| | |
10.10.2009 22:26 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107349
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jo to je pretlakovy ventil..regulacni je soucasti cerpadla je jako tako nevymenitelny...meni se cele cerpadlo (vysokotlake)
jo to je pretlakovy ventil..regulacni je soucasti cerpadla je jako tako nevymenitelny...meni se cele cerpadlo (vysokotlake)
|
|
10.10.2009 22:36 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107350
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Čerpadlo jsem mněnil celé, nebo čerpadlo se neopravuje /nejsou do něho díly/ byo u firmy která čerpadla simens opravuje.
Čerpadlo jsem mněnil celé, nebo čerpadlo se neopravuje /nejsou do něho díly/ byo u firmy která čerpadla simens opravuje.
|
|
11.10.2009 06:52 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107355
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
:-o
|
|
11.10.2009 13:15 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107379
|
|
tief
|
|
|
len tak pre zauujimavost, sice sa nevyznam do priamych vstrekoch ale s klasickym vstrekovanim mam nejake vyvojove skusenosti - nemal by sa vadny regulator tlaku na liste prejavovat spatnym A:F pomerom, predpokladam ze aj HPI musi dodrziavat nejaky rozsah pomeru palivo:vzduch blizke stoich pomeru ? Resp by to malo hlasit nieco ako regulacia bohatosti zmesi mimo rozsah ECU ( kolik je tam ? 5% nebo 10% ) ?
len tak pre zauujimavost, sice sa nevyznam do priamych vstrekoch ale s klasickym vstrekovanim mam nejake vyvojove skusenosti - nemal by sa vadny regulator tlaku na liste prejavovat spatnym A:F pomerom, predpokladam ze aj HPI musi dodrziavat nejaky rozsah pomeru palivo:vzduch blizke stoich pomeru ? Resp by to malo hlasit nieco ako regulacia bohatosti zmesi mimo rozsah ECU ( kolik je tam ? 5% nebo 10% ) ?
|
|
11.10.2009 13:18 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107381
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v podstate jediny akcni clen podobbne jako u HDI ktery se stara o potrebny tlak dleotacek je vysokotlaky regulacni ventil ktery je soucasti vysokotlakeho cerpadla ..pomer je dan delkou vstriku nikoliv davkou
v podstate jediny akcni clen podobbne jako u HDI ktery se stara o potrebny tlak dleotacek je vysokotlaky regulacni ventil ktery je soucasti vysokotlakeho cerpadla ..pomer je dan delkou vstriku nikoliv davkou
|
|
06.01.2010 20:48 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1430435
|
|
ricardo
|
Město: elezný Brod, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v Leader | Počet příspěvků: 50 |
|
|
Dne 20.12.2009 v Olomouci po nastartování při - 18 st.C a asi po 15 min., kdy jsem motor vypnul u neel nastartovat a psalo to antipollution faut. Tak jsem se Tě chtěl zaptat co to je, ale telefon jsi nebral. Asi za 20 min. se auto umoudřilo a znova nastarnovalo. Jezdí zatím super. Dne 22.1.2010 budu v Olomouci tak se Tě chci zaptat jestli můu přijed dopoledne na počítač. Jetě zavolám dík Richard.
Dne 20.12.2009 v Olomouci po nastartování při - 18 st.C a asi po 15 min., kdy jsem motor vypnul u neel nastartovat a psalo to antipollution faut. Tak jsem se Tě chtěl zaptat co to je, ale telefon jsi nebral. Asi za 20 min. se auto umoudřilo a znova nastarnovalo. Jezdí zatím super. Dne 22.1.2010 budu v Olomouci tak se Tě chci zaptat jestli můu přijed dopoledne na počítač. Jetě zavolám dík Richard.
|
|
06.01.2010 21:13 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1430436
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
byl jsem nemocnej,telefony nebral...toho 22 se klidne zastav ale call me first
byl jsem nemocnej,telefony nebral...toho 22 se klidne zastav ale call me first :palec
|
|
29.03.2011 14:58 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381088
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak ja po vycteni zavady na diagnostice - chyba cidla za katem - ukazovalo porad 105°C- nechal cidlo vymenit za jine /pouzite ze zalozniho vyfuku/ a to ukazuje 104°C a problem je stejny. jde o RHS motor - 79KW FAP.
Pri asi tak kazdym 10-20. startovani se mi rozblika servis, ozve se 3x pisknuti a na displayi zadna hlaska.
Dalsi startovani bez problemu....
Co si o tom myslite ? Bude poskozeny klabel co vede k cidlu, nebo je druhe cidlo take vadne ? Pokud by byl kabel poskozeny ukazovalo by cidlo tech 104-105°C nebo by spis neukazovalo nic ?
Diky za pomoc...
Tak ja po vycteni zavady na diagnostice - chyba cidla za katem - ukazovalo porad 105°C- nechal cidlo vymenit za jine /pouzite ze zalozniho vyfuku/ a to ukazuje 104°C a problem je stejny. jde o RHS motor - 79KW FAP.
Pri asi tak kazdym 10-20. startovani se mi rozblika servis, ozve se 3x pisknuti a na displayi zadna hlaska.
Dalsi startovani bez problemu....
Co si o tom myslite ? Bude poskozeny klabel co vede k cidlu, nebo je druhe cidlo take vadne ? Pokud by byl kabel poskozeny ukazovalo by cidlo tech 104-105°C nebo by spis neukazovalo nic ?
Diky za pomoc...
|
|
29.03.2011 15:29 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381099
|
|
tief
|
|
|
rozsviti se i ikonka motora ?
rozsviti se i ikonka motora ?
|
|
29.03.2011 16:03 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381105
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
ee, jen problikne SERVICE, ale zda se mi, ze takhle blika pri kazdym startu.
Nicmene na diag to ulozeny jako chyba je....Tvrdil mi mani s diag, ze predtim to byla chyba trvala a ted je to prechodna, ale to se mi moc nezda....
ee, jen problikne SERVICE, ale zda se mi, ze takhle blika pri kazdym startu.
Nicmene na diag to ulozeny jako chyba je....Tvrdil mi mani s diag, ze predtim to byla chyba trvala a ted je to prechodna, ale to se mi moc nezda....
|
|
29.03.2011 16:04 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381106
|
|
tief
|
|
|
tak to pak nema s motorem nic spolecne ...
tak to pak nema s motorem nic spolecne ...
|
|
29.03.2011 20:38 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381150
|
|
jumep
|
|
|
to cidlo zacne merat az po zohriati nad 150 stupnov (meria teplotu vyfukovych plynov ktora ako vieme pri regeneracii moze dosiahnut 500 stupnov ....), tj. po nejakej jazde a ak by ukazovalo bludy, nefungovala by regeneracia fapu
takze su 2 moznosti, predraty drat, ale to by sa odstranilo vymenou cidla nakolko je s kablom (jedine zeby bol nacli ten kus od konektora po ecu)
prebliknutie servisu ma viac pricin
1. voda v naftovom filtri ... (az obcas nestihne napisat ani hlasku, resp. zle cidlo - moj pripad)
2. ak je to po zapnuti kluca po chvili, mas dost aditiva?
to cidlo zacne merat az po zohriati nad 150 stupnov (meria teplotu vyfukovych plynov ktora ako vieme pri regeneracii moze dosiahnut 500 stupnov ....), tj. po nejakej jazde a ak by ukazovalo bludy, nefungovala by regeneracia fapu
takze su 2 moznosti, predraty drat, ale to by sa odstranilo vymenou cidla nakolko je s kablom (jedine zeby bol nacli ten kus od konektora po ecu)
prebliknutie servisu ma viac pricin
1. voda v naftovom filtri ... (az obcas nestihne napisat ani hlasku, resp. zle cidlo - moj pripad)
2. ak je to po zapnuti kluca po chvili, mas dost aditiva?
|
|
29.03.2011 22:51 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381216
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
jumep - myslis tedy, ze by do 150°C cidlo ukazovalo 105 a nad 150 by ukazovalo dobre ? Merili jsme to po jizde ve meste, se zahratym motorem, venku +20....
Pokud by byl vadny ten kus kabelu od ECu do konektoru cidla - nemas nejaky nakres jak a kudy to vede ?
Skouknul bych to. Mne se ale zda divny, ze pokud to cidlo ma dva draty, tak za predpokladu, ze se jeden prodre/zkratuje, tak by prece mel ukazovat bud nulu, nebo nesmyslnou hodnotu, ktera se este muze menit /pokud se to slusuje o kostru a kabel se hejbe vlivem vybraci od motoru/.
A navic to, ze se ta chyba objevi - 3x pipnuti - jen pri startovani a nikdy za jizdy - neni divny i tohle ?
ad 1 - filtr nafty jsem mel menenej, delalo to pred i po
ad 2 - je to jen pri startovani jak jsem psal, aditiva je dle diag dost.
jumep - myslis tedy, ze by do 150°C cidlo ukazovalo 105 a nad 150 by ukazovalo dobre ? Merili jsme to po jizde ve meste, se zahratym motorem, venku +20....
Pokud by byl vadny ten kus kabelu od ECu do konektoru cidla - nemas nejaky nakres jak a kudy to vede ?
Skouknul bych to. Mne se ale zda divny, ze pokud to cidlo ma dva draty, tak za predpokladu, ze se jeden prodre/zkratuje, tak by prece mel ukazovat bud nulu, nebo nesmyslnou hodnotu, ktera se este muze menit /pokud se to slusuje o kostru a kabel se hejbe vlivem vybraci od motoru/.
A navic to, ze se ta chyba objevi - 3x pipnuti - jen pri startovani a nikdy za jizdy - neni divny i tohle ?
ad 1 - filtr nafty jsem mel menenej, delalo to pred i po
ad 2 - je to jen pri startovani jak jsem psal, aditiva je dle diag dost.
|
|
29.03.2011 22:56 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381220
|
|
jumep
|
|
|
Skouknul bych to. Mne se ale zda divny, ze pokud to cidlo ma dva draty, tak za predpokladu, ze se jeden prodre/zkratuje, tak by prece mel ukazovat bud nulu, nebo nesmyslnou hodnotu, ktera se este muze menit /pokud se to slusuje o kostru a kabel se hejbe vlivem vybraci od motoru/.
0 neukazuje nikdy, jeho minimalna hodnota je prave nejako tych 100 ...
mozem pozret do schemy, ale to bude rychlejsie prehmatat, teraz ale rozmyslam ze do nejakeho rocniku konektor bol pod plastom
ide to po tom plechu tepelnom hlinikovom niekde hore nad motor k ecu
preto maju nove cidla dlhy kabel a ten sa podla navodu mal zmotat niekde dole, ak si to dobre spominam
a na tom hliniku sa to mohlo nacat ak niekto niekde za to nejako zatiahol atd
Skouknul bych to. Mne se ale zda divny, ze pokud to cidlo ma dva draty, tak za predpokladu, ze se jeden prodre/zkratuje, tak by prece mel ukazovat bud nulu, nebo nesmyslnou hodnotu, ktera se este muze menit /pokud se to slusuje o kostru a kabel se hejbe vlivem vybraci od motoru/.
0 neukazuje nikdy, jeho minimalna hodnota je prave nejako tych 100 ...
mozem pozret do schemy, ale to bude rychlejsie prehmatat, teraz ale rozmyslam ze do nejakeho rocniku konektor bol pod plastom
ide to po tom plechu tepelnom hlinikovom niekde hore nad motor k ecu
preto maju nove cidla dlhy kabel a ten sa podla navodu mal zmotat niekde dole, ak si to dobre spominam
a na tom hliniku sa to mohlo nacat ak niekto niekde za to nejako zatiahol atd
|
|
29.03.2011 23:00 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2381223
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak uvidime, kazdopadne az budu mit nejaky vysledek, pisnu...
Tak uvidime, kazdopadne az budu mit nejaky vysledek, pisnu...
|
|
14.04.2011 14:09 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2384262
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Tak dle mechanika po vycisteni kontaktu cidlo ukazuje jak ma, nicmene se mi opet stalo, ze pri startu se objevil znamy tripiskanec, takze je otazka pokud je cidlo OK, draty OK....cim to muze byt ? ...pripominam, ze to fakt dela jen a jen pri startu a jeste tak kazdy 10-20ty start
Tak dle mechanika po vycisteni kontaktu cidlo ukazuje jak ma, nicmene se mi opet stalo, ze pri startu se objevil znamy tripiskanec, takze je otazka pokud je cidlo OK, draty OK....cim to muze byt ? ...pripominam, ze to fakt dela jen a jen pri startu a jeste tak kazdy 10-20ty start
|
|
14.04.2011 14:33 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2384267
|
|
dedek
|
Město: Jeneč, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 40 |
|
|
Dutch napsal(a): Tak dle mechanika po vycisteni kontaktu cidlo ukazuje jak ma, nicmene se mi opet stalo, ze pri startu se objevil znamy tripiskanec, takze je otazka pokud je cidlo OK, draty OK....cim to muze byt ? ...pripominam, ze to fakt dela jen a jen pri startu a jeste tak kazdy 10-20ty start
To chce Diagnostiku viz.CCCA list
Tak dle mechanika po vycisteni kontaktu cidlo ukazuje jak ma, nicmene se mi opet stalo, ze pri startu se objevil znamy tripiskanec, takze je otazka pokud je cidlo OK, draty OK....cim to muze byt ? ...pripominam, ze to fakt dela jen a jen pri startu a jeste tak kazdy 10-20ty start
To chce Diagnostiku:-) viz.CCCA list
|
|
14.04.2011 17:12 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
2384275
|
|
Mamlas
|
|
|
Bez diagnostiky to nezjistis. Me to ukazovalo taky spatny cidlo a chybu jsem nasel az kdyz jsem ho i s kabelem vyndal z auta. Na jednom miste byl prodreny kabel - jednou slo a pak zas ne. Kabel jsem opravil a pak byla dalsi zavada v tom diferencialnim snimaci tlaku.
To bys vymenil pulku auta a bez tak bys to asi nenasel.
Bez diagnostiky to nezjistis. Me to ukazovalo taky spatny cidlo a chybu jsem nasel az kdyz jsem ho i s kabelem vyndal z auta. Na jednom miste byl prodreny kabel - jednou slo a pak zas ne. Kabel jsem opravil a pak byla dalsi zavada v tom diferencialnim snimaci tlaku.
To bys vymenil pulku auta a bez tak bys to asi nenasel.
|
|
| |
|
|