| | |
08.10.2014 18:55 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2740274
|
|
luta
|
|
|
ja to pravděpodobně udělám tak, e to vypustím klasicky a pak zkusím čerpadlem odsát zbytek. Zda to půjde. Pak dám vědět
ja to pravděpodobně udělám tak, e to vypustím klasicky a pak zkusím čerpadlem odsát zbytek. Zda to půjde. Pak dám vědět :-)
|
|
09.10.2014 17:55 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2740573
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Já kalím kadou, teda i novou podloku. Leda ty s gumovým těsněním ne.
Já kalím kadou, teda i novou podloku. Leda ty s gumovým těsněním ne.
|
|
09.10.2014 18:56 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2740580
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Některé auta mají na výpustném roubu pod hlavou vybrání pro Okrouek. Myslím, e je to naprosto jedinečné řeení a kdy sedí závit, tak si takový roub můete taky pořídit a namontovat a u nikdy olej nebude prosakovat, a hlavně se to nemusí moc dotahovat, tak se nestane, e se serve závit v hliníkové vaně ....link.
Má to např Astra H co má vagrová ....
Některé auta mají na výpustném roubu pod hlavou vybrání pro Okrouek. Myslím, e je to naprosto jedinečné řeení a kdy sedí závit, tak si takový roub můete taky pořídit a namontovat a u nikdy olej nebude prosakovat, a hlavně se to nemusí moc dotahovat, tak se nestane, e se serve závit v hliníkové vaně ...http://www.aci.sk/os-055-vypustny-sroub-olejove-vany-m14x1-5-l-10-mm-celk-delka-14mm_i80566.jpg
Má to např Astra H co má vagrová ....
|
|
26.10.2014 12:42 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2745327
|
|
luta
|
|
|
tak olej vyměněn. ale málem to zle dopadlo. Najel jsem autem na nájezdy a ty se pod ním začly podlamovat kdybych nesjel tak by to zle skončilo. po vyputění oleje výpustným otvorem u čerpadlo s hadičkou nacpanou přes měrku zhola nic z vany nevytáhlo
napoprvé ale řádná drbačka 2h. Pořád jsem pro něco běhal. Přítí rok to asi rovnou vypumpuju tím čerpadlem. A na přes rok zase vypuakem.
Jetě ma zaujalo na tom filtru, který jsem z auta vytáhl (made in Austria) vypadal ten punt který na filtru je jakoby zaslepený. Purflux ho zaslepený nemá. K čemu to tam je nevíte někdo ?
tak olej vyměněn. ale málem to zle dopadlo. Najel jsem autem na nájezdy a ty se pod ním začly podlamovat :-d kdybych nesjel tak by to zle skončilo. po vyputění oleje výpustným otvorem u čerpadlo s hadičkou nacpanou přes měrku zhola nic z vany nevytáhlo :-)
napoprvé ale řádná drbačka 2h. Pořád jsem pro něco běhal. Přítí rok to asi rovnou vypumpuju tím čerpadlem. A na přes rok zase vypuakem.
Jetě ma zaujalo na tom filtru, který jsem z auta vytáhl (made in Austria) vypadal ten punt který na filtru je jakoby zaslepený. Purflux ho zaslepený nemá. K čemu to tam je nevíte někdo ?
|
|
26.10.2014 17:31 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2745368
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
luta napsal(a): tak olej vyměněn. ale málem to zle dopadlo. Najel jsem autem na nájezdy a ty se pod ním začly podlamovat kdybych nesjel tak by to zle skončilo. po vyputění oleje výpustným otvorem u čerpadlo s hadičkou nacpanou přes měrku zhola nic z vany nevytáhlo
napoprvé ale řádná drbačka 2h. Pořád jsem pro něco běhal. Přítí rok to asi rovnou vypumpuju tím čerpadlem. A na přes rok zase vypuakem.
Jetě ma zaujalo na tom filtru, který jsem z auta vytáhl (made in Austria) vypadal ten punt který na filtru je jakoby zaslepený. Purflux ho zaslepený nemá. K čemu to tam je nevíte někdo ?
no tak furt neviem ci to cerpadlo funguje ci nie?
no tak furt neviem ci to cerpadlo funguje ci nie?
|
|
26.10.2014 17:39 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2745369
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Někdo tady psal,e u 1.6 je vypoutěcí roub vej ne je dno olejové vany,tak po vyputění roubem by čerpadlo mělo měrkou oleje jetě něco odsát,jak píe luta e nic,tak nevim,moná to chtělo zkusit bez vypoutění rovnou čerpat.
