| | |
07.07.2009 21:00 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
873557
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
jo díky za radu.
jo díky za radu. ;-)
|
|
16.07.2009 19:11 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
873902
|
|
Nezmar
|
Město: Okříky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Tak u je auto rochozené - vadný regulátor tlaku na čerpadlo - po výměně v nouzovém reimu. Vadné čidlo tlaku na litě comon rail. Vymazány závady. Zatím OK.
9000,- v pr...
Ale u to jede. V sobotu na dovču
Tak u je auto rochozené - vadný regulátor tlaku na čerpadlo - po výměně v nouzovém reimu. Vadné čidlo tlaku na litě comon rail. Vymazány závady. Zatím OK. :-)
9000,- v pr... :-((((
Ale u to jede. V sobotu na dovču :-d
|
|
16.07.2009 19:33 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
873903
|
|
Mamlas
|
|
|
Muze mi nekdo poradit jestli ty dve cidla teploty pred katem a pred fapem jsou stejne? Teda mimo delky kabelu. Mam jedno nahradni ktere patri pred kat chtel bych ho zkusit pouzit misto toho co je pred fapem.
Muze mi nekdo poradit jestli ty dve cidla teploty pred katem a pred fapem jsou stejne? Teda mimo delky kabelu. Mam jedno nahradni ktere patri pred kat chtel bych ho zkusit pouzit misto toho co je pred fapem.
|
|
12.08.2009 18:08 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
874368
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Mám rovně problém kdy nastartuji objeví se hláka Anomale antipolution , na přístrojovce zustane svítit symbol motoru a nápis servis, kdy přidam plyn tak v asi 2500 ot, rozsvítí se hláka ESP/ASR Hors service a rozsvítí přísluný symbol na přístrojovce. Jedná se o benzin 2,0 16V HPI. Poradí někdo co s tim? Jaká by mohla být příčina?
Mám rovně problém kdy nastartuji objeví se hláka Anomale antipolution , na přístrojovce zustane svítit symbol motoru a nápis servis, kdy přidam plyn tak v asi 2500 ot, rozsvítí se hláka ESP/ASR Hors service a rozsvítí přísluný symbol na přístrojovce. Jedná se o benzin 2,0 16V HPI. Poradí někdo co s tim? Jaká by mohla být příčina?
|
|
12.08.2009 22:53 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
874371
|
|
jumep
|
|
|
Antipollution fault je totalne nic nehovoriaca hlaska skoro akejkolvek chyby motoru - to chce diagnostiku
Antipollution fault je totalne nic nehovoriaca hlaska skoro akejkolvek chyby motoru - to chce diagnostiku
|
|
13.08.2009 15:54 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
874381
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Dnes jsem byl na diagnostice, po prvém načtení velké mnoství závad, po smazání se to zlepilo a výsledek diagnostiky patný vstřikovač na prvním válci. Tak e je ji objednán a zítra bch jej měl namontovat.
Dnes jsem byl na diagnostice, po prvém načtení velké mnoství závad, po smazání se to zlepilo a výsledek diagnostiky patný vstřikovač na prvním válci. Tak e je ji objednán a zítra bch jej měl namontovat.
|
|
14.08.2009 08:47 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
874398
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hmm ja bych se k tomu vstriku moc neupinal..pokud by byl vstrik vadnej auto by logicky jelo na 3 valce
hmm ja bych se k tomu vstriku moc neupinal..pokud by byl vstrik vadnej auto by logicky jelo na 3 valce
|
|
16.08.2009 20:30 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1104556
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
autodiag, měl jsi pravdu po úspěné včerejí výmněně vstřiku jsem natočil vozidlo a byl jsem zklaměn nebo se opět ukázala závada anomale antipolution a po přidání plynu na 2500 ot ESP/ASR hors service. Jsem odhodlán vzítra znovu na diagnostiku a za ten vstřik jsem dal 4.400,- Kč u Citroena, náhraka se nevyrábí.
