| | |
16.02.2014 14:15 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2669008
|
|
karneval
|
|
|
Ja pouívam len predpísaný Quartz a dal som si skráti v ppc interval výmeny na 20k, aj to sa mi vidí e je mono u veža na to kožko má motor najazdené. Čističe a teflony by som tam asi nelial, jedine v zime lejem VIF ale to sa u týka inej oblasti. Hlavne kontrolova hladinu a pozera či nevznikajú priesaky
Ja pouívam len predpísaný Quartz a dal som si skráti v ppc interval výmeny na 20k, aj to sa mi vidí e je mono u veža na to kožko má motor najazdené. Čističe a teflony by som tam asi nelial, jedine v zime lejem VIF ale to sa u týka inej oblasti. Hlavne kontrolova hladinu a pozera či nevznikajú priesaky ;-)
|
|
16.02.2014 14:35 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2669014
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
SLICK - pár informací a testů: .link.
SLICK - pár informací a testů: http://www.cesomot.cz/jak-slick50-chrani.php
|
|
16.02.2014 14:38 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2669015
|
|
jumep
|
|
|
ako som povedal, teflon
ako som povedal, teflon
|
|
22.06.2014 13:05 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2707866
|
|
bobek
|
Město: Podborany, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 5 |
|
|
ahoj muete mi poradit jak nastavim km po vymene oleje koupil jsem auto v bazaru a nemam zadnej manual
ahoj muete mi poradit jak nastavim km po vymene oleje koupil jsem auto v bazaru a nemam zadnej manual
|
|
22.06.2014 13:51 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2707869
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Nahoře má články a návody,najdi svůj typ a doví se to,nebo vyhledávač.
Nahoře má články a návody,najdi svůj typ a doví se to,nebo vyhledávač.;-)
|
|
28.06.2014 14:29 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2710373
|
|
milanko
|
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 51 |
|
|
olej vymenen 5w-40 total+filtr nulovani naskocilo hned 15000km ted uz jenom jezdit
olej vymenen 5w-40 total+filtr nulovani naskocilo hned 15000km ted uz jenom jezdit:palec
|
|
05.07.2014 21:04 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2712723
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
C5 Break 2001 2,2 HDi --prosím, čím se povoluje roub na olejové vaně při vypoutění oleje.
U jsem to zase zakrytoval a nechce se mi to 2 krát rozdělávat , ne si to seenu.
Tuím tam je TORX 10 nebo větí??. Kdo to ví , a prosím odpoví.
dík
C5 Break 2001 2,2 HDi --prosím, čím se povoluje roub na olejové vaně při vypoutění oleje.
U jsem to zase zakrytoval a nechce se mi to 2 krát rozdělávat , ne si to seenu.
Tuím tam je TORX 10 nebo větí??. Kdo to ví , a prosím odpoví.
dík:-)
|
|
05.07.2014 21:20 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2712730
|
|
jruze
|
|
|
jubileus napsal(a): C5 Break 2001 2,2 HDi --prosím, čím se povoluje roub na olejové vaně při vypoutění oleje.
U jsem to zase zakrytoval a nechce se mi to 2 krát rozdělávat , ne si to seenu.
Tuím tam je TORX 10 nebo větí??. Kdo to ví , a prosím odpoví.
dík
Osmička imbus , nebo 21. klíč.(nebo oboje)
Osmička imbus , nebo 21. klíč.(nebo oboje)
|
|
05.07.2014 22:10 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2712731
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Dík, alespoň se dopředu vybavím. Ale měl jsem pocit, e to bylo uvnitř nějaký ostrý- jakoby torx, ale dík 8 imbus určitě mám. Tak jdu zítra do toho. Jinak olej v tom mým byl vdycky Quartz, tak ho tam dám zase.
Ale spí je důleitý, co tam člověk dá za filtr, protoe doporučováno je , kde co.
