Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problémy se startováním - HDi
|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 > >|
28.01.2010 12:47 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803277
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
povacsine diagnostika mala napisane ze problem zhavenia, ale ak mas len jeden zly tak to nevypise nic ....

28.01.2010 13:49 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803282
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
povacsine diagnostika mala napisane ze problem zhavenia, ale ak mas len jeden zly tak to nevypise nic ....


nesmysl...staci jeden auz to napise

28.01.2010 13:52 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803283
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pawell napsal(a):
Dá se to nějak potvrdit, třeba na diagnostice?? Nerad bych dělal něco zbytečně, ale asi mᚠpravdu co?


vezme se miltimetr a zmeri se napeti na listu a potom odber kazdeho zhavice zvlast nebo vsech dohromady pokud znas nominalni hodnotu jednoho..odber jednoho je cca 8A celkem tedy cca 32A pokud je budes merit dohromady

28.01.2010 14:33 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803287
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
nesmysl...staci jeden auz to napise


neviem, jeden som nevymenil a myslim ze dobry nebude - ostatne 3 boli KO (mozno nie je ten jeden uplne dead) a chybu tam nemam
z toho sudim ze pri jednom nevypise nic, ak je ale pravda ze to vypise aj pri jednom chybu tak si mi usetril demontaz vymeniku

28.01.2010 15:51 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803289
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
na prstu jedne ruky bych spocital citroena ktyry nema hlasku "porucha rele zhaveni" coz je zhaneni/zhavice...a na prstech druhe ruky bych spocital kolikrat to byla pravda tak si vyber

29.01.2010 20:32 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803340
standacer
Město: , Auto: Počet příspěvků: 100
99 Poslat soukromou zprávu
U mně to nakonec nebylo zhavenim - zhavi vsechny zhavice, pri -15°C přesně 10s. Pry mám špatný některý vstřikovače a proto ty detonace z motoru při startu. Zajimavy ze pokud je do tech cca -5°C, tak se to nějak neprojevuje. Pro začátek zkusím dát do nádrže nějakej sajrajt na čištění. Co si o tom myslíte, může to být opravdu vstřikama? K těm žhavičům jsem viděl záznam z osciloskopu a opravdu žhaví.

30.01.2010 21:02 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803370
standa34
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 107
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Měli jsme něco podobného na firemním prasatu a servisu v říkali že je špatní předstřik ale moc tomu nerozumím snad ti to pomůže

31.01.2010 12:32 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803389
ctirad23
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny,tak problem vyřešen.Nějak se mi to ani nechce psát,protože nakonec to byli žhavící svíčky fungovala pouze jedna.Přezto vám děkuji za spolupráci

31.01.2010 12:44 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803390
ctirad23
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
Jo a jinak starty pri -20C po vyměně svíček,dvakrát požhavim a frnk......
Jako v létě

31.01.2010 12:48 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803391
ctirad23
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
neviem, jeden som nevymenil a myslim ze dobry nebude - ostatne 3 boli KO (mozno nie je ten jeden uplne dead) a chybu tam nemam z toho sudim ze pri jednom nevypise nic, ak je ale pravda ze to vypise aj pri jednom chybu tak si mi usetril demontaz vymeniku



Pravda,mě odešly tri žhavící svíčky a auto ani diagnostika neukázala nic,ukázala jen cívku a auto ani tu cívku

31.01.2010 13:12 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803392
ctirad23
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 14
99 Poslat soukromou zprávu
standacer napsal(a):
U mně to nakonec nebylo zhavenim - zhavi vsechny zhavice, pri -15°C přesně 10s. Pry mám špatný některý vstřikovače a proto ty detonace z motoru při startu. Zajimavy ze pokud je do tech cca -5°C, tak se to nějak neprojevuje. Pro začátek zkusím dát do nádrže nějakej sajrajt na čištění. Co si o tom myslíte, může to být opravdu vstřikama? K těm žhavičům jsem viděl záznam z
osciloskopu a opravdu žhaví.
.

V cz je hodně špatná nafta.Já osobně přidávám adytiva do nafty.V létě i v zimě.Za prvé vážou na sebe vodu čili nehrozí zamrznutí nafty,udrzují palivovou soustavu v čistotě a mažou střiky.Navíc zvyšují oktanové číslo nafty,lepší starty.No skrátka velice dobrá věc Nejlepší vyrábí OMV v cz distribuované společností benzina.Zimní jsou v černé plechovce s cerveným víčkem a letní v bílé.Vřele doporučuji

31.01.2010 14:08 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803396
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ctirad23 napsal(a):
V cz je hodně špatná nafta.Já osobně přidávám adytiva do nafty.V létě i v zimě.Za prvé vážou na sebe vodu čili nehrozí zamrznutí nafty,udrzují palivovou soustavu v čistotě a mažou střiky.Navíc zvyšují oktanové číslo nafty,lepší starty.No skrátka velice dobrá věc Nejlepší vyrábí OMV v cz distribuované společností benzina.Zimní jsou v černé plechovce s cerveným víčkem a letní v bílé.Vřele doporučuji


aditiva jsou dobra vec ale nejsou vsemocna!
to ze vazou na sebe vodu a cisti do jiste miry palivou soustavu je pravda
ovsem ze by zvedli cetanove cislo (oktanove cislo ma benzin) to urcite ne ..zeby cokoliv mazali ,natoz tak
vstrikovace to uz vubec ne...vyrobcu je hodne a taky to neni vzdy to prave...my pouzivame TDA do nafty nebo TDB do benzinu oboji vyrobce castrol...
aditiva jsou

31.01.2010 14:11 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803398
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ctirad23 napsal(a):
Pravda,mě odešly tri žhavící svíčky a auto ani diagnostika neukázala nic,ukázala jen cívku a auto ani tu cívku


diagnostika nenapise ze mas vadny zhavic na tretim nebo druhem valci, ale nepise to jako ucelenou zavadu ,prave to rele (civka) zhaveni
nemuze to napsat protoze zhavici okruh je paraelni ...kdyby bylo seriove tak tam uz auto hlasi primo cislo valce ktery ma vadny zhavic ...

01.02.2010 21:53 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 1803534
standacer
Město: , Auto: Počet příspěvků: 100
99 Poslat soukromou zprávu
ctirad23 napsal(a):
V cz je hodně špatná nafta.Já osobně přidávám adytiva do nafty.V létě i v zimě.Za prvé vážou na sebe vodu čili nehrozí zamrznutí nafty,udrzují palivovou soustavu v čistotě a mažou střiky.Navíc zvyšují oktanové číslo nafty,lepší starty.No skrátka velice dobrá věc Nejlepší vyrábí OMV v cz distribuované společností benzina.Zimní jsou v černé plechovce s cerveným víčkem a letní v bílé.Vřele doporučuji

Ja používám v létě VIF letní, v zimě VIF zimní. No a teď se tam chystám dát něco
takového.
Akorát abych to s těmi aditivy nepřehnal

26.12.2010 20:43 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 2366944
mirasa
Město: Dýšina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) TourerPočet příspěvků: 98
99 Poslat soukromou zprávu
Tak už jsem taky spadl do problému se starty, dnes katastrofa, -10 a až po třetím točení a trápení, ruzně naskakoval a zase chcípal motor až po nějakých 10s se rozběhl. Startér není žádný sprinter, ale problémy mi nedělal, tak jsem to neřešil.Prostě první ranní star je katastrofa, pak už chytne na otočení.Baterku mám rok starou, po nějakých 2 km jízdy se mi ustálí měřák na středu, žhaviče by měli být taky ok, tak snad ten startér, zřejmě proběhne nějaká noční na dílně, ve dne musím jezdit

29.12.2010 15:10 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 2367262
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte, mám drobný problém se startováním. Vždy jsem měl benzíňáky a C5 je můj první diesel (už týden). Žiju v domnění, že zapnu zapalování, počkám až zhasne, co zhasnout má a pák startuju. Kontrolka žhavení mi i při -7 svítí velice krátce, spíš jen problikne a po nastartování se startér protáčí ale motor ne. Nejsem odborník na startéry, ale představuju si, že ze startéru se vysouvá pastorek, jehož ozubení zapadá do ozubení setrvačníku, který roztočí a motor chytne. Přijde mi, že se patorek točí, ale nevysune se. Až na 4-5 pokus (přímo úměrně mrazu) se vysune a motor chytí. Myslím si, že jestli je ten pastorek namazaný vazelínou, která není nejnovější, tak se stává hydroskopickou a pak přimrzne ve startéru. Tak mi to aspoň přijde.
Takže můj dotaz zní:
1. může být výše popsaná teorie možná a funguje tak startér?
2. neměla by kontrolka žhavení svítit v těchto mrazech déle?

Auto jsem koupil od tety z rodiny a znám celou jeho historii a vím , že startovala OK, jen bylo garážované, takže je možná z toho mrazu trochu v šoku. Děkuji duff

29.12.2010 18:18 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 2367282
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
starter si daj zrepasovat, opravoval som dost starterov ale dnes je jednoduchsie to dat niekomu kto sa tym zaobera

a zhavenie vidno ze zhavi az tak pri -5 ze si toho vsimnes a pri -10 ze aj chvilu svieti

30.12.2010 09:39 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 2367357
vydraX
Město: C.Budějovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 56
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem dnes ráno při -18c nenastartoval, baterka na nule... měl jsem i problémy s tím, že mi zamrzali budíky, kolikrát mi to neukazovalo otáčky a rychlost, popř mi to napsalo engine imobiliser fault.. chvilka zjištování a problém se anšel v baterce, která se při každým mrazu hned vybije...

03.01.2011 15:45 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 2368025
duff74
Město: Holešov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SXPočet příspěvků: 163

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
starter si daj zrepasovat, opravoval som dost starterov ale dnes je jednoduchsie to dat niekomu kto sa tym zaobera

a zhavenie vidno ze zhavi az tak pri -5 ze si toho vsimnes a pri -10 ze aj chvilu svieti


Dobře, takže třeba při -8 by měla kontrolka žhavení nějakou dobu svítit ( 5s ?). Já když zapnu zapalování, tak kontrolka žhavení je vlastně první, která zhasne a to je třeba těch -8. Až po ní airbagy, pásy, apod. Žiju v domnění, že doba svícení žhavení je přímo úměrná venkovní teplotě. Čím větší kosa, tím delší doba. Může i toto signalizovat KO žhaviče, nebo žhaví i po zhasnutí kontrolky? Zkoušel jsem čekat před samotným nastartováním i 20 s, ale výsledek je stejný. Startér točí, motor stojí a na 4 až 6 pokus blafne a jede.

03.01.2011 16:23 - Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi 2368027
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud kontrolka nesviti to jeste neznamena ze to nezhavi...zvahice muzou dozhavovat klidne i 20s po startu

|< < 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 ... 19 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator