| | |
21.05.2009 15:20 -
Engine management system faulty
|
660927
|
|
Mirec
|
Město: Sereď, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím vetkých, dos som tu toho prečítal a nenaiel som túto tému (take ak niekto vie poradi aspoň link do adekvátnej témy, bol by som vďačný). Mám C5 II 2,2 HDi 4-automat (6/2005), kúpená v decembri 2008, stav vežmi dobrý , no asi pred týdňom sa objavila táto hláka Engine management system faulty (chyba v systéme riadenia motora). Chybu nesprevádzala nijaká iná anomália, teda auto lapalo stále ok (iadny pokles výkonu). Bol som na diagnostike u človeka, ktorý sa vyzná a pod touto hlákou sa ukázalo preaenie motora (rýchlos 105 km/hod) samozrejme počítač odstavil ESP/ASR. Neviem ako je moné ho preai (s automatom) a nepamätám sa na nič čo by to mohlo spôsobi. Chlapík chybu vymazal s tým, e som si spomenul na státie s ručnou brzdou a zaradeným D (čo by mono mohlo by príčinou). Včera sa chyba objavila znovu (tentoraz si nespomínam u naozaj na nič čo by mohlo by príčinou). Dnes ráno ju hlásil počitač znovu (ale to preto, e si ju pamätal) a v tom čase, ako deň predtým vznikla sa hlásenie vymazalo. No po pár km znovu naskočila.
PS: u v januári a potom aj februári som dolieval chladiacu kvapalinu (Coolant circut level too low) a znovu sa to objavilo a predvčerom. Stále som ju dolieval zo slovami, e nejaká hadička asi slzí (hadičky nie sú príli natlakované a ani na víku oleja nie je pena čo by mohlo by zlé tesnenie). Môu tieto problémy súvisie? Poraďte prosím, ak viete.
Zdravím vetkých, dos som tu toho prečítal a nenaiel som túto tému (take ak niekto vie poradi aspoň link do adekvátnej témy, bol by som vďačný). Mám C5 II 2,2 HDi 4-automat (6/2005), kúpená v decembri 2008, stav vežmi dobrý , no asi pred týdňom sa objavila táto hláka Engine management system faulty (chyba v systéme riadenia motora). Chybu nesprevádzala nijaká iná anomália, teda auto lapalo stále ok (iadny pokles výkonu). Bol som na diagnostike u človeka, ktorý sa vyzná a pod touto hlákou sa ukázalo preaenie motora (rýchlos 105 km/hod) samozrejme počítač odstavil ESP/ASR. Neviem ako je moné ho preai (s automatom) a nepamätám sa na nič čo by to mohlo spôsobi. Chlapík chybu vymazal s tým, e som si spomenul na státie s ručnou brzdou a zaradeným D (čo by mono mohlo by príčinou). Včera sa chyba objavila znovu (tentoraz si nespomínam u naozaj na nič čo by mohlo by príčinou). Dnes ráno ju hlásil počitač znovu (ale to preto, e si ju pamätal) a v tom čase, ako deň predtým vznikla sa hlásenie vymazalo. No po pár km znovu naskočila.
PS: u v januári a potom aj februári som dolieval chladiacu kvapalinu (Coolant circut level too low) a znovu sa to objavilo a predvčerom. Stále som ju dolieval zo slovami, e nejaká hadička asi slzí (hadičky nie sú príli natlakované a ani na víku oleja nie je pena čo by mohlo by zlé tesnenie). Môu tieto problémy súvisie? Poraďte prosím, ak viete.
|
|
21.05.2009 15:49 -
Re: Engine management system faulty
|
660930
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zkus udelat test na pritomnost CO2 v chladici kapaline
zkus udelat test na pritomnost CO2 v chladici kapaline
|
|
21.05.2009 15:50 -
Re: Engine management system faulty
|
660931
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jakou diagnostikou ty chyby cetl?
jakou diagnostikou ty chyby cetl?
|
|
21.05.2009 16:13 -
Re: Engine management system faulty
|
660933
|
|
Mirec
|
Město: Sereď, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Fu, neviem názov, bol to soft v notebooku a citroen prevodník na kábly, ale nebola to lexia 3. Lexiu 3 som videl (resp. soft mám doma, prevodník nie ), ale aj ten soft bol dos obsiahly.
Fu, neviem názov, bol to soft v notebooku a citroen prevodník na kábly, ale nebola to lexia 3. Lexiu 3 som videl (resp. soft mám doma, prevodník nie :) ), ale aj ten soft bol dos obsiahly.
|
|
21.05.2009 16:39 -
Re: Engine management system faulty
|
660935
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to muze byt prave ten problem,protoze OEm diagnostiky ,napriklad KTS, zobrazi jednu hlasku z treba 5..
to muze byt prave ten problem,protoze OEm diagnostiky ,napriklad KTS, zobrazi jednu hlasku z treba 5..
|
|
21.05.2009 17:08 -
Re: Engine management system faulty
|
660937
|
|
Mirec
|
Město: Sereď, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
skúsim urobi ten test, vďaka zatiaž
skúsim urobi ten test, vďaka zatiaž
|
|
01.05.2013 11:11 -
Re: Engine management system faulty
|
2574253
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Po dobré radě zkusím svůj dotaz sem!Zdravím nemá někdo zkuenost se závadou Engine management system faulty? Projevuje se padáním motoru do nouzového reimu po výkonu,na volnoběh(křiovatka) tak asi do tří vteřin! Motor musím chcípnout znovu nastartovat a jede,svítí nápis servis který zhasne po dvou nastartováních (pokud se závada nezopakuje). Kdy se podaří (levá brzdí, pravá plyn)udrovat otáčky asi tak 1000 nic se neděje ádný problém. Měl jsem to na diagnostice tam bylo: netěsnost na sacím potrubí u hlavy motoru a kód P 1160. U jsem dal nové těsnící gumy pod sací potrubí a nové čidlo tlaku pod krtící klapkou ta je nová! Celé potrubí jsem nacpal benzinem ale nenael prasklinu nebo něco! Zkuste něco poradit! Diky Zdravím nemá někdo zkuenost se závadou Engine management system faulty? Projevuje se padáním motoru do nouzového reimu po výkonu,na volnoběh(křiovatka) tak asi do tří vteřin! Motor musím chcípnout znovu nastartovat a jede,svítí nápis servis který zhasne po dvou nastartováních (pokud se závada nezopakuje). Kdy se podaří (levá brzdí, pravá plyn)udrovat otáčky asi tak 1000 nic se neděje ádný problém. Měl jsem to na diagnostice tam bylo: netěsnost na sacím potrubí u hlavy motoru a kód P 1160. U jsem dal nové těsnící gumy pod sací potrubí a nové čidlo tlaku pod krtící klapkou ta je nová! Celé potrubí jsem nacpal benzinem ale nenael prasklinu nebo něco! Zkuste něco poradit! Diky
Po dobré radě zkusím svůj dotaz sem!Zdravím nemá někdo zkuenost se závadou Engine management system faulty? Projevuje se padáním motoru do nouzového reimu po výkonu,na volnoběh(křiovatka) tak asi do tří vteřin! Motor musím chcípnout znovu nastartovat a jede,svítí nápis servis který zhasne po dvou nastartováních (pokud se závada nezopakuje). Kdy se podaří (levá brzdí, pravá plyn)udrovat otáčky asi tak 1000 nic se neděje ádný problém. Měl jsem to na diagnostice tam bylo: netěsnost na sacím potrubí u hlavy motoru a kód P 1160. U jsem dal nové těsnící gumy pod sací potrubí a nové čidlo tlaku pod krtící klapkou ta je nová! Celé potrubí jsem nacpal benzinem ale nenael prasklinu nebo něco! Zkuste něco poradit! Diky Zdravím nemá někdo zkuenost se závadou Engine management system faulty? Projevuje se padáním motoru do nouzového reimu po výkonu,na volnoběh(křiovatka) tak asi do tří vteřin! Motor musím chcípnout znovu nastartovat a jede,svítí nápis servis který zhasne po dvou nastartováních (pokud se závada nezopakuje). Kdy se podaří (levá brzdí, pravá plyn)udrovat otáčky asi tak 1000 nic se neděje ádný problém. Měl jsem to na diagnostice tam bylo: netěsnost na sacím potrubí u hlavy motoru a kód P 1160. U jsem dal nové těsnící gumy pod sací potrubí a nové čidlo tlaku pod krtící klapkou ta je nová! Celé potrubí jsem nacpal benzinem ale nenael prasklinu nebo něco! Zkuste něco poradit! Diky
|
|
02.05.2013 00:26 -
Re: Engine management system faulty
|
2574450
|
|
jumep
|
|
|
pises ze nova klapka, bola spravena adaptacia?
pises ze nova klapka, bola spravena adaptacia?
|
|
02.05.2013 20:47 -
Re: Engine management system faulty
|
2574678
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
řekl bych e ano,nastavoval to podle diagnostiky,nevím jaké,ale bylo to od studeného motoru a po sepnutí ventilátoru. Problém spí je e se starou klapkou i novou je závada stejná.
