| | |
24.10.2019 14:40 -
Re: Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245040
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Burka napsal(a): Po nákupe kontrolka motora s vadou havenia
No, ak tym myslis, ze svietila oranzova kontrolka motora a k tomu kontrolka zhavenia, tak vymena iba zhavicov tomu nepomoze.
Kupit vylietany V6,ktory uz pri kupe javi zjavne problemy byva zvacsa financna sebevrazda. To sa asi neda vykompenzovat ani cenou zdarma.
No, ak tym myslis, ze svietila oranzova kontrolka motora a k tomu kontrolka zhavenia, tak vymena iba zhavicov tomu nepomoze.
Kupit vylietany V6,ktory uz pri kupe javi zjavne problemy byva zvacsa financna sebevrazda. To sa asi neda vykompenzovat ani cenou zdarma.
|
|
25.10.2019 18:29 -
Re: Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245334
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Tak okrem havenia tam vyskočilo P12A2 (vstrekovač 1) a P1167 (regulácia tlaku paliva), take vyrieime vstrekovač a ten tlak paliva s tým asi súvisí. e vraj existuje i monos opravy starého vstreku, máte s tým niekto dobrú skusenos?
Tak okrem havenia tam vyskočilo P12A2 (vstrekovač 1) a P1167 (regulácia tlaku paliva), take vyrieime vstrekovač a ten tlak paliva s tým asi súvisí. e vraj existuje i monos opravy starého vstreku, máte s tým niekto dobrú skusenos?
|
|
26.10.2019 08:02 -
Re: Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245415
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
U z pohledu laika je lepí ty vstřiky vyměnit za nové a nedělat pokusy s "repasovanými"vstřikovači.Je to sice větí investice ale zase má jistotu e bude mít klid.Pokud tam těch závad nemá víc.
U z pohledu laika je lepí ty vstřiky vyměnit za nové a nedělat pokusy s "repasovanými"vstřikovači.Je to sice větí investice ale zase má jistotu e bude mít klid.Pokud tam těch závad nemá víc.
|
|
26.10.2019 21:17 -
Re: Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245483
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
tankista napsal(a): U z pohledu laika je lepí ....
Tak u jsem do toho něco málo dal, jeliko u koupě ojetiny dělam rozvody/oleje/filtry/baterku/pneu automaticky a tady ty rozvody jsou přeci jen za víc. A vdy počítám jetě 20% z ceny vozu na odstranení skrytých závad (tady jen maneta, svíčky a teď vstřik), tj. jsem jetě v rozpočtu, ale čeká mě jetě nesvítící kufr/nefunguje kufrové tlačítko zvedání, co bude asi ten drahý svazek kabelů, který tam odchází. Z auta jsem nadený a něco do něho jete teď hned rád dám. Bojím se ale dalí investice 70 tis., kdyby to vzalo i zbylých pět vstřiků. Je pravidlem, e odcházejí po sobě? Nedávám tomu záminku, jeliko tankuji vdy pouze Vervu z Benziny, ale je pravidlem, eby měli ivotnost danou km, nebo pod? Stejně asi ten nový vstřik koupim, spí mě zajímá zkuenost, a vím, co čekat dál.
Tak u jsem do toho něco málo dal, jeliko u koupě ojetiny dělam rozvody/oleje/filtry/baterku/pneu automaticky a tady ty rozvody jsou přeci jen za víc. A vdy počítám jetě 20% z ceny vozu na odstranení skrytých závad (tady jen maneta, svíčky a teď vstřik), tj. jsem jetě v rozpočtu, ale čeká mě jetě nesvítící kufr/nefunguje kufrové tlačítko zvedání, co bude asi ten drahý svazek kabelů, který tam odchází. Z auta jsem nadený a něco do něho jete teď hned rád dám. Bojím se ale dalí investice 70 tis., kdyby to vzalo i zbylých pět vstřiků. Je pravidlem, e odcházejí po sobě? Nedávám tomu záminku, jeliko tankuji vdy pouze Vervu z Benziny, ale je pravidlem, eby měli ivotnost danou km, nebo pod? Stejně asi ten nový vstřik koupim, spí mě zajímá zkuenost, a vím, co čekat dál.
|
|
26.10.2019 21:49 -
Re: Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245487
|
|
jruze
|
|
|
A a to vechno uděá tak zjistí e to začalo tlakovat a potom padne na klice (tímto jsou tyto motory pověstné) A to bude potom nadení.
A a to vechno uděá tak zjistí e to začalo tlakovat a potom padne na klice (tímto jsou tyto motory pověstné) A to bude potom nadení.;-)
|
|
27.10.2019 07:09 -
Re: Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245517
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
kodolibá vánoční přání máme teda za sebou.
Kdyby se tady ale nael někdo s reálnou zkueností u vstřiků, budu rád za zpětnou vazbu a samozřejmě se rád podělím o svou zkuenost. Předem díky.
kodolibá vánoční přání máme teda za sebou.
Kdyby se tady ale nael někdo s reálnou zkueností u vstřiků, budu rád za zpětnou vazbu a samozřejmě se rád podělím o svou zkuenost. Předem díky.
|
|
27.10.2019 13:57 -
Re: Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245577
|
|
jruze
|
|
|
FAP není zrovna problém = je dělenej (stejnej jako na biturbu) ale to ostatní....
FAP není zrovna problém = je dělenej (stejnej jako na biturbu) ale to ostatní....
|
|
07.11.2019 15:32 -
Re: Engine management system faulty
|
3246728
|
|
jumep
|
|
|
s rozvodami si robil aj olejove cerpadlo?
s rozvodami si robil aj olejove cerpadlo?
|
|
07.11.2019 18:58 -
Re: Engine management system faulty
|
3246749
|
|
tankista
|
Město: Hlubočky 3, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 88 |
|
|
TO Burka-jestli ti to pomůe já přeel na C5 z felicie 1,3 MPI.Take docela finanční skok.Samozřejmě e jsem počítal e budou výdaje ale co dnes vydrí?Kdy si člověk přečte tady fórum tak ví jakou finanční injekci která oprava obnáí.Hodně věcí tu kluci poradí a něco se dá udělat svépomocí ale jak ti tu radí se vstřikama-není o čem polemnizovat je lepí to vyměnit za nová kus.Nevím v jakém stavu jsou moje ale taky mě to čeká.A na tvoji otázku-s novými nebo repasovanými mám zkuenost jen z práce-repase stojí za bačkoru a maximálně jim o čtvrtinu prodlouí ivotnost.
TO Burka-jestli ti to pomůe já přeel na C5 z felicie 1,3 MPI.Take docela finanční skok.Samozřejmě e jsem počítal e budou výdaje ale co dnes vydrí?Kdy si člověk přečte tady fórum tak ví jakou finanční injekci která oprava obnáí.Hodně věcí tu kluci poradí a něco se dá udělat svépomocí ale jak ti tu radí se vstřikama-není o čem polemnizovat je lepí to vyměnit za nová kus.Nevím v jakém stavu jsou moje ale taky mě to čeká.A na tvoji otázku-s novými nebo repasovanými mám zkuenost jen z práce-repase stojí za bačkoru a maximálně jim o čtvrtinu prodlouí ivotnost.
|
|
06.12.2019 20:48 -
Re: Engine management system faulty
|
3250165
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Ahoj a díky za rady. Chvilku jsem nepsal, jeliko bych nerad předbíhal nadení z konce agonie. A je to tady. Nový vstřik od Tomáe Huliciuse za 9833 kaček a 1000 kilometrov, ve funguje a super jízda, ale mírné se jetě otřásalo při jízdě nad 150 km. Po 1000 km bohuel znova cukání/otřesání celého auta při zrychlování, jízdě do kopce, jízdě nad 110 km a při přeřazení někdy výrazně cukne. Buď odchází jiný vstřik, nebo je problém někde v palivovém systému. Nemáte zkuenost? Po diskuzích s pár lidmi se nabízí nechat otestovat zbylé vstřiky (Snad, e řídicí jednotka preferuje nové vstřiky a ty dalí vadne se tím snad ozvou snad tím, e u nejsou tolik preferované řídící jednotkou. Tedy pokud je to pravda?), nebo nějaký regulátor tlaku, nebo regulátor mnoství paliva? Původní vstřik jsem nechal otestovat a vrátil se, e je ok. Jsem z toho ....., u a to je vyřeené. Pokus, omyl se mi z ohledem na finance nechce absolvovat. Jumep, s rozvodami bola snad menená vaňa? a e vraj u ta stará tiekla. Niesom odborník, ale snad je to termínus technikus to myslené olejové čerpadlo? Jinak auto nehlásí původní chybu, jen občas svítí kontrolka motoru déle. Tankisto, díky za podporu, měl jsem Oct 2 a teď mám druhé Roomster a jo, finančně je to nií liga. Po C5 jsem touil a kdy přila doba na druhé, bral jsem první, co mě chytlo za srdce. Je nádherné a miluji ho. koda je vedle něj krabice na kolech, ale problém je, e kolem sebe nemám někoho, komu se dá v Citronech věřit. Rád bych si poodstraňoval závady, ale díky neznalosti je to čtení, povídání, dedukce, take porod. Pomalu to ale jde.
