| | |
08.07.2014 18:09 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713826
|
|
Mamlas
|
|
|
Mel jsem stejny problem. Nakonec nezbylo nic jineho nez na ten sroub ve vane navarit normalni sroub. Jak psal Jumep je dobry menit tu medenou podlozku a neutahovat ten sroub na krev.
Mel jsem stejny problem. Nakonec nezbylo nic jineho nez na ten sroub ve vane navarit normalni sroub. Jak psal Jumep je dobry menit tu medenou podlozku a neutahovat ten sroub na krev.
|
|
08.07.2014 19:04 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713849
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Měl jsem také strené hrany pro 8 imbus,hlava byla kulatá,objednal jsem u Boba novej roub,ten je na 8 imbus a zároveň má estihranou hlavu na klíč,nové měděné těsnění při kadé výměně samozřejmosti,akorát místo roubu tam dám velkou matku a vyvářim ji v díře,líp se to vaří ne roub.
Měl jsem také strené hrany pro 8 imbus,hlava byla kulatá,objednal jsem u Boba novej roub,ten je na 8 imbus a zároveň má estihranou hlavu na klíč,nové měděné těsnění při kadé výměně samozřejmosti,akorát místo roubu tam dám velkou matku a vyvářim ji v díře,líp se to vaří ne roub. ;-)
|
|
08.07.2014 21:23 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713910
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
ja mám na tieto zakusnuté veci fintu, napíli doňho dráku na robovák, a povoli velkým robovákom +8mička klúč očkový..alebo si zhotovi prísluný povolovák
V niektorých light prípadoch tam len naklepem vačí torx z goly a ide..
ja mám na tieto zakusnuté veci fintu, napíli doňho dráku na robovák, a povoli velkým robovákom +8mička klúč očkový..alebo si zhotovi prísluný povolovák :)
V niektorých light prípadoch tam len naklepem vačí torx z goly a ide..
|
|
08.07.2014 22:37 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713937
|
|
jruze
|
|
|
Delict napsal(a): ja mám na tieto zakusnuté veci fintu, napíli doňho dráku na robovák, a povoli velkým robovákom +8mička klúč očkový..alebo si zhotovi prísluný povolovák
V niektorých light prípadoch tam len naklepem vačí torx z goly a ide..
Zatím jsem povoloval ,,náhradním způsobem" asi 3x a to vdy jen po umělcích kteří imbus protočili.Pravda někdy váím málo a musím se o něco zapřít - kvalitní imbus - metrovou trubku a pořádně kubnout(nevyvracet imbus) - někteří umělci to fakt dovedou zarvat i tak e u jsem měnil několikrát vanu protoe jí přetaením a nízkou(vymačkanou) podlokou roztrhli v závitu a nebo při pokusu ,,poklepání" na roub aby povolil jim vana praskla.Já osobně dotahuji roub tak e ho několikrát lehce dotáhnu a povolím a potom utáhnu o trochu víc a drí to a nerosí, na plechové vany pouívám (kdy je mám) podloky co dávájí na AUTA S DÁMSKÝM PŘIROZENÍM (s gumovím kroukem)- nemají chybu stačí s citem utáhnout a jsou super.
Zatím jsem povoloval ,,náhradním způsobem" asi 3x a to vdy jen po umělcích kteří imbus protočili.Pravda někdy váím málo a musím se o něco zapřít :-d - kvalitní imbus - metrovou trubku a pořádně kubnout(nevyvracet imbus) - někteří umělci to fakt dovedou zarvat i tak e u jsem měnil několikrát vanu protoe jí přetaením a nízkou(vymačkanou) podlokou roztrhli v závitu a nebo při pokusu ,,poklepání" na roub aby povolil jim vana praskla.Já osobně dotahuji roub tak e ho několikrát lehce dotáhnu a povolím a potom utáhnu o trochu víc a drí to a nerosí, na plechové vany pouívám (kdy je mám) podloky co dávájí na AUTA S DÁMSKÝM PŘIROZENÍM (s gumovím kroukem)- nemají chybu stačí s citem utáhnout a jsou super.;-)
|
|
08.07.2014 23:30 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713958
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Pouívám "USIT krouky" kov + guma s břitem .link. mají v kadé dobré prodejně hydrauliky. Stačí utáhnout rukou a neteče
Pouívám "USIT krouky" kov + guma s břitem http://www.acomponents.cz/usit-krouzky.html mají v kadé dobré prodejně hydrauliky. Stačí utáhnout rukou a neteče :-))))
|
|
10.07.2014 13:58 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2714216
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Take tam byl 8ka TORX, roub byl uvolněn bočním naseknutím-majzlem, potom navařená matka na roub, protoe nová byla okamitě nesehnatelná , měděná podloka pod roub a funguje to.
Jetě nikdy to asi nebylo povolovaný,-to jsou lidi. Myslí si, e kdy dají vyměnit olej do servisu s jinýma věcma, tak je to udělaný nejlíp, jak to jde. Odsávaný vrchem... A jetě, kdy tam nechají dát superznačkový olej. No to mě podr. , moný je asi vechno. Komu nefachčí selský rozum a občas si něco neopraví sám, tak je těmto navíc nelevným " značkovým" mejdům NAPOSPAS. A motor jezdí celý ivot s vekerým nastrouhaným bordelem v motoru. Nový filtr--??--snad, moná
Kdy zrovna ve funguje , je auto pohodlný kočár--take na nic neahat a jezdit.
Take tam byl 8ka TORX, roub byl uvolněn bočním naseknutím-majzlem, potom navařená matka na roub, protoe nová byla okamitě nesehnatelná , měděná podloka pod roub a funguje to.
Jetě nikdy to asi nebylo povolovaný,-to jsou lidi. Myslí si, e kdy dají vyměnit olej do servisu s jinýma věcma, tak je to udělaný nejlíp, jak to jde. Odsávaný vrchem... A jetě, kdy tam nechají dát superznačkový olej. No to mě podr.:-((((:nevim , moný je asi vechno. Komu nefachčí selský rozum a občas si něco neopraví sám, tak je těmto navíc nelevným " značkovým" mejdům NAPOSPAS. A motor jezdí celý ivot s vekerým nastrouhaným bordelem v motoru. Nový filtr--??--snad, moná:-(
Kdy zrovna ve funguje , je auto pohodlný kočár--take na nic neahat a jezdit.
|
|
10.07.2014 17:10 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2714245
|
|
jruze
|
|
|
jubileus napsal(a): Take tam byl 8ka TORX, roub byl uvolněn bočním naseknutím-majzlem, potom navařená matka na roub, protoe nová byla okamitě nesehnatelná , měděná podloka pod roub a funguje to.
Jetě nikdy to asi nebylo povolovaný,-to jsou lidi. Myslí si, e kdy dají vyměnit olej do servisu s jinýma věcma, tak je to udělaný nejlíp, jak to jde. Odsávaný vrchem... A jetě, kdy tam nechají dát superznačkový olej. No to mě podr. , moný je asi vechno. Komu nefachčí selský rozum a občas si něco neopraví sám, tak je těmto navíc nelevným " značkovým" mejdům NAPOSPAS. A motor jezdí celý ivot s vekerým nastrouhaným bordelem v motoru. Nový filtr--??--snad, moná
Kdy zrovna ve funguje , je auto pohodlný kočár--take na nic neahat a jezdit.
osmičku torx můe pouívat jako ídlo - tak malej torx nemám - nejmení co mám je tuím 15. a ta je na C5II na povolení rádia. Jinak srovnatelná velikost s 8. imbusem je 50. torx tak pokud jsi to povoloval jak píe 8. torxem tak ten já ukroutím ve dvou prstech- nebude silnějí ne 1mm. - na obrázku má 50.torx a 8.imbus
osmičku torx můe pouívat jako ídlo - tak malej torx nemám - nejmení co mám je tuím 15. a ta je na C5II na povolení rádia. Jinak srovnatelná velikost s 8. imbusem je 50. torx tak pokud jsi to povoloval jak píe 8. torxem tak ten já ukroutím ve dvou prstech- nebude silnějí ne 1mm.:-o - na obrázku má 50.torx a 8.imbus
Přílohy: 100720142958.jpg ( 883734b ) - 100720142955.jpg ( 576709b ) - |
|
10.07.2014 17:25 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2714246
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
.link.
http://en.wikipedia.org/wiki/Torx#Sizing
|
|
14.07.2014 11:10 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2715041
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Předpokládal jsem, e ekvivalent k IMBUS 8mm je taky 8mm TORX.
Jestli se TORX 50 o pomyslné velikosti jako IMBUS 8 značí číslem 50, tak se velice omlouvám, e to pouívám ale připadne mi to logičtějí, ne jsem tahat nějaký přepočty -ekvivalenty.
Kdy jsme se bavili o tom, e tam jde místo TORXU strčit taky(nebo e to je) IMBUS, nenapadlo by mě , e bude důleité si vysvětlovat, e TORX co je zhruba velký jako IMBUS se vlastně nazývá TORX 50.
U tohoto psaní radi nechám ale stejně si o poučovacích, co musí mít vdycky poslední chytré slovo své.
Děkuji za odpovědi(samozřejmě, e kdy mi ořech v obchodu prodávali tak to číslo 50 bylo na lístku napsaný).
Horí je přidělat pod motor us plasty, protoe rouby, co tam patří se postupně ztrácejí (stejně tam u moc nedrí v těch původních pouzdrech). To jsem vyřeil tak, e jsem koupil rouby M 6X25 s kříovou hlavou a podlokama a ne jsem s nima spodní kryt přitáhnul tak jsem je namazal alkaprenem. Uvidím, jak to dlouho vydrí.
Tak se nestřapčete, e píu, jak mi zobák narostl a pouívám míry, co znám ale připadlo mi to na první přiblíení srozumitelnějí. Ale to je jen můj názor. ahoj a dík za odpovědi
Předpokládal jsem, e ekvivalent k IMBUS 8mm je taky 8mm TORX.
Jestli se TORX 50 o pomyslné velikosti jako IMBUS 8 značí číslem 50, tak se velice omlouvám, e to pouívám ale připadne mi to logičtějí, ne jsem tahat nějaký přepočty -ekvivalenty.
Kdy jsme se bavili o tom, e tam jde místo TORXU strčit taky(nebo e to je) IMBUS, nenapadlo by mě , e bude důleité si vysvětlovat, e TORX co je zhruba velký jako IMBUS se vlastně nazývá TORX 50.
U tohoto psaní radi nechám ale stejně si o poučovacích, co musí mít vdycky poslední chytré slovo své.
Děkuji za odpovědi(samozřejmě, e kdy mi ořech v obchodu prodávali tak to číslo 50 bylo na lístku napsaný).
Horí je přidělat pod motor us plasty, protoe rouby, co tam patří se postupně ztrácejí (stejně tam u moc nedrí v těch původních pouzdrech). To jsem vyřeil tak, e jsem koupil rouby M 6X25 s kříovou hlavou a podlokama a ne jsem s nima spodní kryt přitáhnul tak jsem je namazal alkaprenem. Uvidím, jak to dlouho vydrí.
Tak se nestřapčete, e píu, jak mi zobák narostl a pouívám míry, co znám ale připadlo mi to na první přiblíení srozumitelnějí. Ale to je jen můj názor. ahoj a dík za odpovědi;-)
|
|
03.10.2014 13:51 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738578
|
|
luta
|
|
|
lejete nekdo do 1.6 HDi 5w40 ? byl mi doporucen po konzultaci v servise. Vypada to ze od novoty tam lil Citroen servis shell 5w40, pak minulej rok mi muj servis nalil 5w30 ineo ecs a ted druhej servis co je specializovany na francouzska auta rekl ze to byla chyba ze by urcite nalili shell 5w40.. ze 5w30 chrasticimu necemu (asi retizku) jeste pridal..
lejete nekdo do 1.6 HDi 5w40 ? byl mi doporucen po konzultaci v servise. Vypada to ze od novoty tam lil Citroen servis shell 5w40, pak minulej rok mi muj servis nalil 5w30 ineo ecs a ted druhej servis co je specializovany na francouzska auta rekl ze to byla chyba ze by urcite nalili shell 5w40.. ze 5w30 chrasticimu necemu (asi retizku) jeste pridal..
