| | |
20.02.2011 19:49 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374542
|
|
stano1
|
|
|
no tak vyzerá to na K.O. pumpy.
Ja som bol tie s pumpou v servise,nie to čo ty ale na podozrenie metalízy v nafte. Mechanik v Bosch mi vravel e väčinou sa chodí s pumpou ked tečie. podla toho usudzujem e K.O.
Skontaktuj sa so diesel servisom Bosch, (nie s citroen servis) uká im fotky a uvidí,čo ti povedia.Pri spätnej montái pumpy treba nastavi aj rozvody(pumpa je hnaná ozubeným rozvodovým remeňom).Najlepie je im zanies celé auto.Odahu sa pravdepodobne nevyhne,ale určite a tam niekto potiahne Mňa stál repas pumpy cca 700 Veža astia.
no tak vyzerá to na K.O. pumpy.
Ja som bol tie s pumpou v servise,nie to čo ty ale na podozrenie metalízy v nafte. Mechanik v Bosch mi vravel e väčinou sa chodí s pumpou ked tečie. podla toho usudzujem e K.O.
Skontaktuj sa so diesel servisom Bosch, (nie s citroen servis) uká im fotky a uvidí,čo ti povedia.Pri spätnej montái pumpy treba nastavi aj rozvody(pumpa je hnaná ozubeným rozvodovým remeňom).Najlepie je im zanies celé auto.Odahu sa pravdepodobne nevyhne,ale určite a tam niekto potiahne :) Mňa stál repas pumpy cca 700 Veža astia.
|
|
20.02.2011 20:25 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374558
|
|
DOUFAK
|
|
|
Mě teklo kdysi to víčko spodní na čerpadle a u Bosche naproti Dojáčkovi v Praze mi to přetěsnili za 1700kč.A 1700 kč to stálo jen proto,protoe na poslední chvíli zjistili,e jde o TAXI.Jinak by ses měl vejít do 1000 kč.Ta sada gumiček stojí cca 120 kč a práce je na 2hod.bez demontáe čerpadla z vozu.Nic jiného ti tam určitě neteče...
Mě teklo kdysi to víčko spodní na čerpadle a u Bosche naproti Dojáčkovi v Praze mi to přetěsnili za 1700kč.A 1700 kč to stálo jen proto,protoe na poslední chvíli zjistili,e jde o TAXI.Jinak by ses měl vejít do 1000 kč.Ta sada gumiček stojí cca 120 kč a práce je na 2hod.bez demontáe čerpadla z vozu.Nic jiného ti tam určitě neteče...:palec
|
|
20.02.2011 20:28 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374566
|
|
Tissier
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Díííky. Snad máte pravdu. A můe to být váně tím, e to nechytá?
Díííky. Snad máte pravdu. A můe to být váně tím, e to nechytá?
|
|
20.02.2011 20:36 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374570
|
|
stano1
|
|
|
skús niekoho poprosi nech tartuje a ty sa pozeraj či to len kvapká alebo strieka,neviem presne čo je pod tým víčkom v pumpe, ale ak nemá dostatočný tlak na rampe,a tým pádom aj vo vstrekoch tak nezapáli...
skús niekoho poprosi nech tartuje a ty sa pozeraj či to len kvapká alebo strieka,neviem presne čo je pod tým víčkom v pumpe, ale ak nemá dostatočný tlak na rampe,a tým pádom aj vo vstrekoch tak nezapáli...
|
|
20.02.2011 20:38 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374572
|
|
stano1
|
|
|
Určite volaj Bosch diesel servis,oni vedia určite,a ak by sa ti to nezdalo,kludne ich obvolaj viac...
A daj vedie ako si dopadol
Určite volaj Bosch diesel servis,oni vedia určite,a ak by sa ti to nezdalo,kludne ich obvolaj viac...
A daj vedie ako si dopadol :-)
|
|
20.02.2011 20:39 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374573
|
|
stano1
|
|
|
Tlak ti určí na 100% len diagnostika,zatial su to len dohady... ale vyzerá to ako príčina prečo netartuje
Tlak ti určí na 100% len diagnostika,zatial su to len dohady... ale vyzerá to ako príčina prečo netartuje
|
|
20.02.2011 21:37 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374595
|
|
jumep
|
|
|
ono to nechyta lebo nedosiahnes dostatocny tlak na rampe - lebo ti unika z cerpadla ...
cize pretesnit a ked uz, tak ho kompletne spravit .... t.j. lozisko atd.
ono to nechyta lebo nedosiahnes dostatocny tlak na rampe - lebo ti unika z cerpadla ...
cize pretesnit a ked uz, tak ho kompletne spravit .... t.j. lozisko atd.
|
|
21.02.2011 13:59 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374634
|
|
jumep
|
|
|
jo a pridam este jeden link k tomuto tematu
.link.
700E bratranca stal repas cerpadla + 4x strik ....
jo a pridam este jeden link k tomuto tematu
http://www.ccca.cz/seznam/miroslav_janega
700E bratranca stal repas cerpadla + 4x strik ....
|
|
22.02.2011 01:28 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374712
|
|
Bambulák
|
|
|
jumep napsal(a): kontrolka zhavenia svieti po dobu nutnu pre nastartovanie hdi tuto dobu ma velmi kratku a aj pri -8 to svieti len kratucko ze to svieti dlhsie som si fakt vsimol az pri -15 ¨
Uz jsem se na to ptal, prvni auto s dieselem mam 2 tydny a kontrolku zhaveni jsem jeste nikdy nevidel ani bliknout, natoz zasvitit. Jumep uz mi odpovedel - ale mne porad prijde zvlastni, proc v navodu k autu pisou, ze clovek ma vzdy pockat, az kontrolka zhaveni zhasne, a ani slovem nezmini, ze po naprostou vetsinu roku proste nikdy nesviti - to prece vubec nedava smysl... neni to divny?
kontrolka zhavenia svieti po dobu nutnu pre nastartovanie hdi tuto dobu ma velmi kratku a aj pri -8 to svieti len kratucko ze to svieti dlhsie som si fakt vsimol az pri -15 ¨
Uz jsem se na to ptal, prvni auto s dieselem mam 2 tydny a kontrolku zhaveni jsem jeste nikdy nevidel ani bliknout, natoz zasvitit. Jumep uz mi odpovedel - ale mne porad prijde zvlastni, proc v navodu k autu pisou, ze clovek ma vzdy pockat, az kontrolka zhaveni zhasne, a ani slovem nezmini, ze po naprostou vetsinu roku proste nikdy nesviti - to prece vubec nedava smysl... neni to divny?
|
|
22.02.2011 08:44 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374715
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Bambulák napsal(a): jumep napsal(a): kontrolka zhavenia svieti po dobu nutnu pre nastartovanie hdi tuto dobu ma velmi kratku a aj pri -8 to svieti len kratucko ze to svieti dlhsie som si fakt vsimol az pri -15 ¨
Uz jsem se na to ptal, prvni auto s dieselem mam 2 tydny a kontrolku zhaveni jsem jeste nikdy nevidel ani bliknout, natoz zasvitit. Jumep uz mi odpovedel - ale mne porad prijde zvlastni, proc v navodu k autu pisou, ze clovek ma vzdy pockat, az kontrolka zhaveni zhasne, a ani slovem nezmini, ze po naprostou vetsinu roku proste nikdy nesviti - to prece vubec nedava smysl... neni to divny?
Poslední dvě rána bys ji u na několik vteřin vidět měl, bylo kolem -10.
Pokud ji ani teď nevidí a přesto startuje bez problémů, tak ti asi nesvítí árovička.
Poslední dvě rána bys ji u na několik vteřin vidět měl, bylo kolem -10.
Pokud ji ani teď nevidí a přesto startuje bez problémů, tak ti asi nesvítí árovička.
|
|
22.02.2011 08:49 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374716
|
|
tief
|
|
|
ono idealne je pockat az zhasnu skoro vsetky kontrolky ( zostane svietit myslim dobijeni, motor a service ) a potom startovat ...
ono idealne je pockat az zhasnu skoro vsetky kontrolky ( zostane svietit myslim dobijeni, motor a service ) a potom startovat ...
|
|
22.02.2011 10:57 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374720
|
|
JirkaŘ
|
|
|
I kdy kontrolka havení jen problikne, tak ke havení skutečně dochází. Stačí se jen přesvědčit pohledem na ampérmetr na levé straně přístrojové desky. Po dobu asi 10-15 vteřin kdy se rozsvítily kontrolky (a pozhasínaly) je ručička ampérmetru na levé straně (probíhá havení ) a pak po skončení havení jde ručička ampérmetru směrem do prava. Někde jsem tady četl e to fyzicky někdo měřil na havičkách a skutečně po tuto dobu probíhá dohavení svíček.
