| | |
28.04.2015 20:17 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815758
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no bol som na vymenu oleja v zaruke a doniesol som si tu "ředinu". teda ineo ecs.
motor ide fantasticky . uvidime kolko oleja bude miznut, ale planujem ho niekedy okolo 10tisic vycucnut a naliat novy. za 30e neni co riesit, filter uvidim.
proste mam pocit ze ten quartz 5w40 po 15tisic mal dost,motor nesiel tak kultivovane aspon pred vymenou
myslim ze z fabriky tam bola este vacsia voda - ineo first 0w30, ale to si iba myslim
horsie vyzeral naftovy filter, raz som nabral premiovy shell a okrem vyssej spotreby ziadny efekt. skoda penazi
no bol som na vymenu oleja v zaruke a doniesol som si tu "ředinu". teda ineo ecs.
motor ide fantasticky . uvidime kolko oleja bude miznut, ale planujem ho niekedy okolo 10tisic vycucnut a naliat novy. za 30e neni co riesit, filter uvidim.
proste mam pocit ze ten quartz 5w40 po 15tisic mal dost,motor nesiel tak kultivovane aspon pred vymenou
myslim ze z fabriky tam bola este vacsia voda - ineo first 0w30, ale to si iba myslim
horsie vyzeral naftovy filter, raz som nabral premiovy shell a okrem vyssej spotreby ziadny efekt. skoda penazi
|
|
28.04.2015 21:57 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815807
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No jo, QUARTZ 5W40 rychleji degraduje, hlavně při kratích trasách, ne Long Life INEO. Ale INEO 5W30 nemae moc dobře ani jako nový, nedegradovaný. Jen se začne jetě víc zhorovat trochu později. Raději budu častěji měnit 5W40 ne dýl jezdit s INEO. Budu měnit o víkendu po 16.000 km a dám 5W40.
No jo, QUARTZ 5W40 rychleji degraduje, hlavně při kratích trasách, ne Long Life INEO. Ale INEO 5W30 nemae moc dobře ani jako nový, nedegradovaný. Jen se začne jetě víc zhorovat trochu později. Raději budu častěji měnit 5W40 ne dýl jezdit s INEO. Budu měnit o víkendu po 16.000 km a dám 5W40.
|
|
28.04.2015 22:03 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815808
|
|
luta
|
|
|
ja jsem taky presel na 5w40. Pokud 5w30 tak bych asi radej sel do Mobilu, ktery ma 5w30 bez snizene viskozity. A nebo zkusit novej QUARTZ INEO MC3 5W-30 ci 5W-40 ?
ja jsem taky presel na 5w40. Pokud 5w30 tak bych asi radej sel do Mobilu, ktery ma 5w30 bez snizene viskozity. A nebo zkusit novej QUARTZ INEO MC3 5W-30 ci 5W-40 ? ;-)
|
|
28.04.2015 22:11 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815811
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
MC3 nemá specifikaci PSA. Teda myslím e nemá. A osobně nevidím ádnou výhodu v niím bodu (30) teplotní stálosti u olejů xxxW30. Raději bych na zimu volil 0W40, kvůli studeným startům, kdybych chtěl hodně utrácet tak i 0W50, kvůli vysokým teplotám na turbu. Ale 5W30 nechápu, proč to vůbec vyrábějí. Kdyby to třeba bylo nějak výrazně lacinějí, tak by byl alespoň jeden důvod, ale ono to lacinějí není.
