Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution fault - teplotni cidlo
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|
01.11.2012 19:57 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2517084
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to chce diagnotika ktory pri tom co robi ja rozmysla

co ukazuje teplotne cidlo?

02.11.2012 12:32 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2517223
Cherper
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 33

99 Poslat soukromou zprávu
Teplotní čidlo? jako tplota motoru? Nebo teplotní čidlo na diagnostice (pokud se tamobjeví,, jeste sem s tim nikde nebyl.)

Myslel sem teplotní čidlo chl. kapaliny? nebo tepl. čidlo nasávanýho vzduchu?

02.11.2012 20:56 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2517351
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
Cherper napsal(a):
Teplotní čidlo? jako tplota motoru? Nebo teplotní čidlo na diagnostice (pokud se tamobjeví,, jeste sem s tim nikde nebyl.)

Myslel sem teplotní čidlo chl. kapaliny? nebo tepl. čidlo nasávanýho vzduchu?


hele udělej si kafíčko, zapal si cígo a přečti si toto vlákno od začátku a myslím, že hned druhý příspěvek mluví o takém bazmeku zvaném teplotní čidlo


motto dne hledám, hledᚠhledáme

07.11.2012 14:57 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2519079
číslo 5
Město: Ústí nd Labem, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 51

99 Poslat soukromou zprávu
V pondělí jsem vyměnil čidlo teploty motoru a je po problémech, motor se studený nedusí, volnoběh se srovnal a hláška AP se taky neoběvuje tak snad, staré čidlo bylo určitě špatné (nekonečný odpor),práce na 5min., cena v kelly 740kč

09.10.2013 15:02 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2625354
Remy
Město: Dlouha Loucka, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
u mne ukazuje take antipollution fault tak vymenit teplotni cido? mam hdi 2,0

09.10.2013 18:09 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2625369
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Remy napsal(a):
u mne ukazuje take antipollution fault tak vymenit teplotni cido? mam hdi 2,0


Benzín-HDI je rozdíl obávám se že to nebude to pravé ořechové

20.12.2013 20:21 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648155
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, je reálné, že tato závada způsobí pozdní náběh turba a nižší výkon? Zítra na to zkusím mrknout, ale třeba tu ještě někdo stihne poradit...třeba kudy to čidlo vede? Když člověk ví, kam koukat, hned to jde lépe Děkuju.
P.S. Tohle jsou hodnoty na studeném motoru, chvíli po startu, závada nejde vynulovat, po výmazu a opětovném načtení je tam hned zpět.

Přílohy:
a.JPG ( 106840b ) - Lexie

20.12.2013 20:37 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648172
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kounect napsal(a):
Ahoj, je reálné, že tato závada způsobí pozdní náběh turba a nižší výkon? Zítra na to zkusím mrknout, ale třeba tu ještě někdo stihne poradit...třeba kudy to čidlo vede? Když člověk ví, kam koukat, hned to jde lépe Děkuju.
P.S. Tohle jsou hodnoty na studeném motoru, chvíli po startu, závada nejde vynulovat, po výmazu a opětovném načtení je tam hned zpět.


Nic neříkající -měřené hodnoty!! - zkus dát na zkoušku jinou váhu,kdo dělal diag? Vic popř. SZ

20.12.2013 21:01 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648178
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Diagnostiku jsem dělal já, jinou váhu jsem zkoušel, VDO novou, bez rozdílu, měří stejné hodnoty jako stávající, auto s ní funguje stejně ( naprd ). Nic neříkající hodnoty počítám, že mᚠpravdu, ale co chci zjistit je, jestli když předchozí majitel kuchal FAP, jestli neudělal i něco tomu čidlu před FAPem či před katalyzátorem jak se píše na první straně tohoto vlákna.