řekl bych e ano,nastavoval to podle diagnostiky,nevím jaké,ale bylo to od studeného motoru a po sepnutí ventilátoru. Problém spí je e se starou klapkou i novou je závada stejná.
|
|
02.05.2013 20:49 -
Re: Engine management system faulty
|
2574679
|
|
jumep
|
|
|
tak niekde podstava nieco (vedel byt prasknuty ten plast cely) alebo je zly snimac - skus po nom klepkat ci nebude blbnut
tak niekde podstava nieco (vedel byt prasknuty ten plast cely) alebo je zly snimac - skus po nom klepkat ci nebude blbnut
|
|
02.05.2013 20:58 -
Re: Engine management system faulty
|
2574682
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
dnes jsem to odvezl na diagnostiku tady k místnímu lékaři aby otestoval elektroniku,případné studeňáky atd. tak se uvidí s čím přijde dám samozřejmě vědět co a jak zatím díky
dnes jsem to odvezl na diagnostiku tady k místnímu lékaři aby otestoval elektroniku,případné studeňáky atd. tak se uvidí s čím přijde dám samozřejmě vědět co a jak zatím díky
|
|
02.05.2013 21:08 -
Re: Engine management system faulty
|
2574684
|
|
Hanz 397
|
|
|
Netěsnost,pokud tam opravdu je,se dá zjistit taky tak,e vezme do stříkačky s jehlou benzín a kápne ho při běícím motoru(na volnoběh) postupně na vechny spoje a podobná místa,kde by mohlo přisávat. Kdy se trefí na místo,kde přisává,tak na to motor zareaguje-zakopne,nebo se naopak zvednou krátkodobě otáčky.
Ale pozor-je lepí to dělat na studenym motoru!!! Jednak kvůli monosti poáru,která je u horkýho motoru vyí a taky kvůli tomu,e studenej motor je citlivějí.
Netěsnost,pokud tam opravdu je,se dá zjistit taky tak,e vezme do stříkačky s jehlou benzín a kápne ho při běícím motoru(na volnoběh) postupně na vechny spoje a podobná místa,kde by mohlo přisávat. Kdy se trefí na místo,kde přisává,tak na to motor zareaguje-zakopne,nebo se naopak zvednou krátkodobě otáčky.
Ale pozor-je lepí to dělat na studenym motoru!!! Jednak kvůli monosti poáru,která je u horkýho motoru vyí a taky kvůli tomu,e studenej motor je citlivějí.
|
|
02.05.2013 21:10 -
Re: Engine management system faulty
|
2574685
|
|
jumep
|
|
|
ono to vedelo vraj praskat okolo vstupu EGR, celkovo na tom plaste sania, nebyval problem na spojoch
ono to vedelo vraj praskat okolo vstupu EGR, celkovo na tom plaste sania, nebyval problem na spojoch
|
|
06.05.2013 20:36 -
Re: Engine management system faulty
|
2576562
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Zdravím tak jsem dnes přivezl auto s tím e v elekrtonice problém není! Opět jsem sundal potrubí dolů a udělám z plechu příruby abych to odtlakoval doufám e kdy to celé potopím tak se něco objevit musí!!! Mimochodem kolik můe stát takový kus plastu?
Zdravím tak jsem dnes přivezl auto s tím e v elekrtonice problém není! Opět jsem sundal potrubí dolů a udělám z plechu příruby abych to odtlakoval doufám e kdy to celé potopím tak se něco objevit musí!!! Mimochodem kolik můe stát takový kus plastu?
|
|
06.05.2013 22:30 -
Re: Engine management system faulty
|
2576629
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Nezkouel a pod klapku k čidlu,kde mám podezření se nedostanu. Zkusím to odtlakovat 6000 se mi dávat nechce to by mi nezbylo na zaplynování!
Nezkouel a pod klapku k čidlu,kde mám podezření se nedostanu. Zkusím to odtlakovat 6000 se mi dávat nechce to by mi nezbylo na zaplynování!
|
|
08.05.2013 19:55 -
Re: Engine management system faulty
|
2577169
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Tak se operace nezdařila ádnou prasklinu jsem neobjevil jen mírné pěnění kolem roubů co drí klapku! Závada přetrvává!
Tak se operace nezdařila ádnou prasklinu jsem neobjevil jen mírné pěnění kolem roubů co drí klapku! Závada přetrvává!
|
|
08.05.2013 20:52 -
Re: Engine management system faulty
|
2577202
|
|
jumep
|
|
|
nerobil si nahodou rozvody / niekto?
bola v tej diagnostike len tato chyba?
nerobil si nahodou rozvody / niekto?
bola v tej diagnostike len tato chyba?
|
|
09.05.2013 16:28 -
Re: Engine management system faulty
|
2577631
|
|
Atin
|
Město: Osík, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Rozvody dělali v dánsku jene blbě tak jsme je dělali doma znovu(sací vačka byla o zub) pořádně zakolíkovali ve jak má. V diagnostice si nejsem vědom,ale kamarád má takovou obyč čtečku a tam se objevilo něco jako sací vačka nastavení nedokončeno? Zítra z toho zkusím nechat něco vyčíst na dílně u souseda.
Rozvody dělali v dánsku jene blbě tak jsme je dělali doma znovu(sací vačka byla o zub) pořádně zakolíkovali ve jak má. V diagnostice si nejsem vědom,ale kamarád má takovou obyč čtečku a tam se objevilo něco jako sací vačka nastavení nedokončeno? Zítra z toho zkusím nechat něco vyčíst na dílně u souseda.
|
|
| |
|
|