Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution fault - teplotni cidlo
|< < 1 ... 3 4 5 6 7 > >|
20.12.2013 22:59 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648262
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě abych vysvětlil omezení tlaku turba v závislosti na teplotě, podle map jsme vysledovali, že v případě přehřívání výfukových plynů dojde k omezení vstřikované dávky paliva - ochlazování. Proto narážím na teploty, což by mohla být příčina a nehledám rovnou závadu v turbu, což by byl akorát důsledek.

20.12.2013 23:09 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648264
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
keby si mal funkcny fap a nie fap off, tak by som ti rovno povedal ze vymen to cidlo, takto ty sice tvrdis ze tam nic neni nezmenene, ale po skusenostiach co sme uz zazili ....

zozen teda to cidlo a vymen ho

20.12.2013 23:18 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648267
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Jo tohle jsem viděl na vlastní oči, takže za tím si stojím, ale netvrdím, že je to dogma, něco můžu přehlédnout, kamarád mohl přehlédnout, nicméně váhu tomu zatím nedávám, protože to bylo strojové porovnání 2 obsahů, které zvýrazňovalo rozdíly, takže spíš předpokládám, že v tom to nebude.
Obecně to prostě vypadalo na čisté vymlácení FAPu, zakázání v jednotce ale se zachováním všech měřených veličin a tedy potřeby zachování všech čidel k řízení motoru.

20.12.2013 23:36 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648286
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
same o sebe si to odporuje, fap ak dlho zisti ze ma diferenciu 0 tak hodi chybu (vyhodnoti to ako zle diferencne cidlo)
dalsia vec - vidis v tom vypise diagnostiky ze tam je poziadavka na regeneraciu, takze dokonale vypnute to nebude

21.12.2013 00:04 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648288
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Jó tak to nevim, že když je tam 0, tak by to mělo vyhodit chybu. Schválně ho zkusím odpojit, jestli se něco stane. Případně na něj navedu něco jiného, aby tam diference byla, pro pokus.
Požadavek regenerace si vysvětluji tak, že když kouknu do regenerace, tak je tam požadavek po 500km a teď je najeto 495km. No na této úrovni se to už drží co to auto mám, takže to dál nepočítá a zde bych řekl, že je to v tomhle stavu "zapauzované" a to i s požadavkem. Otázka je, jestli to něčemu vadí, že tam tenhle požadavek je.
Tady mě napadá, že bych měl ještě doplnit, že to auto po kuchnutí FAPu normálně fungovalo, já ho tak ještě pamatuju a tak pokud je to skutečně pozastavené ve všech svých logických stavech, dalo by se předpokládat, že to tak bylo zapauzované i v okamžiku, kdy to vrčelo správně.

21.12.2013 01:03 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648300
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kounect napsal(a):
Jó tak to nevim, že když je tam 0, tak by to mělo vyhodit chybu. Schválně ho zkusím odpojit, jestli se něco stane. Případně na něj navedu něco jiného, aby tam diference byla, pro pokus.
Požadavek regenerace si vysvětluji tak, že když kouknu do regenerace, tak je tam požadavek po 500km a teď je najeto 495km. No na této úrovni se to už drží co to auto mám, takže to dál nepočítá a zde bych řekl, že je to v tomhle stavu "zapauzované" a to i s požadavkem. Otázka je, jestli to něčemu vadí, že tam tenhle požadavek je.
Tady mě napadá, že bych měl ještě doplnit, že to auto po kuchnutí FAPu normálně fungovalo, já ho tak ještě pamatuju a tak pokud je to skutečně pozastavené ve všech svých logických stavech, dalo by se předpokládat, že to tak bylo zapauzované i v okamžiku, kdy to vrčelo správně.


Ano údaje tam jsou pokaždé - nevím jestli zastavené,nebo dopsané-diferenčák u těch co jsem tu měl nereagoval.Na mém jsem zkoušel kdysi nastartovat s demontovaným FAP-okamžitě chyba děravej FAP(to je stejné nebo podobné jako diferenčák 0- ve volnoběhu ano,ale jak zvedneš otáčky musí být rozdíl tlaku)Teď jde o to že když 0 a hláška zakázaná jestli to ,,nehledá" tu nejblíže možnou - tak daleko mé znalosti nesahají.
Je několik parametrů k regeneraci - pilotní by měl být diferenčák a jeden z dalších je i najezd mezi regeneracemi - no
Km to počítá a když dojde na max dáný limit (to je tuším 1800Km)tak ta jednotka může zblbnout - nebo blbej názor?

