| | |
22.05.2013 21:17 -
Re: Engine management system faulty
|
2581822
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Dnes mi přilo to víko na sací vačku (0248R6 katalog.č.) cena je 3386,- tak jsem ho namontoval a lapeto!!! Motor jak vyměněný, zklidnil se a jde za plynem bez odmlouvání! Děkuji Vám oběma za rady a třeba někdy naivo! Zitra jdu objednat LPG. Vem hodně houpavých kilometrů!
Dnes mi přilo to víko na sací vačku (0248R6 katalog.č.) cena je 3386,- tak jsem ho namontoval a lapeto!!! Motor jak vyměněný, zklidnil se a jde za plynem bez odmlouvání! Děkuji Vám oběma za rady a třeba někdy naivo! Zitra jdu objednat LPG. Vem hodně houpavých kilometrů!:palec
|
|
08.12.2013 11:10 -
Re: Engine management system faulty
|
2644702
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdar vem, prosím o radu, včera mi při jízdě vyskočila nejdříve hláka Engine....antipolution faulty, rozsvítila se kontrolka, motor začal jít jako na 5 válců, vzápětí se kontrolka rozblikala a objevila se hláka Engine management system innoperate, se stejnými projevy a navíc úplně zhasl indikátor přepínání na plyn. Po nastartování sice plyn sám naskočil, ale pouze do okamiku ne se opět rozblikala kontrolka a objevila se hláka Engine.....innoperate, kdy se ve opět vyplo a motor kuckal na benzín. Tento stav se opakoval i po přímém přepnutí pouze na benzín. Byl jsem cca 10 km od baráku a jízda byla utrpení, hlavně i při mírné akceleraci se motor hádal jako na 5 V. Převodovka do nouzáku nespadla a na displeji se samovolně vypnulo zobrazení dlouhodobé i okamité spotřeby. Startování je v pohodě , ale i při volnoběhu je chod nepravidelný a z motoru jsou slyet zvlátní zvuky. Při připání plynu se motor srovná a zvuky zmizí, ale po ubrání se objeví ve znovu. Ji se mi stalo, e se objevil antipollution a kod chyby s dočasnou poruchou předkatalyzátorů. Zkuste mě prosím nasměrovat, kde by mohl být problém a čeho se to můe týkat, na diag. se dostanu v pondělí pokud tam dojedu. Pro upřesnění: nedávno dělané rozvody i přidruený řemen, nový odlučovač oleje, výměny vech náplní, vyměněny 3 cívky, plyn do této události po revizi a bez problému. Díky
Zdar vem, prosím o radu, včera mi při jízdě vyskočila nejdříve hláka Engine....antipolution faulty, rozsvítila se kontrolka, motor začal jít jako na 5 válců, vzápětí se kontrolka rozblikala a objevila se hláka Engine management system innoperate, se stejnými projevy a navíc úplně zhasl indikátor přepínání na plyn. Po nastartování sice plyn sám naskočil, ale pouze do okamiku ne se opět rozblikala kontrolka a objevila se hláka Engine.....innoperate, kdy se ve opět vyplo a motor kuckal na benzín. Tento stav se opakoval i po přímém přepnutí pouze na benzín. Byl jsem cca 10 km od baráku a jízda byla utrpení, hlavně i při mírné akceleraci se motor hádal jako na 5 V. Převodovka do nouzáku nespadla a na displeji se samovolně vypnulo zobrazení dlouhodobé i okamité spotřeby. Startování je v pohodě , ale i při volnoběhu je chod nepravidelný a z motoru jsou slyet zvlátní zvuky. Při připání plynu se motor srovná a zvuky zmizí, ale po ubrání se objeví ve znovu. Ji se mi stalo, e se objevil antipollution a kod chyby s dočasnou poruchou předkatalyzátorů. Zkuste mě prosím nasměrovat, kde by mohl být problém a čeho se to můe týkat, na diag. se dostanu v pondělí pokud tam dojedu. Pro upřesnění: nedávno dělané rozvody i přidruený řemen, nový odlučovač oleje, výměny vech náplní, vyměněny 3 cívky, plyn do této události po revizi a bez problému. Díky
|
|
08.12.2013 11:17 -
Re: Engine management system faulty
|
2644704
|
|
jumep
|
|
|
toto mi pride skor na problem plynovej jednotky ze tam idu rusive signali alebo nieco podobne
nakolko riadiacka netusi o tom ze tam je plyn, nema ako ovladat plynovu jednotku a tym ani ako zhasnut alebo rozblikat plyn
skus jej vytiahnut poistku a previezt to
toto mi pride skor na problem plynovej jednotky ze tam idu rusive signali alebo nieco podobne
nakolko riadiacka netusi o tom ze tam je plyn, nema ako ovladat plynovu jednotku a tym ani ako zhasnut alebo rozblikat plyn
skus jej vytiahnut poistku a previezt to
|
|
08.12.2013 11:32 -
Re: Engine management system faulty
|
2644707
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Díky za radu, bohuel netuím, kterou pojistku bych měl vytáhnout, mám sekvenci poprvé a ani pořádně nevím kde jsou ty komponenty mimo viditelných vstřikovačů namontovány. Co mi je divné, e se z motoru i po startu na benzín ozývají divné zvuky a motor jde nepravidelně. Vím, e zima dělá u plynu problém, doposud vak ádný nebyl a před cca 2.000 Km byly měněny filtry na plyn a provedena kontrola řídící jednotky. Je tam systém tartarini.
Díky za radu, bohuel netuím, kterou pojistku bych měl vytáhnout, mám sekvenci poprvé a ani pořádně nevím kde jsou ty komponenty mimo viditelných vstřikovačů namontovány. Co mi je divné, e se z motoru i po startu na benzín ozývají divné zvuky a motor jde nepravidelně. Vím, e zima dělá u plynu problém, doposud vak ádný nebyl a před cca 2.000 Km byly měněny filtry na plyn a provedena kontrola řídící jednotky. Je tam systém tartarini.
|
|
08.12.2013 12:42 -
Re: Engine management system faulty
|
2644725
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Tak se mi podařilo pojistku najít a odpojit, bohuel beze změny, hláky se objeví stejně a hlavně motor jde stále nepravidelně. Je moné, e předkatalyzátorům ji doel dech po předchozí dočasné chybě a teď je problém v signálech od lambda sond, které ji posílají patné údaje? Díky za odpověď.
Tak se mi podařilo pojistku najít a odpojit, bohuel beze změny, hláky se objeví stejně a hlavně motor jde stále nepravidelně. Je moné, e předkatalyzátorům ji doel dech po předchozí dočasné chybě a teď je problém v signálech od lambda sond, které ji posílají patné údaje? Díky za odpověď.
|
|
08.12.2013 21:44 -
Re: Engine management system faulty
|
2644772
|
|
Darja
|
|
|
jo, vítej do klubu, tenhle týden se mi to taky objevilo. Nepravidelný volnoběh, jakoby 5 válců, jak na benál, tak na plyn, hláka o nespolupracujícím APS atd... Mám podezření na jednu cívku, ale bůhví, kdy se dostanu na diagnostiku, jzure se mnou asi nemluví
Lambádu ti taky odhalí diagnostika.
jo, vítej do klubu, tenhle týden se mi to taky objevilo. Nepravidelný volnoběh, jakoby 5 válců, jak na benál, tak na plyn, hláka o nespolupracujícím APS atd... Mám podezření na jednu cívku, ale bůhví, kdy se dostanu na diagnostiku, jzure se mnou asi nemluví :-))
Lambádu ti taky odhalí diagnostika.
|
|
09.12.2013 14:24 -
Re: Engine management system faulty
|
2644944
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdar vem, tak mohu přispět s výsledkem z diag., prostřední cívka zadní řady patná a to společně s mrtvou svíčkou. Dalí zvěrstva se neobjevila. Nejspí to bude stejné jako u Darji, protoe s hlákou Engine antipollutin innoperative jsem se také setkal poprvé (spojené s problikáváním kontrolky na palubce). Uvidíme co se bude dít po výměně svíček a zapalovací cívky.
Zdar vem, tak mohu přispět s výsledkem z diag., prostřední cívka zadní řady patná a to společně s mrtvou svíčkou. Dalí zvěrstva se neobjevila. Nejspí to bude stejné jako u Darji, protoe s hlákou Engine antipollutin innoperative jsem se také setkal poprvé (spojené s problikáváním kontrolky na palubce). Uvidíme co se bude dít po výměně svíček a zapalovací cívky.
|
|
10.12.2013 07:30 -
Re: Engine management system faulty
|
2645100
|
|
Darja
|
|
|
Mrtvá svíčka je následek, né příčina. Pokud si svíčky měnil a má najeto do 30tis, neměla by exnout. Podívej se, jak vypadala a nech si zkontrolovat nastavení směsi na LPG.
Cívky mají ivotnost a 120tisíc, moná ji nebude třeba měnit, pokud to bude jen tou mrtvou svíčkou. Cívku otestuje tím, e ji můe sprostě přehodit s jinou a pojezdit, pokud se chyba objeví na jiném válci, je mrtvá. Na diagnostice je monost testování akčního členu cívky, ale já si to jetě ověřuju takhle, pro jistotu.