20.12.2013 21:15 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648190
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je to teplotne cidlo na fape a tym asi zle prebehnuta regeneracia / zacpaty fap a tym znizeny vykon
skus to cidlo vymenit (pripadne ako uz x krat napisane - skontrolovat kable k nemu, uz sa tu par krat stalo ze bolo zodrate, aj ked tato zavada jasne ukazuje na to ze nabehla za studena a na studenom motore ti to meralo ze vyfuk ma 198 stupnov - cize najskor je cidlo zle)

tak nic - fap off ... uprimnu sustrast a prijemne hladanie

20.12.2013 21:23 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648197
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
jen tak špitnutí laika: co ta teplota vzduchu -18°C si byl v mrazáku?

20.12.2013 21:36 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648212
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Ne to samozřejmě ne, auto moc dobře vědělo, že jsou 2°C, ale tady napsalo tuhle kravinu...nevím, jestli to má spojitost k tomuhle čidlu teploty, ale jinak jsem samozřejmě kontroloval všechny teploty průběžně, teplota vody motoru začínala na 11,8°C, teplota vzduchu normálně zmíněné 2°C a v poslední fázi teplota vody 55°C. Během laborování se ale žádná veličina u této závady ( z obrázku ) nezměnila.

20.12.2013 21:56 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648227
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kounect napsal(a):
Ne to samozřejmě ne, auto moc dobře vědělo, že jsou 2°C, ale tady napsalo tuhle kravinu...nevím, jestli to má spojitost k tomuhle čidlu teploty, ale jinak jsem samozřejmě kontroloval všechny teploty průběžně, teplota vody motoru začínala na 11,8°C, teplota vzduchu normálně zmíněné 2°C a v poslední fázi teplota vody 55°C. Během laborování se ale žádná veličina u této závady ( z obrázku ) nezměnila.


No pozměněná mapa - soft - zakázané hlěšky a díky tomu že jsou signály blízko sebe to píše kraviny o všech v tomto případě teplotách - po nastartování čidlo teploty FAP v podstatě neměří a určitě né zmíněnou teplotu,naopak pozměněný soft říká že jsi na sibiři (a to i u nové váhy) - pokud mᚠšedé BSI tak tu mám sadu jednotek s FAPoff dobře provedeném stavu. - nejsem zastáncem tohoto,ale je to z vraku - já to protože jsem proti montovat nebudu. (ta tepP se nemění? - no asi nastavena napevno a asi si jednotka vzpomenula a začala je vnímat a reagovat na ně.Z těchto důvodů nemám rád FAPoff - teď se v tom vyznej??

20.12.2013 22:05 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648235
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
V ŘJ jednotce jsem už byl s kamarádem, zkontrolovali jsme co všechno bylo pozměněno a jestli nebyly zakázány i ostatní chyby, ale dle něj a jeho zkušeností říkal, že je to udělané jak nejčistěji to jen udělané být může ( pozměněny pouze dva znaky - auto už nikdy nebude vyžadovat regeneraci a to je vše ). BSI mám černo/stříbrnou, jestli si to dobře vybavuji.

Ještě připomínám - vadně uvedené teploty jsou jenom v popisu této závady, pokud se podívám na měření, tak auto všemi teplotami disponuje správně ( vody, oleje, nasávaného vzduchu, venkovní teploty... )

20.12.2013 22:17 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648244
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě doplním, že během kontroly s kamarádem jsme zjistili, že při 1700ot./min. by mělo dojít k max. plnění turba ( snad si pamatuji správně 2100mbar? ), ale toto nastane až při 2100ot./min. Procházeli jsme mapy, které můžou výkon/množství vstříknutého paliva/vliv na funkci turba ovlivnit, ale žádná by neměla provoz omezovat tímhle způsobem ( auto do 2000ot. mrtvé, do 2100ot. se sbírá, od 2100ot. normálně funguje ), tedy jsme zkráceně řečeno vyloučili problém v pohrabané ŘJ. Ruku do ohně za to nedáme, protože nikdy neříkej nikdy, ale jinak to fakt vypadá v pořádku. Proto jsem se vydal touhle cestou, diagnostika, hledat a konzultovat co jsem našel. Za každou dílčí radu každopádně děkuji

20.12.2013 22:24 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648248
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
mal si ten fap otvoreny? jak je vymlateny?

20.12.2013 22:28 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648249
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
To jsem neměl, ale předchozí majitel o něm mluvil dost jistě, že je celej vybouchanej ( nejenom vrtačka... ). Na to jsem se ho ptal, ale rozumím Tvému dotazu, důvěřuj, ale prověřuj. Pravda ale je, že diferenčák je funkční ( myšleno neodpojený ) a ukazuje rozdíl 0.

20.12.2013 22:34 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648250
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kounect napsal(a):
Ještě doplním, že během kontroly s kamarádem jsme zjistili, že při 1700ot./min. by mělo dojít k max. plnění turba ( snad si pamatuji správně 2100mbar? ), ale toto nastane až při 2100ot./min. Procházeli jsme mapy, které můžou výkon/množství vstříknutého paliva/vliv na funkci turba ovlivnit, ale žádná by neměla provoz omezovat tímhle způsobem ( auto do 2000ot. mrtvé, do 2100ot. se sbírá, od 2100ot. normálně funguje ), tedy jsme zkráceně řečeno vyloučili problém v pohrabané ŘJ. Ruku do ohně za to nedáme, protože nikdy neříkej nikdy, ale jinak to fakt vypadá v pořádku. Proto jsem se vydal touhle cestou, diagnostika, hledat a konzultovat co jsem našel. Za každou dílčí radu každopádně děkuji


U 2.2 HDI 98Kw je turbo v nízkých ot. otevřeno naplno a jeho výkon je omezován příkazem jednotky - je potřeba toto měřit za jízdy dost často se mi stává že na místě OK za jízdy všechno jinak.To turbo bez zátěže může ukazovat méně páč nepotřebuje nezatížený motor tolik k dosažení otáček (možná špatně vysvětleno-popsáno) - hlavně mám v hlavě hodnoty jak mají být origo a né jak na upravené jednotce a proč a jak to snese tolerace.

20.12.2013 22:39 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648252
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ten moze byt prikazany ...
ja som to mal na mojom aute, ale fap bol vtedy plny, vsetko sa tvarilo OK, akurat to bolo slabe, tak som ho vycistil a jasna zmena, takze by som sa na to este raz pozrel (pripadne zohnal funkcny fap a nahodil s5 aj povodnou mapou)

este moze byt problem v samotnom systeme (niekde ti to fuci (intercooler)) alebo je pootvoreny egr - aj ked ten by asi na vahe bolo videt

ps. spravna poznamka, realne merat hodnoty za jazdy

20.12.2013 22:41 - Re: Antipollution fault - teplotni cidlo 2648254
Kounect
Město: Tábor, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 12
99 Poslat soukromou zprávu
Turbo hodnoty měřeny v zatížení - za jízdy.
To mě vedlo k tezi, zda není regulační ( obtokový ) ventil porušen a neupouští, nicméně teď bych rád vyřešil nejdřív to čidlo teploty v katu, protože podle map by to teoreticky nějaký vliv na pozdější náběh mít mohlo. Po vyčištění této závady bych šel po turbu / příslušých větvích podtlaku či přetlaku, zmíněného EGRu apod..
Jednotka jak říkám, je origo neupravená. Změnily se pouze dva identifikátory, které ignorují regeneraci. To jsem viděl na vlastní oči ( porovnání origo obsahu oproti obsahu mé ŘJ ).
edit : Myslím, že to jinak nikde nefučí, protože by se to projevilo i ve vyšších otáčkách, ale jak říkám, to auto nad 2100ot. funguje tak, jak má ( kdyby fučel IC, určitě by se to projevilo ).

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator