| | |
01.11.2012 19:57 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2517084
|
|
jumep
|
|
|
to chce diagnotika ktory pri tom co robi ja rozmysla
co ukazuje teplotne cidlo?
to chce diagnotika ktory pri tom co robi ja rozmysla
co ukazuje teplotne cidlo?
|
|
02.11.2012 12:32 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2517223
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Teplotní čidlo? jako tplota motoru? Nebo teplotní čidlo na diagnostice (pokud se tamobjeví,, jeste sem s tim nikde nebyl.)
Myslel sem teplotní čidlo chl. kapaliny? nebo tepl. čidlo nasávanýho vzduchu?
Teplotní čidlo? jako tplota motoru? Nebo teplotní čidlo na diagnostice (pokud se tamobjeví,, jeste sem s tim nikde nebyl.)
Myslel sem teplotní čidlo chl. kapaliny? nebo tepl. čidlo nasávanýho vzduchu?
|
|
07.11.2012 14:57 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2519079
|
|
číslo 5
|
|
|
V pondělí jsem vyměnil čidlo teploty motoru a je po problémech, motor se studený nedusí, volnoběh se srovnal a hláka AP se taky neoběvuje tak snad, staré čidlo bylo určitě patné (nekonečný odpor),práce na 5min., cena v kelly 740kč
V pondělí jsem vyměnil čidlo teploty motoru a je po problémech, motor se studený nedusí, volnoběh se srovnal a hláka AP se taky neoběvuje tak snad:-)), staré čidlo bylo určitě patné (nekonečný odpor),práce na 5min., cena v kelly 740kč
|
|
09.10.2013 15:02 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2625354
|
|
Remy
|
Město: Dlouha Loucka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
u mne ukazuje take antipollution fault tak vymenit teplotni cido? mam hdi 2,0
u mne ukazuje take antipollution fault tak vymenit teplotni cido? mam hdi 2,0
|
|
20.12.2013 20:21 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648155
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ahoj, je reálné, e tato závada způsobí pozdní náběh turba a nií výkon? Zítra na to zkusím mrknout, ale třeba tu jetě někdo stihne poradit...třeba kudy to čidlo vede? Kdy člověk ví, kam koukat, hned to jde lépe Děkuju.
P.S. Tohle jsou hodnoty na studeném motoru, chvíli po startu, závada nejde vynulovat, po výmazu a opětovném načtení je tam hned zpět.
Ahoj, je reálné, e tato závada způsobí pozdní náběh turba a nií výkon? Zítra na to zkusím mrknout, ale třeba tu jetě někdo stihne poradit...třeba kudy to čidlo vede? Kdy člověk ví, kam koukat, hned to jde lépe :) Děkuju.
P.S. Tohle jsou hodnoty na studeném motoru, chvíli po startu, závada nejde vynulovat, po výmazu a opětovném načtení je tam hned zpět.
Přílohy: a.JPG ( 106840b ) - Lexie |
|
20.12.2013 20:37 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648172
|
|
jruze
|
|
|
Kounect napsal(a): Ahoj, je reálné, e tato závada způsobí pozdní náběh turba a nií výkon? Zítra na to zkusím mrknout, ale třeba tu jetě někdo stihne poradit...třeba kudy to čidlo vede? Kdy člověk ví, kam koukat, hned to jde lépe Děkuju.
P.S. Tohle jsou hodnoty na studeném motoru, chvíli po startu, závada nejde vynulovat, po výmazu a opětovném načtení je tam hned zpět.
Nic neříkající -měřené hodnoty!! - zkus dát na zkouku jinou váhu,kdo dělal diag? Vic popř. SZ
Nic neříkající -měřené hodnoty!! - zkus dát na zkouku jinou váhu,kdo dělal diag? Vic popř. SZ;-)
|
|
20.12.2013 21:01 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648178
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Diagnostiku jsem dělal já, jinou váhu jsem zkouel, VDO novou, bez rozdílu, měří stejné hodnoty jako stávající, auto s ní funguje stejně ( naprd ). Nic neříkající hodnoty počítám, e má pravdu, ale co chci zjistit je, jestli kdy předchozí majitel kuchal FAP, jestli neudělal i něco tomu čidlu před FAPem či před katalyzátorem jak se píe na první straně tohoto vlákna.
Diagnostiku jsem dělal já, jinou váhu jsem zkouel, VDO novou, bez rozdílu, měří stejné hodnoty jako stávající, auto s ní funguje stejně ( naprd ). Nic neříkající hodnoty počítám, e má pravdu, ale co chci zjistit je, jestli kdy předchozí majitel kuchal FAP, jestli neudělal i něco tomu čidlu před FAPem či před katalyzátorem jak se píe na první straně tohoto vlákna.
|
|
20.12.2013 21:15 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648190
|
|
jumep
|
|
|
je to teplotne cidlo na fape a tym asi zle prebehnuta regeneracia / zacpaty fap a tym znizeny vykon
skus to cidlo vymenit (pripadne ako uz x krat napisane - skontrolovat kable k nemu, uz sa tu par krat stalo ze bolo zodrate, aj ked tato zavada jasne ukazuje na to ze nabehla za studena a na studenom motore ti to meralo ze vyfuk ma 198 stupnov - cize najskor je cidlo zle)
tak nic - fap off ... uprimnu sustrast a prijemne hladanie
je to teplotne cidlo na fape a tym asi zle prebehnuta regeneracia / zacpaty fap a tym znizeny vykon
skus to cidlo vymenit (pripadne ako uz x krat napisane - skontrolovat kable k nemu, uz sa tu par krat stalo ze bolo zodrate, aj ked tato zavada jasne ukazuje na to ze nabehla za studena a na studenom motore ti to meralo ze vyfuk ma 198 stupnov - cize najskor je cidlo zle)
tak nic - fap off ... uprimnu sustrast a prijemne hladanie
|
|
20.12.2013 21:23 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648197
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
jen tak pitnutí laika: co ta teplota vzduchu -18°C si byl v mrazáku?
jen tak pitnutí laika: co ta teplota vzduchu -18°C si byl v mrazáku?
|
|
20.12.2013 21:36 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648212
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ne to samozřejmě ne, auto moc dobře vědělo, e jsou 2°C, ale tady napsalo tuhle kravinu...nevím, jestli to má spojitost k tomuhle čidlu teploty, ale jinak jsem samozřejmě kontroloval vechny teploty průběně, teplota vody motoru začínala na 11,8°C, teplota vzduchu normálně zmíněné 2°C a v poslední fázi teplota vody 55°C. Během laborování se ale ádná veličina u této závady ( z obrázku ) nezměnila.
Ne to samozřejmě ne, auto moc dobře vědělo, e jsou 2°C, ale tady napsalo tuhle kravinu...nevím, jestli to má spojitost k tomuhle čidlu teploty, ale jinak jsem samozřejmě kontroloval vechny teploty průběně, teplota vody motoru začínala na 11,8°C, teplota vzduchu normálně zmíněné 2°C a v poslední fázi teplota vody 55°C. Během laborování se ale ádná veličina u této závady ( z obrázku ) nezměnila.
|
|
20.12.2013 21:56 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648227
|
|
jruze
|
|
|
Kounect napsal(a): Ne to samozřejmě ne, auto moc dobře vědělo, e jsou 2°C, ale tady napsalo tuhle kravinu...nevím, jestli to má spojitost k tomuhle čidlu teploty, ale jinak jsem samozřejmě kontroloval vechny teploty průběně, teplota vody motoru začínala na 11,8°C, teplota vzduchu normálně zmíněné 2°C a v poslední fázi teplota vody 55°C. Během laborování se ale ádná veličina u této závady ( z obrázku ) nezměnila.
No pozměněná mapa - soft - zakázané hlěky a díky tomu e jsou signály blízko sebe to píe kraviny o vech v tomto případě teplotách - po nastartování čidlo teploty FAP v podstatě neměří a určitě né zmíněnou teplotu,naopak pozměněný soft říká e jsi na sibiři (a to i u nové váhy) - pokud má edé BSI tak tu mám sadu jednotek s FAPoff dobře provedeném stavu. - nejsem zastáncem tohoto,ale je to z vraku - já to protoe jsem proti montovat nebudu. (ta tepP se nemění? - no asi nastavena napevno a asi si jednotka vzpomenula a začala je vnímat a reagovat na ně.Z těchto důvodů nemám rád FAPoff - teď se v tom vyznej??
No pozměněná mapa - soft - zakázané hlěky a díky tomu e jsou signály blízko sebe to píe kraviny o vech v tomto případě teplotách - po nastartování čidlo teploty FAP v podstatě neměří a určitě né zmíněnou teplotu,naopak pozměněný soft říká e jsi na sibiři (a to i u nové váhy) - pokud má edé BSI tak tu mám sadu jednotek s FAPoff dobře provedeném stavu.;-) - nejsem zastáncem tohoto,ale je to z vraku - já to protoe jsem proti montovat nebudu.;-) (ta tepP se nemění? - no asi nastavena napevno a asi si jednotka vzpomenula a začala je vnímat a reagovat na ně.Z těchto důvodů nemám rád FAPoff - teď se v tom vyznej??
|
|
20.12.2013 22:05 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648235
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
V ŘJ jednotce jsem u byl s kamarádem, zkontrolovali jsme co vechno bylo pozměněno a jestli nebyly zakázány i ostatní chyby, ale dle něj a jeho zkueností říkal, e je to udělané jak nejčistěji to jen udělané být můe ( pozměněny pouze dva znaky - auto u nikdy nebude vyadovat regeneraci a to je ve ). BSI mám černo/stříbrnou, jestli si to dobře vybavuji.
Jetě připomínám - vadně uvedené teploty jsou jenom v popisu této závady, pokud se podívám na měření, tak auto vemi teplotami disponuje správně ( vody, oleje, nasávaného vzduchu, venkovní teploty... )
V ŘJ jednotce jsem u byl s kamarádem, zkontrolovali jsme co vechno bylo pozměněno a jestli nebyly zakázány i ostatní chyby, ale dle něj a jeho zkueností říkal, e je to udělané jak nejčistěji to jen udělané být můe ( pozměněny pouze dva znaky - auto u nikdy nebude vyadovat regeneraci a to je ve ). BSI mám černo/stříbrnou, jestli si to dobře vybavuji.
Jetě připomínám - vadně uvedené teploty jsou jenom v popisu této závady, pokud se podívám na měření, tak auto vemi teplotami disponuje správně ( vody, oleje, nasávaného vzduchu, venkovní teploty... )
|
|
20.12.2013 22:17 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648244
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Jetě doplním, e během kontroly s kamarádem jsme zjistili, e při 1700ot./min. by mělo dojít k max. plnění turba ( snad si pamatuji správně 2100mbar? ), ale toto nastane a při 2100ot./min. Procházeli jsme mapy, které můou výkon/mnoství vstříknutého paliva/vliv na funkci turba ovlivnit, ale ádná by neměla provoz omezovat tímhle způsobem ( auto do 2000ot. mrtvé, do 2100ot. se sbírá, od 2100ot. normálně funguje ), tedy jsme zkráceně řečeno vyloučili problém v pohrabané ŘJ. Ruku do ohně za to nedáme, protoe nikdy neříkej nikdy, ale jinak to fakt vypadá v pořádku. Proto jsem se vydal touhle cestou, diagnostika, hledat a konzultovat co jsem nael. Za kadou dílčí radu kadopádně děkuji
Jetě doplním, e během kontroly s kamarádem jsme zjistili, e při 1700ot./min. by mělo dojít k max. plnění turba ( snad si pamatuji správně 2100mbar? ), ale toto nastane a při 2100ot./min. Procházeli jsme mapy, které můou výkon/mnoství vstříknutého paliva/vliv na funkci turba ovlivnit, ale ádná by neměla provoz omezovat tímhle způsobem ( auto do 2000ot. mrtvé, do 2100ot. se sbírá, od 2100ot. normálně funguje ), tedy jsme zkráceně řečeno vyloučili problém v pohrabané ŘJ. Ruku do ohně za to nedáme, protoe nikdy neříkej nikdy, ale jinak to fakt vypadá v pořádku. Proto jsem se vydal touhle cestou, diagnostika, hledat a konzultovat co jsem nael. Za kadou dílčí radu kadopádně děkuji ;-)
|
|
20.12.2013 22:24 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648248
|
|
jumep
|
|
|
mal si ten fap otvoreny? jak je vymlateny?
mal si ten fap otvoreny? jak je vymlateny?
|
|
20.12.2013 22:28 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648249
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
To jsem neměl, ale předchozí majitel o něm mluvil dost jistě, e je celej vybouchanej ( nejenom vrtačka... ). Na to jsem se ho ptal, ale rozumím Tvému dotazu, důvěřuj, ale prověřuj. Pravda ale je, e diferenčák je funkční ( myleno neodpojený ) a ukazuje rozdíl 0.
To jsem neměl, ale předchozí majitel o něm mluvil dost jistě, e je celej vybouchanej ( nejenom vrtačka... ). Na to jsem se ho ptal, ale rozumím Tvému dotazu, důvěřuj, ale prověřuj. Pravda ale je, e diferenčák je funkční ( myleno neodpojený ) a ukazuje rozdíl 0.
|
|
20.12.2013 22:34 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648250
|
|
jruze
|
|
|
Kounect napsal(a): Jetě doplním, e během kontroly s kamarádem jsme zjistili, e při 1700ot./min. by mělo dojít k max. plnění turba ( snad si pamatuji správně 2100mbar? ), ale toto nastane a při 2100ot./min. Procházeli jsme mapy, které můou výkon/mnoství vstříknutého paliva/vliv na funkci turba ovlivnit, ale ádná by neměla provoz omezovat tímhle způsobem ( auto do 2000ot. mrtvé, do 2100ot. se sbírá, od 2100ot. normálně funguje ), tedy jsme zkráceně řečeno vyloučili problém v pohrabané ŘJ. Ruku do ohně za to nedáme, protoe nikdy neříkej nikdy, ale jinak to fakt vypadá v pořádku. Proto jsem se vydal touhle cestou, diagnostika, hledat a konzultovat co jsem nael. Za kadou dílčí radu kadopádně děkuji
U 2.2 HDI 98Kw je turbo v nízkých ot. otevřeno naplno a jeho výkon je omezován příkazem jednotky - je potřeba toto měřit za jízdy dost často se mi stává e na místě OK za jízdy vechno jinak.To turbo bez zátěe můe ukazovat méně páč nepotřebuje nezatíený motor tolik k dosaení otáček (moná patně vysvětleno-popsáno) - hlavně mám v hlavě hodnoty jak mají být origo a né jak na upravené jednotce a proč a jak to snese tolerace.
U 2.2 HDI 98Kw je turbo v nízkých ot. otevřeno naplno a jeho výkon je omezován příkazem jednotky - je potřeba toto měřit za jízdy dost často se mi stává e na místě OK za jízdy vechno jinak.To turbo bez zátěe můe ukazovat méně páč nepotřebuje nezatíený motor tolik k dosaení otáček :nevim (moná patně vysvětleno-popsáno) - hlavně mám v hlavě hodnoty jak mají být origo a né jak na upravené jednotce a proč a jak to snese tolerace.;-)
|
|
20.12.2013 22:39 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648252
|
|
jumep
|
|
|
ten moze byt prikazany ...
ja som to mal na mojom aute, ale fap bol vtedy plny, vsetko sa tvarilo OK, akurat to bolo slabe, tak som ho vycistil a jasna zmena, takze by som sa na to este raz pozrel (pripadne zohnal funkcny fap a nahodil s5 aj povodnou mapou)
este moze byt problem v samotnom systeme (niekde ti to fuci (intercooler)) alebo je pootvoreny egr - aj ked ten by asi na vahe bolo videt
ps. spravna poznamka, realne merat hodnoty za jazdy
ten moze byt prikazany ...
ja som to mal na mojom aute, ale fap bol vtedy plny, vsetko sa tvarilo OK, akurat to bolo slabe, tak som ho vycistil a jasna zmena, takze by som sa na to este raz pozrel (pripadne zohnal funkcny fap a nahodil s5 aj povodnou mapou)
este moze byt problem v samotnom systeme (niekde ti to fuci (intercooler)) alebo je pootvoreny egr - aj ked ten by asi na vahe bolo videt
ps. spravna poznamka, realne merat hodnoty za jazdy
|
|
20.12.2013 22:41 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2648254
|
|
Kounect
|
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Turbo hodnoty měřeny v zatíení - za jízdy.
To mě vedlo k tezi, zda není regulační ( obtokový ) ventil poruen a neupoutí, nicméně teď bych rád vyřeil nejdřív to čidlo teploty v katu, protoe podle map by to teoreticky nějaký vliv na pozdějí náběh mít mohlo. Po vyčitění této závady bych el po turbu / přísluých větvích podtlaku či přetlaku, zmíněného EGRu apod..
Jednotka jak říkám, je origo neupravená. Změnily se pouze dva identifikátory, které ignorují regeneraci. To jsem viděl na vlastní oči ( porovnání origo obsahu oproti obsahu mé ŘJ ).
edit : Myslím, e to jinak nikde nefučí, protoe by se to projevilo i ve vyích otáčkách, ale jak říkám, to auto nad 2100ot. funguje tak, jak má ( kdyby fučel IC, určitě by se to projevilo ).
Turbo hodnoty měřeny v zatíení - za jízdy.
To mě vedlo k tezi, zda není regulační ( obtokový ) ventil poruen a neupoutí, nicméně teď bych rád vyřeil nejdřív to čidlo teploty v katu, protoe podle map by to teoreticky nějaký vliv na pozdějí náběh mít mohlo. Po vyčitění této závady bych el po turbu / přísluých větvích podtlaku či přetlaku, zmíněného EGRu apod..
Jednotka jak říkám, je origo neupravená. Změnily se pouze dva identifikátory, které ignorují regeneraci. To jsem viděl na vlastní oči ( porovnání origo obsahu oproti obsahu mé ŘJ ).
edit : Myslím, e to jinak nikde nefučí, protoe by se to projevilo i ve vyích otáčkách, ale jak říkám, to auto nad 2100ot. funguje tak, jak má ( kdyby fučel IC, určitě by se to projevilo ).
|
|
| |
|
|