| | |
28.08.2015 22:57 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855111
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
zdarec,
tak ja to uz mam nakupene. Palivovy filter nebol skladom, takze aspon to objednam purflux...
olej uz bude 5w30 ineo ecs a filter bosch a po 10-15t alebo roku pojdu von, potom sa uvidi.
aa dakujem Vam vsetkym.
zdarec,
tak ja to uz mam nakupene. Palivovy filter nebol skladom, takze aspon to objednam purflux...
olej uz bude 5w30 ineo ecs a filter bosch a po 10-15t alebo roku pojdu von, potom sa uvidi.
aa dakujem Vam vsetkym.
|
|
29.08.2015 09:50 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855169
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
citroen dava do vyroby filtre s logom, kto ich ale robi je pre nas nezistitelne. take iste idu aj v autorizaku, s logom.
je otazne co taky papier dokaze filtrovat. ked by boli pory male, rychlo sa upcha a ked su diery velke tak je zas prinos otazny.
ono kludne tie filtre robi nejaky zavod, rano vyraba pre mann, poobede bosch atch. netreba si robit iluzie. netreba si mysliet ze kazda znacka ma svoj zavod na vyrobu. taky mann mal na Hannover messe malicky stanocek.......aj tie originalne filtre mozu byt uz bohuzial fake, vynaliezavost cinanov nepozna hranice.
citroen dava do vyroby filtre s logom, kto ich ale robi je pre nas nezistitelne. take iste idu aj v autorizaku, s logom.
je otazne co taky papier dokaze filtrovat. ked by boli pory male, rychlo sa upcha a ked su diery velke tak je zas prinos otazny.
ono kludne tie filtre robi nejaky zavod, rano vyraba pre mann, poobede bosch atch. netreba si robit iluzie. netreba si mysliet ze kazda znacka ma svoj zavod na vyrobu. taky mann mal na Hannover messe malicky stanocek.......aj tie originalne filtre mozu byt uz bohuzial fake, vynaliezavost cinanov nepozna hranice.
|
|
29.08.2015 10:49 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855176
|
|
jruze
|
|
|
robo napsal(a): citroen dava do vyroby filtre s logom, kto ich ale robi je pre nas nezistitelne. take iste idu aj v autorizaku, s logom.
je otazne co taky papier dokaze filtrovat. ked by boli pory male, rychlo sa upcha a ked su diery velke tak je zas prinos otazny.
ono kludne tie filtre robi nejaky zavod, rano vyraba pre mann, poobede bosch atch. netreba si robit iluzie. netreba si mysliet ze kazda znacka ma svoj zavod na vyrobu. taky mann mal na Hannover messe malicky stanocek.......aj tie originalne filtre mozu byt uz bohuzial fake, vynaliezavost cinanov nepozna hranice.
No zkuste mi vyjmenovat co se vyrábí v domovském závodě na konkrétní auto a to asi u vech značek(hromadně se vyuívají levné státy a max kontrolují kvalitu co mnohdy dělají- nebo dělali ale dnes mi příjde e se spokojí z kvalitou výdre po dobu záruky a pokud něco vydrí moc dlouho vývoj dostane příkaz sníit výrobní náklady a ,,trochu to oidit")
No zkuste mi vyjmenovat co se vyrábí v domovském závodě na konkrétní auto a to asi u vech značek(hromadně se vyuívají levné státy a max kontrolují kvalitu co mnohdy dělají- nebo dělali ale dnes mi příjde e se spokojí z kvalitou výdre po dobu záruky a pokud něco vydrí moc dlouho vývoj dostane příkaz sníit výrobní náklady a ,,trochu to oidit"):-p
|
|
29.08.2015 12:16 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855192
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Měnil jsem palivový filtr ze sítě citroen. Na krabici měl nápis PSA, uvnitř byl filtr s nálepkou a na ní nápis myslím e FRAM. Sloupnul jsem ji a pod ní bylo vylisovaný v plastu PURFLUX a přesně ty samý čísla, který byly na původním PURFLUXU, který jsem z auta vyndával. Co asi bylo uvnitř za vloku? Kde to asi bylo smontovaný? A byl alespoň ten plast od PURFLUXU, nebo to číňan okopíroval i s nápisama. Jestli jo, tak doufám, e kopírovali nový čistý filtr a ne ten pouitý. Jinak by uvnitř byl i ten zachycený sejrajt z nádre, uměle vyrobený nějakým estiletým číňánkem, který jetě nemá kvalifikaci na výrobu nejvýkonnějích čipů PENTIUM XY značky Intel.
Měnil jsem palivový filtr ze sítě citroen. Na krabici měl nápis PSA, uvnitř byl filtr s nálepkou a na ní nápis myslím e FRAM. Sloupnul jsem ji a pod ní bylo vylisovaný v plastu PURFLUX a přesně ty samý čísla, který byly na původním PURFLUXU, který jsem z auta vyndával. Co asi bylo uvnitř za vloku? Kde to asi bylo smontovaný? A byl alespoň ten plast od PURFLUXU, nebo to číňan okopíroval i s nápisama. Jestli jo, tak doufám, e kopírovali nový čistý filtr a ne ten pouitý. Jinak by uvnitř byl i ten zachycený sejrajt z nádre, uměle vyrobený nějakým estiletým číňánkem, který jetě nemá kvalifikaci na výrobu nejvýkonnějích čipů PENTIUM XY značky Intel. :-))))
|
|
29.08.2015 12:21 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855193
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
cafte dnes m tiekla voda s pod auta, je plastovy podbeh prechadza az d! stredu auta a z neho kvapka. je to v poriadku? vcera som ho umyval, tak myslim ze je to ono.
prikladam video .link.
cafte dnes m tiekla voda s pod auta, je plastovy podbeh prechadza az d!:o stredu auta a z neho kvapka. je to v poriadku? vcera som ho umyval, tak myslim ze je to ono.
prikladam video https://db.tt/cm9qPlxn
|
|
29.08.2015 12:37 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855194
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Přesně tam odkapává výparník klimatizace. Take OK, to je vodní kondenzát z klimatizace. Kape to nějakou dobu po zastavení, kdy za jízdy běela klima.
Přesně tam odkapává výparník klimatizace. Take OK, to je vodní kondenzát z klimatizace. Kape to nějakou dobu po zastavení, kdy za jízdy běela klima.
|
|
29.08.2015 12:51 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855195
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pokud je to zhruba pod spolujezdcovou sedačkou, tak je to OK. To si hlídej. Kdy bude v létě pouívat klimu a nebude tam nikdy kapat, tak je to patně. To by byl ucpaný odtok kondenzátu z klimy a pak by ti to po čase teklo někam do kabiny.
Já osobně, protoe nechci mít v garái loui, tak vypínám kompresor pár km před dojezdem domů. Vzduch ale nechávám foukat dál. Tím se na výparníku rozpustí jinovatka, ta steče právě těma odtokama ven pod auto a teplý venkovní vzduch ten výparník vysuí. Někdy jetě před dojezdem otvírám okna, abych líp vyhnal zvlhlý vzduch z auta dřív, ne zastavím. Doma v garái pak u nic nekape. Je to trochu nekomfortní, ale na druhou stranu nedostávám takový ok při vystoupení z úplně vychlazenýho auta do 40°C veder. Pokud parkuju jinde ne v garái, tak to moc neřeím, venku mi kalue nevadí.
Pokud je to zhruba pod spolujezdcovou sedačkou, tak je to OK. To si hlídej. Kdy bude v létě pouívat klimu a nebude tam nikdy kapat, tak je to patně. To by byl ucpaný odtok kondenzátu z klimy a pak by ti to po čase teklo někam do kabiny.
Já osobně, protoe nechci mít v garái loui, tak vypínám kompresor pár km před dojezdem domů. Vzduch ale nechávám foukat dál. Tím se na výparníku rozpustí jinovatka, ta steče právě těma odtokama ven pod auto a teplý venkovní vzduch ten výparník vysuí. Někdy jetě před dojezdem otvírám okna, abych líp vyhnal zvlhlý vzduch z auta dřív, ne zastavím. Doma v garái pak u nic nekape. Je to trochu nekomfortní, ale na druhou stranu nedostávám takový ok při vystoupení z úplně vychlazenýho auta do 40°C veder. Pokud parkuju jinde ne v garái, tak to moc neřeím, venku mi kalue nevadí.
|
|
29.08.2015 14:41 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855206
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Pani,
este ma napadlo, auto mi vypisuje incorrect oil measure, ci nieco take, proste zle meranie. Ak si dobre pamatam, ked bol u mna Jumep a kontroloval auto vravel ze tam bola neaka chyba prave v suvistlosti s tymto a ukazoval mi cidlo oleja v prednej casti motora dole. Myslite ze ak ho vymenim ked sa bude menit olej poriesi to aj tu hlasku?
Pani,
este ma napadlo, auto mi vypisuje incorrect oil measure, ci nieco take, proste zle meranie. Ak si dobre pamatam, ked bol u mna Jumep a kontroloval auto vravel ze tam bola neaka chyba prave v suvistlosti s tymto a ukazoval mi cidlo oleja v prednej casti motora dole. Myslite ze ak ho vymenim ked sa bude menit olej poriesi to aj tu hlasku?
|
|
29.08.2015 16:06 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855238
|
|
momirek
|
Město: KNM, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Kde sa nachádza filter oleja na C5.II 1,6 HDi,pod akým víčkom?V manuále to nie je.
Kde sa nachádza filter oleja na C5.II 1,6 HDi,pod akým víčkom?V manuále to nie je.
|
|
29.08.2015 16:17 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855243
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
V příloze poloka č.9.
V příloze poloka č.9.
Přílohy: filtr_1.6.jpg ( 128806b ) - |
|
29.08.2015 16:20 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855253
|
|
momirek
|
Město: KNM, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Dík.Aj som si myslel,len som to nerozoberal.Zatiaž som olej nemenil.
Dík.Aj som si myslel,len som to nerozoberal.Zatiaž som olej nemenil.
|
|
29.08.2015 16:23 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855254
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak a to bude rozdělávat, tak ne e na to vezme plochý klíč, nebo sikovky, nebo hasák. Je to z plastu a je to dost utaený. Potřebuje estihranný ořech a golu. Jinak bude shánět nový víčko.
Jinak o výměně oleje na 1.6 HDi je tu napsáno dost. Doporučuje se, kdy jsi to jetě nikdy neměnil, abys sundal vanu a vyčistil ji, protoe tam zůstává vechen bordel, který nejde vypustit a ten ti nový olej znehodnotí. A druhý důleitý krok by měl být vyčitění sítka na trubce k turbu, nebo raději koupit nový typ roubu s tím sítkem a vyměnit ho. 1.6 HDi jsou na to háklivý a turbo tím hodně trpí. Větina oddělaných turbodmychadel na těchto motorech je právě kvůli tomu sítku a píně ve vaně.
Tak a to bude rozdělávat, tak ne e na to vezme plochý klíč, nebo sikovky, nebo hasák. Je to z plastu a je to dost utaený. Potřebuje estihranný ořech a golu. Jinak bude shánět nový víčko.
Jinak o výměně oleje na 1.6 HDi je tu napsáno dost. Doporučuje se, kdy jsi to jetě nikdy neměnil, abys sundal vanu a vyčistil ji, protoe tam zůstává vechen bordel, který nejde vypustit a ten ti nový olej znehodnotí. A druhý důleitý krok by měl být vyčitění sítka na trubce k turbu, nebo raději koupit nový typ roubu s tím sítkem a vyměnit ho. 1.6 HDi jsou na to háklivý a turbo tím hodně trpí. Větina oddělaných turbodmychadel na těchto motorech je právě kvůli tomu sítku a píně ve vaně.
|
|
29.08.2015 16:34 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855262
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Zas ma napadlo:
aku teplotu ma voda a olej ak mi zobrazuje toto:
neviem ci je studeny teply aky
Zas ma napadlo:
aku teplotu ma voda a olej ak mi zobrazuje toto:
neviem ci je studeny teply aky :)
|
|
29.08.2015 18:47 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855289
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
jruze ma pravdu, dnes doobeda som resetol to pocitadlo a jazdil som len mesto dedina a cca 6km medzi tym, takze tak Ja to na spotrebu moc nehram, c5 som kupoval s tym ze zere 8l/100km...
Peugeot zral 7l benzinu a v meste ani nechcem vedeit kolko. Este ze nema palubak
jruze ma pravdu, dnes doobeda som resetol to pocitadlo a jazdil som len mesto dedina a cca 6km medzi tym, takze tak :) Ja to na spotrebu moc nehram, c5 som kupoval s tym ze zere 8l/100km...
Peugeot zral 7l benzinu a v meste ani nechcem vedeit kolko. Este ze nema palubak :D
|
|
29.08.2015 20:51 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2855329
|
|
jumep
|
|
|
Este som neni doma, pisem len z mobilu
Este som neni doma, pisem len z mobilu
|
|
| |
|
|