autodiag, měl jsi pravdu po úspěné včerejí výmněně vstřiku jsem natočil vozidlo a byl jsem zklaměn nebo se opět ukázala závada anomale antipolution a po přidání plynu na 2500 ot ESP/ASR hors service. Jsem odhodlán vzítra znovu na diagnostiku a za ten vstřik jsem dal 4.400,- Kč u Citroena, náhraka se nevyrábí.
|
|
16.08.2009 20:47 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1104560
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
autodiag, kdy na diagnostice smazal vekeé závady které to ukazovalo a vozidlo jsme odpojili a natočili okamitě se na počítači ukázali mnou výe uvedené závady. Po připojení na diagnotiku nám to ukázalo ve dvou tabuklách neznámá chyba číslo. Dle tabulek se v obou případech jednalo o vstřik. Já se v dignostice nevyznám ale myslel jsem si e je to tak. Nebyl jsem u citroena ale byl jsem u firmy kterou mě citroenáři doporučili , e je dobrá. Já jsem přesvědčen e ty to zná ale je mě jasné e je těké na dálku poradit.
autodiag, kdy na diagnostice smazal vekeé závady které to ukazovalo a vozidlo jsme odpojili a natočili okamitě se na počítači ukázali mnou výe uvedené závady. Po připojení na diagnotiku nám to ukázalo ve dvou tabuklách neznámá chyba číslo. Dle tabulek se v obou případech jednalo o vstřik. Já se v dignostice nevyznám ale myslel jsem si e je to tak. Nebyl jsem u citroena ale byl jsem u firmy kterou mě citroenáři doporučili , e je dobrá. Já jsem přesvědčen e ty to zná ale je mě jasné e je těké na dálku poradit.
|
|
16.08.2009 21:04 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1104563
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ono ta chyba kterou jse videli na diag je nejspis dusledek ne pricina a to jsou dve rozdilne veci na ktere malo kdo pamatuje..proste diag. napsala vadne turbo tak ho vymenime ,no..a po vymene placou ze jsou 20 000 minus a auto porad nejede...
ono ta chyba kterou jse videli na diag je nejspis dusledek ne pricina a to jsou dve rozdilne veci na ktere malo kdo pamatuje..proste diag. napsala vadne turbo tak ho vymenime ,no..a po vymene placou ze jsou 20 000 minus a auto porad nejede...
|
|
17.08.2009 20:29 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1104607
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
autodiag, dnes jsem byl opět na diagnostice a se stejným výsledkem jako minule, říká tomu co to dělá tvůj názor a on mě dal za pravdu . Pak jsme opět smázli chyby a opět stejné problémy. Já mu říkal e mě se zdá e ten motor má divný chod aby jej poslechl.Usoudil e by to mohli dělat hyrotely na prvém válci. S tímto jsem odjel a dal se do rozebírání . Kdy jsem sundal víko na ventilech tak jse zjistil e hydrotely jsou dobré, ale motor vypadá jaki kdy byl přehřátý, je na něm napálený olej. Po točení motorem bylo znát e jsou ve větině podpálené výfukové ventily sací se zdáli dobré. Po sundání hlavy zjitěno e motor si musel proít své nebo jsou připečené i krouky, mám svého známého který mě přiel pomoci a motory dělá tak, e mě to pomůe dát dohromady.
autodiag, dnes jsem byl opět na diagnostice a se stejným výsledkem jako minule, říká tomu co to dělá tvůj názor a on mě dal za pravdu . Pak jsme opět smázli chyby a opět stejné problémy. Já mu říkal e mě se zdá e ten motor má divný chod aby jej poslechl.Usoudil e by to mohli dělat hyrotely na prvém válci. S tímto jsem odjel a dal se do rozebírání . Kdy jsem sundal víko na ventilech tak jse zjistil e hydrotely jsou dobré, ale motor vypadá jaki kdy byl přehřátý, je na něm napálený olej. Po točení motorem bylo znát e jsou ve větině podpálené výfukové ventily sací se zdáli dobré. Po sundání hlavy zjitěno e motor si musel proít své nebo jsou připečené i krouky, mám svého známého který mě přiel pomoci a motory dělá tak, e mě to pomůe dát dohromady.
|
|
17.08.2009 21:35 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1104615
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no je potreba si uvedomit ze princip HPi je v primem vstrikovani paliva pod vysokym tlakem do valce a nasledne spalovani chude smesi...melo to mit malou spotrebu ,vyrovnany chod a emise a vysokou spolehlivost..bohuzel nic z toho se nepovedlo nehlede nato ze spalovani chude smesi se teplotne podepise jak na pistech tak na oleji zvlast kdyz to nekdo zanedbal treba servisem po 30 000
no je potreba si uvedomit ze princip HPi je v primem vstrikovani paliva pod vysokym tlakem do valce a nasledne spalovani chude smesi...melo to mit malou spotrebu ,vyrovnany chod a emise a vysokou spolehlivost..bohuzel nic z toho se nepovedlo nehlede nato ze spalovani chude smesi se teplotne podepise jak na pistech tak na oleji zvlast kdyz to nekdo zanedbal treba servisem po 30 000
|
|
10.10.2009 21:27 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107337
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Tak jsem konečně odstranil problém, po opravě motoru se ukazovala ji dříve uvedená závada, tak e jsem se vydal na diagnostiku k firmě citroen. Tam mě bylo řečeno e by to mohlo dělat čidlo na vstřikovací litě , magnetický ventil a nebo vysokotlaké čerpadlo. Vzhledem k tomu jsem vyměnil vysokotlaký ventil a čidlo a porucha trvala dále. Vymontoval jsem vysokotlaké čerpadlo dovezl jej k firmě kde mě po týdnu sdělili e je patné, náhradní díly se nedodávají a e mám u citroena koupit nové. U citroena jsem byl překvapen čerpadlo bylo druhý den a po namontování se motor opět rozběhl v plném rozsahu otáček. Tak e ji dva dny opět jezdím.
Tak jsem konečně odstranil problém, po opravě motoru se ukazovala ji dříve uvedená závada, tak e jsem se vydal na diagnostiku k firmě citroen. Tam mě bylo řečeno e by to mohlo dělat čidlo na vstřikovací litě , magnetický ventil a nebo vysokotlaké čerpadlo. Vzhledem k tomu jsem vyměnil vysokotlaký ventil a čidlo a porucha trvala dále. Vymontoval jsem vysokotlaké čerpadlo dovezl jej k firmě kde mě po týdnu sdělili e je patné, náhradní díly se nedodávají a e mám u citroena koupit nové. U citroena jsem byl překvapen čerpadlo bylo druhý den a po namontování se motor opět rozběhl v plném rozsahu otáček. Tak e ji dva dny opět jezdím.
|
|
10.10.2009 21:43 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107340
|
|
JirkaŘ
|
|
|
rybář: Jak tak koukám, vidím, e jsi poslední dobou musel dost do auta investovat. Pochopil jsem dobře, e je to benzínový motor ? Na kolik vyly celkem opravy ?
rybář: Jak tak koukám, vidím, e jsi poslední dobou musel dost do auta investovat. Pochopil jsem dobře, e je to benzínový motor ? Na kolik vyly celkem opravy ?
|
|
10.10.2009 22:09 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107344
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
JirkaŘ. Jedná se o benzin, přímý vstřik, a za opravy vzhledem k tomu e jsem opravoval sám tak celková investice byla 50.000,-.
JirkaŘ. Jedná se o benzin, přímý vstřik, a za opravy vzhledem k tomu e jsem opravoval sám tak celková investice byla 50.000,-.
|
|
10.10.2009 22:16 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107346
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ventil na konci lity
Ventil na konci lity
|
|
10.10.2009 22:21 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107347
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
|
|
10.10.2009 22:23 -
Re: Antipollution fault - teplotni cidlo
|
1107348
|
|
rybář
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ventil na konci lity- blbě jsem se vyjádřil, jedná se o elktromagnetický ventil
Ventil na konci lity- blbě jsem se vyjádřil, jedná se o elktromagnetický ventil
|
|
| |
|
|