MC3 nemá specifikaci PSA. Teda myslím e nemá. A osobně nevidím ádnou výhodu v niím bodu (30) teplotní stálosti u olejů xxxW30. Raději bych na zimu volil 0W40, kvůli studeným startům, kdybych chtěl hodně utrácet tak i 0W50, kvůli vysokým teplotám na turbu. Ale 5W30 nechápu, proč to vůbec vyrábějí. Kdyby to třeba bylo nějak výrazně lacinějí, tak by byl alespoň jeden důvod, ale ono to lacinějí není.
|
|
28.04.2015 22:55 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815822
|
|
luta
|
|
|
ja bych raději něco s normou ACEA C3-10 či novějí (C3-12)
ja bych raději něco s normou ACEA C3-10 či novějí (C3-12) :nevim
|
|
29.04.2015 07:57 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815839
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Byl jsem před týdnem ve značkovém měnit olej. Přijímal mne mechanik (asi mistr dílny) a ptal se, co chci, zda Shell. A já jsem řekl, e loni mi dávali Total a el kolem éf přijímacích techniků a řekl, e C5 jasně Total Ineo 5W30. Tak ho tam mám zase. Ubyl asi půl litru za 22 000 km, motor má přes 200 000 km. Tak vcelku nevidím důvod vymýlet něco jiného ne doporučuje výrobce.
Byl jsem před týdnem ve značkovém měnit olej. Přijímal mne mechanik (asi mistr dílny) a ptal se, co chci, zda Shell. A já jsem řekl, e loni mi dávali Total a el kolem éf přijímacích techniků a řekl, e C5 jasně Total Ineo 5W30. Tak ho tam mám zase. Ubyl asi půl litru za 22 000 km, motor má přes 200 000 km. Tak vcelku nevidím důvod vymýlet něco jiného ne doporučuje výrobce.
|
|
29.04.2015 08:37 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815853
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Nevím jestli to patří sem, ale při výměně oleje chci vyčistit i vanu. Čím ji pak utěsnit? Nejlíp kdybyste mohli hodit odkaz...
Nevím jestli to patří sem, ale při výměně oleje chci vyčistit i vanu. Čím ji pak utěsnit? Nejlíp kdybyste mohli hodit odkaz...;-)
|
|
29.04.2015 09:10 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815856
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Ja na tyhle veci jako jsou vany a vika uz pouzivam jen cervenej silikon.
Ja na tyhle veci jako jsou vany a vika uz pouzivam jen cervenej silikon.
|
|
29.04.2015 10:00 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815872
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Ja daval toto
.link.
Pritom jsem sundal i saci kos a vymenil tesneni mezi sacim kosem a prirubou cerpadla.
Hned v tom prvnim odkazu je video. Ale myslim si, ze tam to delaji tak, jak se to delat nema. Ten silikon se ma nanasetv jednom tahu idealne a k tomu ne pres diry. Kde je dira na sroub, tam to musis tim silikoem obejit - "z vnitrni strany" te diry a na tom videu o to obtahuje presne z opacne. Pak mu to pres tu diru potece. Samozrejme nesmis tam toho dat moc, at ti tam pak nevisi zbytecne mrmly.
Ja daval toto
https://www.google.cz/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=silikon%20k2%20motor
Pritom jsem sundal i saci kos a vymenil tesneni mezi sacim kosem a prirubou cerpadla.
Hned v tom prvnim odkazu je video. Ale myslim si, ze tam to delaji tak, jak se to delat nema. Ten silikon se ma nanasetv jednom tahu idealne a k tomu ne pres diry. Kde je dira na sroub, tam to musis tim silikoem obejit - "z vnitrni strany" te diry a na tom videu o to obtahuje presne z opacne. Pak mu to pres tu diru potece. Samozrejme nesmis tam toho dat moc, at ti tam pak nevisi zbytecne mrmly.
|
|
29.04.2015 10:20 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815875
|
|
jumep
|
|
|
neni ani tak podstatne co, ako dodrzat postup pri tom, tj. ocistit, odmastit, nechat zavadnut a po montazi zaschnut.
Citroen ma v papieroch ze vana sa ma menit (mam tu jeden pripad ked ta vana je tak nacata ze sa neda utesnit, je tam take vyvysenie a to bolo zmacknute prilisnym utiahnutim a zostava tam prilis tenka / ziadna vrstva lepu a zacne to tade tiect. Utiahnuta ma byt na 12nm
neni ani tak podstatne co, ako dodrzat postup pri tom, tj. ocistit, odmastit, nechat zavadnut a po montazi zaschnut.
