| | |
28.01.2010 12:47 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803277
|
|
jumep
|
|
|
povacsine diagnostika mala napisane ze problem zhavenia, ale ak mas len jeden zly tak to nevypise nic ....
povacsine diagnostika mala napisane ze problem zhavenia, ale ak mas len jeden zly tak to nevypise nic ....
|
|
28.01.2010 15:51 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803289
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
na prstu jedne ruky bych spocital citroena ktyry nema hlasku "porucha rele zhaveni" coz je zhaneni/zhavice...a na prstech druhe ruky bych spocital kolikrat to byla pravda tak si vyber
na prstu jedne ruky bych spocital citroena ktyry nema hlasku "porucha rele zhaveni" coz je zhaneni/zhavice...a na prstech druhe ruky bych spocital kolikrat to byla pravda tak si vyber ;)
|
|
29.01.2010 20:32 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803340
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
U mně to nakonec nebylo zhavenim - zhavi vsechny zhavice, pri -15°C přesně 10s. Pry mám patný některý vstřikovače a proto ty detonace z motoru při startu. Zajimavy ze pokud je do tech cca -5°C, tak se to nějak neprojevuje. Pro začátek zkusím dát do nádre nějakej sajrajt na čitění. Co si o tom myslíte, můe to být opravdu vstřikama? K těm havičům jsem viděl záznam z osciloskopu a opravdu haví.
U mně to nakonec nebylo zhavenim - zhavi vsechny zhavice, pri -15°C přesně 10s. Pry mám patný některý vstřikovače a proto ty detonace z motoru při startu. Zajimavy ze pokud je do tech cca -5°C, tak se to nějak neprojevuje. Pro začátek zkusím dát do nádre nějakej sajrajt na čitění. Co si o tom myslíte, můe to být opravdu vstřikama? K těm havičům jsem viděl záznam z osciloskopu a opravdu haví.
|
|
30.01.2010 21:02 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803370
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Měli jsme něco podobného na firemním prasatu a servisu v říkali e je patní předstřik ale moc tomu nerozumím snad ti to pomůe
Měli jsme něco podobného na firemním prasatu a servisu v říkali e je patní předstřik ale moc tomu nerozumím snad ti to pomůe
|
|
31.01.2010 12:32 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803389
|
|
ctirad23
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Zdravím vechny,tak problem vyřeen.Nějak se mi to ani nechce psát,protoe nakonec to byli havící svíčky fungovala pouze jedna.Přezto vám děkuji za spolupráci
Zdravím vechny,tak problem vyřeen.Nějak se mi to ani nechce psát,protoe nakonec to byli havící svíčky:-p fungovala pouze jedna.Přezto vám děkuji za spolupráci:palec
|
|
31.01.2010 12:44 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803390
|
|
ctirad23
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Jo a jinak starty pri -20C po vyměně svíček,dvakrát pohavim a frnk......
Jako v létě
Jo a jinak starty pri -20C po vyměně svíček,dvakrát pohavim a frnk......:-)):palec;-)
Jako v létě
|
|
31.01.2010 12:48 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803391
|
|
ctirad23
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
jumep napsal(a): neviem, jeden som nevymenil a myslim ze dobry nebude - ostatne 3 boli KO (mozno nie je ten jeden uplne dead) a chybu tam nemam z toho sudim ze pri jednom nevypise nic, ak je ale pravda ze to vypise aj pri jednom chybu tak si mi usetril demontaz vymeniku
Pravda,mě odely tri havící svíčky a auto ani diagnostika neukázala nic,ukázala jen cívku a auto ani tu cívku
neviem, jeden som nevymenil a myslim ze dobry nebude - ostatne 3 boli KO (mozno nie je ten jeden uplne dead) a chybu tam nemam z toho sudim ze pri jednom nevypise nic, ak je ale pravda ze to vypise aj pri jednom chybu tak si mi usetril demontaz vymeniku
Pravda,mě odely tri havící svíčky a auto ani diagnostika neukázala nic,ukázala jen cívku a auto ani tu cívku
|
|
31.01.2010 13:12 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803392
|
|
ctirad23
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
standacer napsal(a): U mně to nakonec nebylo zhavenim - zhavi vsechny zhavice, pri -15°C přesně 10s. Pry mám patný některý vstřikovače a proto ty detonace z motoru při startu. Zajimavy ze pokud je do tech cca -5°C, tak se to nějak neprojevuje. Pro začátek zkusím dát do nádre nějakej sajrajt na čitění. Co si o tom myslíte, můe to být opravdu vstřikama? K těm havičům jsem viděl záznam z
osciloskopu a opravdu haví. .
V cz je hodně patná nafta.Já osobně přidávám adytiva do nafty.V létě i v zimě.Za prvé váou na sebe vodu čili nehrozí zamrznutí nafty,udrzují palivovou soustavu v čistotě a maou střiky.Navíc zvyují oktanové číslo nafty,lepí starty.No skrátka velice dobrá věc Nejlepí vyrábí OMV v cz distribuované společností benzina.Zimní jsou v černé plechovce s cerveným víčkem a letní v bílé.Vřele doporučuji
U mně to nakonec nebylo zhavenim - zhavi vsechny zhavice, pri -15°C přesně 10s. Pry mám patný některý vstřikovače a proto ty detonace z motoru při startu. Zajimavy ze pokud je do tech cca -5°C, tak se to nějak neprojevuje. Pro začátek zkusím dát do nádre nějakej sajrajt na čitění. Co si o tom myslíte, můe to být opravdu vstřikama? K těm havičům jsem viděl záznam z
osciloskopu a opravdu haví. .
V cz je hodně patná nafta.Já osobně přidávám adytiva do nafty.V létě i v zimě.Za prvé váou na sebe vodu čili nehrozí zamrznutí nafty,udrzují palivovou soustavu v čistotě a maou střiky.Navíc zvyují oktanové číslo nafty,lepí starty.No skrátka velice dobrá věc:palec Nejlepí vyrábí OMV v cz distribuované společností benzina.Zimní jsou v černé plechovce s cerveným víčkem a letní v bílé.Vřele doporučuji
|
|
31.01.2010 14:11 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1803398
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ctirad23 napsal(a): Pravda,mě odely tri havící svíčky a auto ani diagnostika neukázala nic,ukázala jen cívku a auto ani tu cívku
diagnostika nenapise ze mas vadny zhavic na tretim nebo druhem valci, ale nepise to jako ucelenou zavadu ,prave to rele (civka) zhaveni
nemuze to napsat protoze zhavici okruh je paraelni ...kdyby bylo seriove tak tam uz auto hlasi primo cislo valce ktery ma vadny zhavic ...
diagnostika nenapise ze mas vadny zhavic na tretim nebo druhem valci, ale nepise to jako ucelenou zavadu ,prave to rele (civka) zhaveni
nemuze to napsat protoze zhavici okruh je paraelni ...kdyby bylo seriove tak tam uz auto hlasi primo cislo valce ktery ma vadny zhavic ...
|
|
26.12.2010 20:43 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2366944
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Tak u jsem taky spadl do problému se starty, dnes katastrofa, -10 a a po třetím točení a trápení, ruzně naskakoval a zase chcípal motor a po nějakých 10s se rozběhl. Startér není ádný sprinter, ale problémy mi nedělal, tak jsem to neřeil.Prostě první ranní star je katastrofa, pak u chytne na otočení.Baterku mám rok starou, po nějakých 2 km jízdy se mi ustálí měřák na středu, haviče by měli být taky ok, tak snad ten startér, zřejmě proběhne nějaká noční na dílně, ve dne musím jezdit
Tak u jsem taky spadl do problému se starty, dnes katastrofa, -10 a a po třetím točení a trápení, ruzně naskakoval a zase chcípal motor a po nějakých 10s se rozběhl. Startér není ádný sprinter, ale problémy mi nedělal, tak jsem to neřeil.Prostě první ranní star je katastrofa, pak u chytne na otočení.Baterku mám rok starou, po nějakých 2 km jízdy se mi ustálí měřák na středu, haviče by měli být taky ok, tak snad ten startér, zřejmě proběhne nějaká noční na dílně, ve dne musím jezdit :(
|
|
29.12.2010 15:10 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2367262
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Ahojte, mám drobný problém se startováním. Vdy jsem měl benzíňáky a C5 je můj první diesel (u týden). iju v domnění, e zapnu zapalování, počkám a zhasne, co zhasnout má a pák startuju. Kontrolka havení mi i při -7 svítí velice krátce, spí jen problikne a po nastartování se startér protáčí ale motor ne. Nejsem odborník na startéry, ale představuju si, e ze startéru se vysouvá pastorek, jeho ozubení zapadá do ozubení setrvačníku, který roztočí a motor chytne. Přijde mi, e se patorek točí, ale nevysune se. A na 4-5 pokus (přímo úměrně mrazu) se vysune a motor chytí. Myslím si, e jestli je ten pastorek namazaný vazelínou, která není nejnovějí, tak se stává hydroskopickou a pak přimrzne ve startéru. Tak mi to aspoň přijde.
Take můj dotaz zní:
1. můe být výe popsaná teorie moná a funguje tak startér?
2. neměla by kontrolka havení svítit v těchto mrazech déle?
Auto jsem koupil od tety z rodiny a znám celou jeho historii a vím , e startovala OK, jen bylo garáované, take je moná z toho mrazu trochu v oku. Děkuji duff
Ahojte, mám drobný problém se startováním. Vdy jsem měl benzíňáky a C5 je můj první diesel (u týden). iju v domnění, e zapnu zapalování, počkám a zhasne, co zhasnout má a pák startuju. Kontrolka havení mi i při -7 svítí velice krátce, spí jen problikne a po nastartování se startér protáčí ale motor ne. Nejsem odborník na startéry, ale představuju si, e ze startéru se vysouvá pastorek, jeho ozubení zapadá do ozubení setrvačníku, který roztočí a motor chytne. Přijde mi, e se patorek točí, ale nevysune se. A na 4-5 pokus (přímo úměrně mrazu) se vysune a motor chytí. Myslím si, e jestli je ten pastorek namazaný vazelínou, která není nejnovějí, tak se stává hydroskopickou a pak přimrzne ve startéru. Tak mi to aspoň přijde.
Take můj dotaz zní:
1. můe být výe popsaná teorie moná a funguje tak startér?
2. neměla by kontrolka havení svítit v těchto mrazech déle?
Auto jsem koupil od tety z rodiny a znám celou jeho historii a vím , e startovala OK, jen bylo garáované, take je moná z toho mrazu trochu v oku:-). Děkuji duff
|
|
29.12.2010 18:18 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2367282
|
|
jumep
|
|
|
starter si daj zrepasovat, opravoval som dost starterov ale dnes je jednoduchsie to dat niekomu kto sa tym zaobera
a zhavenie vidno ze zhavi az tak pri -5 ze si toho vsimnes a pri -10 ze aj chvilu svieti
starter si daj zrepasovat, opravoval som dost starterov ale dnes je jednoduchsie to dat niekomu kto sa tym zaobera
a zhavenie vidno ze zhavi az tak pri -5 ze si toho vsimnes a pri -10 ze aj chvilu svieti
|
|
30.12.2010 09:39 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2367357
|
|
vydraX
|
|
|
Tak jsem dnes ráno při -18c nenastartoval, baterka na nule... měl jsem i problémy s tím, e mi zamrzali budíky, kolikrát mi to neukazovalo otáčky a rychlost, popř mi to napsalo engine imobiliser fault.. chvilka zjitování a problém se anel v baterce, která se při kadým mrazu hned vybije...
Tak jsem dnes ráno při -18c nenastartoval, baterka na nule... měl jsem i problémy s tím, e mi zamrzali budíky, kolikrát mi to neukazovalo otáčky a rychlost, popř mi to napsalo engine imobiliser fault.. chvilka zjitování a problém se anel v baterce, která se při kadým mrazu hned vybije...
|
|
03.01.2011 15:45 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2368025
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
jumep napsal(a): starter si daj zrepasovat, opravoval som dost starterov ale dnes je jednoduchsie to dat niekomu kto sa tym zaobera
a zhavenie vidno ze zhavi az tak pri -5 ze si toho vsimnes a pri -10 ze aj chvilu svieti
Dobře, take třeba při -8 by měla kontrolka havení nějakou dobu svítit ( 5s ?). Já kdy zapnu zapalování, tak kontrolka havení je vlastně první, která zhasne a to je třeba těch -8. A po ní airbagy, pásy, apod. iju v domnění, e doba svícení havení je přímo úměrná venkovní teplotě. Čím větí kosa, tím delí doba. Můe i toto signalizovat KO haviče, nebo haví i po zhasnutí kontrolky? Zkouel jsem čekat před samotným nastartováním i 20 s, ale výsledek je stejný. Startér točí, motor stojí a na 4 a 6 pokus blafne a jede.
Dobře, take třeba při -8 by měla kontrolka havení nějakou dobu svítit ( 5s ?). Já kdy zapnu zapalování, tak kontrolka havení je vlastně první, která zhasne a to je třeba těch -8. A po ní airbagy, pásy, apod. iju v domnění, e doba svícení havení je přímo úměrná venkovní teplotě. Čím větí kosa, tím delí doba. Můe i toto signalizovat KO haviče, nebo haví i po zhasnutí kontrolky? Zkouel jsem čekat před samotným nastartováním i 20 s, ale výsledek je stejný. Startér točí, motor stojí a na 4 a 6 pokus blafne a jede.
|
|
03.01.2011 16:23 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
2368027
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud kontrolka nesviti to jeste neznamena ze to nezhavi...zvahice muzou dozhavovat klidne i 20s po startu
pokud kontrolka nesviti to jeste neznamena ze to nezhavi...zvahice muzou dozhavovat klidne i 20s po startu
|
|
| |
|
|