Ahoj a díky za rady. Chvilku jsem nepsal, jeliko bych nerad předbíhal nadení z konce agonie. A je to tady. Nový vstřik od Tomáe Huliciuse za 9833 kaček a 1000 kilometrov, ve funguje a super jízda, ale mírné se jetě otřásalo při jízdě nad 150 km. Po 1000 km bohuel znova cukání/otřesání celého auta při zrychlování, jízdě do kopce, jízdě nad 110 km a při přeřazení někdy výrazně cukne. Buď odchází jiný vstřik, nebo je problém někde v palivovém systému. Nemáte zkuenost? Po diskuzích s pár lidmi se nabízí nechat otestovat zbylé vstřiky (Snad, e řídicí jednotka preferuje nové vstřiky a ty dalí vadne se tím snad ozvou snad tím, e u nejsou tolik preferované řídící jednotkou. Tedy pokud je to pravda?), nebo nějaký regulátor tlaku, nebo regulátor mnoství paliva? Původní vstřik jsem nechal otestovat a vrátil se, e je ok. Jsem z toho ....., u a to je vyřeené. Pokus, omyl se mi z ohledem na finance nechce absolvovat. Jumep, s rozvodami bola snad menená vaňa? a e vraj u ta stará tiekla. Niesom odborník, ale snad je to termínus technikus to myslené olejové čerpadlo? Jinak auto nehlásí původní chybu, jen občas svítí kontrolka motoru déle. Tankisto, díky za podporu, měl jsem Oct 2 a teď mám druhé Roomster a jo, finančně je to nií liga. Po C5 jsem touil a kdy přila doba na druhé, bral jsem první, co mě chytlo za srdce. Je nádherné a miluji ho. koda je vedle něj krabice na kolech, ale problém je, e kolem sebe nemám někoho, komu se dá v Citronech věřit. Rád bych si poodstraňoval závady, ale díky neznalosti je to čtení, povídání, dedukce, take porod. Pomalu to ale jde.
|
|
21.01.2020 17:39 -
Re: Engine management system faulty
|
3255222
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Dobrý den, tak jsem zkusil jiný neautorizovaný servis, a najdou závadu a volali mi e závada byla diagnostikována a e to byl patně nandaný palivový filtr. Něco s nějakým kroukem, atd a e to mělo nětesnost cca mm. Stalo se Vám to, eby taková věc způsobila vadný chod motoru? Pokud to bude běet dobře, jen dobře, navíc neměníme půlku motoru metodou pokus/omyl. Ptáček ale zazpíval něco kolem 6 tis., co jen za práci je hmmmm malinko dost. Nechci ale být nevděčný, uvidím a dle jejích propáleného času na faktuře.
Dobrý den, tak jsem zkusil jiný neautorizovaný servis, a najdou závadu a volali mi e závada byla diagnostikována a e to byl patně nandaný palivový filtr. Něco s nějakým kroukem, atd a e to mělo nětesnost cca mm. Stalo se Vám to, eby taková věc způsobila vadný chod motoru? :nevim Pokud to bude běet dobře, jen dobře, navíc neměníme půlku motoru metodou pokus/omyl. Ptáček ale zazpíval něco kolem 6 tis., co jen za práci je hmmmm malinko dost. Nechci ale být nevděčný, uvidím a dle jejích propáleného času na faktuře.
|
|
21.01.2020 19:47 -
Re: Engine management system faulty
|
3255224
|
|
jruze
|
|
|
No kdy půjdou tak je to teoreticky dost , ale kdy půjdou blbě ?? tak je to bych řekl málo (a není to jen o dem- montái ale vyfrézovat dosedací plochy atd..)
to Jumep : ty jsi dělal rozvody i s čerpadlem? a nevysypal se ti ten motor i tak ? Ten motor ? v 2.7 ani moc nejede a ere , v 3.0 je to lepí tolik se nesere , ere míň a lepí jede.
No kdy půjdou tak je to teoreticky dost , ale kdy půjdou blbě ?? tak je to bych řekl málo (a není to jen o dem- montái ale vyfrézovat dosedací plochy atd..)
to Jumep : ty jsi dělal rozvody i s čerpadlem? a nevysypal se ti ten motor i tak ? Ten motor ? v 2.7 ani moc nejede a ere , v 3.0 je to lepí tolik se nesere , ere míň a lepí jede.
|
|
21.01.2020 21:01 -
Re: Engine management system faulty
|
3255226
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Jruze, ten motor mi právě vyhovuje. Mám to na jedění po dálnici s rodinou a to dělá úasně. Při mém stylu jízdy ere normál 7,5 litru, kdy se mi nechce v noci jet rychle, hodím tempomat na 120 a při natankování v DE mi ukazovalo 6,5.
Jediné patné co si zatím vímám u V6 HDI, jsou předsudky některých mechaniků. Pardon za názor, ale hodně radosti mi bere zejmena to, e na něm musím nechat pracovat mechanika, který s ním nemá zkuenost. Skvělej chlapík, má správnou logiku, ale málo času, zkueností s V6 a ne ideální diagnostické monosti. Vůbec mě to netěí, ale na citroeny jetě nemám vylapanou cestičku. Mno chvilku to potrvá, ne potkám člověka, kterého to baví. Ve výsledku je to jenom věc, která potřebuje své. A kdy se k tomu přidají zlaté ručičky, tak zůstane i nějaká korunka navíc.
Tak zatím 50 km po servise a zvuk se vrací do normálu a hlavně motor u nechce při volnoběhu, startu a při zátěi vyskočit zpod kapoty. Kdyby e se to vyřeilo, byl bych rád za chvilku klidu od servisů a snad i pohodové pojeděni. e snad nějaká vnitřní část toho filtru tam byla pouze "poloená" a bylo to zavzduněné. Evidentně patný postup montáe. To jsou mi věci, tak tohle jsem ani náhodou netipoval a Lexia to nepoznala. A nějaká diag "Topdan" nala chyby P0102, P010C a P0113 a hledalo se.
Jruze, ten motor mi právě vyhovuje. Mám to na jedění po dálnici s rodinou a to dělá úasně. Při mém stylu jízdy ere normál 7,5 litru, kdy se mi nechce v noci jet rychle, hodím tempomat na 120 a při natankování v DE mi ukazovalo 6,5.
Jediné patné co si zatím vímám u V6 HDI, jsou předsudky některých mechaniků. Pardon za názor, ale hodně radosti mi bere zejmena to, e na něm musím nechat pracovat mechanika, který s ním nemá zkuenost. Skvělej chlapík, má správnou logiku, ale málo času, zkueností s V6 a ne ideální diagnostické monosti. Vůbec mě to netěí, ale na citroeny jetě nemám vylapanou cestičku. Mno chvilku to potrvá, ne potkám člověka, kterého to baví. Ve výsledku je to jenom věc, která potřebuje své. A kdy se k tomu přidají zlaté ručičky, tak zůstane i nějaká korunka navíc.
Tak zatím 50 km po servise a zvuk se vrací do normálu a hlavně motor u nechce při volnoběhu, startu a při zátěi vyskočit zpod kapoty. Kdyby e se to vyřeilo, byl bych rád za chvilku klidu od servisů a snad i pohodové pojeděni. e snad nějaká vnitřní část toho filtru tam byla pouze "poloená" a bylo to zavzduněné. Evidentně patný postup montáe. To jsou mi věci, tak tohle jsem ani náhodou netipoval a Lexia to nepoznala. A nějaká diag "Topdan" nala chyby P0102, P010C a P0113 a hledalo se.
|
|
05.06.2023 13:36 -
Re: Engine management system faulty
|
3362437
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Zdravím,
včera na mě vyskočil "engine management faulty".
Motor jel na tři válce, volnoběh byl zvýený, kolem 1100 ot/min.
Po vypnutí motoru a nastartování jde motor zase klidně.
V diagnostice (Lexia) je chyba P1160 - Potrubí sání vzduchu netěsnost - viz příloha.
Celá situace byla dosti netypická. Po delí jízdě (100 km, motor el dobře) jsem pomalu sjíděl z prudího kopce do garáe, bez plynu, několikrát jsem prudčeji selápl rychle za sebou brzdu, navíc jsem měl zařazeno za 1 (zapomněl jsem, e mám manuál) a kdy u mi to málem chcíplo, tak jsem vyřadil na neutrál. Navíc v tom samém okamiku se spustil ventilátor chlazení motoru.
Odhaduji, e problém je s nějakým podtlakem, tlak v potrubí 380 mbar je asi více, ne by mělo být ?
Co mě překvapilo, je teplota chladící kapaliny 127 stupňu C, to mi přijde nějak moc ?
Posledních minimálně 10 km jsem jel klidně a venkovní teplota byla kolem 20.
Děkuji.
Zdravím,
včera na mě vyskočil "engine management faulty".
Motor jel na tři válce, volnoběh byl zvýený, kolem 1100 ot/min.
Po vypnutí motoru a nastartování jde motor zase klidně.
V diagnostice (Lexia) je chyba P1160 - Potrubí sání vzduchu netěsnost - viz příloha.
Celá situace byla dosti netypická. Po delí jízdě (100 km, motor el dobře) jsem pomalu sjíděl z prudího kopce do garáe, bez plynu, několikrát jsem prudčeji selápl rychle za sebou brzdu, navíc jsem měl zařazeno za 1 (zapomněl jsem, e mám manuál) a kdy u mi to málem chcíplo, tak jsem vyřadil na neutrál. Navíc v tom samém okamiku se spustil ventilátor chlazení motoru.
Odhaduji, e problém je s nějakým podtlakem, tlak v potrubí 380 mbar je asi více, ne by mělo být ?
Co mě překvapilo, je teplota chladící kapaliny 127 stupňu C, to mi přijde nějak moc ?
Posledních minimálně 10 km jsem jel klidně a venkovní teplota byla kolem 20.
Děkuji.
Přílohy: P1160_err.jpg ( 5011024b ) - |
|
05.06.2023 13:54 -
Re: Engine management system faulty
|
3362439
|
|
milne
|
Město: Bukovany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Burka napsal(a): Dobrý den, tak jsem zkusil jiný neautorizovaný servis, a najdou závadu a volali mi e závada byla diagnostikována a e to byl patně nandaný palivový filtr. Něco s nějakým kroukem, atd a e to mělo nětesnost cca mm. Stalo se Vám to, eby taková věc způsobila vadný chod motoru?
To se mi také stalo. Chvíli to jelo, pak service a ztráta výkonu. Po výměně filtru OK.
To se mi také stalo. Chvíli to jelo, pak service a ztráta výkonu. Po výměně filtru OK.
|
|
05.06.2023 14:28 -
Re: Engine management system faulty
|
3362442
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Ptám se na benzín RFJ v provedení pro EU, ten ani palivový filtr nemá...
Ptám se na benzín RFJ v provedení pro EU, ten ani palivový filtr nemá...
|
|
23.06.2023 13:21 -
Re: Engine management system faulty
|
3363328
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Tak si sám i odpovím. Sundal jsem víko ventilů a odvětrávací část s filtrem byla totálně zalepená karbonem.
Ani jsem se to nepokouel čistit a pouil nové víko + těsnění. Od té doby 1000 Km a vypadá to dobře.
Jetě zajímavé zjitění, soudruzi z Francie si nechávají víko + těsnění vyrábět u soudruhů v Číně (původní OEM výrobce byl MANN HUMMEL), take to co se prodává na Aliexpresu nebo jako laciný aftermarket v českých e-shopech bude "originál" z noční směny.
Tak si sám i odpovím. Sundal jsem víko ventilů a odvětrávací část s filtrem byla totálně zalepená karbonem.
Ani jsem se to nepokouel čistit a pouil nové víko + těsnění. Od té doby 1000 Km a vypadá to dobře.
Jetě zajímavé zjitění, soudruzi z Francie si nechávají víko + těsnění vyrábět u soudruhů v Číně (původní OEM výrobce byl MANN HUMMEL), take to co se prodává na Aliexpresu nebo jako laciný aftermarket v českých e-shopech bude "originál" z noční směny.
|
|
| |
|
|