Citroen ma v papieroch ze vana sa ma menit (mam tu jeden pripad ked ta vana je tak nacata ze sa neda utesnit, je tam take vyvysenie a to bolo zmacknute prilisnym utiahnutim a zostava tam prilis tenka / ziadna vrstva lepu a zacne to tade tiect. Utiahnuta ma byt na 12nm
|
|
29.04.2015 11:43 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815889
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Ja tu vanu sundaval z vice duvodu. Mam auto po tatovi a on jezdil do autorizaku. Nicmene na vane prosakoval olej a ja mel najeto 200.000km +-. Tak jsem si rikal, ze to pretesnim, vycistim vanu a kos. Po sundani vany jsem zjistil, ze vanu uz nekdo pretesnoval, mel jsem tam 2 silikony, cerveny a cerny. Cerny stary, a cerveny novy, naneseny pres diry a prez ne to prosakovalo. S tim starym silikonem se nikdo neparal a bylo jej tam jeste hodne, jen jej nekdo serezal. A ten novy cerveny drzel na bloku na 2 mistech, radove tak na 20% obvodu. Ocistil jsem zbytky jak na bloku tak na vane - tam to byla pakarna dostata dolu ten cerny origo silikon. Drbal jsem to s prestavkama 1/2 soboty. Kdyby mne netlacil cas, tak asi koupim novou vanu, protoze to slo fakt spatne - nicmene se povedlo. Pak jsem ocistil dosedaci plochu na vane i bloku benzinem a nanesel silikon, nechal trochu zaschnout a pak jsem priplacl vanu a pomalu dokola postupne dotahoval. K me radosti, vana nikde ani po mesici netece/neprolina.
Pak jsem se ptal, taty zda mu nekdy neco nedelali s vanou a rikal mi, ze to nekdy v zaruce pretesnovali.
Jo, ve vane zbylo 0.4litru oleje, ktery neslo vylit vypustnim sroubem. Bordel jsem ve vane nemel. Jen se mi ten olej zdal takovy hustsi - subjektivne, nijak jsem to nemeril. Bordel tam mozna i proto, ze jsem nebyl prvni, kdo tu vanu na tom aute sundal. Olej jsem nalil po horni rysku a vlezlo mi tam 4.8l !!!. Odsaval jsem i zbytky oleje z olejoveho chladice.
Ja tu vanu sundaval z vice duvodu. Mam auto po tatovi a on jezdil do autorizaku. Nicmene na vane prosakoval olej a ja mel najeto 200.000km +-. Tak jsem si rikal, ze to pretesnim, vycistim vanu a kos. Po sundani vany jsem zjistil, ze vanu uz nekdo pretesnoval, mel jsem tam 2 silikony, cerveny a cerny. Cerny stary, a cerveny novy, naneseny pres diry a prez ne to prosakovalo. S tim starym silikonem se nikdo neparal a bylo jej tam jeste hodne, jen jej nekdo serezal. A ten novy cerveny drzel na bloku na 2 mistech, radove tak na 20% obvodu. Ocistil jsem zbytky jak na bloku tak na vane - tam to byla pakarna dostata dolu ten cerny origo silikon. Drbal jsem to s prestavkama 1/2 soboty. Kdyby mne netlacil cas, tak asi koupim novou vanu, protoze to slo fakt spatne - nicmene se povedlo. Pak jsem ocistil dosedaci plochu na vane i bloku benzinem a nanesel silikon, nechal trochu zaschnout a pak jsem priplacl vanu a pomalu dokola postupne dotahoval. K me radosti, vana nikde ani po mesici netece/neprolina.
Pak jsem se ptal, taty zda mu nekdy neco nedelali s vanou a rikal mi, ze to nekdy v zaruce pretesnovali.
Jo, ve vane zbylo 0.4litru oleje, ktery neslo vylit vypustnim sroubem. Bordel jsem ve vane nemel. Jen se mi ten olej zdal takovy hustsi - subjektivne, nijak jsem to nemeril. Bordel tam mozna i proto, ze jsem nebyl prvni, kdo tu vanu na tom aute sundal. Olej jsem nalil po horni rysku a vlezlo mi tam 4.8l !!!. Odsaval jsem i zbytky oleje z olejoveho chladice.
|
|
29.04.2015 13:37 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815898
|
|
jumep
|
|
|
preto hovorim ze je lepsie pouzit na tuto vanu odsavacku, vytiahne toho viacej ako ked to len vypustis
preto hovorim ze je lepsie pouzit na tuto vanu odsavacku, vytiahne toho viacej ako ked to len vypustis
|
|
29.04.2015 15:17 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815907
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
vilous napsal(a): ... vcelku nevidím důvod vymýlet něco jiného ne doporučuje výrobce.
Kdybys pořádně četl, dočetl by ses, e výrobce nemůe koukat jen na to, aby to dobře mazalo, ale hlavně na to, aby proel měřením a splnil nějaký pitomý parametry, který vymysleli komisaři EU, kteří o autech vědí jen to, na jaký mají zadarmo nárok ke svý funkci. Měří se na novým motoru a ne na motoru s 200k km. Co jistě uzná je nebe a dudy. Ale dávej si tam co chce, máme svobodu.
Kdybys pořádně četl, dočetl by ses, e výrobce nemůe koukat jen na to, aby to dobře mazalo, ale hlavně na to, aby proel měřením a splnil nějaký pitomý parametry, který vymysleli komisaři EU, kteří o autech vědí jen to, na jaký mají zadarmo nárok ke svý funkci. Měří se na novým motoru a ne na motoru s 200k km. Co jistě uzná je nebe a dudy. Ale dávej si tam co chce, máme svobodu. :-))))
|
|
29.04.2015 18:52 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815923
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
ja by som to skor zhrnul ze kazdy tam moze dat co chce, ale ml by sa drzat serv. knizky a normy. v pripade hdi140 je to PSA Peugeot / Citroen B71 2290 a tu splna ineo ecs. Olej quartz9000 5W40 splna B71 2296. lenze auto s fapom vyzaduje ineo.
podla mna ked je v aute s fapom normal quartz,je to tam jeden/dva vymenne intervaly nic tragicke sa nestane. ale ak je to tam 150tisic, to uz nejako ten fap ovlyvni. a podla mna pre novy motor je "redina" lepsia ako hustejsi. lebo vole su minimalne a olej sa lepsie dostava kde ma s tenuckym filmom, zlepsi sa aj spotreba ktoru marketinguju o 3% tusim - nepisu ale voci comu [ale to je tak v labaku]. ked ma motor 200k+ tak asi podla stavu kolko zere by som sa rozhodol. aj preto z fabriky davaju vodu ineo first 0w30 ale asi nie do c5 ale tych najposlednejsich modelov eHdi. voda 0w30 ma nizsiu spotrebu o 4.2% v laboratoriu jasnacka oproti 5w40
to ze toto ineo maju aj minusy je tiez jasne
.link.
jasne, od 0 do 100tkm to vydzi v zaruke aj na fritovaci, a potom zaplat.....vascinou to riesi dalsi majitel
ja by som to skor zhrnul ze kazdy tam moze dat co chce, ale ml by sa drzat serv. knizky a normy. v pripade hdi140 je to PSA Peugeot / Citroen B71 2290 a tu splna ineo ecs. Olej quartz9000 5W40 splna B71 2296. lenze auto s fapom vyzaduje ineo.
podla mna ked je v aute s fapom normal quartz,je to tam jeden/dva vymenne intervaly nic tragicke sa nestane. ale ak je to tam 150tisic, to uz nejako ten fap ovlyvni. a podla mna pre novy motor je "redina" lepsia ako hustejsi. lebo vole su minimalne a olej sa lepsie dostava kde ma s tenuckym filmom, zlepsi sa aj spotreba ktoru marketinguju o 3% tusim - nepisu ale voci comu [ale to je tak v labaku]. ked ma motor 200k+ tak asi podla stavu kolko zere by som sa rozhodol. aj preto z fabriky davaju vodu ineo first 0w30 ale asi nie do c5 ale tych najposlednejsich modelov eHdi. voda 0w30 ma nizsiu spotrebu o 4.2% v laboratoriu jasnacka oproti 5w40
to ze toto ineo maju aj minusy je tiez jasne
http://www.motorove-oleje.sk/total-quartz-ineo-first-0w-30-1l/
jasne, od 0 do 100tkm to vydzi v zaruke aj na fritovaci, a potom zaplat.....vascinou to riesi dalsi majitel
|
|
29.04.2015 19:24 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815926
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
robo napsal(a): ... lenze auto s fapom vyzaduje ineo ...
Pár otázek pro selský rozum bez měření v labáku.
Kolik toho oleje motor umí serat za např 200k km, co je asi tak plánovaná ivotnost FAPu? A kdy to celý spotřebovaný mnoství spálí, kolik asi gramů popela posbírá? A kdyby vechen zůstal ve FAPu a ádný neproletěl výfukem ven, za jak dlouho by se tím popelem FAP naplnil, nebo ucpal tak, aby byl nepouitelný?
Odpovím si sám. Oleje seere málo, někdy dokonce jetě míň. Popela zbyde minimum, měřit by se to moná dalo na miligramy. A rozdíl v mnoství popela mezi 5W40 a INEO je pidipravej. Take za mě je INEO pro FAP asi tak důleitý, jako tvrdost vody v pračce pro moji erekci. I kdyby mi mamina prala trenky v čistým vodním kameni, moc mi to nepomůe.
Pár otázek pro selský rozum bez měření v labáku.
Kolik toho oleje motor umí serat za např 200k km, co je asi tak plánovaná ivotnost FAPu? A kdy to celý spotřebovaný mnoství spálí, kolik asi gramů popela posbírá? A kdyby vechen zůstal ve FAPu a ádný neproletěl výfukem ven, za jak dlouho by se tím popelem FAP naplnil, nebo ucpal tak, aby byl nepouitelný?
Odpovím si sám. Oleje seere málo, někdy dokonce jetě míň. Popela zbyde minimum, měřit by se to moná dalo na miligramy. A rozdíl v mnoství popela mezi 5W40 a INEO je pidipravej. Take za mě je INEO pro FAP asi tak důleitý, jako tvrdost vody v pračce pro moji erekci. I kdyby mi mamina prala trenky v čistým vodním kameni, moc mi to nepomůe. :-))
|
|
29.04.2015 19:43 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2815941
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
no malo tam byt lenze auto s fapom vyzaduje ineo ...podla servisnej knizky.
ale inac v pohode
no malo tam byt lenze auto s fapom vyzaduje ineo ...podla servisnej knizky.
ale inac v pohode:-d
|
|
29.04.2015 21:29 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2816030
|
|
luta
|
|
|
ja bych rekl ze to moc se samotnym FAPem nema co docineni. mozna tak ta uspora paliva o 3% .. ovsem asi to ma co docineni s redenim oleje naftou a tim i ovlivnovanim vlastnosti oleje. Tak sem si myslel ze proto se delaj C2 , C3 oleje. Dost se muzete docist na nejakem znamem foru zamerenem na problematiku oleju.
Jinak co se tyce servisni knizky, starsi motory maji uvedene jak quartz 9000 tak ineo ecs (alespon moje ceska servisni knizka). Asi se to tu uz probiralo
edit: ikdyz z nejakeho duvodu uz delsi dobu pozoruji rapidni skok z intervalu vypalovani fapu z 800 na 600km (v zime dokonce 500). Ale to muze byt cimkoliv. Hlavne asi palivem - ikdyz beru stale na stejne pumpe. Prechod z ineo ecs na q9000 v tom asi nebude
ja bych rekl ze to moc se samotnym FAPem nema co docineni. mozna tak ta uspora paliva o 3% .. ovsem asi to ma co docineni s redenim oleje naftou a tim i ovlivnovanim vlastnosti oleje. Tak sem si myslel ze proto se delaj C2 , C3 oleje. Dost se muzete docist na nejakem znamem foru zamerenem na problematiku oleju.
Jinak co se tyce servisni knizky, starsi motory maji uvedene jak quartz 9000 tak ineo ecs (alespon moje ceska servisni knizka). Asi se to tu uz probiralo
edit: ikdyz z nejakeho duvodu uz delsi dobu pozoruji rapidni skok z intervalu vypalovani fapu z 800 na 600km (v zime dokonce 500). Ale to muze byt cimkoliv. Hlavne asi palivem - ikdyz beru stale na stejne pumpe. Prechod z ineo ecs na q9000 v tom asi nebude :)
|
|
29.04.2015 21:43 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2816036
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Interval regenerace FAPu stanovuje hlavně počítač. Vypočítává ho z poměru cest v dálničním, městským a ostatním provozu. Nějakým algoritmem k tomu přidává údaje z předchozích intervalů a celkovýho nájezdu km a kdo ví co dalího v tom jetě zohledňuje. Není to vdycky jen o tom, jak je skutečně FAP zaplněný.
A kdy se nepodaří provést regeneraci na základě výpočtu počítače, tak nastoupí měření tlaků a jiných veličin a spustí se regenerace s podporou v nejblií vhodný době.
Interval regenerace FAPu stanovuje hlavně počítač. Vypočítává ho z poměru cest v dálničním, městským a ostatním provozu. Nějakým algoritmem k tomu přidává údaje z předchozích intervalů a celkovýho nájezdu km a kdo ví co dalího v tom jetě zohledňuje. Není to vdycky jen o tom, jak je skutečně FAP zaplněný.
A kdy se nepodaří provést regeneraci na základě výpočtu počítače, tak nastoupí měření tlaků a jiných veličin a spustí se regenerace s podporou v nejblií vhodný době.
|
|
29.04.2015 22:11 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2816065
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Tak přidám i svou troku do mlýna. Dával jsem Ineo ECS a při poslední výměně jsem přeel na Quartz 9000 5W40 a stalo se následující:
1. Od výměny ujeto 8 000km
2. Zvedla se průměrná spotřeba z 5,8 na 6,3 litru
3. Motor neere olej, INEO jsem musel dolívat na 15000 km cca 0,5 litru u 5W40 zatím ádný pokles hladiny
4. Na regeneraci FAP to vliv nemá, intervaly víceméně stejné
5. Motor je nepatrně méně hlučný a je cítit, e jde více ztuha, to asi také souvisí s tou vyí spotřebou
6. Auto mělo lepí emise ne na INEO, souvisí asi s bodem 3
To je asi tak ve
Tak přidám i svou troku do mlýna. Dával jsem Ineo ECS a při poslední výměně jsem přeel na Quartz 9000 5W40 a stalo se následující:
1. Od výměny ujeto 8 000km
2. Zvedla se průměrná spotřeba z 5,8 na 6,3 litru
3. Motor neere olej, INEO jsem musel dolívat na 15000 km cca 0,5 litru u 5W40 zatím ádný pokles hladiny
4. Na regeneraci FAP to vliv nemá, intervaly víceméně stejné
5. Motor je nepatrně méně hlučný a je cítit, e jde více ztuha, to asi také souvisí s tou vyí spotřebou
6. Auto mělo lepí emise ne na INEO, souvisí asi s bodem 3
To je asi tak ve :-d
|
|
| |
|
|