| | |
03.09.2011 22:29 -
Re: Řemenice na klice
|
2411598
|
|
jumep
|
|
|
ne, mne bola uplne vlavo ... tj mimo, to co si tu ty riesil s tym nema uuuuplne nic
ne, mne bola uplne vlavo ... tj mimo, to co si tu ty riesil s tym nema uuuuplne nic
|
|
25.10.2012 18:49 -
Re: Řemenice na klice
|
2515283
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Tak přidám svoji zkuenost, jak se můe vadná řemenice projevit. Auto mělo na volnoběh trochu více dieselový zvuk. Prostě jakoby to klapání ventilů bylo silnějí. V uzavřené hale pneuservisu to rachotilo docela dost, ale závada nebyla natvrdo. Na některé křiovatce docela OK, na jiné mírné klepání, moná podle toho, jak to auto stálo nakřivo. Nad 1500 otáček normální zvuk.
Jruze vyměnil a kdy tou vadnou jeho syn klepal o zem, tak to vydávalo přesně ten klapavý "dieselový" zvuk.
Tak přidám svoji zkuenost, jak se můe vadná řemenice projevit. Auto mělo na volnoběh trochu více dieselový zvuk. Prostě jakoby to klapání ventilů bylo silnějí. V uzavřené hale pneuservisu to rachotilo docela dost, ale závada nebyla natvrdo. Na některé křiovatce docela OK, na jiné mírné klepání, moná podle toho, jak to auto stálo nakřivo. Nad 1500 otáček normální zvuk.
Jruze vyměnil a kdy tou vadnou jeho syn klepal o zem, tak to vydávalo přesně ten klapavý "dieselový" zvuk.
|
|
19.02.2013 11:17 -
Re: Řemenice na klice
|
2549280
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Tak i já u mám po výměně řemenice... (ve 255 555 km). Asi před měsícem začal být motor hlučnějí, přikládal jsem to ale mrazu a tomu, e motor není zahřátý. Jene minulý týden ve čtvrtek jsem vyjel od domu a nefungovalo dobíjení alternátoru (ručka na budíku byla v červeném poli na levé straně). Zkusil jsem tedy zjistit co je příčinou. Povolil kolo, dal auto do nejvyí servisní polohy, vyzvedl na zvedáku, sundal kolo, sundal plastový podblatník... a pak podíval co mi to ukáe. Obrazový postup s fotografiemi je stejný, jako jsem u před 3-mi lety dal zde:
.link.
Řemenice nebyla a tak excenticky uloena, jak jsem si myslel, ale pak mě napadlo udělat rukou čáru na řemenici kolmo k hřídeli. Pak nastartoval motor na neutrál a půl minuty nechal běet. Rachot byl takovýto - viz video : .link.
po zastavení motoru byly rysky mimo, tedy důkaz o tom, e je urvaná v gumovém uloení. Včera jsme ji tedy na garái vyměnili. Do hodiny bylo hotovo a motor je opět tichý ! Řemenice + řemen vyel na cca 1700 kč. Vechny ostatní kladky byly zkontrolovány a bezchybné... roub řemenice byl dotáhnut podle pokynů servisního manuálu na 70 Nm + 60° dotáhnutí. Závit zajitěn "lepidlem" LOCTITE.
A takhle vypadá vadná řemenice v krabici - video : .link.
Tak i já u mám po výměně řemenice... (ve 255 555 km). Asi před měsícem začal být motor hlučnějí, přikládal jsem to ale mrazu a tomu, e motor není zahřátý. Jene minulý týden ve čtvrtek jsem vyjel od domu a nefungovalo dobíjení alternátoru (ručka na budíku byla v červeném poli na levé straně). Zkusil jsem tedy zjistit co je příčinou. Povolil kolo, dal auto do nejvyí servisní polohy, vyzvedl na zvedáku, sundal kolo, sundal plastový podblatník... a pak podíval co mi to ukáe. Obrazový postup s fotografiemi je stejný, jako jsem u před 3-mi lety dal zde:
http://www.c5club.cz/profiles/Jirka%D8.html?kod=32&ids=Jirka%D8&gal=23618575
Řemenice nebyla a tak excenticky uloena, jak jsem si myslel, ale pak mě napadlo udělat rukou čáru na řemenici kolmo k hřídeli. Pak nastartoval motor na neutrál a půl minuty nechal běet. Rachot byl takovýto - viz video : http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=o2CZRYbOnvI
po zastavení motoru byly rysky mimo, tedy důkaz o tom, e je urvaná v gumovém uloení. Včera jsme ji tedy na garái vyměnili. Do hodiny bylo hotovo a motor je opět tichý ! Řemenice + řemen vyel na cca 1700 kč. Vechny ostatní kladky byly zkontrolovány a bezchybné... roub řemenice byl dotáhnut podle pokynů servisního manuálu na 70 Nm + 60° dotáhnutí. Závit zajitěn "lepidlem" LOCTITE.