21.12.2013 20:43 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648454
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kazdopadne tie cidla v tom vyfuku su tam len kvoli fapu, bezfapove auto nemera teplotu vyfukovych plynov (on nesmie dosiahnut cez 500 stupnov (resp. udrzuje pri regeneracii na 500), inak hrozi popraskanie keramickej vlozky fapu a rozpadnutie samotneho fapu

cize ak je vypnuty fap, vsetky tieto veci by mali byt nerelevantne, vratane ohrievania vzduchu atd.

kedze je fap vonku a nieco v jednotke upravene, tato nejaku beznu chybu ani videt nemusi, alebo si mysli ze je v norme, pricom v norme neni

aku hodnotu ma vaha vzduchu na volnobeh
po stupeni na plyn a vrateni na volnobeh (az kym zasa neotvori egr)

27.12.2013 22:08 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651029
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
No nic kucí, po delší době, ale zase jsem se k tomu dostal a vydal jsem se cestou turba, poradíte jak nejjednodušeji zkontrolovat regulaci? Jak vidno z obrázků, turbo když už má dávat tak ještě nedává, když se potom dostane do vyšších otáček, začne to fungovat tak jak by mělo, myslím, že tohle je správná cesta, koresponduje to i přesně s vlastnostma auta, dole mrtvola. Když mrknu do map, tak k omezení dávky paliva při přehřátí ( či příliš horlivém vypalování FAPu ) dojde v celém spektru otáček, ne v případně jenom spodního spektra...co si o tom myslíte vy?

U obrázku 2 a 3 zanedbejte ostatní parametry, resp. jedná se o náhodně stejné otáčky, ale v jiném režimu sešlápnutí plynu a jízdy...

Přílohy:
C01.JPG ( 115740b ) - NOK
C02.JPG ( 101717b ) - NOK
C03.JPG ( 110006b ) - NOK
C04.JPG ( 117786b ) - OK

27.12.2013 22:28 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651054
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mno, 470 je malo na tej vahe ... mne to pride ze bud ten egr prepusta alebo je zly vyparnik alebo nieco take
ked odpojis podtlak z EGR mal by si mat okolo 500 namerane na vahe

28.12.2013 08:27 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651187
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Nad EGR jsem taky trochu přemýšlel, ale měl jsem Randála 1.9 DCi kde EGR takhle propouštěl a v podstatě nebylo možné auto studené nastartovat, když už chytlo ( po skoro vybití baterky ) tak nešlo vůbec do otáček, nemělo vůbec výkon. Na volnoběh to běželo třeba do 3000 ot. 10s a hrozně tomu řechtaly ventily...což je spíš vlastnost Randála, ale ten výkon byl takřka nulový ( do kopce dvojkou, do většího kopce jedničkou a doufat... ). Proto jsem tuhle cestu opustil...ale zkusím to projít. Co kdybych to zaslepil na straně sání? Na pokus? Kolik by tedy měla mít váha na volnoběh? Já myslím, že má 400 - 412...poukazuje to na něco? Výparník mᚠna mysli IC? To by se potom projevilo i ve vyšších otáčkách, ale tam jak vidíš, to funguje jak má.

28.12.2013 08:59 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651191
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No,u toho EGRu záleží jestli je úplně mrtvej a nebo jestli jenom trochu propouští,jak píše jumep,odpoj ten podtlak a změř,když nic jiného,vyloučíš nebo potvrdíš.

28.12.2013 10:23 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651214
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
No,u toho EGRu záleží jestli je úplně mrtvej a nebo jestli jenom trochu propouští,jak píše jumep,odpoj ten podtlak a změř,když nic jiného,vyloučíš nebo potvrdíš.


Když propouští nebo je otevřen je teplá ta chromová trubka - nemᚠněkde prasklou hadici?

28.12.2013 12:11 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651258
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tou chromovanou trubkou asi myslíš komín,když je teplá,znamená to prasklou hadici od turba?

28.12.2013 12:15 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651259
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, ked je tepla znamena to ze je otvoreny EGR ventil
a myslim ze neni chromovana ale antikorova

28.12.2013 12:23 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651260
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já myslel,jak psal Jarda,kdyby byla prasklá ta hadice,jestli by zůstal otevřený EGR a trubka teplá,jestli jsem špatně nepochopil.

28.12.2013 13:30 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651282
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nie, ked je tepla znamena to ze je otvoreny EGR ventil
a myslim ze neni chromovana ale antikorova


Tak tak

28.12.2013 21:06 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651482
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked by bola prasknuta podtlakova tak by bol stale zatvoreny a hlasilo to chybu

28.12.2013 22:57 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651558
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ked by bola prasknuta podtlakova tak by bol stale zatvoreny a hlasilo to chybu


Myslel jsem od turba do sání a že by v nižších(furt,ale v nízkých to nedotlačí) otáčkách část utíkala mimo.

29.12.2013 11:00 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651621
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Také jsem myslel hadici k turbu,zajímalo by mne,když by praskla,jak bych to poznal s chování auta,egru,zátahu,regenerace,nebo jak se auto chová,když praskne.Jestli jsem mymo,teda vlákno,prosim o smáznutí.

29.12.2013 14:57 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2651665
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Také jsem myslel hadici k turbu,zajímalo by mne,když by praskla,jak bych to poznal s chování auta,egru,zátahu,regenerace,nebo jak se auto chová,když praskne.Jestli jsem mymo,teda vlákno,prosim o smáznutí.


Je to jako s pneu - je díra neudělᚠtlak,nepojedeš. Bude ti to hlásit chybu a skákat do nouzáku,podle všeho i kouřit(málo vzduchu a moc paliva),nebude to mít výkon.Když je chyba nechodí regenerace atd...

|< < 1 ... 3 4 5 6 7 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator