| | |
28.03.2018 22:10 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3143870
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Dávám podloky USIT .link. nemusí to měnit pokadý a stačí dotáhnout lehce a nikdy neteče, nebo koupit roub s Okroukem v hlavě .link.
.link.
Dávám podloky USIT http://www.jsc-hydraulika.cz/cz/products/detail/372 nemusí to měnit pokadý a stačí dotáhnout lehce a nikdy neteče, nebo koupit roub s Okroukem v hlavě https://mlparts.cz/zavitova-zatka-olejova-vana-febi-bilstein-04572
https://mlparts.cz/zavitova-zatka-olejova-vana-fa1-822360001
|
|
06.08.2018 15:26 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3174599
|
|
hanyys
|
Město: Boseň, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Mohu vás poprosit o radu jaký olej lejete do C5 rok 2011 1,6 Hdi 82 kw ?
Doposud sem dával Total Ineo ECS 5w/30 na doporučení Citroenu ale kdy to tu tak čtu tak nevím co tam dávat dál
Auto mám 4 roky a zatím vdy tento olej po 10 tis km. Vechno slouí, najeto 260k
Mohu vás poprosit o radu jaký olej lejete do C5 rok 2011 1,6 Hdi 82 kw ?
Doposud sem dával Total Ineo ECS 5w/30 na doporučení Citroenu ale kdy to tu tak čtu tak nevím co tam dávat dál :nevim
Auto mám 4 roky a zatím vdy tento olej po 10 tis km. Vechno slouí, najeto 260k
|
|
06.08.2018 15:56 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3174600
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Omlouvám se za moná přehnanou reakci.
Já tam dávám Vegetol a občas něco řepkového. Trochu palmového taky neukodí.
Co tím chci říci * proč toto majitelé aut pořád řeí a na to jsou tu desítky stránek?? Do motoru se dává olej doporučený výrobcem motoru a dál mytec - není co řeit.
Omlouvám se za moná přehnanou reakci.
Já tam dávám Vegetol a občas něco řepkového. Trochu palmového taky neukodí.
Co tím chci říci * proč toto majitelé aut pořád řeí a na to jsou tu desítky stránek?? Do motoru se dává olej doporučený výrobcem motoru a dál mytec - není co řeit.
|
|
06.08.2018 16:58 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3174605
|
|
jumep
|
|
|
hanyys napsal(a): Mohu vás poprosit o radu jaký olej lejete do C5 rok 2011 1,6 Hdi 82 kw ?
Doposud sem dával Total Ineo ECS 5w/30 na doporučení Citroenu ale kdy to tu tak čtu tak nevím co tam dávat dál
Auto mám 4 roky a zatím vdy tento olej po 10 tis km. Vechno slouí, najeto 260k
aj v tom normalne pokracuj,
to co si tu cital patri k starsim autam, u tychto novsich (relativne vsetky X7) plati INEO ECS 5W30
aj v tom normalne pokracuj,
to co si tu cital patri k starsim autam, u tychto novsich (relativne vsetky X7) plati INEO ECS 5W30
|
|
06.08.2018 20:44 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3174641
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
vilous napsal(a): Omlouvám se za moná přehnanou reakci.
Já tam dávám Vegetol a občas něco řepkového. Trochu palmového taky neukodí.
Co tím chci říci * proč toto majitelé aut pořád řeí a na to jsou tu desítky stránek?? Do motoru se dává olej doporučený výrobcem motoru a dál mytec - není co řeit.
to je pravda ale neda mi zakontrovat - servis nalial do noveho auto na prvej prehliadke Quartz 5W40 a Citroen importer ho kryl ze moze byt....no a servisna knizka pisala ze Ineo a prijimaci sa sklbal ze "pocitac mi to tu pise". proste trotlovia, lebo by si museli priznat chybu a na ich naklady naliat co tam ma byt
to je pravda ale neda mi zakontrovat - servis nalial do noveho auto na prvej prehliadke Quartz 5W40 a Citroen importer ho kryl ze moze byt....no a servisna knizka pisala ze Ineo a prijimaci sa sklbal ze "pocitac mi to tu pise". proste trotlovia, lebo by si museli priznat chybu a na ich naklady naliat co tam ma byt
|
|
07.08.2018 00:00 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3174667
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
vilous napsal(a): ... proč toto majitelé aut pořád řeí ? Do motoru se dává olej doporučený výrobcem motoru a dál mytec - není co řeit.