A takhle vypadá vadná řemenice v krabici - video : http://www.youtube.com/watch?v=R1r7EOKh6rM&feature=youtu.be
Přílohy: DSCN7899.JPG ( 928223b ) - DSCN7900.JPG ( 732323b ) - DSCN7904.JPG ( 689292b ) - DSCN7905.JPG ( 687624b ) - |
|
19.02.2013 19:41 -
Re: Řemenice na klice
|
2549522
|
|
jumep
|
|
|
mal si vymenit aj napinaciu kladku, nevies akou silou napina remen a ked je to malo, lebo je ta pruzina unavena tak sa zasa odvali remenica a ked uz menim kladku napinaciu tak uz nema vyznam nevymenit vodiacu
mal si vymenit aj napinaciu kladku, nevies akou silou napina remen a ked je to malo, lebo je ta pruzina unavena tak sa zasa odvali remenica a ked uz menim kladku napinaciu tak uz nema vyznam nevymenit vodiacu
|
|
19.02.2013 20:20 -
Re: Řemenice na klice
|
2549550
|
|
jruze
|
|
|
Ta kladka co je na obrázku je snad nejhorí co vyrobili - ta se dovede zastavi a to co jí drí pohromadě (něco mezi gumou a umělou hmotou) vyteče a rozlítá se po vem - je to černý sajrajt který nejde ničím umejt - tu poslední co jsem tu měnil se rozpadla(byla prý na autě 1/2 roku)-napřed se mi povedlo sundat drákovanou část a potom ostatní.To se u té se třemi výstupky stát myslím nemůe.
Ta kladka co je na obrázku je snad nejhorí co vyrobili - ta se dovede zastavi a to co jí drí pohromadě (něco mezi gumou a umělou hmotou) vyteče a rozlítá se po vem - je to černý sajrajt který nejde ničím umejt - tu poslední co jsem tu měnil se rozpadla(byla prý na autě 1/2 roku)-napřed se mi povedlo sundat drákovanou část a potom ostatní.To se u té se třemi výstupky stát myslím nemůe.
|
|
20.02.2013 06:27 -
Re: Řemenice na klice
|
2549769
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Petře a Jardo, díky za doporučení , tak jsem to původně i chtěl udělat, protoe před 3,5 roku zpátky po koupi auta jsem měnil tenkrát jen řemen. (Před 70 000 km) Bohuel můj "ministr financí" byl proti, take jsem důkladně zkouel kadou kladku (i alternátor), ne jsem pak ve dával zpátky, abych se ubezpečil o jeich stavu. Napínák kladl dost velký odpor, protoe při zafixování polohy (pro sejmutí řemene) jsem kromě klíče musel pouít i prodlouení - pruina klade dost velký odpor. Nicméně, pokud se za pár měsíců stane při cestě do Řecka něco neočekávaného, tak moji polu osobně do servisu shánět díly... (Jedno jestli v Srbsku, či Řecku)
Petře a Jardo, díky za doporučení :palec , tak jsem to původně i chtěl udělat, protoe před 3,5 roku zpátky po koupi auta jsem měnil tenkrát jen řemen. (Před 70 000 km) Bohuel můj "ministr financí" byl proti, take jsem důkladně zkouel kadou kladku (i alternátor), ne jsem pak ve dával zpátky, abych se ubezpečil o jeich stavu. Napínák kladl dost velký odpor, protoe při zafixování polohy (pro sejmutí řemene) jsem kromě klíče musel pouít i prodlouení - pruina klade dost velký odpor. Nicméně, pokud se za pár měsíců stane při cestě do Řecka něco neočekávaného, tak moji polu osobně do servisu shánět díly... :-d (Jedno jestli v Srbsku, či Řecku)
|
|
24.05.2014 16:55 -
Re: Řemenice na klice
|
2698955
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
Mal by som prosím jednu otázku kde je otvor na aretáciu motora 2,2 chcel by som vymeni remenicu
Mal by som prosím jednu otázku kde je otvor na aretáciu motora 2,2 chcel by som vymeni remenicu
|
|
24.05.2014 20:04 -
Re: Řemenice na klice
|
2699066
|
|
Hagrid_cZ
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Jen informace k výměně řemenice u automatu na RHR (2.0 16V) na C5II, musel jsem kromě řemenice měnit jetě magnetický krouek ke snímači pod ní protoe Citroen se rozhodl dělat jinou řemenici ne je z výroby. Tak a nejste pak překvapeni, e si jetě za lidových 800 musíte koupit krouek.
Jen informace k výměně řemenice u automatu na RHR (2.0 16V) na C5II, musel jsem kromě řemenice měnit jetě magnetický krouek ke snímači pod ní protoe Citroen se rozhodl dělat jinou řemenici ne je z výroby. Tak a nejste pak překvapeni, e si jetě za lidových 800 musíte koupit krouek.
|
|
27.05.2014 22:52 -
Re: Řemenice na klice
|
2699960
|
|
Hagrid_cZ
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Ale ta kterou posílá je na ten nový krouek, který jsem si právě musel koupit. Má vypuklá záda, kdeto ta původní byla placatá a pod ní právě ten krouek. A bude čas pro představu nafotím.
Ale ta kterou posílá je na ten nový krouek, který jsem si právě musel koupit. Má vypuklá záda, kdeto ta původní byla placatá a pod ní právě ten krouek. A bude čas pro představu nafotím.
|
|
28.05.2014 10:42 -
Re: Řemenice na klice
|
2700067
|
|
Hagrid_cZ
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Já u mám vyměněno, jak krouek, tak řemenici. Jen jsem o tom nevěděl dokud jsem řemenici nesundal. Proto jsem to sem sem psal pro ty, kteří by se do toho poutěli. Původní krouek byl na tlusté podloce cca 1,5cm, nový je jen kus plechu.
Já u mám vyměněno, jak krouek, tak řemenici. Jen jsem o tom nevěděl dokud jsem řemenici nesundal. Proto jsem to sem sem psal pro ty, kteří by se do toho poutěli. Původní krouek byl na tlusté podloce cca 1,5cm, nový je jen kus plechu.
|
|
| |
|
|