| | |
06.01.2010 23:24 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1430444
|
|
jumep
|
|
|
si bol v autorizovanom servise?
ak ano tak im porad ze to maju vedene ako regulator tlaku a objednacie cislo by malo byt 1933 38, ale v automaxe ho kupis hodne lacnejsie nez ho davaju oni .... to len na okraj
si bol v autorizovanom servise?
ak ano tak im porad ze to maju vedene ako regulator tlaku a objednacie cislo by malo byt 1933 38, ale v automaxe ho kupis hodne lacnejsie nez ho davaju oni .... to len na okraj
|
|
07.01.2010 15:10 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1430468
|
|
ctirad23
|
Město: Prachatice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Jo a servis v pondělí,nemeli čas.Pouze řekli,e to můe být tím co psal Jumep.Do Citroena jsem nejel pač v Č.B.je to samej matla.V Pt je třída elektrikář
Jo a servis v pondělí,nemeli čas.Pouze řekli,e to můe být tím co psal Jumep.Do Citroena jsem nejel pač v Č.B.je to samej matla.V Pt je třída elektrikář
|
|
19.01.2010 22:49 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802604
|
|
d3fr0st
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 35 |
|
|
u mna problem odstraneny odisla mi baterka bola tam 6r. Varta. kupena nova gelova a startuje ako nikdy predtym
u mna problem odstraneny odisla mi baterka bola tam 6r. Varta. kupena nova gelova a startuje ako nikdy predtym
|
|
24.01.2010 13:05 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802877
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
Jakmile je teplota okolo -10°C a ní, tak je startování utrpení. Chytne to tak na 4, 5te otoceni klickem - tzn po 20-30s toceni. Navic to chytne nejdriv jenom na jeden dva valce, pokud v tu chvili prestanu tocit starterem, tak to zdechne. Az to konecne chytne, tak uz to bezi bez problemu. Naftu mám OMV, přidávám zimní VIF. Predposledně mi na chvili vyskocila chybova zprava "Presence water in fuel". Dneska se to obeslo bez chybovych zprav. Nevite nekdo co s tim? Jeste bych dodal, e naposled jsem tankoval 7.12., take nafta u není nejčestvějí. Myslite, e to můe být i tím?
Jakmile je teplota okolo -10°C a ní, tak je startování utrpení. Chytne to tak na 4, 5te otoceni klickem - tzn po 20-30s toceni. Navic to chytne nejdriv jenom na jeden dva valce, pokud v tu chvili prestanu tocit starterem, tak to zdechne. Az to konecne chytne, tak uz to bezi bez problemu. Naftu mám OMV, přidávám zimní VIF. Predposledně mi na chvili vyskocila chybova zprava "Presence water in fuel". Dneska se to obeslo bez chybovych zprav. Nevite nekdo co s tim? Jeste bych dodal, e naposled jsem tankoval 7.12., take nafta u není nejčestvějí. Myslite, e to můe být i tím?
|
|
24.01.2010 14:29 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802879
|
|
jumep
|
|
|
a) vypusti naftovy filter kompletne - aby si odstranil vodu - ked povolis dostatocne ten snimac, tak to vytece, potom tam natahaj naftu
b) daj si vymenit zhavice, pripadne zajdi na diagnostiku, budes tam mat pravdepodobne nejaku chybu zhavenia alebo nieco podobne - nemusia to byt zasadne len zhavice, kludne aj nieco ine, ale najskor spojene zo zhavenim a startovanim za studena - aj ked na 2 valce to, ako to popisujes, budu najskor zle zhavice
a) vypusti naftovy filter kompletne - aby si odstranil vodu - ked povolis dostatocne ten snimac, tak to vytece, potom tam natahaj naftu
b) daj si vymenit zhavice, pripadne zajdi na diagnostiku, budes tam mat pravdepodobne nejaku chybu zhavenia alebo nieco podobne - nemusia to byt zasadne len zhavice, kludne aj nieco ine, ale najskor spojene zo zhavenim a startovanim za studena - aj ked na 2 valce to, ako to popisujes, budu najskor zle zhavice
|
|
24.01.2010 21:24 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802898
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
Mně se taky zdá, e to musí být haviče, protoe při vyích (ale stále záporných) teplotách to startuje dobře. Problém je, e vechny haviče byly na podzim měněné. Nicméně, e jsou haviče v pořádku asi jetě neznamená e to něco dělá, chyba můe být asi i v elektronice nebo něčem takovém . Kontrolka havení při startu vdy jen blikne, o nějakém sekundovém a delím havení vůbec nemůe být řeč. Jak to má normálně na palubce vypadat? Signalizuje to celou dobu havení?
Mně se taky zdá, e to musí být haviče, protoe při vyích (ale stále záporných) teplotách to startuje dobře. Problém je, e vechny haviče byly na podzim měněné. Nicméně, e jsou haviče v pořádku asi jetě neznamená e to něco dělá, chyba můe být asi i v elektronice nebo něčem takovém :-(((( . Kontrolka havení při startu vdy jen blikne, o nějakém sekundovém a delím havení vůbec nemůe být řeč. Jak to má normálně na palubce vypadat? Signalizuje to celou dobu havení?
|
|
24.01.2010 21:39 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802899
|
|
jumep
|
|
|
isto nesignalizuje, iba dobu nutnu na to aby si mohol startovat, tato doba sa predlzuje od -5 stupnov, inak to zhavi aj po nastartovani, tzv. dozhavovanie, resp. ked nechas zapate zapalovanie a cakas chvilu stale to zhavi
cele zhavenie ma na starosti ECU motora, otazka je ake zhavice tam mas a kto ti to menil
isto nesignalizuje, iba dobu nutnu na to aby si mohol startovat, tato doba sa predlzuje od -5 stupnov, inak to zhavi aj po nastartovani, tzv. dozhavovanie, resp. ked nechas zapate zapalovanie a cakas chvilu stale to zhavi
cele zhavenie ma na starosti ECU motora, otazka je ake zhavice tam mas a kto ti to menil
|
|
25.01.2010 05:40 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802901
|
|
tomc
|
|
|
kontrolka havení mě při -19 svítí 9/10 vteřin.jak dlouho to jetě dohavuje radeji nechci vědět,ale uplne zbytečně to skracuje ivotnost ahavek at ije bursík a jemu podobní pit.....i
kontrolka havení mě při -19 svítí 9/10 vteřin.jak dlouho to jetě dohavuje radeji nechci vědět,ale uplne zbytečně to skracuje ivotnost ahavek :-( at ije bursík a jemu podobní pit.....i :-(
|
|
25.01.2010 08:05 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802902
|
|
jruze
|
|
|
Mne -10 a -14 stupňů svítí havení tak 3 a 5 vteřin a chytá na otočku a to má motor tak min.300-400 000Km moná i víc (historie 240000 + rok ? a ode mne 120000)
Mne -10 a -14 stupňů svítí havení tak 3 a 5 vteřin a chytá na otočku:palec a to má motor tak min.300-400 000Km moná i víc (historie 240000 + rok ? a ode mne 120000)
|
|
25.01.2010 10:37 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802903
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Dnes ráno mi havení při -20°C svítilo cca 5 vteřin, motor sice se točil pomaleji, ale chytl na první pokus. Včera bylo -18°C a chytal o něco lépe... tak nevím. Moná byla jetě mrazivějí noc. Kadopádně mám pocit, e je určitě nutné mít v dobrém stavu baterku a havičky. Pokud jedno z toho je slabé, nebo opotřebované začnou problémy.
Jetě poznatek....po nastartování jsem nechal motor běet na volnoběh a dobíjení se mi pohybovalo v levé části pole - tedy jako by to dobíjelo slabo. Stačilo ale zvýit pedálem volnoběh na 1000 otáček a u ručka se přesunula za pravou polovinu ukazatele. Auto nechávám raději po noci trochu rozehřát (tak aspoň 1-2 minuty) i olej v převodovce je zatuhlý a hůře se řadí. Po asi 2 kilometrech jízdy je to ale u dobré. No holt je moooooc zima .
Dnes ráno mi havení při -20°C svítilo cca 5 vteřin, motor sice se točil pomaleji, ale chytl na první pokus. Včera bylo -18°C a chytal o něco lépe... tak nevím. Moná byla jetě mrazivějí noc. Kadopádně mám pocit, e je určitě nutné mít v dobrém stavu baterku a havičky. Pokud jedno z toho je slabé, nebo opotřebované začnou problémy.
Jetě poznatek....po nastartování jsem nechal motor běet na volnoběh a dobíjení se mi pohybovalo v levé části pole - tedy jako by to dobíjelo slabo. Stačilo ale zvýit pedálem volnoběh na 1000 otáček a u ručka se přesunula za pravou polovinu ukazatele. Auto nechávám raději po noci trochu rozehřát (tak aspoň 1-2 minuty) i olej v převodovce je zatuhlý a hůře se řadí. Po asi 2 kilometrech jízdy je to ale u dobré. No holt je moooooc zima :-)) .
|
|
25.01.2010 15:17 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802905
|
|
jumep
|
|
|
To ze pomalsie tocilo znamena ze baterka dostala po hube a preto aj to dobijanie bolo posunute (rucicka).
Ak jazdis na dlhsej trasse je to jedno, dobije sa to, ak na kratkej, odporucam ti pri tychto mrazoch dobit baterku na dobijacke v noci.
To ze pomalsie tocilo znamena ze baterka dostala po hube a preto aj to dobijanie bolo posunute (rucicka).
Ak jazdis na dlhsej trasse je to jedno, dobije sa to, ak na kratkej, odporucam ti pri tychto mrazoch dobit baterku na dobijacke v noci.
|
|
26.01.2010 08:09 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802936
|
|
Herulinka
|
Město: Nezvěstice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 197 |
|
|
Vidím, e mám podobné problémy, startér netočí nijak závratně rychle a větinou teď chytá a na druhý pokus. Třeba po dni stání. Ale zato na vechny 4. Baterka je dávaná loni, ale je fakt, e ádné dlouhé trasy nejezdím. Na diagnostice mi řekl, e hodnoty na vstřicích jsou trochu rozhozené, tak moná je to tím?
Vidím, e mám podobné problémy, startér netočí nijak závratně rychle a větinou teď chytá a na druhý pokus. Třeba po dni stání. Ale zato na vechny 4. Baterka je dávaná loni, ale je fakt, e ádné dlouhé trasy nejezdím. Na diagnostice mi řekl, e hodnoty na vstřicích jsou trochu rozhozené, tak moná je to tím?
|
|
26.01.2010 11:23 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802957
|
|
petr_v
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Já jsem měl taky problémy - kdy byla teplota pod -10°C, tak jsem startoval tak na třetí pokus. Baterka i startér ok, jen motor zkrátka nechytnul.
Moná to s tím nesouvisí, ale vyměnil jsem olej a nechal se přemluvit a přidal do něho nejmenovaný teflonový aditivum. A od té doby startuju i v nízkých teplotách na první pokus. Nechápu, nicméně ádný jiný změny na autě jsem nedělal. Plánoval jsem výměnu haviček, diagnostiku... No moná pomohla ta výměna oleje samotná (po 17000) a výměna filtrů. Kadopádně startuju jak za mlada, jupí! ;o)
Já jsem měl taky problémy - kdy byla teplota pod -10°C, tak jsem startoval tak na třetí pokus. Baterka i startér ok, jen motor zkrátka nechytnul.
Moná to s tím nesouvisí, ale vyměnil jsem olej a nechal se přemluvit a přidal do něho nejmenovaný teflonový aditivum. A od té doby startuju i v nízkých teplotách na první pokus. Nechápu, nicméně ádný jiný změny na autě jsem nedělal. Plánoval jsem výměnu haviček, diagnostiku... No moná pomohla ta výměna oleje samotná (po 17000) a výměna filtrů. Kadopádně startuju jak za mlada, jupí! ;o)
|
|
26.01.2010 12:09 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802960
|
|
jarin67
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
U mě to dolo tak daleko e mi přestala baterka úplně točit a to je 3 měsíce sterá ale bojím se aby to nebyl startér
U mě to dolo tak daleko e mi přestala baterka úplně točit a to je 3 měsíce sterá ale bojím se aby to nebyl startér
|
|
26.01.2010 12:19 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802961
|
|
tomc
|
|
|
chlapi rozhodte startery a uvidíte,e převody,,satelity"chodí na sucho i HDI potřebuje ke startu vunk jak klasický D. u benzinu stačí pootočit a jede,ale dizel musí mit větí otačky
chlapi rozhodte startery a uvidíte,e převody,,satelity"chodí na sucho:-o i HDI potřebuje ke startu vunk :palec jak klasický D. u benzinu stačí pootočit a jede,ale dizel musí mit větí otačky:-))
|
|
26.01.2010 13:18 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802962
|
|
Barlow
|
|
|
No nevim nevim jestli je dobry pridavat do motorovyho oleje teflonovy aditiva typu ecolube, slick atd.
No nevim nevim jestli je dobry pridavat do motorovyho oleje teflonovy aditiva typu ecolube, slick atd.
|
|
26.01.2010 13:21 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802963
|
|
Barlow
|
|
|
Jinak moje poznatky se startovanim u nas v -18°C. Zatim toci pekne a startuje na prvni pokus a na vsechny valce. Tak doufam ze to tak zustane
Jinak nevite v jake optimalni poloze by mel zustat ten voltmetr po natoceni?....pred startem je tak na 7mi hodinach po nastartovani se drzi na 5 hodinach.
Jinak moje poznatky se startovanim u nas v -18°C. Zatim toci pekne a startuje na prvni pokus a na vsechny valce. Tak doufam ze to tak zustane :)
Jinak nevite v jake optimalni poloze by mel zustat ten voltmetr po natoceni?....pred startem je tak na 7mi hodinach po nastartovani se drzi na 5 hodinach.
|
|
26.01.2010 13:46 -
Re: Problémy se startováním - C5 I 2,2HDi
|
1802964
|
|
petr_v
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Barlow - já taky nevím. Proto mě kamo musel přemlouvat. Zatím na jednu periodu výměny oleje jsem podlehl a uvidíme, jestli to nebyla chyba. Zatím pocitově lepí zvuk a připadá mi to dynamičtějí, objektivně klesla (zatím krátkodobě) spotřeba cca o půl litru a hlavně to začalo v pohodě startovat. Ale jsem od přírody nedůvěřivej
Barlow - já taky nevím. Proto mě kamo musel přemlouvat. Zatím na jednu periodu výměny oleje jsem podlehl a uvidíme, jestli to nebyla chyba. Zatím pocitově lepí zvuk a připadá mi to dynamičtějí, objektivně klesla (zatím krátkodobě) spotřeba cca o půl litru a hlavně to začalo v pohodě startovat. Ale jsem od přírody nedůvěřivej ;-)
|
|
| |
|
|