A pro motor je nejdůleitějí aby olejový filtr měl, co největí plochu a tak se vlivem usazenin v něm provoz "nebrzdil" a tak nehrozilo, e se brzy tím, jak je neprůchodný nepřepne ventil na tlak, co je v něm a tak olej přestane filtrovat a olej v motoru je nefiltrován a hrozí zacpání mazacích kanálků. Protoe zubové olejové čerpadlo (jak známo) MUSÍ někam poslat tlak, co otáčkami vyrobí a pístíkový odfuk (čerpadla je jen nouzový) a během jeho funkce-kdy je zacpaný filtr a nemá plnou propustnost(vlivem Pascalova zákona to utíká, kde můe aby se neservalo čerpadlo----jen ne celým motorem aby to mazalo tlakem, kterým má. Čidlu to samozřejmě stačí, protoe je nastaveno asi na půl atm.
Tyto prepetie jsem si vyzkouel na jiným autě a rozhodně fyzika platí i na tomto C5tkovým .
Take pozor na olejové filtry, jakou mají klapku- t.j.tlak kdy to teče napřímo a jestli ji vůbec mají.
Protoe filtry dělají čím dál mení a jednoduí a ti poltí mejdi si to určitě zjednoduují a tak bych se nedivil, e FRAM z Polska tuto pojistku vůbec nemá ( ale kdoví, jak to je). Pojistka ve filtru je důleitá, protoe jinak, kdy je plný, tak brzdí tlak tak, e hrozí pokození pohonu čerpadla,nebo v krajním případě rozervání vnitřku filtru a vyplavení papírových cucků s filtrovaným bordelem do mazacích kanálů motoru.
Prostě závit a příruba pasuje, tak to tam servis pálí, hlavně, kdy je to levnějí a lidi to kupujou. A to hlavně v CITROENU, kde se to jetě levněji nakoupí a CITROEŇÁCKY prodá. Tak to jenom tak na lehce na rozmyslenou, co tam dát.
Někde u filtru uvádí tlak pojistné klapky--to je dobré
A kdy pasuje závit a Okrouek a seene se větí filtr s pojistným ventilem-- to je taky dobré ( snad ventil nebude potřeba).
Tak to je konec "HOROROVÉHO MAZACÍHO PŘÍBĚHU"
A to mae jak má-měňme olej, jak máme, a nemusíme přemýlet, jak to v motoru funguje a jak to přechytračit.
(V C5 stačí u jen to computerový řízení VEHO. Alespoň to nikdo doma neopraví. To vymyslel určitě FUŇAS.
anebo FANTOMAS, kdy stavěl svoje sídlo.
Dík, alespoň se dopředu vybavím. Ale měl jsem pocit, e to bylo uvnitř nějaký ostrý- jakoby torx, ale dík 8 imbus určitě mám. Tak jdu zítra do toho. Jinak olej v tom mým byl vdycky Quartz, tak ho tam dám zase.
Ale spí je důleitý, co tam člověk dá za filtr, protoe doporučováno je , kde co.
A pro motor je nejdůleitějí aby olejový filtr měl, co největí plochu a tak se vlivem usazenin v něm provoz "nebrzdil" a tak nehrozilo, e se brzy tím, jak je neprůchodný nepřepne ventil na tlak, co je v něm a tak olej přestane filtrovat a olej v motoru je nefiltrován a hrozí zacpání mazacích kanálků. Protoe zubové olejové čerpadlo (jak známo) MUSÍ někam poslat tlak, co otáčkami vyrobí a pístíkový odfuk (čerpadla je jen nouzový) a během jeho funkce-kdy je zacpaný filtr a nemá plnou propustnost(vlivem Pascalova zákona to utíká, kde můe aby se neservalo čerpadlo----jen ne celým motorem aby to mazalo tlakem, kterým má. Čidlu to samozřejmě stačí, protoe je nastaveno asi na půl atm.
Tyto prepetie jsem si vyzkouel na jiným autě a rozhodně fyzika platí i na tomto C5tkovým .
Take pozor na olejové filtry, jakou mají klapku- t.j.tlak kdy to teče napřímo a jestli ji vůbec mají.