Někdo tady psal,e u 1.6 je vypoutěcí roub vej ne je dno olejové vany,tak po vyputění roubem by čerpadlo mělo měrkou oleje jetě něco odsát,jak píe luta e nic,tak nevim,moná to chtělo zkusit bez vypoutění rovnou čerpat. :nevim
|
|
26.10.2014 18:29 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2745379
|
|
luta
|
|
|
asi si to musí cucnout pořádně. tzn začít čerpat jetě kdy je tam víc oleje. Olejem se to i mae. A nebo jsem se třeba nedostal moc na dno. nebo to chce upravit zkosení konce hadičky.. je dost zkoseně střiená, kdy se zkroutí a otočí tak kdo ví.. nasálo to jen nějakej zbytek kterej pouze zapinil hadičku zevnitř.
přítě odsaju ve. teď jsem chtěl vědět co z toho auta vyteče do misy.
klidně zapůjčím někomu v okolí na odzkouení
asi si to musí cucnout pořádně. tzn začít čerpat jetě kdy je tam víc oleje. Olejem se to i mae. A nebo jsem se třeba nedostal moc na dno. nebo to chce upravit zkosení konce hadičky.. je dost zkoseně střiená, kdy se zkroutí a otočí tak kdo ví.. nasálo to jen nějakej zbytek kterej pouze zapinil hadičku zevnitř.
přítě odsaju ve. teď jsem chtěl vědět co z toho auta vyteče do misy.
klidně zapůjčím někomu v okolí na odzkouení ;-)
|
|
26.10.2014 19:02 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2745402
|
|
jumep
|
|
|
ono je relativne jedno ci to odsajes alebo vypustis, sediment ako taky tam zostane, proste to je nezmysel co spravili, chapem ze chceli zachovat olej v cerpadle aby to nestieklo, ale aj tak to malo byt riesene inac
ono je relativne jedno ci to odsajes alebo vypustis, sediment ako taky tam zostane, proste to je nezmysel co spravili, chapem ze chceli zachovat olej v cerpadle aby to nestieklo, ale aj tak to malo byt riesene inac
|
|
24.03.2015 15:21 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801443
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Kluci, je normalni, ze mi ten trilitr vycucal za 15tis. km po vymene toho noveho motoru cca 1-1.5l oleje? Je tam origo 5w30. Dneska mi hlasilo auto, ze malo. Bylo na spodni rysce, dolili jsme pres 1.5l oleje a jsme skoro u horni rysky.
Kluci, je normalni, ze mi ten trilitr vycucal za 15tis. km po vymene toho noveho motoru cca 1-1.5l oleje? Je tam origo 5w30. Dneska mi hlasilo auto, ze malo. Bylo na spodni rysce, dolili jsme pres 1.5l oleje a jsme skoro u horni rysky.
|
|
24.03.2015 16:35 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801480
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Proč si ten olej dolejval a rovnou ho nevyměnil ? 15000 km.
Proč si ten olej dolejval a rovnou ho nevyměnil ? 15000 km. :nevim
|
|
24.03.2015 18:55 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801560
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A určitě bych nedával INEO 5W30, ale obyčejný QUARTZ 5W40. Ta řídká mastná voda INEO se ztratí i ze zavřený lahve.
A určitě bych nedával INEO 5W30, ale obyčejný QUARTZ 5W40. Ta řídká mastná voda INEO se ztratí i ze zavřený lahve.
|
|
24.03.2015 19:38 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801600
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Mikra napsal(a): A určitě bych nedával INEO 5W30, ale obyčejný QUARTZ 5W40. Ta řídká mastná voda INEO se ztratí i ze zavřený lahve.
no zasa tato tema, co vlastne hovori proti tomu INEO? preco by si ho nedaval ked to je jediny doporuceny v serviske? o chvilu by som chcel ist do citronu menit koli razitkam.
Z fabriky by mali davat INEO First 0W30
preco by som mal davat quartz obycajny? ten mi tam dali teraz a mam v plane na ten ineo prejst.
no zasa tato tema, co vlastne hovori proti tomu INEO? preco by si ho nedaval ked to je jediny doporuceny v serviske? o chvilu by som chcel ist do citronu menit koli razitkam.
Z fabriky by mali davat INEO First 0W30
preco by som mal davat quartz obycajny? ten mi tam dali teraz a mam v plane na ten ineo prejst.
|
|
24.03.2015 19:44 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801607
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
RimmerCZ napsal(a): Kluci, je normalni, ze mi ten trilitr vycucal za 15tis. km po vymene toho noveho motoru cca 1-1.5l oleje? Je tam origo 5w30. Dneska mi hlasilo auto, ze malo. Bylo na spodni rysce, dolili jsme pres 1.5l oleje a jsme skoro u horni rysky.
ja teda neviem ale kdesi sa mi zda bolo pisane ze na par tisic km je ubytok 1l v norme
ja teda neviem ale kdesi sa mi zda bolo pisane ze na par tisic km je ubytok 1l v norme
|
|
24.03.2015 20:00 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801611
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
Ano zvykne to by písané ako ochrana výrobcu pred zlymi majitelmi..ktory su schopný zolaha motor do 100 000km.. Po 15 citronoch v domacnosti..zo skusenosti.. som nedolieval nikdy..výmena 15-20 000km, vacsinou ubudlo mozno deci-dva za tu dobu..
Ja uvazujem prejst na Valvoline MaxLife.. do mojich veteranov.. v minulosti som pouzival valvoline do vsetkeho..no Total bol lacnejsi a viem ze moja prastara xantua na nom odjazdila skoro pol miliona bez neakych naznakov opotrebenia
Ano zvykne to by písané ako ochrana výrobcu pred zlymi majitelmi..ktory su schopný zolaha motor do 100 000km.. Po 15 citronoch v domacnosti..zo skusenosti.. som nedolieval nikdy..výmena 15-20 000km, vacsinou ubudlo mozno deci-dva za tu dobu..
Ja uvazujem prejst na Valvoline MaxLife.. do mojich veteranov.. v minulosti som pouzival valvoline do vsetkeho..no Total bol lacnejsi a viem ze moja prastara xantua na nom odjazdila skoro pol miliona bez neakych naznakov opotrebenia
|
|
24.03.2015 20:36 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801617
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jak píe robo - u je to tu zase! Já nechápu jaký je rozumný důvod NEdávat do auta olej předepsaný výrobcem. A podobně se to opakuje s pneumatikami, akumulátorem, skly... Kdyby jiný olej stál zásadně méně, tak bych to u jetého auta pochopil, ale jednou za cca 20 tkm uetřit pár pětek?
U jsem to tu psal. Byl jsem měnit olej ve značkovém servisu a chtěl přesně doporučený a na faktuře je jasně
Total Q Ineo ECS.
Jak píe robo - u je to tu zase! Já nechápu jaký je rozumný důvod NEdávat do auta olej předepsaný výrobcem. A podobně se to opakuje s pneumatikami, akumulátorem, skly... Kdyby jiný olej stál zásadně méně, tak bych to u jetého auta pochopil, ale jednou za cca 20 tkm uetřit pár pětek?
U jsem to tu psal. Byl jsem měnit olej ve značkovém servisu a chtěl přesně doporučený a na faktuře je jasně
Total Q Ineo ECS.
|
|
24.03.2015 20:47 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2801629
|
|
jumep
|
|
|
povodne bol doporucovany 5w40 (a do fap aut zakazovany 5w30)
potom prislo ineo a uz nic ine nedavaju
a su ludia co narvali 10w40 do 2.2 a jazdia s tym ... (20t km, co je absurdita)
ja to riesim tak ze do aut do 2008 davam 5w40 a do novsich ineo
povodne bol doporucovany 5w40 (a do fap aut zakazovany 5w30)
potom prislo ineo a uz nic ine nedavaju
a su ludia co narvali 10w40 do 2.2 a jazdia s tym ... (20t km, co je absurdita)
ja to riesim tak ze do aut do 2008 davam 5w40 a do novsich ineo
|
|
| |
|
|