Trochu ti budu odporovat.
Výrobci dnes u ani náhodou nejde o maximální výdr motoru. Jemu jde o přeití a protoe mu jde po krku banda euro eko diletantů, tak pro svůj klid klidně doporučí pro svůj výrobek místo maziva omatěnou srágoru. No co, záruku to přeije, hlavně kdy nebudou sankce za emise.
INEO je výsledek právě takovýho kompromisu mezi kvalitním mazivem a splněním tabulek pro emise. Ale to jen u novýho motoru v laboratoři. Motor s nějakým nájezdem u by se do těch tabulek neveel ani s INEO na druhou.
Nechci se v tom víc hrabat, na netu je toho podrobně popsáno dost a to od skutečných odborníků. Píu to jen jako odpověď na tvou otázku, proč to lidi řeí.
Trochu ti budu odporovat.
Výrobci dnes u ani náhodou nejde o maximální výdr motoru. Jemu jde o přeití a protoe mu jde po krku banda euro eko diletantů, tak pro svůj klid klidně doporučí pro svůj výrobek místo maziva omatěnou srágoru. No co, záruku to přeije, hlavně kdy nebudou sankce za emise.
INEO je výsledek právě takovýho kompromisu mezi kvalitním mazivem a splněním tabulek pro emise. Ale to jen u novýho motoru v laboratoři. Motor s nějakým nájezdem u by se do těch tabulek neveel ani s INEO na druhou.
Nechci se v tom víc hrabat, na netu je toho podrobně popsáno dost a to od skutečných odborníků. Píu to jen jako odpověď na tvou otázku, proč to lidi řeí. ;-)
|
|
07.08.2018 10:48 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3174742
|
|
hanyys
|
Město: Boseň, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) Tourer | Počet příspěvků: 17 |
|
|
Mikra napsal(a): Trochu ti budu odporovat.
Výrobci dnes u ani náhodou nejde o maximální výdr motoru. Jemu jde o přeití a protoe mu jde po krku banda euro eko diletantů, tak pro svůj klid klidně doporučí pro svůj výrobek místo maziva omatěnou srágoru. No co, záruku to přeije, hlavně kdy nebudou sankce za emise.
INEO je výsledek právě takovýho kompromisu mezi kvalitním mazivem a splněním tabulek pro emise. Ale to jen u novýho motoru v laboratoři. Motor s nějakým nájezdem u by se do těch tabulek neveel ani s INEO na druhou.
Nechci se v tom víc hrabat, na netu je toho podrobně popsáno dost a to od skutečných odborníků. Píu to jen jako odpověď na tvou otázku, proč to lidi řeí.
A právě proto se ptám, je mi jasné e motor u nebude v takovém stavu jako kdy sem auto kupoval a proto bych mu chtěl dopřát to co mu pomůe a ne to co plní normu.
A právě proto se ptám, je mi jasné e motor u nebude v takovém stavu jako kdy sem auto kupoval a proto bych mu chtěl dopřát to co mu pomůe a ne to co plní normu.
|
|
07.08.2018 20:56 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3174810
|
|
jumep
|
|
|
on uz ma tu novu 1.6 a tam by som ostal pri tom ineu, nebyva tam s tym taky problem, aspon zatial som nepostrehol
akurat vana je konsturovana stale zle a je lepsie vymenu tympadom robit odsavackou
on uz ma tu novu 1.6 a tam by som ostal pri tom ineu, nebyva tam s tym taky problem, aspon zatial som nepostrehol
akurat vana je konsturovana stale zle a je lepsie vymenu tympadom robit odsavackou
|
|
11.08.2018 09:11 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175313
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Opět se omlouvám, ale děláte tady z prdu kuličku. Čtu toto fórum od 2009 opravdu kadý příspěvek, čili několik desítek tisíc. Ani jeden není o tom e by si někdo pokodil motor nesprávným olejem. Take kdy chci opravit kotel, zavolám plynaře. Kdyz chci vyměnit olej dám to do servisu na výměnu oleje.
90 % z nás má naftu. Naftové motory citroen neerou olej a to třeba ten můj ani o milimetr. Pokud vám ubývá olej, tak hustým jen flikujete váný jiný problém a tím ho zhorsujete.
Opět se omlouvám, ale děláte tady z prdu kuličku. Čtu toto fórum od 2009 opravdu kadý příspěvek, čili několik desítek tisíc. Ani jeden není o tom e by si někdo pokodil motor nesprávným olejem. Take kdy chci opravit kotel, zavolám plynaře. Kdyz chci vyměnit olej dám to do servisu na výměnu oleje.
90 % z nás má naftu. Naftové motory citroen neerou olej a to třeba ten můj ani o milimetr. Pokud vám ubývá olej, tak hustým jen flikujete váný jiný problém a tím ho zhorsujete.
|
|
12.08.2018 09:01 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175424
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Byl jsem si na 111% jistý, e se někdo ozve, abych si to nastudoval. Bylo to rychlejí ne jsem čekal. Opravdu prosím nebrat osobně.
Já nic studovat nechci. Já mám auto na jedění a ne na studování, na to jsou odborníci. Souhlasím s minulým příspěvkem, e i ti mohou být bídní, ale statisticky vdy o řád lepí ne amatéři. Oleje mají desítky měřitelných parametrů, ale kromě pár ani gigantické firmy nejsou schopné říci, zda daný parametr něco ovlivní. Proč bych to měl studovat? Oleje jsou čím dál draí a sloitějí aby hůř mazaly. To není vtip, tlak na spotřebu, emise, tisíc předpisů... nutí výrobce aut sniovat tření třeba o jedno promile a tím i horí mazací schopnosti.
No a kdy to zobecním, proč bych měl při výměně okna studovat výrobní postupy různých skláren, při opotřebovaných sedadlech studovat chovy krav v daných zemích...
Opakuji - mám auto na jedění a ne na studování a kdy mám problém, tak to dám více znalým lidem. Je to obecný trend, který těí naich pár fachmanů a servisy vech úrovní. Na ministerstvu dopravy někdo myslel (co je vzácné) a od podzimu nebudeme muset mít árovky a pojistky. Pochopili, e xenon nebo LED si nikdo nevymění a za tmy a detě na silnici u vůbec ne.
Psal jsem, e tento web čtu léta celý. A letos vidím ohromnou změnu. Dříve byly 3 dotazy denně na výměnu rozvodů, jak vyměnit klikovku
Prostě sloité operace. A letos utrum. Lidi pochopili, e si u nic neudělají. Kdy to přeenu, tak za pár let budou tato fóra o barvě koberečků, nic jiného amatér nezmákne. No a olej do toho patří, kdo by se na to...
Byl jsem si na 111% jistý, e se někdo ozve, abych si to nastudoval. Bylo to rychlejí ne jsem čekal. Opravdu prosím nebrat osobně.
Já nic studovat nechci. Já mám auto na jedění a ne na studování, na to jsou odborníci. Souhlasím s minulým příspěvkem, e i ti mohou být bídní, ale statisticky vdy o řád lepí ne amatéři. Oleje mají desítky měřitelných parametrů, ale kromě pár ani gigantické firmy nejsou schopné říci, zda daný parametr něco ovlivní. Proč bych to měl studovat? Oleje jsou čím dál draí a sloitějí aby hůř mazaly. To není vtip, tlak na spotřebu, emise, tisíc předpisů... nutí výrobce aut sniovat tření třeba o jedno promile a tím i horí mazací schopnosti.
