| | |
10.12.2014 17:18 -
Re: Engine management system faulty
|
2763193
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
měl jsem nedávno podobný problém, po pár startech u to chybu nehlásilo. Na diag se ukázala chyba - poloha krtící klapky. Kadopádně u je ve OK.
měl jsem nedávno podobný problém, po pár startech u to chybu nehlásilo. Na diag se ukázala chyba - poloha krtící klapky. Kadopádně u je ve OK.
|
|
10.12.2014 19:44 -
Re: Engine management system faulty
|
2763323
|
|
BlueSeven
|
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive | Počet příspěvků: 613 |
|
|
Dspee napsal(a): Zdravím, dnes při podřazení ze 4rky na 3jku (automat) mi vyskočila hláka "engine management system faulty". Předjíděl jsem slimáka, auto podřadilo zabralo a potom hláka a úbytek výkonu, auto poté vůbec nejelo zřejmě nouzák. Po vypnutí motoru auto zase lape jak má jen ta chyba se stále zobrazuje. Neví si někdo prosím rady ??? osobně mám podezření na ucpanej fap ale
Měl jsem to podobné a byla to díra v podtlakové hadičce a projevilo se to vdy, kdy se tomu láplo na krk, cca do 2700 ot bez problému. V diagnostice pak byla chyba P129B, P2563 a někdy i P299. Jinak hláka zmizí po několika nastartováních.
Měl jsem to podobné a byla to díra v podtlakové hadičce a projevilo se to vdy, kdy se tomu láplo na krk, cca do 2700 ot bez problému. V diagnostice pak byla chyba P129B, P2563 a někdy i P299. Jinak hláka zmizí po několika nastartováních.
|
|
08.02.2015 20:12 -
Re: Engine management system faulty
|
2784039
|
|
Ph34k
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 75 |
|
|
tiez mi pred cca 2tyzdnami pri predbiehani na dialnici vyhodilo tuto chybu. Mal som tempomat na 130km/h obiehal som kolonu kamionov a "slapol mu na krk". vyplo tempomat, stratilo vykon, otacky do tusim 2000. Doma som od brata pozical bluetooh OBD2 a v android app Torque vypisalo tieto chyby:
Pamä chýb vygenerovaná Torqom pre Android
=================================================
VIN vozidla:Nie je k dispozícii
Výrobca motora:Neznáme
Kalibrácia ID vozidla:9658463599
Aktuálna porucha
------------------
P1166: [Honda] Primary HO2S (No. 1) Heater System Electrical
[Seat/Audi/Volkswagen] Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 2 Rich Limit Exceeded
Čaká sa chybné pripojenie
------------------
P0088: Common rail high pressure
Záznam starách logov
------------------
ECU nehlási iadne starie chyby
Iné objavené chybové kódy
(asi čaká, súčasný alebo peciálny výrobca)
----------------------------------------------------
ECU nehlási záznam iadnych ďalích chybových kódov
Koniec reportu.
Cez vikend auto stalo, v pondelok nastartovalo normalne, ziadna chyba ani hlasenie, tempomat aj otacky ok
tiez mi pred cca 2tyzdnami pri predbiehani na dialnici vyhodilo tuto chybu. Mal som tempomat na 130km/h obiehal som kolonu kamionov a "slapol mu na krk". vyplo tempomat, stratilo vykon, otacky do tusim 2000. Doma som od brata pozical bluetooh OBD2 a v android app Torque vypisalo tieto chyby:
Pamä chýb vygenerovaná Torqom pre Android
=================================================
VIN vozidla:Nie je k dispozícii
Výrobca motora:Neznáme
Kalibrácia ID vozidla:9658463599
Aktuálna porucha
------------------
P1166: [Honda] Primary HO2S (No. 1) Heater System Electrical
[Seat/Audi/Volkswagen] Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 2 Rich Limit Exceeded
Čaká sa chybné pripojenie
------------------
P0088: Common rail high pressure
Záznam starách logov
------------------
ECU nehlási iadne starie chyby
Iné objavené chybové kódy
(asi čaká, súčasný alebo peciálny výrobca)
----------------------------------------------------
ECU nehlási záznam iadnych ďalích chybových kódov
Koniec reportu.
Cez vikend auto stalo, v pondelok nastartovalo normalne, ziadna chyba ani hlasenie, tempomat aj otacky ok:nevim
|
|
17.02.2015 10:49 -
Re: Engine management system faulty
|
2787828
|
|
Seeb
|
|
|
Zdravím, prosím o radu. Vozidlo C5 3.0i V6 -exclusive r.v. 10/2004
Po nastartování nekolísají otáčky, ale rozjet se moc nejde dokud se motor troku nezaheje ( cca 2min) . Pokud se chci rozjed jako by se motor dusil a zničeho nic akceleruje normalně :-/ několikrát za sebou ... Chyba Engine management system faulty se mi objevila včera poprvé, ale musel jsem ji najit v menu pal. počítače ( svítil pouze service na budíku) ... Děkuji za radu
Zdravím, prosím o radu. Vozidlo C5 3.0i V6 -exclusive r.v. 10/2004
Po nastartování nekolísají otáčky, ale rozjet se moc nejde dokud se motor troku nezaheje ( cca 2min) . Pokud se chci rozjed jako by se motor dusil a zničeho nic akceleruje normalně :-/ několikrát za sebou ... Chyba Engine management system faulty se mi objevila včera poprvé, ale musel jsem ji najit v menu pal. počítače ( svítil pouze service na budíku) ... :-( Děkuji za radu ;-)
|
|
17.02.2015 12:37 -
Re: Engine management system faulty
|
2787834
|
|
jumep
|
|
|
diagnostika, bez tej sa nepohnes
(teplotu to ukazuje za studena normalne?)
diagnostika, bez tej sa nepohnes
(teplotu to ukazuje za studena normalne?)
|
|
17.02.2015 13:32 -
Re: Engine management system faulty
|
2787836
|
|
Seeb
|
|
|
Teplota v pohodě jak zastudena tak za provozu... A je vyí spotřeba... Ale to mám těkou nohu asi
Teplota v pohodě jak zastudena tak za provozu... A je vyí spotřeba... Ale to mám těkou nohu asi :nevim
|
|
17.02.2015 16:46 -
Re: Engine management system faulty
|
2787875
|
|
Seeb
|
|
|
Kdy zastudena dam "D" a povolim brzdu auto skoky popojizdi. Jakmile brzdu opět prislapnu cítím jako by motor chtěl pretlacet brzdy a auto začne poskakovat na místě...
Kdy zastudena dam "D" a povolim brzdu auto skoky popojizdi. Jakmile brzdu opět prislapnu cítím jako by motor chtěl pretlacet brzdy a auto začne poskakovat na místě... :-(
|
|
17.04.2016 22:36 -
Re: Engine management system faulty
|
2942859
|
|
Dada2086
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ahoj vem, nenael jsem co jsem hledal, tak píu - stejná hláka - Engine management system faulty, nicméně mám C5 II 2,2HDi 98kW 4-automat 2005 a stalo se mi to při jízdě na dálnici se zahřátým motorem v rychlosti asi 150 na tempomat, najednou tato hláka, pak i ESP/ASR system faulty vyskočilo a výkon motoru byl o ničem, zrychlování z 90 na 100 trvalo asi 10 sekund apod. nicméně dojel jsem domů a auto po asi 5 startech hláku smazalo samo. Akcelerace normální. Ale kdy jsem se potřeboval rychleji rozjet, tak to vyskočilo zase a nevím co s tím. na diag jdu zítra ale nevím, co zkontrolovat.... Jinak servis olej a filtry pravidelně co 15 000 km a auto má najeto 295 000 km. Jezdím převáně dálnice a dlouhé trasy.
Díky moc za případné rady.
Ahoj vem, nenael jsem co jsem hledal, tak píu - stejná hláka - Engine management system faulty, nicméně mám C5 II 2,2HDi 98kW 4-automat 2005 a stalo se mi to při jízdě na dálnici se zahřátým motorem v rychlosti asi 150 na tempomat, najednou tato hláka, pak i ESP/ASR system faulty vyskočilo a výkon motoru byl o ničem, zrychlování z 90 na 100 trvalo asi 10 sekund apod. nicméně dojel jsem domů a auto po asi 5 startech hláku smazalo samo. Akcelerace normální. Ale kdy jsem se potřeboval rychleji rozjet, tak to vyskočilo zase a nevím co s tím. na diag jdu zítra ale nevím, co zkontrolovat.... Jinak servis olej a filtry pravidelně co 15 000 km a auto má najeto 295 000 km. Jezdím převáně dálnice a dlouhé trasy.
Díky moc za případné rady.
|
|
17.04.2016 22:45 -
Re: Engine management system faulty
|
2942870
|
|
jumep
|
|
|
treba precitat v diagnostike co je za problem (zmazanim sa neodstrani)
ale znie to ako klasicky problem swirlu, i ked ten pise antipollution faul
treba precitat v diagnostike co je za problem (zmazanim sa neodstrani)
ale znie to ako klasicky problem swirlu, i ked ten pise antipollution faul
|
|
18.04.2016 10:33 -
Re: Engine management system faulty
|
2942936
|
|
jumep
|
|
|
ked poviem ze swirl a problem - nemyslim tym ulomenu packu ale prasknutu hadicku, vzdy to tak bolo, neviem preco tu teraz robime z toho kovbojku
ulomena packa nikdy neda auto do chyby - nema relativne ako
kazdopadne bez diag je to tu uplne zbytocne preberat, lebo to kludne moze byt aj tlak paliva, nikto pri tom nebol a popis od ludi sa neda nikdy brat na 100%
ked poviem ze swirl a problem - nemyslim tym ulomenu packu ale prasknutu hadicku, vzdy to tak bolo, neviem preco tu teraz robime z toho kovbojku
ulomena packa nikdy neda auto do chyby - nema relativne ako
kazdopadne bez diag je to tu uplne zbytocne preberat, lebo to kludne moze byt aj tlak paliva, nikto pri tom nebol a popis od ludi sa neda nikdy brat na 100%
|
|
18.04.2016 13:47 -
Re: Engine management system faulty
|
2943031
|
|
Dada2086
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
OK, tak dneska připojeno na diag a vyhlásilo to chyby P1435, P1352, P0234, ale technik neměl čas se tím zabývat, take zítra tam půjdu znovu a snad zjistíme více.
Nicméně, nevíte někdo co tyto chyby znamenají?
Dík
OK, tak dneska připojeno na diag a vyhlásilo to chyby P1435, P1352, P0234, ale technik neměl čas se tím zabývat, take zítra tam půjdu znovu a snad zjistíme více.
Nicméně, nevíte někdo co tyto chyby znamenají?
Dík
|
|
18.04.2016 14:14 -
Re: Engine management system faulty
|
2943034
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Něco najde tady .link.
anebo u zdroje .link.
Něco najde tady http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/popis-najcastejsich-pricin-chybovych-kodov-diagnostiky-motora#.VxTPJnoWkXg
anebo u zdroje http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/psa%20eobd%20p%20codes.html
|
|
18.04.2016 15:18 -
Re: Engine management system faulty
|
2943071
|
|
jumep
|
|
|
0234 - vysoky tlak turba
1352 - zhavice
1435 - Systém aditivování nafty filtru pevných částic : Závada systému aditivování
vysoky tlak turba je najskor prasknuta podtlakova hadicka swirlu ako tu bolo uz povedane,
mozes pozret tuto hadicku .link. - vidis ju po otvoreni kapoty vedla filtra ci nie je prasknute niektore z tych kolienok, pripadne zadne kolienko na membrane, ale to uz neuvidis a treba vediet co chytit
skusit to mozes .link. - uplne spodny obrazok aj s popisom
zhavice je dost klasika, ak by to malo sposobit danu chybu tak to vymlati do 2ch hodin baterku ze nenastartujes - takze tu problem nie je
a aditivacia - tu treba preverit v aditivacnej jednotke co je za problem
0234 - vysoky tlak turba
1352 - zhavice
1435 - Systém aditivování nafty filtru pevných částic : Závada systému aditivování
vysoky tlak turba je najskor prasknuta podtlakova hadicka swirlu ako tu bolo uz povedane,
mozes pozret tuto hadicku http://www.c5club.cz/graphics/dynamic/87468707_14814440614f365d3bc8d97.jpg - vidis ju po otvoreni kapoty vedla filtra ci nie je prasknute niektore z tych kolienok, pripadne zadne kolienko na membrane, ale to uz neuvidis a treba vediet co chytit
skusit to mozes http://www.c5club.cz/profiles/jumep.html?kod=32&ids=jumep&gal=44829227#pc - uplne spodny obrazok aj s popisom
zhavice je dost klasika, ak by to malo sposobit danu chybu tak to vymlati do 2ch hodin baterku ze nenastartujes - takze tu problem nie je
a aditivacia - tu treba preverit v aditivacnej jednotke co je za problem
|
|
13.10.2016 18:39 -
Re: Engine management system faulty
|
3002646
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Ahojte,nema niekto skusenost,vyhodilo mi tuto hlasku a motor ako keby sa dusil.ked som odsroboval zatku na nalievanie oleja tak sa odtial dymilo ako keby bol vybehany motor.z viecka vacky ide hadicka niekam pod skrtiacu klapku,myslel som ze je ucpana ale nieje,nastriekal som do klapky cistic a odvtedy hlaska nebola .
Ale ked mu stupim na krk tak ma motor taky divny zvuk ako keby sa dusil.aby som vedel naco sa mam pripravit.dakujem
Ked mi to urobilo prvy krat tak cez dieru na zatku som zbadal hrozne vela sajrajtu pod vieckom a ked som odpojil tu hadicku z viecka motor zabrblal,myslel som ze sa volaco ucpalo tak som to prestrekol a teraz zasa dym a smrad.
Ahojte,nema niekto skusenost,vyhodilo mi tuto hlasku a motor ako keby sa dusil.ked som odsroboval zatku na nalievanie oleja tak sa odtial dymilo ako keby bol vybehany motor.z viecka vacky ide hadicka niekam pod skrtiacu klapku,myslel som ze je ucpana ale nieje,nastriekal som do klapky cistic a odvtedy hlaska nebola .
Ale ked mu stupim na krk tak ma motor taky divny zvuk ako keby sa dusil.aby som vedel naco sa mam pripravit.dakujem
Ked mi to urobilo prvy krat tak cez dieru na zatku som zbadal hrozne vela sajrajtu pod vieckom a ked som odpojil tu hadicku z viecka motor zabrblal,myslel som ze sa volaco ucpalo tak som to prestrekol a teraz zasa dym a smrad.
|
|
13.10.2016 21:42 -
Re: Engine management system faulty
|
3002671
|
|
jumep
|
|
|
to chce diagnostiku a pozret co mu vadi, nie pozerat na hadicu odvetrania / olejoveho vyparniku
to chce diagnostiku a pozret co mu vadi, nie pozerat na hadicu odvetrania / olejoveho vyparniku
|
|
03.05.2017 15:04 -
Re: Engine management system faulty
|
3064054
|
|
koucky
|
Město: Babice u Rosic, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Ph34k napsal(a): tiez mi pred cca 2tyzdnami pri predbiehani na dialnici vyhodilo tuto chybu. Mal som tempomat na 130km/h obiehal som kolonu kamionov a "slapol mu na krk". vyplo tempomat, stratilo vykon, otacky do tusim 2000. Doma som od brata pozical bluetooh OBD2 a v android app Torque vypisalo tieto chyby:
Pamä chýb vygenerovaná Torqom pre Android
=================================================
VIN vozidla:Nie je k dispozícii
Výrobca motora:Neznáme
Kalibrácia ID vozidla:9658463599
Aktuálna porucha
------------------
P1166: [Honda] Primary HO2S (No. 1) Heater System Electrical
[Seat/Audi/Volkswagen] Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 2 Rich Limit Exceeded
Čaká sa chybné pripojenie
------------------
P0088: Common rail high pressure
Záznam starách logov
------------------
ECU nehlási iadne starie chyby
Iné objavené chybové kódy
(asi čaká, súčasný alebo peciálny výrobca)
----------------------------------------------------
ECU nehlási záznam iadnych ďalích chybových kódov
Koniec reportu.
Cez vikend auto stalo, v pondelok nastartovalo normalne, ziadna chyba ani hlasenie, tempomat aj otacky ok
Ahoj. Zjistil jsi co znamená chybový kód P1166? Auto mi začalo dělat to stejné co tebe.
Předem děkuji za odpověď. Ota.
Ahoj. Zjistil jsi co znamená chybový kód P1166? Auto mi začalo dělat to stejné co tebe.
Předem děkuji za odpověď. Ota.
|
|
04.05.2017 07:46 -
Re: Engine management system faulty
|
3064105
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
P1166 Palivový okruh : Maximální tlak paliva v rampě překročen
P1166 Regulace vysokého tlaku paliva : Měřený tlak v rampě je vyí ne maximální přípustný tlak
P1166 Palivový okruh : Maximální tlak paliva v rampě překročen
P1166 Regulace vysokého tlaku paliva : Měřený tlak v rampě je vyí ne maximální přípustný tlak
|
|
08.07.2017 21:21 -
Re: Engine management system faulty
|
3080494
|
|
koucky
|
Město: Babice u Rosic, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Dík. Ota.
Dík. Ota.
|
|
24.10.2019 01:34 -
Engine managment systém faulty po výmene havičov
|
3245014
|
|
Burka
|
Město: Králův Dvůr, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 46 |
|
|
Zdravím vás, odstraňujem chyby u čerstvo kúpenej C5 s 2,7 HDI a na túto situaciu som sa nič nedočítal. Po nákupe kontrolka motora s vadou havenia, tak som nechal vymeni za NKG (určené pre ná trh) a po výmene chvižku beí ok a znova kontrolka motora "Engine managment systém faulty" a zdá sa mi, e motor viac vibruje a mono s tým ruku v ruke vibruje cele auto občas pri zrychžovaní a pri uvožnení plynu na dialnici.
Máte niekto zkúsenos? Díky, P
Zdravím vás, odstraňujem chyby u čerstvo kúpenej C5 s 2,7 HDI a na túto situaciu som sa nič nedočítal. Po nákupe kontrolka motora s vadou havenia, tak som nechal vymeni za NKG (určené pre ná trh) a po výmene chvižku beí ok a znova kontrolka motora "Engine managment systém faulty" a zdá sa mi, e motor viac vibruje a mono s tým ruku v ruke vibruje cele auto občas pri zrychžovaní a pri uvožnení plynu na dialnici.
Máte niekto zkúsenos? Díky, P
|
|
| |
|
|