| | |
20.12.2013 22:59 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648262
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Jetě abych vysvětlil omezení tlaku turba v závislosti na teplotě, podle map jsme vysledovali, e v případě přehřívání výfukových plynů dojde k omezení vstřikované dávky paliva - ochlazování. Proto naráím na teploty, co by mohla být příčina a nehledám rovnou závadu v turbu, co by byl akorát důsledek.
Jetě abych vysvětlil omezení tlaku turba v závislosti na teplotě, podle map jsme vysledovali, e v případě přehřívání výfukových plynů dojde k omezení vstřikované dávky paliva - ochlazování. Proto naráím na teploty, co by mohla být příčina a nehledám rovnou závadu v turbu, co by byl akorát důsledek.
|
|
20.12.2013 23:09 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648264
|
|
jumep
|
|
|
keby si mal funkcny fap a nie fap off, tak by som ti rovno povedal ze vymen to cidlo, takto ty sice tvrdis ze tam nic neni nezmenene, ale po skusenostiach co sme uz zazili ....
zozen teda to cidlo a vymen ho
keby si mal funkcny fap a nie fap off, tak by som ti rovno povedal ze vymen to cidlo, takto ty sice tvrdis ze tam nic neni nezmenene, ale po skusenostiach co sme uz zazili ....
zozen teda to cidlo a vymen ho
|
|
20.12.2013 23:18 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648267
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Jo tohle jsem viděl na vlastní oči, take za tím si stojím, ale netvrdím, e je to dogma, něco můu přehlédnout, kamarád mohl přehlédnout, nicméně váhu tomu zatím nedávám, protoe to bylo strojové porovnání 2 obsahů, které zvýrazňovalo rozdíly, take spí předpokládám, e v tom to nebude.
Obecně to prostě vypadalo na čisté vymlácení FAPu, zakázání v jednotce ale se zachováním vech měřených veličin a tedy potřeby zachování vech čidel k řízení motoru.
Jo tohle jsem viděl na vlastní oči, take za tím si stojím, ale netvrdím, e je to dogma, něco můu přehlédnout, kamarád mohl přehlédnout, nicméně váhu tomu zatím nedávám, protoe to bylo strojové porovnání 2 obsahů, které zvýrazňovalo rozdíly, take spí předpokládám, e v tom to nebude.
Obecně to prostě vypadalo na čisté vymlácení FAPu, zakázání v jednotce ale se zachováním vech měřených veličin a tedy potřeby zachování vech čidel k řízení motoru.
|
|
20.12.2013 23:36 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648286
|
|
jumep
|
|
|
same o sebe si to odporuje, fap ak dlho zisti ze ma diferenciu 0 tak hodi chybu (vyhodnoti to ako zle diferencne cidlo)
dalsia vec - vidis v tom vypise diagnostiky ze tam je poziadavka na regeneraciu, takze dokonale vypnute to nebude
same o sebe si to odporuje, fap ak dlho zisti ze ma diferenciu 0 tak hodi chybu (vyhodnoti to ako zle diferencne cidlo)
dalsia vec - vidis v tom vypise diagnostiky ze tam je poziadavka na regeneraciu, takze dokonale vypnute to nebude
|
|
21.12.2013 00:04 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648288
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Jó tak to nevim, e kdy je tam 0, tak by to mělo vyhodit chybu. Schválně ho zkusím odpojit, jestli se něco stane. Případně na něj navedu něco jiného, aby tam diference byla, pro pokus.
Poadavek regenerace si vysvětluji tak, e kdy kouknu do regenerace, tak je tam poadavek po 500km a teď je najeto 495km. No na této úrovni se to u drí co to auto mám, take to dál nepočítá a zde bych řekl, e je to v tomhle stavu "zapauzované" a to i s poadavkem. Otázka je, jestli to něčemu vadí, e tam tenhle poadavek je.
Tady mě napadá, e bych měl jetě doplnit, e to auto po kuchnutí FAPu normálně fungovalo, já ho tak jetě pamatuju a tak pokud je to skutečně pozastavené ve vech svých logických stavech, dalo by se předpokládat, e to tak bylo zapauzované i v okamiku, kdy to vrčelo správně.
Jó tak to nevim, e kdy je tam 0, tak by to mělo vyhodit chybu. Schválně ho zkusím odpojit, jestli se něco stane. Případně na něj navedu něco jiného, aby tam diference byla, pro pokus.
Poadavek regenerace si vysvětluji tak, e kdy kouknu do regenerace, tak je tam poadavek po 500km a teď je najeto 495km. No na této úrovni se to u drí co to auto mám, take to dál nepočítá a zde bych řekl, e je to v tomhle stavu "zapauzované" a to i s poadavkem. Otázka je, jestli to něčemu vadí, e tam tenhle poadavek je.
Tady mě napadá, e bych měl jetě doplnit, e to auto po kuchnutí FAPu normálně fungovalo, já ho tak jetě pamatuju a tak pokud je to skutečně pozastavené ve vech svých logických stavech, dalo by se předpokládat, e to tak bylo zapauzované i v okamiku, kdy to vrčelo správně.
|
|
21.12.2013 01:03 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648300
|
|
jruze
|
|
|
Kounect napsal(a): Jó tak to nevim, e kdy je tam 0, tak by to mělo vyhodit chybu. Schválně ho zkusím odpojit, jestli se něco stane. Případně na něj navedu něco jiného, aby tam diference byla, pro pokus.
Poadavek regenerace si vysvětluji tak, e kdy kouknu do regenerace, tak je tam poadavek po 500km a teď je najeto 495km. No na této úrovni se to u drí co to auto mám, take to dál nepočítá a zde bych řekl, e je to v tomhle stavu "zapauzované" a to i s poadavkem. Otázka je, jestli to něčemu vadí, e tam tenhle poadavek je.
Tady mě napadá, e bych měl jetě doplnit, e to auto po kuchnutí FAPu normálně fungovalo, já ho tak jetě pamatuju a tak pokud je to skutečně pozastavené ve vech svých logických stavech, dalo by se předpokládat, e to tak bylo zapauzované i v okamiku, kdy to vrčelo správně.
Ano údaje tam jsou pokadé - nevím jestli zastavené,nebo dopsané-diferenčák u těch co jsem tu měl nereagoval.Na mém jsem zkouel kdysi nastartovat s demontovaným FAP-okamitě chyba děravej FAP(to je stejné nebo podobné jako diferenčák 0- ve volnoběhu ano,ale jak zvedne otáčky musí být rozdíl tlaku)Teď jde o to e kdy 0 a hláka zakázaná jestli to ,,nehledá" tu nejblíe monou - tak daleko mé znalosti nesahají.
Je několik parametrů k regeneraci - pilotní by měl být diferenčák a jeden z dalích je i najezd mezi regeneracemi - no
Km to počítá a kdy dojde na max dáný limit (to je tuím 1800Km)tak ta jednotka můe zblbnout - nebo blbej názor?
Ano údaje tam jsou pokadé - nevím jestli zastavené,nebo dopsané-diferenčák u těch co jsem tu měl nereagoval.Na mém jsem zkouel kdysi nastartovat s demontovaným FAP-okamitě chyba děravej FAP(to je stejné nebo podobné jako diferenčák 0- ve volnoběhu ano,ale jak zvedne otáčky musí být rozdíl tlaku)Teď jde o to e kdy 0 a hláka zakázaná jestli to ,,nehledá" tu nejblíe monou:nevim - tak daleko mé znalosti nesahají.
Je několik parametrů k regeneraci - pilotní by měl být diferenčák a jeden z dalích je i najezd mezi regeneracemi - no
Km to počítá a kdy dojde na max dáný limit (to je tuím 1800Km)tak ta jednotka můe zblbnout - nebo blbej názor?
|
|
21.12.2013 20:43 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648454
|
|
jumep
|
|
|
kazdopadne tie cidla v tom vyfuku su tam len kvoli fapu, bezfapove auto nemera teplotu vyfukovych plynov (on nesmie dosiahnut cez 500 stupnov (resp. udrzuje pri regeneracii na 500), inak hrozi popraskanie keramickej vlozky fapu a rozpadnutie samotneho fapu
cize ak je vypnuty fap, vsetky tieto veci by mali byt nerelevantne, vratane ohrievania vzduchu atd.