No a kdy to zobecním, proč bych měl při výměně okna studovat výrobní postupy různých skláren, při opotřebovaných sedadlech studovat chovy krav v daných zemích...
Opakuji - mám auto na jedění a ne na studování a kdy mám problém, tak to dám více znalým lidem. Je to obecný trend, který těí naich pár fachmanů a servisy vech úrovní. Na ministerstvu dopravy někdo myslel (co je vzácné) a od podzimu nebudeme muset mít árovky a pojistky. Pochopili, e xenon nebo LED si nikdo nevymění a za tmy a detě na silnici u vůbec ne.
Psal jsem, e tento web čtu léta celý. A letos vidím ohromnou změnu. Dříve byly 3 dotazy denně na výměnu rozvodů, jak vyměnit klikovku
Prostě sloité operace. A letos utrum. Lidi pochopili, e si u nic neudělají. Kdy to přeenu, tak za pár let budou tato fóra o barvě koberečků, nic jiného amatér nezmákne. No a olej do toho patří, kdo by se na to...
|
|
12.08.2018 11:39 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175437
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
vilous napsal(a): ... Já nic studovat nechci. Já mám auto na jedění a ne na studování, na to jsou odborníci ...
Tvoje věc, dělej si co chce, má na to právo. Jen mi nějak nesedí, e svůj názor prezentuje jako něco obecného, co by snad mělo platit pro vechny. Ale tak to není. Kadý si můe v tomhle směru dělat co chce. Někdo se dobrovolně pustí s proudem, který sice e vede stejným směrem, ale dojede otlučený o balvany a někdo zase raději volí klikatějí cestu a jeho kanoe mu vydrí nepotlučená dýl. A myslím, e větina klubáků raději kličkuje, kdy u tady podávaj podobný dotazy. Ti co nic neřeí a svěřujou auta servisům, ti větinou dotazy nekladou.
Můj případ s INEO byl naprosto příkladný. 3 roky auto jezdilo s 5W40 - asi 60k km. Naprosto bez problémů. Krásně zajetý diesel. Pak garance - INEO dle doporučení "výrobce" - a najednou úbytek oleje mezi výměnama. Měl jsem v tom pokračovat a dávat tam dál tu řídkou srágoru, která místo aby splnila účel a nezasírala FAP popelem (kvůli čemu byl INEO vlastně vymylený), tak mi naopak zasírala FAP tím e mizela ve spalinách? Ty bys to tak moná nechal, já ale ne. Myslí e to byla závada na motoru, kdy mi v 60k km ral řídký olej a nebo to bylo tím řídkým olejem? Mám najeto skoro 200k km a 5W40 nemizí ani trochu. Tady se mi kličkování vyplatilo.
Tvoje věc, dělej si co chce, má na to právo. Jen mi nějak nesedí, e svůj názor prezentuje jako něco obecného, co by snad mělo platit pro vechny. Ale tak to není. Kadý si můe v tomhle směru dělat co chce. Někdo se dobrovolně pustí s proudem, který sice e vede stejným směrem, ale dojede otlučený o balvany a někdo zase raději volí klikatějí cestu a jeho kanoe mu vydrí nepotlučená dýl. A myslím, e větina klubáků raději kličkuje, kdy u tady podávaj podobný dotazy. Ti co nic neřeí a svěřujou auta servisům, ti větinou dotazy nekladou.