|
|
03.10.2014 14:17 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738603
|
|
DrMarvin
|
|
|
no ja ti nevim, ale logicky bych rekl ze 5w40 je kvalitnejsi nez 5w30(mozna se pletu) a tudiz zamena horsiho(5w30) za lepsi (5w40) by vadit nemela, ale naopak by se to delat nemelo...
no ja ti nevim, ale logicky bych rekl ze 5w40 je kvalitnejsi nez 5w30(mozna se pletu) a tudiz zamena horsiho(5w30) za lepsi (5w40) by vadit nemela, ale naopak by se to delat nemelo...
|
|
03.10.2014 15:41 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738626
|
|
jumep
|
|
|
5w30 ineo ecs zacal original citroen pouzivat nejako v 2009, dovtedy sa tam daval 5w40
to ineo je kvoli fapu vyvyjane ale myslim ze neni problem davat tam 5w40
ci by som ale isiel po shell som si isty neni, uplne normalne tam davame total, ktory tam je doporuceny
5w30 ineo ecs zacal original citroen pouzivat nejako v 2009, dovtedy sa tam daval 5w40
to ineo je kvoli fapu vyvyjane ale myslim ze neni problem davat tam 5w40
ci by som ale isiel po shell som si isty neni, uplne normalne tam davame total, ktory tam je doporuceny
|
|
03.10.2014 16:34 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738631
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Dávám Total Q9000 5W40 co jsem auto koupil (á 15 kkm u skoro 80kkm) a ve OK - je to doporučený olej i v uivatelské příručce.
Ten 5W30 INEO ECS prý méně zanáí FAP (méně pevných spalin z oleje, který se dostane přes sání nebo válce do výfuku), ale pokud auto olej neere, tak to podle mě není podstatné.
Dříve tam byl i výraznějí cenový rozdíl ve prospěch 5W40, teď to vyjde skoro nastejno.
Dávám Total Q9000 5W40 co jsem auto koupil (á 15 kkm u skoro 80kkm) a ve OK - je to doporučený olej i v uivatelské příručce.
Ten 5W30 INEO ECS prý méně zanáí FAP (méně pevných spalin z oleje, který se dostane přes sání nebo válce do výfuku), ale pokud auto olej neere, tak to podle mě není podstatné.
Dříve tam byl i výraznějí cenový rozdíl ve prospěch 5W40, teď to vyjde skoro nastejno.
|
|
03.10.2014 21:23 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738726
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
INEO neovlivnuje čidla v motoru
INEO neovlivnuje čidla v motoru
|
|
03.10.2014 21:30 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738728
|
|
luta
|
|
|
lo by tohle tvrzení trochu rozvést ? díky
lo by tohle tvrzení trochu rozvést ? díky
|
|
03.10.2014 21:52 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738731
|
|
jruze
|
|
|
Já jsem pár přízpěvků zpět napsal co lejou Frantíci do 1.6HDI ale zapoměl vloit obrázek tak teď oprava. S intervalem 20000Km a ty motory jim drej.
Já jsem pár přízpěvků zpět napsal co lejou Frantíci do 1.6HDI ale zapoměl vloit obrázek tak teď oprava. S intervalem 20000Km a ty motory jim drej.
Přílohy: 200920142979.jpg ( 1056499b ) - |
|
04.10.2014 14:22 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738885
|
|
bob66
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
luta napsal(a): lo by tohle tvrzení trochu rozvést ? díky
je nevodivý
je nevodivý
|
|
04.10.2014 20:33 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2738988
|
|
jumep
|
|
|
toto som nejako nepochopil, ktory olej je vodivy?
a ake cidla by v motore ovplyvnil
realne v motore ako takom kde je olej je cidlo tlaku oleja a elektronicka mierka oleja, k nicomu inemu sa nedostane (ked je teda vsetko ok)
toto som nejako nepochopil, ktory olej je vodivy?
a ake cidla by v motore ovplyvnil
realne v motore ako takom kde je olej je cidlo tlaku oleja a elektronicka mierka oleja, k nicomu inemu sa nedostane (ked je teda vsetko ok)
|
|
| |
|
|