kedze je fap vonku a nieco v jednotke upravene, tato nejaku beznu chybu ani videt nemusi, alebo si mysli ze je v norme, pricom v norme neni
aku hodnotu ma vaha vzduchu na volnobeh
po stupeni na plyn a vrateni na volnobeh (az kym zasa neotvori egr)
kazdopadne tie cidla v tom vyfuku su tam len kvoli fapu, bezfapove auto nemera teplotu vyfukovych plynov (on nesmie dosiahnut cez 500 stupnov (resp. udrzuje pri regeneracii na 500), inak hrozi popraskanie keramickej vlozky fapu a rozpadnutie samotneho fapu
cize ak je vypnuty fap, vsetky tieto veci by mali byt nerelevantne, vratane ohrievania vzduchu atd.
kedze je fap vonku a nieco v jednotke upravene, tato nejaku beznu chybu ani videt nemusi, alebo si mysli ze je v norme, pricom v norme neni
aku hodnotu ma vaha vzduchu na volnobeh
po stupeni na plyn a vrateni na volnobeh (az kym zasa neotvori egr)
|
|
27.12.2013 22:08 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651029
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
No nic kucí, po delí době, ale zase jsem se k tomu dostal a vydal jsem se cestou turba, poradíte jak nejjednodueji zkontrolovat regulaci? Jak vidno z obrázků, turbo kdy u má dávat tak jetě nedává, kdy se potom dostane do vyích otáček, začne to fungovat tak jak by mělo, myslím, e tohle je správná cesta, koresponduje to i přesně s vlastnostma auta, dole mrtvola. Kdy mrknu do map, tak k omezení dávky paliva při přehřátí ( či příli horlivém vypalování FAPu ) dojde v celém spektru otáček, ne v případně jenom spodního spektra...co si o tom myslíte vy?
U obrázku 2 a 3 zanedbejte ostatní parametry, resp. jedná se o náhodně stejné otáčky, ale v jiném reimu selápnutí plynu a jízdy...
No nic kucí, po delí době, ale zase jsem se k tomu dostal a vydal jsem se cestou turba, poradíte jak nejjednodueji zkontrolovat regulaci? Jak vidno z obrázků, turbo kdy u má dávat tak jetě nedává, kdy se potom dostane do vyích otáček, začne to fungovat tak jak by mělo, myslím, e tohle je správná cesta, koresponduje to i přesně s vlastnostma auta, dole mrtvola. Kdy mrknu do map, tak k omezení dávky paliva při přehřátí ( či příli horlivém vypalování FAPu ) dojde v celém spektru otáček, ne v případně jenom spodního spektra...co si o tom myslíte vy?
U obrázku 2 a 3 zanedbejte ostatní parametry, resp. jedná se o náhodně stejné otáčky, ale v jiném reimu selápnutí plynu a jízdy...
Přílohy: C01.JPG ( 115740b ) - NOK C02.JPG ( 101717b ) - NOK C03.JPG ( 110006b ) - NOK C04.JPG ( 117786b ) - OK |
|
27.12.2013 22:28 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651054
|
|
jumep
|
|
|
mno, 470 je malo na tej vahe ... mne to pride ze bud ten egr prepusta alebo je zly vyparnik alebo nieco take
ked odpojis podtlak z EGR mal by si mat okolo 500 namerane na vahe
mno, 470 je malo na tej vahe ... mne to pride ze bud ten egr prepusta alebo je zly vyparnik alebo nieco take
ked odpojis podtlak z EGR mal by si mat okolo 500 namerane na vahe
|
|
28.12.2013 08:27 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651187
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Nad EGR jsem taky trochu přemýlel, ale měl jsem Randála 1.9 DCi kde EGR takhle propoutěl a v podstatě nebylo moné auto studené nastartovat, kdy u chytlo ( po skoro vybití baterky ) tak nelo vůbec do otáček, nemělo vůbec výkon. Na volnoběh to běelo třeba do 3000 ot. 10s a hrozně tomu řechtaly ventily...co je spí vlastnost Randála, ale ten výkon byl takřka nulový ( do kopce dvojkou, do větího kopce jedničkou a doufat... ). Proto jsem tuhle cestu opustil...ale zkusím to projít. Co kdybych to zaslepil na straně sání? Na pokus? Kolik by tedy měla mít váha na volnoběh? Já myslím, e má 400 - 412...poukazuje to na něco? Výparník má na mysli IC? To by se potom projevilo i ve vyích otáčkách, ale tam jak vidí, to funguje jak má.
Nad EGR jsem taky trochu přemýlel, ale měl jsem Randála 1.9 DCi kde EGR takhle propoutěl a v podstatě nebylo moné auto studené nastartovat, kdy u chytlo ( po skoro vybití baterky ) tak nelo vůbec do otáček, nemělo vůbec výkon. Na volnoběh to běelo třeba do 3000 ot. 10s a hrozně tomu řechtaly ventily...co je spí vlastnost Randála, ale ten výkon byl takřka nulový ( do kopce dvojkou, do větího kopce jedničkou a doufat... ). Proto jsem tuhle cestu opustil...ale zkusím to projít. Co kdybych to zaslepil na straně sání? Na pokus? Kolik by tedy měla mít váha na volnoběh? Já myslím, e má 400 - 412...poukazuje to na něco? Výparník má na mysli IC? To by se potom projevilo i ve vyích otáčkách, ale tam jak vidí, to funguje jak má.
|
|
28.12.2013 08:59 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651191
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No,u toho EGRu záleí jestli je úplně mrtvej a nebo jestli jenom trochu propoutí,jak píe jumep,odpoj ten podtlak a změř,kdy nic jiného,vyloučí nebo potvrdí.
No,u toho EGRu záleí jestli je úplně mrtvej a nebo jestli jenom trochu propoutí,jak píe jumep,odpoj ten podtlak a změř,kdy nic jiného,vyloučí nebo potvrdí.;-)
|
|
28.12.2013 12:11 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651258
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tou chromovanou trubkou asi myslí komín,kdy je teplá,znamená to prasklou hadici od turba?
Tou chromovanou trubkou asi myslí komín,kdy je teplá,znamená to prasklou hadici od turba?
|
|
28.12.2013 12:15 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651259
|
|
jumep
|
|
|
nie, ked je tepla znamena to ze je otvoreny EGR ventil
a myslim ze neni chromovana ale antikorova
nie, ked je tepla znamena to ze je otvoreny EGR ventil
a myslim ze neni chromovana ale antikorova
|
|
28.12.2013 12:23 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651260
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já myslel,jak psal Jarda,kdyby byla prasklá ta hadice,jestli by zůstal otevřený EGR a trubka teplá,jestli jsem patně nepochopil.
Já myslel,jak psal Jarda,kdyby byla prasklá ta hadice,jestli by zůstal otevřený EGR a trubka teplá,jestli jsem patně nepochopil.
|
|
28.12.2013 21:06 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651482
|
|
jumep
|
|
|
ked by bola prasknuta podtlakova tak by bol stale zatvoreny a hlasilo to chybu
ked by bola prasknuta podtlakova tak by bol stale zatvoreny a hlasilo to chybu
|
|
29.12.2013 11:00 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651621
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Také jsem myslel hadici k turbu,zajímalo by mne,kdy by praskla,jak bych to poznal s chování auta,egru,zátahu,regenerace,nebo jak se auto chová,kdy praskne.Jestli jsem mymo,teda vlákno,prosim o smáznutí.
Také jsem myslel hadici k turbu,zajímalo by mne,kdy by praskla,jak bych to poznal s chování auta,egru,zátahu,regenerace,nebo jak se auto chová,kdy praskne.Jestli jsem mymo,teda vlákno,prosim o smáznutí.
|
|
29.12.2013 14:57 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2651665
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Také jsem myslel hadici k turbu,zajímalo by mne,kdy by praskla,jak bych to poznal s chování auta,egru,zátahu,regenerace,nebo jak se auto chová,kdy praskne.Jestli jsem mymo,teda vlákno,prosim o smáznutí.
Je to jako s pneu - je díra neudělá tlak,nepojede. Bude ti to hlásit chybu a skákat do nouzáku,podle veho i kouřit(málo vzduchu a moc paliva),nebude to mít výkon.Kdy je chyba nechodí regenerace atd...
Je to jako s pneu - je díra neudělá tlak,nepojede. Bude ti to hlásit chybu a skákat do nouzáku,podle veho i kouřit(málo vzduchu a moc paliva),nebude to mít výkon.Kdy je chyba nechodí regenerace atd...
|
|
| |
|
|