze jedna baba
Lebo mi to pride, ze tie dristy kecate prave vy.
Sorry za to, ale myslim, ze riadne ste prestrelili, a ked vam neni blbe sa navazat do niekoho ineho, tak som zvedavy, ako svoje tvrdenia podlozite vy. Nech je to konstruktivna diskusia aj z vasej strany a teda date nejake dokazy, ze tvrdite pravdu vy. Inak si o vas zial budem musiet mysliet, ze ste si len proste nasli dalsiu blbu zamienku na flame, a pritom ste mimo.
Zdar.
Jasne, vsetci to vedia, ostatni su pitomci, debilovia, ze leju do auta Ineo ECS, len vy ste najmudrejsi a viete, ze ten 9000 je najlepsi. Ano, ldbo to mate podlozene testami, lebo ti co leju Ineo, maju motor na kasu, lietaju im z auta ojnice von, maju vydrete vacky, vsetky motory maju kompresiu v p1c1, turba im nevydrzia viac nez 100 000 km, motor vnutri zasrany
A ti co do motora leju 9000,su ti najstastnejsi, tocia miliony km a vsetko ako nove.
A vy to mate podlozene, vsetko mate otestovane
Kde tu istotu beriete?
Ako vysvetlite to nasobne vacsie opotrebenie u 9000???
Trepat tu k0k0tiny, ze to niekto zaplatil v nesprospech 9000??? Tak to je teda uz iny ulet
Dajte vy tu relevantne dokazy, ze ten vas milovany 9000 je tak super a zatracovany Ineo je sracka. Sem s tym, ked tvrdite, ze jedna baba
Lebo mi to pride, ze tie dristy kecate prave vy.
Sorry za to, ale myslim, ze riadne ste prestrelili, a ked vam neni blbe sa navazat do niekoho ineho, tak som zvedavy, ako svoje tvrdenia podlozite vy. Nech je to konstruktivna diskusia aj z vasej strany a teda date nejake dokazy, ze tvrdite pravdu vy. Inak si o vas zial budem musiet mysliet, ze ste si len proste nasli dalsiu blbu zamienku na flame, a pritom ste mimo.
Zdar.
|
|
31.03.2019 19:38 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3214078
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
:-)))):palec:-d
|
|
31.03.2019 20:16 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3214086
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
eisy811 pakli e nejsi odborník z výzkumného ústavu paliv a maziv tak nechápu o co ti jde odborníku. Zkuení servisáci ti napsali svůj názor který je jistě podloený zkuenostmi.
eisy811 pakli e nejsi odborník z výzkumného ústavu paliv a maziv tak nechápu o co ti jde odborníku. Zkuení servisáci ti napsali svůj názor který je jistě podloený zkuenostmi.
|
|
31.03.2019 20:45 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3214089
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Kludni hormony.
Dal som sem jednoduchy test oteru, kde mal navrch Ineo.
Na to sa vzniesla vlna kritiky a opovrhovania.
Som rad, ze ty si odbornik a ze si konstruktivne prispel do debaty, zial, len bezvyznamnym pismenkovanim.
Pisal som, ze ked tvrdia opak, tak nech sem daju podlozene fakty.
Neviem o nikom, kto by si tu stazoval na problemy s olejom Ineo, ze by mal vydrete vacky, ci nieco podobne.
Ze sa tu najdu jedinci, ktori tvrdia opak, tak nech sem prispeju konstruktivne, nie kecanim opovrhovanim a urazanim.
Kludni hormony.
Dal som sem jednoduchy test oteru, kde mal navrch Ineo.
Na to sa vzniesla vlna kritiky a opovrhovania.
Som rad, ze ty si odbornik a ze si konstruktivne prispel do debaty, zial, len bezvyznamnym pismenkovanim.
Pisal som, ze ked tvrdia opak, tak nech sem daju podlozene fakty.
Neviem o nikom, kto by si tu stazoval na problemy s olejom Ineo, ze by mal vydrete vacky, ci nieco podobne.
Ze sa tu najdu jedinci, ktori tvrdia opak, tak nech sem prispeju konstruktivne, nie kecanim opovrhovanim a urazanim.
|
|
31.03.2019 22:12 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3214099
|
|
jruze
|
|
|
Motory které INEO neviděli a ani nemohli nalítaly přes mega - dnení to nedají a nebo jsou to vyjímky. Já likvidoval auto s 600000Km,a auto jezdilo 400000Km na Lídl olej (měnil jsem po 15000Km, no a jedno auto co mělo 200000Km a nějaký dobrák tam to ineo dal tak na 10000Km spotřeba 1L oleje , motor hlučnějí (řetěz KO,ponovák-lízátka vydřené, vačky měly dráky) - dal jsem ty vačky z tamtoho motoru (byly netknuté) ,novej ponovák a řetěz ostatní zústalo - motor s 5W40 přestal brát olej,ztichnul (ale to asi díky dílům) a co vím tak najel víc jak dalích 200000Km.
A jedna otázka který olej je řidí? - neutěsní vůle spí hustí olej ? a jedna z věcí co způsobuje vymačkání součástek je právě vůle a tu řidký olej vymezí asi hůř ne hustí. to jsou zase mé testy. A já budu raději měnit olej po 15000Km ne INEO po 30000Km(a cenově to vyjde nastejno)
A ti co mi jezdí na servis a mají tam INEO tak ho klidně dostanou a dávám ho , ale do svého bych si ho nikdy nedal.
Motory které INEO neviděli a ani nemohli nalítaly přes mega - dnení to nedají a nebo jsou to vyjímky. Já likvidoval auto s 600000Km,a auto jezdilo 400000Km na Lídl olej (měnil jsem po 15000Km, no a jedno auto co mělo 200000Km a nějaký dobrák tam to ineo dal tak na 10000Km spotřeba 1L oleje , motor hlučnějí (řetěz KO,ponovák-lízátka vydřené, vačky měly dráky) - dal jsem ty vačky z tamtoho motoru (byly netknuté) ,novej ponovák a řetěz ostatní zústalo - motor s 5W40 přestal brát olej,ztichnul (ale to asi díky dílům) a co vím tak najel víc jak dalích 200000Km.
A jedna otázka který olej je řidí? - neutěsní vůle spí hustí olej ? a jedna z věcí co způsobuje vymačkání součástek je právě vůle a tu řidký olej vymezí asi hůř ne hustí. ;-) to jsou zase mé testy. A já budu raději měnit olej po 15000Km ne INEO po 30000Km:palec(a cenově to vyjde nastejno)
A ti co mi jezdí na servis a mají tam INEO tak ho klidně dostanou a dávám ho , ale do svého bych si ho nikdy nedal.
|
|
| |
|
|