| | |
15.06.2015 09:20 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2831249
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Take včerajia situácia:
Ráno tart bez problémov, odchod do práce, po 10h v práci natartovalo, prelo 15km, mierny kopec na trojke, začali klesa otáčky, podradenie do dvojky, otáčky dalej klesali a zdochlo. Skúal som pár krát natartova, ale bez ance, motor točí, ale nechytí, ako bez paliva. Auto nehlási iadnu chybu.
Z toho, čo som natudoval od včera večera by to mohol by:
regulátor tlaku paliva
solenoid
palivové čerpadlo
vstreky
skúal som aj natlakova balónikom, no bez tartu, poobede chcem ete vylúči čerpadlo nádre a modlím sa, aby to neboli vstreky (170 000km)
Take včerajia situácia:
Ráno tart bez problémov, odchod do práce, po 10h v práci natartovalo, prelo 15km, mierny kopec na trojke, začali klesa otáčky, podradenie do dvojky, otáčky dalej klesali a zdochlo. Skúal som pár krát natartova, ale bez ance, motor točí, ale nechytí, ako bez paliva. Auto nehlási iadnu chybu.
Z toho, čo som natudoval od včera večera by to mohol by:
regulátor tlaku paliva
solenoid
palivové čerpadlo
vstreky
skúal som aj natlakova balónikom, no bez tartu, poobede chcem ete vylúči čerpadlo nádre a modlím sa, aby to neboli vstreky (170 000km)
|
|
15.06.2015 10:11 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2831257
|
|
jruze
|
|
|
monkus napsal(a): Take včerajia situácia:
Ráno tart bez problémov, odchod do práce, po 10h v práci natartovalo, prelo 15km, mierny kopec na trojke, začali klesa otáčky, podradenie do dvojky, otáčky dalej klesali a zdochlo. Skúal som pár krát natartova, ale bez ance, motor točí, ale nechytí, ako bez paliva. Auto nehlási iadnu chybu.
Z toho, čo som natudoval od včera večera by to mohol by:
regulátor tlaku paliva
solenoid
palivové čerpadlo
vstreky
skúal som aj natlakova balónikom, no bez tartu, poobede chcem ete vylúči čerpadlo nádre a modlím sa, aby to neboli vstreky (170 000km)
Nemá čerpadlo v nádri - chce to diag co je uloeno za chyby,co je v měřených hodnotách atd.. nejde od PC
Nemá čerpadlo v nádri - chce to diag co je uloeno za chyby,co je v měřených hodnotách atd.. nejde od PC;-)
|
|
15.06.2015 14:04 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2831293
|
|
jumep
|
|
|
regulator mu blbol uz ked tu bol pred casom, lietal volnobeh atd, takze ten mal isto nacaty, takze tam by som zacal, ostatne ale uz bez diag asi moc nepojde
a ano, cerpadlo v nadrzi neni (jednoducha pomocka je ze ked je balon, tak neni cerpadlo v nadrzi)
regulator mu blbol uz ked tu bol pred casom, lietal volnobeh atd, takze ten mal isto nacaty, takze tam by som zacal, ostatne ale uz bez diag asi moc nepojde
a ano, cerpadlo v nadrzi neni (jednoducha pomocka je ze ked je balon, tak neni cerpadlo v nadrzi)
|
|
17.06.2015 17:45 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2832329
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
Po dnenom mordovaní s pomocou navigácie od jumepa regulátor vymenený, iaž bez zmeny.
U pomôe len diagnostika. A ostáva dúfa, e to nebude čerpadlo alebo vstreky.
Po dnenom mordovaní s pomocou navigácie od jumepa regulátor vymenený, iaž bez zmeny.
U pomôe len diagnostika. A ostáva dúfa, e to nebude čerpadlo alebo vstreky.
|
|
17.06.2015 21:42 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2832512
|
|
jumep
|
|
|
kolko si tocil kym si to vzdal?
pumpoval si popri tom aj balonom?
kolko si tocil kym si to vzdal?
pumpoval si popri tom aj balonom?
|
|
18.06.2015 13:27 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2832841
|
|
jumep
|
|
|
ok, balon stvrdol? neni prazdna nadrz?
ok, balon stvrdol? neni prazdna nadrz? :)
|
|
18.06.2015 13:32 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2832842
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
Ucpané odvětrání nádre ? kdy otevře nádr, není tam podtlak ?
Ucpané odvětrání nádre ? kdy otevře nádr, není tam podtlak ?
|
|
18.06.2015 13:51 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2832851
|
|
jruze
|
|
|
No to zavání třeba na čidlem na klice a nebo v nejhorím rozvodama - no zkusil bych mu dát čuchnout (čistič brzd,start sprej) ale opatrně - pokud to přeene jde nekontrolovaně do otáček!!!! - pokud to bude záleitost paliva tak takto chytne(vyloučí rozvody bez demontáe a kontroly),synchronizaci asi jen diag-ta tě stejně nemine.
No to zavání třeba na čidlem na klice a nebo v nejhorím rozvodama - no zkusil bych mu dát čuchnout (čistič brzd,start sprej) ale opatrně - pokud to přeene jde nekontrolovaně do otáček!!!! - pokud to bude záleitost paliva tak takto chytne(vyloučí rozvody bez demontáe a kontroly),synchronizaci asi jen diag-ta tě stejně nemine.;-)
|
|
18.06.2015 17:10 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2832910
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
V nádri je tvrka a podtlak nebol. Ráno to veziem do servisu a uvidíme, čo ďalej.
V nádri je tvrka a podtlak nebol. Ráno to veziem do servisu a uvidíme, čo ďalej.
|
|
18.06.2015 22:54 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2833061
|
|
jumep
|
|
|
pripadne ma napadlo, to ty si mal ten divny zvuk co som hovoril (a si hovoril ze to tam je od kedy to mas?)
ci sa tam nieco nerozpadlo (napr. rozvody)
pripadne ma napadlo, to ty si mal ten divny zvuk co som hovoril (a si hovoril ze to tam je od kedy to mas?)
ci sa tam nieco nerozpadlo (napr. rozvody)
|
|
19.06.2015 07:04 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2833070
|
|
jruze
|
|
|
Pokud se to potkalo je jiný zvuk při startování (pozná i laik),potkaný motor nechytne na startsprej,vačkové čídlo nezhasne za jízdy , jinak na X7 to umí udělat i BSM - odhlásí to jednotku motoru - někdy (dost často ) i bez chyby , ale to jde větinou po chvilce opět nastartovat. - zkusil bych startsprej - ten toto ve obejde.
Pokud se to potkalo je jiný zvuk při startování (pozná i laik),potkaný motor nechytne na startsprej,vačkové čídlo nezhasne za jízdy;-) , jinak na X7 to umí udělat i BSM - odhlásí to jednotku motoru - někdy (dost často ) i bez chyby , ale to jde větinou po chvilce opět nastartovat. - zkusil bych startsprej - ten toto ve obejde.;-)
|
|
19.06.2015 10:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2833080
|
|
jumep
|
|
|
tak v najhorsom to odniesla aj vacka, treba otvorit a potom sa uvidi
(kedtak pred otvorenim pozret diag ci hlasi synchronizaciu kluka - vacka)
tak v najhorsom to odniesla aj vacka, treba otvorit a potom sa uvidi
(kedtak pred otvorenim pozret diag ci hlasi synchronizaciu kluka - vacka)
|
|
19.06.2015 15:46 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2833145
|
|
monkus
|
Město: Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 59 |
|
|
U mi volal servisák, potvrdil rozvody. V pondelok to má rozobra, tak sa teím na tú sumu .
U mi volal servisák, potvrdil rozvody. V pondelok to má rozobra, tak sa teím na tú sumu .
|
|
19.06.2015 16:13 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2833164
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ja nevim ale podle toho co jsi psal (viz citace) mi to jako rozvody moc neprijde
monkus napsal(a): Take včerajia situácia:
Ráno tart bez problémov, odchod do práce, po 10h v práci natartovalo, prelo 15km, mierny kopec na trojke, začali klesa otáčky, podradenie do dvojky, otáčky dalej klesali a zdochlo. Skúal som pár krát natartova, ale bez ance, motor točí, ale nechytí, ako bez paliva. Auto nehlási iadnu chybu.
no ja nevim ale podle toho co jsi psal (viz citace) mi to jako rozvody moc neprijde
|
|
22.11.2015 18:35 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2890213
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak mé problémy s ranímy starty konečně odhaleny, od pátku jsem měl auto u léčitele Hanze, a dnes ráno se mu stalo to samé s čím bojuju u asi rok, nikdy nevypadla ádná závada, samozřejmě napíchlá diagnostika před startem, podle hodnot zjitěn zasekávající se regulátor tlaku nafty 193341, vdy kdy jsem měl problém s raním startem, pár dní v měsíci, tak blbnul, více dní v měsíci na krtnutí, blbě se hledá závada, kdy diagnostika nic nepíe, kdy jsem to měl u servisáků na klubu, zrovna to startovalo na krtnutí a hodnoty v pořádku, tak pomalu se začnu ohlíet, kde a za kolik se dá ten regulátor sehnat, díky vem za rady a trpělivost s hledáním mé závady.