Protoe filtry dělají čím dál mení a jednoduí a ti poltí mejdi si to určitě zjednoduují a tak bych se nedivil, e FRAM z Polska tuto pojistku vůbec nemá ( ale kdoví, jak to je). Pojistka ve filtru je důleitá, protoe jinak, kdy je plný, tak brzdí tlak tak, e hrozí pokození pohonu čerpadla,nebo v krajním případě rozervání vnitřku filtru a vyplavení papírových cucků s filtrovaným bordelem do mazacích kanálů motoru.
Prostě závit a příruba pasuje, tak to tam servis pálí, hlavně, kdy je to levnějí a lidi to kupujou. A to hlavně v CITROENU, kde se to jetě levněji nakoupí a CITROEŇÁCKY prodá. Tak to jenom tak na lehce na rozmyslenou, co tam dát.
Někde u filtru uvádí tlak pojistné klapky--to je dobré:-d
A kdy pasuje závit a Okrouek a seene se větí filtr s pojistným ventilem-- to je taky dobré ;-)( snad ventil nebude potřeba).
Tak to je konec "HOROROVÉHO MAZACÍHO PŘÍBĚHU"
A to mae jak má-měňme olej, jak máme, a nemusíme přemýlet, jak to v motoru funguje a jak to přechytračit.
(V C5 stačí u jen to computerový řízení VEHO. Alespoň to nikdo doma neopraví. To vymyslel určitě FUŇAS.:-p
anebo FANTOMAS, kdy stavěl svoje sídlo. :-)))):-)):-p:-o
|
|
06.07.2014 08:40 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2712737
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Osobně jsem zail, kdy jsem si takhle jel na ryby za mlada-ve Ford Capri V4 1300ccm - rolo se pod tachometrem červený světýlko: říkám si, nastartovaný mám(vedle sebe byly oranové a červené).
Asi po 300 metrech chcípnul motor. U mi dolo, e to asi nemae ale jako vůl se snaím nastartovat, jestli se mi to zdá nebo je to náhoda.
Po pomalém nastartování se to roztočilo ozval se hrozný tvrdý zvuk a chcíplo to.
Kdy jsem to doma rozdělal, tak byly komplet hlavní uloení kliky i ojniční "ály" modrý, kompozice téměř vyteklá a s motorem u nikdo nepohnul.
Závada vznikla tím, e byl plný olej.filtr a měl být u dávno vyměněn. Urval se pohon olejového čerpadla, kterým byla imbus tyčka 8 mm, která vedla od rozdělovače dolů...
Olejové čerpadlo sice mělo pístíkový propouák ale ani ten tlak , který vznikl ucpáním filtru nepropustil bez toho aby to nemělo dalí dopad na pohon čerpadla.
Zubové olejové čerpadlo prostě musí předat tlak nebo se to posere jinde, kdy se to zvládne utěsnit za ním.
Tak jsem za komára soustruil ály z polskýho Fiata(byly jen irí) ale kompozice byla měkká.
Chvíli to jezdilo ale pak mi praskla klika.
Tak jsem si sehnal jiný motor abych měl kliku, ály z Itálie a sloil to na dvoře.
Na podruhé chytnul a jetě dlouho jsem ho pak proháněl, ne jsem ho jako veterána prodal za dvojnásobek, jak jsem ho koupil. Jednoduchý , chytře řeený motor s minimem nutných součástek. Z tohoto bloku motoru vznikl v 70 létech motor Ford Cosworth , co se pouíval v dalích verzích i v F1.
Take na konec, chtěl bych u toho být, kdy nějaký auto ujede dál, ne asi 1kilometr na motor- mě to ujelo jen asi max. 300metrů a vůbec to pak nebylo "cajk"
Ale teflonový přípravek u neopotřebovanýho motoru můe mít při správným pouití dobrý vliv na zmenení tření. Si teda myslím.
Jinak bych na ty moje krátký cesty nepotřeboval vůbec olej v motoru, jen bych to před výjezdem namáznul peroutkou.
Osobně jsem zail, kdy jsem si takhle jel na ryby za mlada-ve Ford Capri V4 1300ccm - rolo se pod tachometrem červený světýlko: říkám si, nastartovaný mám(vedle sebe byly oranové a červené).
Asi po 300 metrech chcípnul motor. U mi dolo, e to asi nemae ale jako vůl se snaím nastartovat, jestli se mi to zdá nebo je to náhoda.
Po pomalém nastartování se to roztočilo ozval se hrozný tvrdý zvuk a chcíplo to.
Kdy jsem to doma rozdělal, tak byly komplet hlavní uloení kliky i ojniční "ály" modrý, kompozice téměř vyteklá a s motorem u nikdo nepohnul.
Závada vznikla tím, e byl plný olej.filtr a měl být u dávno vyměněn. Urval se pohon olejového čerpadla, kterým byla imbus tyčka 8 mm, která vedla od rozdělovače dolů...
Olejové čerpadlo sice mělo pístíkový propouák ale ani ten tlak , který vznikl ucpáním filtru nepropustil bez toho aby to nemělo dalí dopad na pohon čerpadla.
Zubové olejové čerpadlo prostě musí předat tlak nebo se to posere jinde, kdy se to zvládne utěsnit za ním.
Tak jsem za komára soustruil ály z polskýho Fiata(byly jen irí) ale kompozice byla měkká.
Chvíli to jezdilo ale pak mi praskla klika.
Tak jsem si sehnal jiný motor abych měl kliku, ály z Itálie a sloil to na dvoře.
Na podruhé chytnul a jetě dlouho jsem ho pak proháněl, ne jsem ho jako veterána prodal za dvojnásobek, jak jsem ho koupil.:-) Jednoduchý , chytře řeený motor s minimem nutných součástek. Z tohoto bloku motoru vznikl v 70 létech motor Ford Cosworth , co se pouíval v dalích verzích i v F1.
Take na konec, chtěl bych u toho být, kdy nějaký auto ujede dál, ne asi 1kilometr na motor- mě to ujelo jen asi max. 300metrů a vůbec to pak nebylo "cajk"
Ale teflonový přípravek u neopotřebovanýho motoru můe mít při správným pouití dobrý vliv na zmenení tření. Si teda myslím.
Jinak bych na ty moje krátký cesty nepotřeboval vůbec olej v motoru, jen bych to před výjezdem namáznul peroutkou. :-)))):-)))):palec:-d
|
|
06.07.2014 09:27 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2712748
|
|
jruze
|
|
|
Zkra ty romány - dnes je to dělané trochu jinak - spousta komponentů se navzájem chrání elektronicky a mimo to nejezdíme s veterány.A ohledně tvého veteránu a zkueností s mazáním : mohl jsi pouít díly z Volhy je to to samé - jen to bylo běně dostupné.
Zkra ty romány - dnes je to dělané trochu jinak - spousta komponentů se navzájem chrání elektronicky a mimo to nejezdíme s veterány.A ohledně tvého veteránu a zkueností s mazáním : mohl jsi pouít díly z Volhy je to to samé - jen to bylo běně dostupné.:-o
|
|
07.07.2014 10:54 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713067
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Na to povolení roubu ve vaně je potřeba TORX 8smička. Na service podle VIN je uváděno M14x125.
Rval jsem tam IMBUS ale stejně to nelo povolit ani s trubkou na ráčně.
U mám sehnanej TORX 8 ale uvidíme, jestli to vůbec půjde povolit. Pěkně tam zavazí vzpěra ale půjde snad odroubovat. Vana hliník, roub taky něco takovýho, za nějakou dobu to nejde od sebe. Toto jsem jetě u ádnýho auta nezail. U C5 je problém i vyměnit olej. A jetě je v service značená jakási dutá trubka , co vede do olejového filtru, přitom koupený filter , co tam má být vypadá normálně (v dosedacím čele jsou díry a závit v jedné rovině. Uvidím, co tam nakonec bude.
Kámoovi to vdy dělali v CITROENU a tak bych se nedivil, kdyby byl olej pořád jen vysáván bez povolování roubu dole a vechen bordel zůstával v motoru.
A Vás neunavuji kecama--nějak to určitě zvládnu.
Na to povolení roubu ve vaně je potřeba TORX 8smička. Na service podle VIN je uváděno M14x125.
Rval jsem tam IMBUS ale stejně to nelo povolit ani s trubkou na ráčně.
U mám sehnanej TORX 8 ale uvidíme, jestli to vůbec půjde povolit. Pěkně tam zavazí vzpěra ale půjde snad odroubovat. Vana hliník, roub taky něco takovýho, za nějakou dobu to nejde od sebe. Toto jsem jetě u ádnýho auta nezail. U C5 je problém i vyměnit olej. A jetě je v service značená jakási dutá trubka , co vede do olejového filtru, přitom koupený filter , co tam má být vypadá normálně (v dosedacím čele jsou díry a závit v jedné rovině. Uvidím, co tam nakonec bude.
Kámoovi to vdy dělali v CITROENU a tak bych se nedivil, kdyby byl olej pořád jen vysáván bez povolování roubu dole a vechen bordel zůstával v motoru.
A Vás neunavuji kecama--nějak to určitě zvládnu.
|
|
07.07.2014 11:30 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713074
|
|
jumep
|
|
|
uplne normalne, samodomo vymena / vymena oleja bez vymeny podlozky tesniacej = prilepeny srob ktory obcas treba vyvarit, lebo inac nejde
to ze si myslis ze tam je torx sa hodne mylis, len zato ze ten imbus je strhany uz tym co to neslo povolit
a TX8 je uplne miniaturny, velkostne by tam mozno tak 45 - 55 sedel, ale ten isto nepomoze, kup si novy stupel v citroene
jo a takisto si kup 14 dutu podlozku (idealne tak 10 nech mas aj nabuduce)
uplne normalne, samodomo vymena / vymena oleja bez vymeny podlozky tesniacej = prilepeny srob ktory obcas treba vyvarit, lebo inac nejde
to ze si myslis ze tam je torx sa hodne mylis, len zato ze ten imbus je strhany uz tym co to neslo povolit
a TX8 je uplne miniaturny, velkostne by tam mozno tak 45 - 55 sedel, ale ten isto nepomoze, kup si novy stupel v citroene
jo a takisto si kup 14 dutu podlozku (idealne tak 10 nech mas aj nabuduce)
|
|
07.07.2014 13:24 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713135
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Nechci se hádat, ale já tam taky torx (rozměr nevím) a po obvodu je roub kulatý. Ale je moné, e není originál. Kadopádně u mám koupený nový a při dalí výměně tam půjde.
Nechci se hádat, ale já tam taky torx (rozměr nevím) a po obvodu je roub kulatý. Ale je moné, e není originál. Kadopádně u mám koupený nový a při dalí výměně tam půjde.
|
|
08.07.2014 13:30 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713729
|
|
jubileus
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Je tam TORX a po obvodu je to kulatý. IMBUS tam el jen trochu zastrčit , zabíralo to ale lo to těko i s trubkou na tom. Nepohlo se to. Okraj roubu se trochu vymačkl imbusem ale je to torx. Ten tam půjde snad zastrčit dál, jak má a jetě to zkusím. Minule bylo auto potřeba, tak jsem u nepokračoval.
A ta bebilní vzpěra vedle roubu se má vdycky demontovat???
Ani ráčna z GOLY na ořech nejde skrz ni "normálně" pod autem nasadit. A vedle toho plasty, drátky, katastrofální brička. Cokoli je větí problém, ne u jakéhokoliv jinýho auta. Ovládání oken , rozdělání dveří - to mě taky čeká- dalí... jak dojde SAJRAJT do paliva, tak s tím asi vjedu nad ohnitě.
Je tam TORX a po obvodu je to kulatý. IMBUS tam el jen trochu zastrčit , zabíralo to ale lo to těko i s trubkou na tom. Nepohlo se to. Okraj roubu se trochu vymačkl imbusem ale je to torx. Ten tam půjde snad zastrčit dál, jak má a jetě to zkusím. Minule bylo auto potřeba, tak jsem u nepokračoval.
A ta bebilní vzpěra vedle roubu se má vdycky demontovat???
Ani ráčna z GOLY na ořech nejde skrz ni "normálně" pod autem nasadit. A vedle toho plasty, drátky, katastrofální brička.:nevim :-)) Cokoli je větí problém, ne u jakéhokoliv jinýho auta. Ovládání oken , rozdělání dveří - to mě taky čeká- dalí... jak dojde SAJRAJT do paliva, tak s tím asi vjedu nad ohnitě.:-)
|
|
08.07.2014 14:15 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713750
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Mám stejnej ročník a motor, povoloval sem tu zátku taky 50tkou torxem, ale a byl venku tak sem zjistil, e je to 8 imbus, moná dělali dva druhy zátek. Jinak není pravda e vechno se dělá patně u tohoto auta, například vyměnit termostat je na tomto motoru uplná sranda práce na 5 minut.
Mám stejnej ročník a motor, povoloval sem tu zátku taky 50tkou torxem, ale a byl venku tak sem zjistil, e je to 8 imbus, moná dělali dva druhy zátek. Jinak není pravda e vechno se dělá patně u tohoto auta, například vyměnit termostat je na tomto motoru uplná sranda práce na 5 minut.
|
|
08.07.2014 14:17 -
Re: Výměna motorového oleje
|
2713751
|
|
jruze
|
|
|
jubileus napsal(a): Je tam TORX a po obvodu je to kulatý. IMBUS tam el jen trochu zastrčit , zabíralo to ale lo to těko i s trubkou na tom. Nepohlo se to. Okraj roubu se trochu vymačkl imbusem ale je to torx. Ten tam půjde snad zastrčit dál, jak má a jetě to zkusím. Minule bylo auto potřeba, tak jsem u nepokračoval.
A ta bebilní vzpěra vedle roubu se má vdycky demontovat???
Ani ráčna z GOLY na ořech nejde skrz ni "normálně" pod autem nasadit. A vedle toho plasty, drátky, katastrofální brička. Cokoli je větí problém, ne u jakéhokoliv jinýho auta. Ovládání oken , rozdělání dveří - to mě taky čeká- dalí... jak dojde SAJRAJT do paliva, tak s tím asi vjedu nad ohnitě.
Tak jetě jednou : originál roub na vaně je kulatý s vnitřním estihranem na imbus č. 8. Pokud tam má cokoli jiného není to originál. Měním měsíčně tak 10.-15. olejů.Benzinové motory mívají roub s venkovním estihranem na klíč 21.a vnitřní na 8. imbus, 1.6HDI a 2.2HDI(125Kw) má venkovní estihran na klíč 21.Příčku nikdy nesundavám imbus tam jde nasadit(mimoto se tam dá nasadit i gola,ale jen na povolení)Pokud by jsi chtěl foto dej vědět - mám tu auta jak benzín,tak naftové 1.6,2.2,2.0,biturbo.
Tak jetě jednou : originál roub na vaně je kulatý s vnitřním estihranem na imbus č. 8. Pokud tam má cokoli jiného není to originál. Měním měsíčně tak 10.-15. olejů.Benzinové motory mívají roub s venkovním estihranem na klíč 21.a vnitřní na 8. imbus, 1.6HDI a 2.2HDI(125Kw) má venkovní estihran na klíč 21.Příčku nikdy nesundavám imbus tam jde nasadit(mimoto se tam dá nasadit i gola,ale jen na povolení)Pokud by jsi chtěl foto dej vědět - mám tu auta jak benzín,tak naftové 1.6,2.2,2.0,biturbo.:-o
|
|
| |
|
|