| | |
22.11.2015 19:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2890246
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tady nelo o pár otáček motoru při startování, behem 14ti dnů jsem 2x startoval a na čtvrtý pokus, to u je hodně moc, přitom jsem to drel hodně dlouho, on ten regulátor je přidřený, občas prostě zústane v nějaké poloze viset, nejlepí by bylo nějaký na zkouku, ale ty monosti nemám, jedině z vrakáče, ale tam ta jistota také není a na zkouku se nevyplatí kupovat něco, o čem nevím, zda funguje, hodnoty ukázali na něj, nemám proč tomu nevěřit, ví sám jak dlouho se to hledá, byla otázka, kdy se to stane s napíchlou diagnostikou.
Tady nelo o pár otáček motoru při startování, behem 14ti dnů jsem 2x startoval a na čtvrtý pokus, to u je hodně moc, přitom jsem to drel hodně dlouho, on ten regulátor je přidřený, občas prostě zústane v nějaké poloze viset, nejlepí by bylo nějaký na zkouku, ale ty monosti nemám, jedině z vrakáče, ale tam ta jistota také není a na zkouku se nevyplatí kupovat něco, o čem nevím, zda funguje, hodnoty ukázali na něj, nemám proč tomu nevěřit, ví sám jak dlouho se to hledá, byla otázka, kdy se to stane s napíchlou diagnostikou.
|
|
09.01.2016 13:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2906286
|
|
maskacc5
|
Město: Holýov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Taky řeím problém s prvním studeným startem,po delím stání v chladu nejde nastartovat,starter po repasi,vstřikovače po repasi a přesto nechce nastarovat.Dnes jsem se vimnul e ze vstřikovacího čerpadla si odkápla nafta pod takovým deklíkem co je přichycen 4mi imbusy.Otázka zní co je pod tím deklem a dá se to nějak přetěsnit?Myslím e to tu zde ji někdo řeil a nemohu to najít.
Taky řeím problém s prvním studeným startem,po delím stání v chladu nejde nastartovat,starter po repasi,vstřikovače po repasi a přesto nechce nastarovat.Dnes jsem se vimnul e ze vstřikovacího čerpadla si odkápla nafta pod takovým deklíkem co je přichycen 4mi imbusy.Otázka zní co je pod tím deklem a dá se to nějak přetěsnit?Myslím e to tu zde ji někdo řeil a nemohu to najít.
Přílohy: 325x275_5114438431.jpg ( 63867b ) - |
|
09.01.2016 13:15 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2906295
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Gumičky sa dajú kúpi. Ten deklík čo dria 4 skrutky bude asi aj prehnutý. Zabrúsi jemne do roviny, vymení gumičky a má na furt hotovo.. Len pozor na to vnútro aby si nepostrácal veci!
Gumičky sa dajú kúpi. Ten deklík čo dria 4 skrutky bude asi aj prehnutý. Zabrúsi jemne do roviny, vymení gumičky a má na furt hotovo.. Len pozor na to vnútro aby si nepostrácal veci!
|
|
09.01.2016 14:14 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2906327
|
|
maskacc5
|
Město: Holýov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
A kde se dají koupit ty gumičky? Co je pod tím deklem?
A kde se dají koupit ty gumičky? Co je pod tím deklem?:nevim
|
|
09.01.2016 17:25 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2906608
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
V Bosch servisoch alebo si pohžadaj na nete. Alebo si to skôr nechaj tam opravi.
V Bosch servisoch alebo si pohžadaj na nete. Alebo si to skôr nechaj tam opravi.
|
|
25.02.2016 14:28 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922104
|
|
malin
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zdravím, u mé C5 III 2.0 HDi se objevuje následující problém se startováním, který se objevuje nepravidelně a nezávisle na venkovní teplotě - pár sekund po nastartování chcípne, a poté to jde nastartovat a na několikátý pokus. Nedávno proběhla kontrola ve 125 tis. km, výměna oleje, filtrů, nová baterie a hlavně výměna čidla tlaku na čerpadle na základě nalezené chyby v diagnostice. nic jiného teď v diadnostice nebylo. Chvíli to startovalo v pohodě, nicméně dnes se zase zadařilo Netuíte, zda by to mohly být vstřiky nebo něco jiného? Dříve se to projevovalo spíe kdy jsem stál v kopci čumákem nahoru (padající nafta?), teď mi přijde , e je to jedno, jak parkuju. Přijde mi, e se to objeví větinou tehdy, kdy den předtím ujedu větí vzdálenost. Jo a zároveň se ale u těch následujících patných startů uvolní elektronická ruční brzda - dříve se na diagnostice objevila chyba plynového pedálu - mohlo by to event. souviset?
Zdravím, u mé C5 III 2.0 HDi se objevuje následující problém se startováním, který se objevuje nepravidelně a nezávisle na venkovní teplotě - pár sekund po nastartování chcípne, a poté to jde nastartovat a na několikátý pokus. Nedávno proběhla kontrola ve 125 tis. km, výměna oleje, filtrů, nová baterie a hlavně výměna čidla tlaku na čerpadle na základě nalezené chyby v diagnostice. nic jiného teď v diadnostice nebylo. Chvíli to startovalo v pohodě, nicméně dnes se zase zadařilo :-( Netuíte, zda by to mohly být vstřiky nebo něco jiného? Dříve se to projevovalo spíe kdy jsem stál v kopci čumákem nahoru (padající nafta?), teď mi přijde , e je to jedno, jak parkuju. Přijde mi, e se to objeví větinou tehdy, kdy den předtím ujedu větí vzdálenost. Jo a zároveň se ale u těch následujících patných startů uvolní elektronická ruční brzda - dříve se na diagnostice objevila chyba plynového pedálu - mohlo by to event. souviset?
|
|
25.02.2016 18:50 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922152
|
|
jumep
|
|
|
nemeni sa cidlo tlaku ale tlakovy regulator, tie km presne sedia na to kedy kludne moze byt po nom
cize ak vymenili tlakove cidlo, tak to bolo uplne zbytocne menene najskor
aka chyba pedalu, najcastejsie je problem s obmedzovacom, ten nema ale na nic ine vplyv
nemeni sa cidlo tlaku ale tlakovy regulator, tie km presne sedia na to kedy kludne moze byt po nom
cize ak vymenili tlakove cidlo, tak to bolo uplne zbytocne menene najskor
aka chyba pedalu, najcastejsie je problem s obmedzovacom, ten nema ale na nic ine vplyv
|
|
25.02.2016 23:37 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922355
|
|
jruze
|
|
|
malin napsal(a): Zdravím, u mé C5 III 2.0 HDi se objevuje následující problém se startováním, který se objevuje nepravidelně a nezávisle na venkovní teplotě - pár sekund po nastartování chcípne, a poté to jde nastartovat a na několikátý pokus. Nedávno proběhla kontrola ve 125 tis. km, výměna oleje, filtrů, nová baterie a hlavně výměna čidla tlaku na čerpadle na základě nalezené chyby v diagnostice. nic jiného teď v diadnostice nebylo. Chvíli to startovalo v pohodě, nicméně dnes se zase zadařilo Netuíte, zda by to mohly být vstřiky nebo něco jiného? Dříve se to projevovalo spíe kdy jsem stál v kopci čumákem nahoru (padající nafta?), teď mi přijde , e je to jedno, jak parkuju. Přijde mi, e se to objeví větinou tehdy, kdy den předtím ujedu větí vzdálenost. Jo a zároveň se ale u těch následujících patných startů uvolní elektronická ruční brzda - dříve se na diagnostice objevila chyba plynového pedálu - mohlo by to event. souviset?
Chyba by tam měla být,pokud není a běí to tak max 10 vteřin, po opětovném nastartování to zahulí tak se koue EGR(asi nevím od PC to nejde) - nejsem větec
Chyba by tam měla být,pokud není a běí to tak max 10 vteřin, po opětovném nastartování to zahulí tak se koue EGR(asi nevím od PC to nejde) - nejsem větec:-)
|
|
26.02.2016 07:45 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922390
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): nemeni sa cidlo tlaku ale tlakovy regulator, tie km presne sedia na to kedy kludne moze byt po nom
cize ak vymenili tlakove cidlo, tak to bolo uplne zbytocne menene najskor
aka chyba pedalu, najcastejsie je problem s obmedzovacom, ten nema ale na nic ine vplyv
Petre je to C5 III 2.0 HDi ,takze Siemens vstrikovani ,tim padem vymena cidla spravne kdyby to byla ta porucha o ktere se bavime....
jinak bez diag je to je ciste hadani jak vzdy pises
Petre je to C5 III 2.0 HDi ,takze Siemens vstrikovani ,tim padem vymena cidla spravne kdyby to byla ta porucha o ktere se bavime....
jinak bez diag je to je ciste hadani jak vzdy pises
|
|
26.02.2016 10:37 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922433
|
|
jumep
|
|
|
je tam delphi - nie siemens (osobne som nevidel siemens v X7, len pocul ze tam boli, ale ani service.citroen neuvadza moznost siemensu)
je tam delphi - nie siemens (osobne som nevidel siemens v X7, len pocul ze tam boli, ale ani service.citroen neuvadza moznost siemensu)
|
|
26.02.2016 16:20 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922576
|
|
malin
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
uf s EGR ventilem nestrate, ten mě nechal na staré C5 II na dálnici v Německu.. jinak opravdu údajně ádná chybová hláka, a to chcípnutí je tak do 5ti , max 10ti sekund..
uf s EGR ventilem nestrate, ten mě nechal na staré C5 II na dálnici v Německu.. jinak opravdu údajně ádná chybová hláka, a to chcípnutí je tak do 5ti , max 10ti sekund..
|
|
26.02.2016 18:32 -
občasné chcípání motoru (kolísání otáček)
|
2922586
|
|
Guli
|
Město: Nepolisy, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Čau, chci se vás zeptat jestli jste u někdy řeili problém s 1,6 hdi v citroenu c5. Mám problém - ujedu bez problémů třeba i 200 km, pak zastavím na křiovatce vylápnu spojku motor začne houpat , nebo chcípne pak nejde nastartovat (točí jak blázen). po cca 10 minutách chytne na otočení a zas jede bez problémů. Dnes jsem to přivezl z srvisu citroen u Poděbrad. přehráli jednotku motoru , vymněnili (bezdůvodně) havící svíčky (jednu zalomili tak tam jsou pouze 3 nové), připojili na diagnostiku. v Servisu jsem nechal 6514 kč a problém je nevyřeený.Diagnostika motoru nesvítí! v řídící jednotce jsou chyby : P0087,P0088,P1445 TO JSOU CHYBY PŘECHODNÉ, A pak P1461 to je trvalá chyba a samozřejmě havení které skurvili P1351 . Jedná se o Citroen C5 II ,r.V.2006,1,6 HDI ,80KW. PŘEDEM MOC DÍKY
Čau, chci se vás zeptat jestli jste u někdy řeili problém s 1,6 hdi v citroenu c5. Mám problém - ujedu bez problémů třeba i 200 km, pak zastavím na křiovatce vylápnu spojku motor začne houpat , nebo chcípne pak nejde nastartovat (točí jak blázen). po cca 10 minutách chytne na otočení a zas jede bez problémů. Dnes jsem to přivezl z srvisu citroen u Poděbrad. přehráli jednotku motoru , vymněnili (bezdůvodně) havící svíčky (jednu zalomili tak tam jsou pouze 3 nové), připojili na diagnostiku. v Servisu jsem nechal 6514 kč a problém je nevyřeený.Diagnostika motoru nesvítí! v řídící jednotce jsou chyby : P0087,P0088,P1445 TO JSOU CHYBY PŘECHODNÉ, A pak P1461 to je trvalá chyba a samozřejmě havení které skurvili P1351 . Jedná se o Citroen C5 II ,r.V.2006,1,6 HDI ,80KW. PŘEDEM MOC DÍKY
|
|
26.02.2016 19:51 -
Re: občasné chcípání motoru (kolísání otáček)
|
2922598
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
P1461 /by měl být tlak v klimatizaci/ EDIT: tak pro 1.6HDI je to problém s EGR - také adept na podobné chování
P1445 čerpadlo aditivace/ EDIT: u 1.6HDI spí plný FAP filtr
Zajímavé jsou P0087, P0088 - příli vysoký a nízký tlak paliva - tam bude problém (senzor, reguláror)
Tohle v Citroen servise nevěděli???
