| | |
14.02.2010 00:43 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804151
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Jak se to dneska pod kopcema rozjelo, tak me taky napadlo, ze turbo to teda nebude, ale mozna vaha vzduchu - asi se ji dela vysoko v kopcich spatne No, jsem zvedavy co ukaze diagnostika.
Jak se to dneska pod kopcema rozjelo, tak me taky napadlo, ze turbo to teda nebude, ale mozna vaha vzduchu - asi se ji dela vysoko v kopcich spatne ;-) No, jsem zvedavy co ukaze diagnostika.
|
|
14.02.2010 01:36 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804153
|
|
jumep
|
|
|
neviem ci ma tento udaj na starosti vaha vzduchu alebo cidlo z turba ..
na tieto veci treba ale aby ten clovek s tou diagnostikou vedel co robi ...
hlavne si musis byt vedomi ze pripadna zavada sa tu nemusi prejavit
neviem ci ma tento udaj na starosti vaha vzduchu alebo cidlo z turba ..
na tieto veci treba ale aby ten clovek s tou diagnostikou vedel co robi ...
hlavne si musis byt vedomi ze pripadna zavada sa tu nemusi prejavit
|
|
14.02.2010 12:32 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804170
|
|
stano1
|
|
|
quattrop napsal(a): Prave jsem se po tydnu vratil z Italie z Alp a mel jsem tam problem z vykonem. Cesta tam v pohode, v cilovem miste cca 1100 m.n.m. jsem dalsi den zjistil, ze auto vubec netahne a mel jsem problem jet na trojku 50 do mirneho kopce - napadlo me, ze je turbo v haji, auto vubec nezabiralo. Zacal jsem se desit a bat, jestli cca 750 km zpatky domu dojedu. Kdyz jsem se snazil neco amaterskym okem vykoukat na motoru, zdalo se mi, ze slysim nejake lehke nepatricne syceni - ale misto jsem neobjevil. Dneska rano jsem teda vyjel a v okoli strediska vykon porad bidny, ale cca po 20 km jsem sjel z hor k dalnici u Trenta (asi 600 m.n.m) a ejhle - rozjezd z krizovatky jako nic, vykon byl zpatky. Zbytek cesty taky jakoby nic - auto takhlo dobre. Napada me teda, ze za to mohla nadmorska vyska - ale ja jsem najel i primo nekolik kilometru i se startem ve vetsi vysce, takze kdyby si neco zjistovalo ten tlak pri startu, tak by to problem byt nemel, ne? Mozna to byla jen nahoda, protoze pres Brenner (taky cca 1100 m.n.m.) se mi zdalo, ze to jede normalne. Ale jinak zkratka - na horach vykon , na zbytku cesty uz zase
Napada nekoho, cim to? Na diagnostiku se stejne vydam, ale nez se tam dostanu, tak bych rad slysel nejake nazory...
čau quattrop,myslím e ked nabiehali motory hdi do výroby(koncom 90-tych rokov), tak čidlo atm.tlaku bolo súčasou ecu motora,nae autá neviem(má také isté ako ja ,)Ja ijem a pracujem v Taliansku a denne dochádzam do Bolzana, (iel si okolo,teda ponad, po dialnici) do práce a bývam v nadmorskej výke 1050m,a denne prekonávam výkové prevýenie cca700m na 8 km, a nikdy som s týmto nemal problém,take zjavne bude chyba niekde inde,lebo ked prejazd cez Brenner(1470m) bol ok a tart vo výke 1100m nie,to asi čidlo nebude,skôr niečo iné,mono diagnostika napovie viac ale nie v originál servise, skús cez .link. Tak nech sa podarí.
čau quattrop,myslím e ked nabiehali motory hdi do výroby(koncom 90-tych rokov), tak čidlo atm.tlaku bolo súčasou ecu motora,nae autá neviem(má také isté ako ja :-),)Ja ijem a pracujem v Taliansku a denne dochádzam do Bolzana, (iel si okolo,teda ponad, po dialnici) do práce a bývam v nadmorskej výke 1050m,a denne prekonávam výkové prevýenie cca700m na 8 km, a nikdy som s týmto nemal problém,take zjavne bude chyba niekde inde,lebo ked prejazd cez Brenner(1470m) bol ok a tart vo výke 1100m nie,to asi čidlo nebude,skôr niečo iné,mono diagnostika napovie viac ale nie v originál servise, skús cez http://www.ccca.cz/. Tak nech sa podarí.:palec
|
|
14.02.2010 13:03 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804171
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Ahoj, je to divny, ze pres ten Brenner to bylo OK (teda jel jsem porad tak nejak rovnomernou rychlosti a nemel jsem pocit ze by tam auto nemohlo), kazdopadne ted jede uplne normalne, ale jen v tom Andalu (to je to stredisko, kde jsem byl) a pri pojezdech tam v okoli to byla strasne lina mrska.