Tak mé problémy s ranímy starty konečně odhaleny, od pátku jsem měl auto u léčitele Hanze, a dnes ráno se mu stalo to samé s čím bojuju u asi rok, nikdy nevypadla ádná závada, samozřejmě napíchlá diagnostika před startem, podle hodnot zjitěn zasekávající se regulátor tlaku nafty 193341, vdy kdy jsem měl problém s raním startem, pár dní v měsíci, tak blbnul, více dní v měsíci na krtnutí, blbě se hledá závada, kdy diagnostika nic nepíe, kdy jsem to měl u servisáků na klubu, zrovna to startovalo na krtnutí a hodnoty v pořádku, tak pomalu se začnu ohlíet, kde a za kolik se dá ten regulátor sehnat, díky vem za rady a trpělivost s hledáním mé závady. ;-)
|
|
22.11.2015 18:52 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2890225
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak mé problémy s ranímy starty konečně odhaleny, od pátku jsem měl auto u léčitele Hanze, a dnes ráno se mu stalo to samé s čím bojuju u asi rok, nikdy nevypadla ádná závada, samozřejmě napíchlá diagnostika před startem, podle hodnot zjitěn zasekávající se regulátor tlaku nafty 193341, vdy kdy jsem měl problém s raním startem, pár dní v měsíci, tak blbnul, více dní v měsíci na krtnutí, blbě se hledá závada, kdy diagnostika nic nepíe, kdy jsem to měl u servisáků na klubu, zrovna to startovalo na krtnutí a hodnoty v pořádku, tak pomalu se začnu ohlíet, kde a za kolik se dá ten regulátor sehnat, díky vem za rady a trpělivost s hledáním mé závady.
Nevěřím tomu - tem regulátor se zaparkuje (nebo by měl) a začne regulovat a při dosaení vyího ne poadovaného tlaku a e by se kousnul v otevřeném stavu (kdy se parkuje zrovna tak jako EGR ) - take se drojede do krajních poloh a zústene v poloze aby nepoutěl nic a v diag je vidět jeho poloha před startem - důvod jeho nezavření a i jiná poloha je téměř nesmysl. - no aby jsi nebyl zklamanej e jsi vyhodil 3500,- kvůli pár otáčkám ne chytne protoe RHR takto startuje(vechny s podávacím čerpadlem které je součástí vysokotlaku)
Nevěřím tomu - tem regulátor se zaparkuje (nebo by měl) a začne regulovat a při dosaení vyího ne poadovaného tlaku a e by se kousnul v otevřeném stavu (kdy se parkuje zrovna tak jako EGR ) - take se drojede do krajních poloh a zústene v poloze aby nepoutěl nic a v diag je vidět jeho poloha před startem - důvod jeho nezavření a i jiná poloha je téměř nesmysl. - no aby jsi nebyl zklamanej e jsi vyhodil 3500,- kvůli pár otáčkám ne chytne protoe RHR takto startuje(vechny s podávacím čerpadlem které je součástí vysokotlaku)
|
|
22.11.2015 19:04 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2890241
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Moje má taky podávací čerpadlo ve vysokotlakým a chytá na drc i s prastarou vydojenou baterkou.
Zdendo, vyměň si motor za biturbo a má po problému.
Moje má taky podávací čerpadlo ve vysokotlakým a chytá na drc i s prastarou vydojenou baterkou.
Zdendo, vyměň si motor za biturbo a má po problému. :-))
|
|
22.11.2015 19:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2890245
|
|
jumep
|
|
|
regulator po vypnuti kluca ostava vzdy otvoreny - aby sa vypustil tlak zo systemu a teda vzdy pri starte sa musi zatvorit aby sa ten tlak vedel spravit
je to len klasicka ihla ...
moze sa kludne zasekavat a problem je na svete
regulator po vypnuti kluca ostava vzdy otvoreny - aby sa vypustil tlak zo systemu a teda vzdy pri starte sa musi zatvorit aby sa ten tlak vedel spravit
je to len klasicka ihla ...
moze sa kludne zasekavat a problem je na svete
|
|
| |
|
|