Můj případ s INEO byl naprosto příkladný. 3 roky auto jezdilo s 5W40 - asi 60k km. Naprosto bez problémů. Krásně zajetý diesel. Pak garance - INEO dle doporučení "výrobce" - a najednou úbytek oleje mezi výměnama. Měl jsem v tom pokračovat a dávat tam dál tu řídkou srágoru, která místo aby splnila účel a nezasírala FAP popelem (kvůli čemu byl INEO vlastně vymylený), tak mi naopak zasírala FAP tím e mizela ve spalinách? Ty bys to tak moná nechal, já ale ne. Myslí e to byla závada na motoru, kdy mi v 60k km ral řídký olej a nebo to bylo tím řídkým olejem? Mám najeto skoro 200k km a 5W40 nemizí ani trochu. Tady se mi kličkování vyplatilo. ;-)
|
|
12.08.2018 12:02 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175438
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Naprostý souhlas a díky. Ano, z mých příspěvků explicitně vymizelo a si kadý dělá co chce.
Ale konkrétně nesouhlasím. Pokud u mých u tři x7 nezmizel olej ani kdybych tam dal vegetol a u tebe mizí, tak je problém ve stavu motoru. A odváim se tvrdit, e je naprosta masa lajku kteří dají výměnu oleje do servisu a tam jim prostě dají nějakou EU doporučenou vodu. A do přítí výměny nemají problém. Take opakuji mas problém s motorem a olejem to jen dočasně zakrývás.
To nemusí být nic váného, u 11 let ojetého auta prostě ztráta tesnost pistu ve válci. Dá se to poznat zmerenim komprese. Ale prostě je to potřeba řeit a pokud ne tak bych auto po tobě nechtěl koupit.
Naprostý souhlas a díky. Ano, z mých příspěvků explicitně vymizelo a si kadý dělá co chce.
Ale konkrétně nesouhlasím. Pokud u mých u tři x7 nezmizel olej ani kdybych tam dal vegetol a u tebe mizí, tak je problém ve stavu motoru. A odváim se tvrdit, e je naprosta masa lajku kteří dají výměnu oleje do servisu a tam jim prostě dají nějakou EU doporučenou vodu. A do přítí výměny nemají problém. Take opakuji mas problém s motorem a olejem to jen dočasně zakrývás.
To nemusí být nic váného, u 11 let ojetého auta prostě ztráta tesnost pistu ve válci. Dá se to poznat zmerenim komprese. Ale prostě je to potřeba řeit a pokud ne tak bych auto po tobě nechtěl koupit.
|
|
12.08.2018 12:24 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175439
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
chlapi, ja mam auto od 5km, a mozem Vas uistit ze ta voda Ineo mizne. mizne asi tymto tempom = pri vymene je doliate po hornu rysku. po 15 tisic okolo stredu rysky pripadne aj menej. jasne ze to zavisi od jazd atd. ale ano ineo mizne. a quartz 5w40 nemizne vobec. tiez mi to uz davno dava otazku ze to musi zasierat FAP namiesto toho aby tomu pomahalo. fakt rozmyslam ci by som sa nemal vratit k 5w40
chlapi, ja mam auto od 5km, a mozem Vas uistit ze ta voda Ineo mizne. mizne asi tymto tempom = pri vymene je doliate po hornu rysku. po 15 tisic okolo stredu rysky pripadne aj menej. jasne ze to zavisi od jazd atd. ale ano ineo mizne. a quartz 5w40 nemizne vobec. tiez mi to uz davno dava otazku ze to musi zasierat FAP namiesto toho aby tomu pomahalo. fakt rozmyslam ci by som sa nemal vratit k 5w40
|
|
12.08.2018 12:49 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175440
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
No fakt fap je dalí proměnná u výběru oleje. Tomu fakt nerozumím ale jsou oleje které ho neposkozuji í při velké spotřebě a klasické husté ho zničí í při malé spotřebě. Ale o tom ví více tuím jumep.
Já u tady končím abych neprudil. Sám to nemåm rád.
Jen shrnu hlavní mylenku. U í výměna oleje patří do kategorie nechat udělat a zapomenout. Extrémně trebabkdyz jdu kup
ovat brambory tak nezkoumam které JZD to dodalo. No jestli olej olej dodal Total nebo Shell je pro mne stejně důleité.
Čas věnovaný studiu příruček ropných společností raději prosedte u piva a bude vám lépe.
Howgh a a nám to hloupe
No fakt fap je dalí proměnná u výběru oleje. Tomu fakt nerozumím ale jsou oleje které ho neposkozuji í při velké spotřebě a klasické husté ho zničí í při malé spotřebě. Ale o tom ví více tuím jumep.
Já u tady končím abych neprudil. Sám to nemåm rád.
Jen shrnu hlavní mylenku. U í výměna oleje patří do kategorie nechat udělat a zapomenout. Extrémně trebabkdyz jdu kup
ovat brambory tak nezkoumam které JZD to dodalo. No jestli olej olej dodal Total nebo Shell je pro mne stejně důleité.
Čas věnovaný studiu příruček ropných společností raději prosedte u piva a bude vám lépe.
Howgh a a nám to hloupe
|
|
12.08.2018 13:34 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175443
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Pánové, INEO je obchodní jméno, o kvalitě a parametrech oleje mi to nic neřekne, označení podle normy SAE 0W40, 5W40, 10W40, to jsou pro mne informace v jakých teplotních podmínkách se olej má pouívat. Tedy zase nic o tom jestli olej splňuje poadavky pro můj motor. Na to jsou jiné normy, třeba API (americká norma) nebo ACEA evropská norma. Take pro ty co to nechtějí studovat na 0W40 se jezdí v Norsku, na 5W40 se jezdí u nás a na 5W50 se jezdí v africe a k tomu to musí splňovat tu druhou normu API nebo ACEA podle doporučení výrobce vozidla.
Pánové, INEO je obchodní jméno, o kvalitě a parametrech oleje mi to nic neřekne, označení podle normy SAE 0W40, 5W40, 10W40, to jsou pro mne informace v jakých teplotních podmínkách se olej má pouívat. Tedy zase nic o tom jestli olej splňuje poadavky pro můj motor. Na to jsou jiné normy, třeba API (americká norma) nebo ACEA evropská norma. Take pro ty co to nechtějí studovat na 0W40 se jezdí v Norsku, na 5W40 se jezdí u nás a na 5W50 se jezdí v africe a k tomu to musí splňovat tu druhou normu API nebo ACEA podle doporučení výrobce vozidla.
|
|
12.08.2018 19:09 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175467
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
vilous napsal(a): ... opakuji mas problém s motorem a olejem to jen dočasně zakrývás.
To nemusí být nic váného, u 11 let ojetého auta prostě ztráta tesnost pistu ve válci. Dá se to poznat zmerenim komprese. Ale prostě je to potřeba řeit a pokud ne tak bych auto po tobě nechtěl koupit.
Asi jsi nedokonale četl můj příspěvek. Psal jsem, e mi dali INEO v 60k km a ten sráč mizel. ádný 11 let starý auto. Prostě ten motor byl vyvinutý s olejem 5W40 a kvůli euroekopakům začali dávat řidí. Nic jinýho se na motoru konstrukčně nezměnilo.
A jetě bych docela rád věděl, jak jsi přiel na to, e by ti z motoru olej nezmizel, ani kdyby to byl vegetol. Má to něčím podloený? Zkouel jsi to? Zkusil jsi na svých třech X7 nějaký jiný oleje? Nebo jenom jezdí a po čase koupí jiný auto, který taky bude mít jen na chvíli, take ti nestojí za to se starat, co do něj kdo naleje? Moná e bude větí smůla koupit auto po tobě ne po mě. A navíc já ho ani nehodlám prodávat. Já se o něj starám, aby mi vydrelo jetě dalích 10 let, pokud budu jetě dýchat.
Asi jsi nedokonale četl můj příspěvek. Psal jsem, e mi dali INEO v 60k km a ten sráč mizel. ádný 11 let starý auto. Prostě ten motor byl vyvinutý s olejem 5W40 a kvůli euroekopakům začali dávat řidí. Nic jinýho se na motoru konstrukčně nezměnilo.
A jetě bych docela rád věděl, jak jsi přiel na to, e by ti z motoru olej nezmizel, ani kdyby to byl vegetol. Má to něčím podloený? Zkouel jsi to? Zkusil jsi na svých třech X7 nějaký jiný oleje? Nebo jenom jezdí a po čase koupí jiný auto, který taky bude mít jen na chvíli, take ti nestojí za to se starat, co do něj kdo naleje? Moná e bude větí smůla koupit auto po tobě ne po mě. A navíc já ho ani nehodlám prodávat. Já se o něj starám, aby mi vydrelo jetě dalích 10 let, pokud budu jetě dýchat. ;-)
|
|
12.08.2018 20:51 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175470
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Tys vůbec nepochopil můj příspěvek. Já píu e místo studovani sloitých speciciakacin je lepí jit na
Pivo. Já vůbec nevím co mi tam servis dává a je mi to jedno a u vůbec mne nenapadá něco zkouet. Dám auto co servisu na výměnu oleje s pak ho vyzvednu a do přítí výměny nezmizi ani milimetr. Co a proč jiného bych měl resit
Ze
Tys vůbec nepochopil můj příspěvek. Já píu e místo studovani sloitých speciciakacin je lepí jit na
Pivo. Já vůbec nevím co mi tam servis dává a je mi to jedno a u vůbec mne nenapadá něco zkouet. Dám auto co servisu na výměnu oleje s pak ho vyzvednu a do přítí výměny nezmizi ani milimetr. Co a proč jiného bych měl resit
Ze
|
|
12.08.2018 21:34 -
Re: Výměna motorového oleje
|
3175479
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A v tom je ten rozdíl mezi námi. Já se starám a ty ne. Ty auto po čase vymění a ani nebude vědět, co se s ním kdy dělo a dělalo. Nic proti, je to taky cesta. Tvoje volba. Ale proč teda mě předhazuje, e ten kdo ho koupí po mě bude chudák.
Já s tebou souhlasím, e by to tak mělo být. V ideálním světě bez přetvářek a s poctivostí na kadým kroku by to asi i klapalo. Ale protoe je to utopie, tak nesouhlasím s tím, e je to nejlepí řeení. Myslím tím nejlepí řeení pro to auto. Kdy vím, e mi někdo le a tahá ze mě peníze za nic, tak se pokusím, pokud je to moný, raději vzít věci do svých rukou.
No a pak je tu jetě část majitelů aut, kteří raději proleí víkend pod autem, ne aby se napájeli pivem v "útulný" hospůdce, kde si můou klidně kadých 15 minut odskočit na cigárko ven a kde můou poslouchat odborný debaty důchodců o tom, jak by to těm matlákům z ligy ukázali a jak by zametli s politikama. Ti si raději vymění olej sami a dokonce si o tom i něco natudujou.
A v tom je ten rozdíl mezi námi. Já se starám a ty ne. Ty auto po čase vymění a ani nebude vědět, co se s ním kdy dělo a dělalo. Nic proti, je to taky cesta. Tvoje volba. Ale proč teda mě předhazuje, e ten kdo ho koupí po mě bude chudák.
Já s tebou souhlasím, e by to tak mělo být. V ideálním světě bez přetvářek a s poctivostí na kadým kroku by to asi i klapalo. Ale protoe je to utopie, tak nesouhlasím s tím, e je to nejlepí řeení. Myslím tím nejlepí řeení pro to auto. Kdy vím, e mi někdo le a tahá ze mě peníze za nic, tak se pokusím, pokud je to moný, raději vzít věci do svých rukou.
No a pak je tu jetě část majitelů aut, kteří raději proleí víkend pod autem, ne aby se napájeli pivem v "útulný" hospůdce, kde si můou klidně kadých 15 minut odskočit na cigárko ven a kde můou poslouchat odborný debaty důchodců o tom, jak by to těm matlákům z ligy ukázali a jak by zametli s politikama. Ti si raději vymění olej sami a dokonce si o tom i něco natudujou.
|
|
| |
|
|