Mam to kousek do Holetina, takze diagnostika bude v rukou profika, ale uvidime co (a jestli vubec neco) ukaze...
Ahoj, je to divny, ze pres ten Brenner to bylo OK (teda jel jsem porad tak nejak rovnomernou rychlosti a nemel jsem pocit ze by tam auto nemohlo), kazdopadne ted jede uplne normalne, ale jen v tom Andalu (to je to stredisko, kde jsem byl) a pri pojezdech tam v okoli to byla strasne lina mrska.
Mam to kousek do Holetina, takze diagnostika bude v rukou profika, ale uvidime co (a jestli vubec neco) ukaze... :nevim
|
|
20.02.2010 11:18 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804670
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Tak se podelim s vysledkem.
Objednal jsem se na diagnostiku do Holetina. Robert uz po telefonu vytusil zavadu - pry jestli jsem nejel ve spatnem pocasi, ze by se ucpal/navlhl vzduchovy filtr. Auto mi tam vezl tata a pri ceste mi volal, ze uz auto zase nejede a dokonce hlasilo Servis, tak jsem byl zvedavy co tomu tedy je. Na miste pak zjistili, ze vz. filtr je totalne kaput, mokry a jeste ucpany od soli (cestou po dalnici jsme nekolikrat mijeli burtalne solici sypace). Nasledne tim pak odeslo nejake cidlo nasavaneho vzduchu a hopla oprava za par tisic byla na svete. Navic mi pri kontrole zjistili, ze vpredu je jedna koule nejaka divna(snad zadni, ci co), takze s vymenou obou prednich kouli jsem o skoro 10 000 lehci . Ale snad ted bude auto OK a jeste pohodlnejsi... Kazdopadne se zase ukazalo, ze v Holetine umi a maji zkusenosti
BTW. Robert pry rikal, ze to je casty problem u C5(nebo jen motoru 2.0HDi?), ze nasavani vzduchu je na blbem miste, kde do sani lita primo bordel ze silnice od kol a snadno se filtr takhle znici. Ja jsem na to jeste nekoukal, ale nemate na to nejaky zlepsovak?
Tak se podelim s vysledkem.
Objednal jsem se na diagnostiku do Holetina. Robert uz po telefonu vytusil zavadu - pry jestli jsem nejel ve spatnem pocasi, ze by se ucpal/navlhl vzduchovy filtr. Auto mi tam vezl tata a pri ceste mi volal, ze uz auto zase nejede a dokonce hlasilo Servis, tak jsem byl zvedavy co tomu tedy je. Na miste pak zjistili, ze vz. filtr je totalne kaput, mokry a jeste ucpany od soli (cestou po dalnici jsme nekolikrat mijeli burtalne solici sypace). Nasledne tim pak odeslo nejake cidlo nasavaneho vzduchu a hopla oprava za par tisic byla na svete. Navic mi pri kontrole zjistili, ze vpredu je jedna koule nejaka divna(snad zadni, ci co), takze s vymenou obou prednich kouli jsem o skoro 10 000 lehci :-(. Ale snad ted bude auto OK a jeste pohodlnejsi... Kazdopadne se zase ukazalo, ze v Holetine umi a maji zkusenosti :palec
BTW. Robert pry rikal, ze to je casty problem u C5(nebo jen motoru 2.0HDi?), ze nasavani vzduchu je na blbem miste, kde do sani lita primo bordel ze silnice od kol a snadno se filtr takhle znici. Ja jsem na to jeste nekoukal, ale nemate na to nejaky zlepsovak?
|
|
20.02.2010 11:41 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804671
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
...mno ono mozna kdyby jsi poradne cetl co se ti tu pise/radi nemusel by jsi volat do holetina...
...mno ono mozna kdyby jsi poradne cetl co se ti tu pise/radi nemusel by jsi volat do holetina...
|
|
20.02.2010 13:06 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804679
|
|
bmc
|
Město: , Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 21 |
|
|
je to problem c5,pred levym prednim kolem je v podbehu nasavaci hadice,ktera je obalena igelitovym potahem,ten byva popraskany,je treba ho peclive opravit,dal je potreba utesnit spoj vzduch filtru a teto nasavaci hadice,potom bych jeste doporucil vyvrtat otvor do spodniho dilu vzduch filtru,aby mela voda kudy odtekat,kdyz se tam uz dostane,jeste se da utesnit spoj podbehu a blatniku,narazniku-spoj narazniku a blatniku-silikonem,pokud se tohle neudela bude se po case problem opakovat
je to problem c5,pred levym prednim kolem je v podbehu nasavaci hadice,ktera je obalena igelitovym potahem,ten byva popraskany,je treba ho peclive opravit,dal je potreba utesnit spoj vzduch filtru a teto nasavaci hadice,potom bych jeste doporucil vyvrtat otvor do spodniho dilu vzduch filtru,aby mela voda kudy odtekat,kdyz se tam uz dostane,jeste se da utesnit spoj podbehu a blatniku,narazniku-spoj narazniku a blatniku-silikonem,pokud se tohle neudela bude se po case problem opakovat
|
|
20.02.2010 16:53 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804691
|
|
jumep
|
|
|
cidlo = vaha vzduchu ... len na okraj, ine cidlo vpredu neni ....
cidlo = vaha vzduchu ... len na okraj, ine cidlo vpredu neni ....
|
|
20.02.2010 16:55 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804692
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
bmc napsal(a): je to problem c5,pred levym prednim kolem je v podbehu nasavaci hadice,ktera je obalena igelitovym potahem,ten byva popraskany,je treba ho peclive opravit,dal je potreba utesnit spoj vzduch filtru a teto nasavaci hadice,potom bych jeste doporucil vyvrtat otvor do spodniho dilu vzduch filtru,aby mela voda kudy odtekat,kdyz se tam uz dostane,jeste se da utesnit spoj podbehu a blatniku,narazniku-spoj narazniku a blatniku-silikonem,pokud se tohle neudela bude se po case problem opakovat
Diky za rady. Az se dostanu domu, tak se na to mrknu a neco s tim provedu...
BTW. Citroeny mam rad, C5 je opravdu super auto, ale francouzi me neprestavaji prekvapovat, jak nektere veci nedomysli...
Diky za rady. Az se dostanu domu, tak se na to mrknu a neco s tim provedu...
BTW. Citroeny mam rad, C5 je opravdu super auto, ale francouzi me neprestavaji prekvapovat, jak nektere veci nedomysli... :-p
|
|
20.02.2010 16:58 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1804693
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
jumep napsal(a): cidlo = vaha vzduchu ... len na okraj, ine cidlo vpredu neni ....
Hmm, mam jen zprostredkovane informace po telefonu a povidalo se o cidle, myslel jsem, ze je to neco jineho nez vaha vzduchu... Uz ale radsi dal nebudu rozvijet diskusi, kdyz nemam ty informace z prvni ruky.
Hmm, mam jen zprostredkovane informace po telefonu a povidalo se o cidle, myslel jsem, ze je to neco jineho nez vaha vzduchu... Uz ale radsi dal nebudu rozvijet diskusi, kdyz nemam ty informace z prvni ruky. :nevim
|
|
01.03.2010 12:52 -
Re: problem z výkonom motora podla počasia
|
1805511
|
|
quattrop
|
Město: Česká Bělá, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Hmm, tak dalsi problem. Jel jsem do Brna s tim, ze zavada je teda opravena a po ceste obcas vykon zase umiral. Dneska rano pak nastartuju, zpocatku vykon zase nic a navic "oblibena univerzalni hlaska" Antipolution system faulty... Potom auto uz zase jelo, ale hlaska sviti (i po opakovanem startu). Takze znovu diagnostika a resit...
Hmm, tak dalsi problem. Jel jsem do Brna s tim, ze zavada je teda opravena a po ceste obcas vykon zase umiral. Dneska rano pak nastartuju, zpocatku vykon zase nic a navic "oblibena univerzalni hlaska" Antipolution system faulty... Potom auto uz zase jelo, ale hlaska sviti (i po opakovanem startu). Takze znovu diagnostika a resit... :-(
|
|
| |
|
|