EDIT: nojo, s tím P1461 a EGR má pravdu - u PSA to můe znamenat podle internetu obojí: .link. .link.
EDIT2: A z toho je krásně vidět, e samotný P-code je občas na nic, protoe můe znamenat několik různých věcí i u jednoho výrobce.
P1461 /by měl být tlak v klimatizaci/ EDIT: tak pro 1.6HDI je to problém s EGR - také adept na podobné chování
P1445 čerpadlo aditivace/ EDIT: u 1.6HDI spí plný FAP filtr
Zajímavé jsou P0087, P0088 - příli vysoký a nízký tlak paliva - tam bude problém (senzor, reguláror)
Tohle v Citroen servise nevěděli???
EDIT: nojo, s tím P1461 a EGR má pravdu - u PSA to můe znamenat podle internetu obojí: http://www.carobdcode.com/p1461-citroen-ac-pressure-sensor-circuit-voltage-low http://autobossuk.co.uk/forum/discussion/829/citroen-c5-16-hdi/
EDIT2: A z toho je krásně vidět, e samotný P-code je občas na nic, protoe můe znamenat několik různých věcí i u jednoho výrobce.
|
|
26.02.2016 22:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922731
|
|
cacaminek
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Ahoj, asi se mi zbláznilo auto mám c5 X7 2.0 HDi 120 KW a občas mi po nastartování chcípne motor. Dneska jsem to napíchnul a nestačil se divit... Pro pobavení přikládám screeny. Kdyby někoho napadlo co to můe být dejte mi vědět.
Díky
Ahoj, asi se mi zbláznilo auto mám c5 X7 2.0 HDi 120 KW a občas mi po nastartování chcípne motor. Dneska jsem to napíchnul a nestačil se divit... Pro pobavení přikládám screeny. Kdyby někoho napadlo co to můe být dejte mi vědět.
Díky
Přílohy: IMG_20160226_213044.jpg ( 103585b ) - IMG_20160226_213111.jpg ( 106278b ) - IMG_20160226_213127.jpg ( 79741b ) - |
|
26.02.2016 22:16 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922751
|
|
jumep
|
|
|
120kw motor uz by si nemal nacitavat lexiou ...
a to co to skapalo je najskor ten 3ti valec - asi strik
ta CAN chyba sa mi tazko takto nejako definuje - skontroluj konektory a draty
120kw motor uz by si nemal nacitavat lexiou ...
a to co to skapalo je najskor ten 3ti valec - asi strik
ta CAN chyba sa mi tazko takto nejako definuje - skontroluj konektory a draty
|
|
26.02.2016 22:24 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2922754
|
|
cacaminek
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Toho jsem se bál to bude zase poloka
Jetě by mě zajímalo čím bych ho měl diagnostikovat?
Děkuju
Toho jsem se bál to bude zase poloka :-((((
Jetě by mě zajímalo čím bych ho měl diagnostikovat?
Děkuju :palec
|
|
| |
|
|