Doufám, e si to přečtě a dá feedback, jak se ti to podařilo opravit, ne mi zase někam uteče příspěvěk.... Já jsem zatím auto odstavila bo stejně nemám čas.
Mrtvá svíčka je následek, né příčina. Pokud si svíčky měnil a má najeto do 30tis, neměla by exnout. Podívej se, jak vypadala a nech si zkontrolovat nastavení směsi na LPG.
Cívky mají ivotnost a 120tisíc, moná ji nebude třeba měnit, pokud to bude jen tou mrtvou svíčkou. Cívku otestuje tím, e ji můe sprostě přehodit s jinou a pojezdit, pokud se chyba objeví na jiném válci, je mrtvá. Na diagnostice je monost testování akčního členu cívky, ale já si to jetě ověřuju takhle, pro jistotu.
Doufám, e si to přečtě a dá feedback, jak se ti to podařilo opravit, ne mi zase někam uteče příspěvěk.... Já jsem zatím auto odstavila bo stejně nemám čas.:(
|
|
10.12.2013 09:56 -
Re: Engine management system faulty
|
2645135
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Bohuel svíčky byly původní od koupě, take netuím kdy byly měněné, do této doby do nedělalo problém, ádné pocukávání apod., tak byly v plánu po řeení jiných problémů. Co bylo prvotní příčinou netuím, ale mohla to být svíčka, která následně mohla dorazit načatou cívku. Kontrola stavu cívky byla provedena jak z diagnostiky, tak přehozením. U cívek mely být vyměněné 2 před koupí, jen netuím které a já jsem měnil 1 v přední řadě, která způsobila podobný problém (5 válců a APS faulty) pouze bez APS innoperative a úplného zhasnutí přepínače na plyn. Někde na foru je napsáno, e prostřední válec zadní řady, resp. cívka je vstupním parametrem pro signál do řídící jednotky plynu a tak to můe mít spojitost. Bavil jsem se i s plynařem, který má sám nai obludu na plyn a ten mi řekl, e pokud umírá svíčka, je schopná popravit zátěí cívku. Uvidíme co bude, zítra nebo ve čtvrtek budou vyměněny 3 cívky v zadní řadě a komplet svíčky. Pokud bude třeba nechám i zkontrolovat nastavení plynu po této takařici. Určitě napíu jak se bude zápletka vyvíjet. Zatím se měj.
Bohuel svíčky byly původní od koupě, take netuím kdy byly měněné, do této doby do nedělalo problém, ádné pocukávání apod., tak byly v plánu po řeení jiných problémů. Co bylo prvotní příčinou netuím, ale mohla to být svíčka, která následně mohla dorazit načatou cívku. Kontrola stavu cívky byla provedena jak z diagnostiky, tak přehozením. U cívek mely být vyměněné 2 před koupí, jen netuím které a já jsem měnil 1 v přední řadě, která způsobila podobný problém (5 válců a APS faulty) pouze bez APS innoperative a úplného zhasnutí přepínače na plyn. Někde na foru je napsáno, e prostřední válec zadní řady, resp. cívka je vstupním parametrem pro signál do řídící jednotky plynu a tak to můe mít spojitost. Bavil jsem se i s plynařem, který má sám nai obludu na plyn a ten mi řekl, e pokud umírá svíčka, je schopná popravit zátěí cívku. Uvidíme co bude, zítra nebo ve čtvrtek budou vyměněny 3 cívky v zadní řadě a komplet svíčky. Pokud bude třeba nechám i zkontrolovat nastavení plynu po této takařici. Určitě napíu jak se bude zápletka vyvíjet. Zatím se měj.
|
|
11.12.2013 16:41 -
Re: Engine management system faulty
|
2645280
|
|
LPX
|
Město: Česká Skalice, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
Zdar vem, zdá se, e problém je vyřeen - 1 svíčka mrtvá, nepálila a její zapalovací cívka také patná, co bylo první v řiti, jestli svíčka nebo cívka nelze přesně určit, Provedena výměna vech svíček (byly původní) a vech 3 cívek v zadní řadě (nevím jak dlouho tam byly) a preventivně těsnění na sání, proveden výmaz vech závad a bylo jich poehnaně díky tomu jak se motor choval a ve jde velmi pěkně, plyn přepíná bez cukání a nejspí nebude třeba ladit řídící jednotku plynu. Do dalí závady je tedy auto bez závad, snad to pomůe nejenom Darje.