Startuji tak jak tady předemnou píe "tief". (A motor chytne bez problému ihned)
I kdy kontrolka havení jen problikne, tak ke havení skutečně dochází. Stačí se jen přesvědčit pohledem na ampérmetr na levé straně přístrojové desky. Po dobu asi 10-15 vteřin kdy se rozsvítily kontrolky (a pozhasínaly) je ručička ampérmetru na levé straně (probíhá havení ) a pak po skončení havení jde ručička ampérmetru směrem do prava. Někde jsem tady četl e to fyzicky někdo měřil na havičkách a skutečně po tuto dobu probíhá dohavení svíček.
Startuji tak jak tady předemnou píe "tief". (A motor chytne bez problému ihned)
|
|
22.02.2011 13:38 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374741
|
|
jumep
|
|
|
kontrolka svieti po dobu nutnu pre to aby bolo mozne nastartovat motor ...
v navode k autu je viac bludov .. (precitaj si napr. nieco o vymene ziarovky)
a to ze nesvieti kontrolka, presne neznamena ze to nezhavi, ono to zhavi dokonca aj po nastartovani
kontrolka svieti po dobu nutnu pre to aby bolo mozne nastartovat motor ...
v navode k autu je viac bludov .. (precitaj si napr. nieco o vymene ziarovky)
a to ze nesvieti kontrolka, presne neznamena ze to nezhavi, ono to zhavi dokonca aj po nastartovani
|
|
22.02.2011 14:54 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374759
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
To Jirka Ř - auto nemá ampérmetr. Ale chápu, co jsi chtěl říci, i VOLTMETR drobným výkyvem můe reagovat na odběr ampérů. Čím horí baterka, tím více kolísá napětí podle spotřeby - tedy při neběícím alternátoru.
To Jirka Ř - auto nemá ampérmetr. Ale chápu, co jsi chtěl říci, i VOLTMETR drobným výkyvem můe reagovat na odběr ampérů. Čím horí baterka, tím více kolísá napětí podle spotřeby - tedy při neběícím alternátoru.
|
|
22.02.2011 18:26 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2374764
|
|
jumep
|
|
|
btw: ten voltmeter funguje v 2ch fazach
1. nenastartovany - meria baterku a napatie v systeme
2. nastartovany - alternator a dobijanie
btw: ten voltmeter funguje v 2ch fazach
1. nenastartovany - meria baterku a napatie v systeme
2. nastartovany - alternator a dobijanie
|
|
26.02.2011 13:10 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2375209
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Tak pro srovnani, takhle startuje moje 2,0HDI 100kW
.link.
Jimmi
Tak pro srovnani, takhle startuje moje 2,0HDI 100kW
http://www.youtube.com/watch?v=RJQRWmMvQBE
Jimmi
|
|
08.03.2011 07:48 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2376727
|
|
zkrat
|
Město: Kutna hora, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Mam taky problem se startovanim. Dlouho musim tocit,nez naskoci,pak jde normalne. A dela mi to i kdyz je teply. Pri teplem motoru zhavicky taky zhavi ??
Mam taky problem se startovanim. Dlouho musim tocit,nez naskoci,pak jde normalne. A dela mi to i kdyz je teply. Pri teplem motoru zhavicky taky zhavi ??
|
|
08.03.2011 10:43 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2376734
|
|
jumep
|
|
|
zhavi to aj po nastartovani, ale za tepla to nema na start vplyv, na start maju zhavice vplyv tak pri -5
toto mi skor pride na regulator tlaku nafty
zhavi to aj po nastartovani, ale za tepla to nema na start vplyv, na start maju zhavice vplyv tak pri -5
toto mi skor pride na regulator tlaku nafty
|
|
09.03.2011 20:58 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2376875
|
|
zkrat
|
Město: Kutna hora, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Regulator mi uz menili na podzim. Myslim,co treba vstriky a nebo cerpadlo ??
Regulator mi uz menili na podzim. Myslim,co treba vstriky a nebo cerpadlo ??
|
|
| |
|
|