| | |
01.11.2014 10:23 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747272
|
|
jumep
|
|
|
daju sa kupit kable cele, kostrovy a plusovy a tie vymenit, samozrejme obsahuju aj nove svorky
daju sa kupit kable cele, kostrovy a plusovy a tie vymenit, samozrejme obsahuju aj nove svorky
|
|
01.11.2014 23:19 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747503
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dnes jsem se na to vůbec nedostal, bo ena ze mne chtěla udělat zahradníka, nicméně zítra svorky očistím a jestli bude nějaké zlepení tak po odzkouení dám vědět a pak se začnu zajímat zda se dají koupit pouze v citroenu, nebo i jinde a za kolik peněz, také musím prohlédnout ten plusovej kabel, myslím tím jak se dá vyměnit, napojení druhého konce svorky.
Dnes jsem se na to vůbec nedostal, bo ena ze mne chtěla udělat zahradníka, nicméně zítra svorky očistím a jestli bude nějaké zlepení tak po odzkouení dám vědět a pak se začnu zajímat zda se dají koupit pouze v citroenu, nebo i jinde a za kolik peněz, také musím prohlédnout ten plusovej kabel, myslím tím jak se dá vyměnit, napojení druhého konce svorky.
|
|
01.11.2014 23:39 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747504
|
|
jumep
|
|
|
mno
- je konektor a kabel ide na karoseriu pri baterke a potom cez drziak na prevodovku
+ konektor a ide z neho kabel na BSM a potom na starter a na alternator, troska tazsie sa vytahuje, ale zasa neni to take zle (na svojom aute som menil kostrovi)
mno
- je konektor a kabel ide na karoseriu pri baterke a potom cez drziak na prevodovku
+ konektor a ide z neho kabel na BSM a potom na starter a na alternator, troska tazsie sa vytahuje, ale zasa neni to take zle (na svojom aute som menil kostrovi)
|
|
01.11.2014 23:58 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747506
|
|
jruze
|
|
|
Cena je kouzelná - já mám z francouze jen mínus a z 2,2 bych měl plusák - no uvidím co na původním najdu za chybu
Cena je kouzelná - já mám z francouze jen mínus a z 2,2 bych měl plusák - no uvidím co na původním najdu za chybu:nevim
Přílohy: kabely aku.jpg ( 319291b ) - cena kabelů aku.jpg ( 279804b ) - |
|
02.11.2014 00:04 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747515
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Vlastně kdy jsem nedávno demontoval startér, tak jsem na ten plusovej koukal, je hezky schovanej za nim a vede k alternátoru,při výměně je asi lepí ho sundat pro lepí přístup k tomu svazku.
Jardo díky ale z cenou jsi mne nepotěil, to ty svorky řádně vyčistím a musí chodit, jestli teda závada nebude někde jinde.
Vlastně kdy jsem nedávno demontoval startér, tak jsem na ten plusovej koukal, je hezky schovanej za nim a vede k alternátoru,při výměně je asi lepí ho sundat pro lepí přístup k tomu svazku.
Jardo díky ale z cenou jsi mne nepotěil, to ty svorky řádně vyčistím a musí chodit, jestli teda závada nebude někde jinde.
|
|
02.11.2014 08:48 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747552
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
ja mam obidva tie kable ale z C5II 1,8i 6FY. Či a aky je tam rozdiel netuím
ja mam obidva tie kable ale z C5II 1,8i 6FY. Či a aky je tam rozdiel netuím
|
|
03.11.2014 09:24 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747779
|
|
jumep
|
|
|
podla objednacich cisel tam byva rozsiel (asi dlzka a typ pripojenia alternatoru)
u faceliftu
+ je 6 druhov (2.0, 2.2, benzin)
- je 5 druhov
(obsahom zvazku byva aj ovladanie klimakompresora)
jediny co nevidim je 1.6, ten to bude mat najskor sucastou kabelaze
podla objednacich cisel tam byva rozsiel (asi dlzka a typ pripojenia alternatoru)
u faceliftu
+ je 6 druhov (2.0, 2.2, benzin)
- je 5 druhov
(obsahom zvazku byva aj ovladanie klimakompresora)
jediny co nevidim je 1.6, ten to bude mat najskor sucastou kabelaze
|
|
03.11.2014 18:12 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747870
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Zoberem tie kable na zraz??? mozeme to tam pozret. A ak to bude pouitelne a budes Zdendo chcet tak sa nejak dohodneme
Zoberem tie kable na zraz??? mozeme to tam pozret. A ak to bude pouitelne a budes Zdendo chcet tak sa nejak dohodneme
|
|
03.11.2014 18:36 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747872
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zatím čistím, hledám, měřím a testuju abych se mohl podělit o výsledek, díky a na sraz je klidně vezmi, nic se s tím nezkazí.
Zatím čistím, hledám, měřím a testuju abych se mohl podělit o výsledek, díky a na sraz je klidně vezmi, nic se s tím nezkazí. ;-)
|
|
04.11.2014 22:32 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2748163
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Včera po nastartování jsem nechal motor chvíli klapat, po chvíli otevřel kapotu a po sáhnutí na komín od EGRu studený, neotevřel se, prolápnul jsem pedál plynu a otevřel se, jinak chodí v pohodě, startuji stále a na podruhé, dnes jsem zkusil ze srandy zapnout zapalování, po zhasnutí kontrolek klíček vypnout a znovu zapnout, nastartoval jsem okamitě, buďto něco patně elektrického nesepne a nebo je tam nějaká lambáda v kabelech, jsou to dalí nové poznatky, u aby byl ten sraz nebo mi z toho hrábne.
Včera po nastartování jsem nechal motor chvíli klapat, po chvíli otevřel kapotu a po sáhnutí na komín od EGRu studený, neotevřel se, prolápnul jsem pedál plynu a otevřel se, jinak chodí v pohodě, startuji stále a na podruhé, dnes jsem zkusil ze srandy zapnout zapalování, po zhasnutí kontrolek klíček vypnout a znovu zapnout, nastartoval jsem okamitě, buďto něco patně elektrického nesepne a nebo je tam nějaká lambáda v kabelech, jsou to dalí nové poznatky, u aby byl ten sraz nebo mi z toho hrábne.
|
|
04.11.2014 22:39 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2748164
|
|
jumep
|
|
|
RHR ked ide na volnobeh zavre egr po neviem presne kolkych sekundach .. normalne !
RHR ked ide na volnobeh zavre egr po neviem presne kolkych sekundach .. normalne !
|
|
04.11.2014 22:48 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2748165
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Joj, tak jsem poctivě pročetl celé vlákno na EGR a píe se e po vypnutí motoru se oklepe a zůstane zavřený, po nastartování se otevře, z toho jsem vycházel a nevěděl e RHR na volnoběh uzavírá.
:-)) Joj, tak jsem poctivě pročetl celé vlákno na EGR a píe se e po vypnutí motoru se oklepe a zůstane zavřený, po nastartování se otevře, z toho jsem vycházel a nevěděl e RHR na volnoběh uzavírá.
|
|
11.11.2014 17:57 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2750658
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak pomohli rady vyčistit těsnění v rychlospojkách čističem na brzdy, namotal jsem si malé mnoství vaty na tenký kříový roubovák, vatu řádně postříkal čističem a vyčistil, to samé nádobku a těsnění na filtr, neměnil jsem, bo jsem neměl nové, vyčistil jsem i ovzduňovák a vypouák a od té doby starty v pohodě, jetě mi rosí jeden vstřik, nevím zda z toho mezikusu mezi matkou přívodu nafty a vstřikem, vypadá to jak je naroubovanej do vstřiku, utáhnutej je na krev a nebo pod konektorem jak je ta velká matka,myslím injektor, za chvíly jedu jetě na diagnostiku směr Kamenice, tak uvidíme, zda budu něco potřebovat přivést na sraz nebo ne.
Tak pomohli rady vyčistit těsnění v rychlospojkách čističem na brzdy, namotal jsem si malé mnoství vaty na tenký kříový roubovák, vatu řádně postříkal čističem a vyčistil, to samé nádobku a těsnění na filtr, neměnil jsem, bo jsem neměl nové, vyčistil jsem i ovzduňovák a vypouák a od té doby starty v pohodě, jetě mi rosí jeden vstřik, nevím zda z toho mezikusu mezi matkou přívodu nafty a vstřikem, vypadá to jak je naroubovanej do vstřiku, utáhnutej je na krev a nebo pod konektorem jak je ta velká matka,myslím injektor, za chvíly jedu jetě na diagnostiku směr Kamenice, tak uvidíme, zda budu něco potřebovat přivést na sraz nebo ne. ;-)
|
|
11.11.2014 21:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2750848
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): Tak pomohli rady vyčistit těsnění v rychlospojkách čističem na brzdy, namotal jsem si malé mnoství vaty na tenký kříový roubovák, vatu řádně postříkal čističem a vyčistil, to samé nádobku a těsnění na filtr, neměnil jsem, bo jsem neměl nové, vyčistil jsem i ovzduňovák a vypouák a od té doby starty v pohodě, jetě mi rosí jeden vstřik, nevím zda z toho mezikusu mezi matkou přívodu nafty a vstřikem, vypadá to jak je naroubovanej do vstřiku, utáhnutej je na krev a nebo pod konektorem jak je ta velká matka,myslím injektor, za chvíly jedu jetě na diagnostiku směr Kamenice, tak uvidíme, zda budu něco potřebovat přivést na sraz nebo ne.
Jeden vstřik tu mám po testu OK.
Jeden vstřik tu mám po testu OK.;-)
|
|
04.12.2014 10:06 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2760893
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak mohu shrnout můj problém se startováním.
Vyčitění těsnění v rychlospojkách přívodních hadiček pomohlo, po pár dnech se problém vrátil, ale zlepení bylo znát. Profouknutí nádre (sítka, nemám ji prázdnou abych rozdělal zkontroloval a vyčistil) pomohlo značně a startuji větinou na první pokus, jednou týdně na druhý. Kdy zapnu zapalování a po zhasnutí kontrolky havení začnu startovat, tak málokdy nastartuji, musím nechat kolem 10 vteřin a pak ok, moná načnuté svíčky, ale chybu nemám tak ko ne, jetě jsem si viml, e dříve kdy jsem nemohl nastartovat, tak voltmetr při havení ukazoval 11V, po havení 11.4 a při startu to spadlo na 8 a 9V, co je málo pro jednotku a start neproběhl, nyní při startu 10.5 a 11V a je bez problému, nevím co tam zlobilo, asi něco v elektrice, diagnostika nikdy ádnou chybu neukázala, vypadá to, e se auto konečně začíná chovat normálně, a teda na dobu havení, ale to přisuzuji jak jsem psal svíčkám, nejsou úplně ko, proto chybu nepíe.
Tímto jetě jednou děkuji vem, kteří se podíleli na radách a snahu pomoci mi v mém problému, díky.
Tak mohu shrnout můj problém se startováním.
Vyčitění těsnění v rychlospojkách přívodních hadiček pomohlo, po pár dnech se problém vrátil, ale zlepení bylo znát. Profouknutí nádre (sítka, nemám ji prázdnou abych rozdělal zkontroloval a vyčistil) pomohlo značně a startuji větinou na první pokus, jednou týdně na druhý. Kdy zapnu zapalování a po zhasnutí kontrolky havení začnu startovat, tak málokdy nastartuji, musím nechat kolem 10 vteřin a pak ok, moná načnuté svíčky, ale chybu nemám tak ko ne, jetě jsem si viml, e dříve kdy jsem nemohl nastartovat, tak voltmetr při havení ukazoval 11V, po havení 11.4 a při startu to spadlo na 8 a 9V, co je málo pro jednotku a start neproběhl, nyní při startu 10.5 a 11V a je bez problému, nevím co tam zlobilo, asi něco v elektrice, diagnostika nikdy ádnou chybu neukázala, vypadá to, e se auto konečně začíná chovat normálně, a teda na dobu havení, ale to přisuzuji jak jsem psal svíčkám, nejsou úplně ko, proto chybu nepíe.
Tímto jetě jednou děkuji vem, kteří se podíleli na radách a snahu pomoci mi v mém problému, díky. :-)
|
|
04.12.2014 10:30 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2760911
|
|
moriss
|
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v Break | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Zdar.
jen malou poznamku..pokud mas diag. ok..hodnoty smesy,paliva a ostatnich ..skutecne ok...tak ty hodnoty napeti jsou bidne.uvazuj o cisteni starteru,privodu k nemu a minus polu, baterka lepsich parametru.
je to jen takova myslenka...osvedcena...Pekny den
Zdar.
jen malou poznamku..pokud mas diag. ok..hodnoty smesy,paliva a ostatnich ..skutecne ok...tak ty hodnoty napeti jsou bidne.uvazuj o cisteni starteru,privodu k nemu a minus polu, baterka lepsich parametru.
je to jen takova myslenka...osvedcena...Pekny den
|
|
04.12.2014 10:37 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2760915
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
moriss napsal(a): Zdar.
jen malou poznamku..pokud mas diag. ok..hodnoty smesy,paliva a ostatnich ..skutecne ok...tak ty hodnoty napeti jsou bidne.uvazuj o cisteni starteru,privodu k nemu a minus polu, baterka lepsich parametru.
je to jen takova myslenka...osvedcena...Pekny den
Startér loni po repasu, kabelá ok, směsy ok, baterie ok, to byli hodnoty při zaplém zapalování a havení, bez seplého zapalování tam je 12,6V, diagnostika také ok. Ale jinak díky za názor.
Startér loni po repasu, kabelá ok, směsy ok, baterie ok, to byli hodnoty při zaplém zapalování a havení, bez seplého zapalování tam je 12,6V, diagnostika také ok. Ale jinak díky za názor. ;-)
|
|
| |
|
|