Zdar vem, zdá se, e problém je vyřeen - 1 svíčka mrtvá, nepálila a její zapalovací cívka také patná, co bylo první v řiti, jestli svíčka nebo cívka nelze přesně určit, Provedena výměna vech svíček (byly původní) a vech 3 cívek v zadní řadě (nevím jak dlouho tam byly) a preventivně těsnění na sání, proveden výmaz vech závad a bylo jich poehnaně díky tomu jak se motor choval a ve jde velmi pěkně, plyn přepíná bez cukání a nejspí nebude třeba ladit řídící jednotku plynu. Do dalí závady je tedy auto bez závad, snad to pomůe nejenom Darje.
|
|
04.09.2014 20:59 -
Re: Engine management system faulty
|
2730545
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
2,2 HDi rok 2007 Hláka PC: Engine management system faulty". Hláka vyskočila při jízdě do kopce při cca 160km/hod . Auto jede dál úplně normálně . Na diagnostice nějaká hláka o tlacích na turbech (přesně si to u nepamatuju). Po vymazání chyby u hláka znovu nevyskakuje Zadní strana motoru (směrem k přístrojové desce) je vak černá od sazí -nejvíce ze spodní strany plastu -viz foto . Nedávno jsem někde na poli zůstal vyset na podvozku - moná jsem chytil za vejfuk . Nemohl jsem někde u motoru něco utrhnou? Odkud je nejpravděpodobnějí únik sazí ? Za kadý námět monosti chyby budu vděčnej (přístup tam zezadu je úplně na hovn...- neumím se tam ani pořádně podívat )
2,2 HDi rok 2007 Hláka PC: Engine management system faulty". Hláka vyskočila při jízdě do kopce při cca 160km/hod . Auto jede dál úplně normálně . Na diagnostice nějaká hláka o tlacích na turbech (přesně si to u nepamatuju). Po vymazání chyby u hláka znovu nevyskakuje Zadní strana motoru (směrem k přístrojové desce) je vak černá od sazí -nejvíce ze spodní strany plastu -viz foto . Nedávno jsem někde na poli zůstal vyset na podvozku - moná jsem chytil za vejfuk . Nemohl jsem někde u motoru něco utrhnou? Odkud je nejpravděpodobnějí únik sazí ? Za kadý námět monosti chyby budu vděčnej (přístup tam zezadu je úplně na hovn...- neumím se tam ani pořádně podívat :-o)
Přílohy: IMG_20140904_170711.jpg ( 1030648b ) - motor |
|
05.09.2014 10:30 -
Re: Engine management system faulty
|
2730698
|
|
jumep
|
|
|
mazanim chyb sa tieto neopravuju ! - kedy to uz konecne "diagnostici" pochopia
zafacane to je pekne, cize to chce pozret co tam realne je, z takejto fotky sa to povedat proste neda
mazanim chyb sa tieto neopravuju ! - kedy to uz konecne "diagnostici" pochopia
zafacane to je pekne, cize to chce pozret co tam realne je, z takejto fotky sa to povedat proste neda
|
|
05.09.2014 19:48 -
Re: Engine management system faulty
|
2730788
|
|
Ivan.pr
|
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 168 |
|
|
Pánové -zatím díky .Přítí týden snad budu mít vic času - dám pak vědět co je nového . (Coje to "dyferenčák ? K čemu slouí ")
Pánové -zatím díky .Přítí týden snad budu mít vic času - dám pak vědět co je nového . (Coje to "dyferenčák ? K čemu slouí ")
|
|
09.12.2014 22:21 -
Re: Engine management system faulty
|
2763022
|
|
Dspee
|
Město: Kláterec n.O., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím, dnes při podřazení ze 4rky na 3jku (automat) mi vyskočila hláka "engine management system faulty". Předjíděl jsem slimáka, auto podřadilo zabralo a potom hláka a úbytek výkonu, auto poté vůbec nejelo zřejmě nouzák. Po vypnutí motoru auto zase lape jak má jen ta chyba se stále zobrazuje. Neví si někdo prosím rady ??? osobně mám podezření na ucpanej fap ale
Zdravím, dnes při podřazení ze 4rky na 3jku (automat) mi vyskočila hláka "engine management system faulty". Předjíděl jsem slimáka, auto podřadilo zabralo a potom hláka a úbytek výkonu, auto poté vůbec nejelo zřejmě nouzák. Po vypnutí motoru auto zase lape jak má jen ta chyba se stále zobrazuje. Neví si někdo prosím rady ??? osobně mám podezření na ucpanej fap ale :nevim
|
|
10.12.2014 14:41 -
Re: Engine management system faulty
|
2763168
|
|
homisek
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravím, není to příli vysoký tlak turbodmychadla?
Zdravím, není to příli vysoký tlak turbodmychadla?:-))
|
|
| |
|
|