| | |
21.10.2014 23:36 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2744068
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Dnes jsem po nastartování (samozřejmě při třetim) objevil pár bublinek v průsvitné hadičce od palivového filtru směrem k čerpadlu,při 4 000tis. ot. jde drobných bublinek víc,prolezl jsem celé palivové vedení od nádre přes chladič paliva a filtr,nikde ani náznak úniku,někde jsem četl e regulátor tlaku paliva má sítko,kdyby bylo přicpané,mohlo by mít za následek tyto bublinky,nebo má někdo nápad kde hledat? Opravdu jsem prolezl celé vedení poctivě,jetě jsem chtěl zkusit odpojit palivový filtr a spojit jenom na zkouku hadičky,kdyby bublinky neli měl by bít únik na filtru ale je také suchý,mohl by ten únik znamenat problém se startováním,diagnostika neukázala ádné závady,diky za jakýkoli nápad.Jinak samozřejmě prohlídka na srazu,ale snaim se tomu přijít na kloub.
Dnes jsem po nastartování (samozřejmě při třetim) objevil pár bublinek v průsvitné hadičce od palivového filtru směrem k čerpadlu,při 4 000tis. ot. jde drobných bublinek víc,prolezl jsem celé palivové vedení od nádre přes chladič paliva a filtr,nikde ani náznak úniku,někde jsem četl e regulátor tlaku paliva má sítko,kdyby bylo přicpané,mohlo by mít za následek tyto bublinky,nebo má někdo nápad kde hledat? Opravdu jsem prolezl celé vedení poctivě,jetě jsem chtěl zkusit odpojit palivový filtr a spojit jenom na zkouku hadičky,kdyby bublinky neli měl by bít únik na filtru ale je také suchý,mohl by ten únik znamenat problém se startováním,diagnostika neukázala ádné závady,diky za jakýkoli nápad.Jinak samozřejmě prohlídka na srazu,ale snaim se tomu přijít na kloub.
|
|
21.10.2014 23:42 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2744075
|
|
jumep
|
|
|
ono to ze to je suche je vporiadku, v tej sustave je podtlak a vtedy to dokaze nasat vzduch cez niektory spoj, ked tam je tlak tak to drzi
kazdopadne ak to na volnobehu nejde mnozstvo bublin tak nemas co riesit
ono to ze to je suche je vporiadku, v tej sustave je podtlak a vtedy to dokaze nasat vzduch cez niektory spoj, ked tam je tlak tak to drzi
kazdopadne ak to na volnobehu nejde mnozstvo bublin tak nemas co riesit
|
|
21.10.2014 23:49 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2744076
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Na volnoběh pár bublinek,chod motoru plynulí,tak je to asi v pořádku a nebudu řeit,díky.
Na volnoběh pár bublinek,chod motoru plynulí,tak je to asi v pořádku a nebudu řeit,díky.
|
|
27.10.2014 00:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745536
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jetě poslední otázka,dá se vůbec určit místo přisávání vzduchu? Od nádre k balonku ádné bubliny,od filtru k čerpadlu při startu hodně dlouhých bublin,kdy napumpuji před startem tak na 90% v pohodě,filtr i s těsněním měněn na začátku roku,najeto skoro 10 tis.km,dnes vyčitěny rychlospojky na hadičkách + odvzduňovák a vypouák,zítra se chci jetě podívat na filtr a těsnění,po nastartování ve v poho,nechce se mi rovnou kupovat novej balonek,nádobu na filtr nebo hadičky kdy nevím odkud to přisává,je to začarovanej kruh.
Jetě poslední otázka,dá se vůbec určit místo přisávání vzduchu? Od nádre k balonku ádné bubliny,od filtru k čerpadlu při startu hodně dlouhých bublin,kdy napumpuji před startem tak na 90% v pohodě,filtr i s těsněním měněn na začátku roku,najeto skoro 10 tis.km,dnes vyčitěny rychlospojky na hadičkách + odvzduňovák a vypouák,zítra se chci jetě podívat na filtr a těsnění,po nastartování ve v poho,nechce se mi rovnou kupovat novej balonek,nádobu na filtr nebo hadičky kdy nevím odkud to přisává,je to začarovanej kruh.:-((((
|
|
27.10.2014 00:21 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745538
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nejpravděpodobnějí budou ty rychlospojky. Stačí krábnutí a u to gumička neutěsní. Zkusil bych je sundat, jestli vůbec jdou sundat a vyzkouet to bez nich s nějakým upraveným kouskem hadičky s pořádnou sponkou. Tak, aby to opravdu utáhlo. Jen na vyzkouení.
Nejpravděpodobnějí budou ty rychlospojky. Stačí krábnutí a u to gumička neutěsní. Zkusil bych je sundat, jestli vůbec jdou sundat a vyzkouet to bez nich s nějakým upraveným kouskem hadičky s pořádnou sponkou. Tak, aby to opravdu utáhlo. Jen na vyzkouení.
|
|
27.10.2014 00:38 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745539
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Včera jsem do těch rychlospojek koukal lupou,ty těsnění jsou dost hluboko,dokonce to vypadá e jich tam je víc,bylo vidět luté a jetě za ním nějaké černé,způsob který popisuje mne také napadl ale tou rychlospojkou (kolínkem) nelo ani hnout,silou jsem to nerval a nevim abych si nezadělal na průvih kdy nemam v zásobě jinou,moná se zítra,vlastně dnes stavím v citroenu s dotazem,kolik stojí komplet hadička od filtru k čerpadlu,popřípadě nádobka na filtr a balonek,aspoň budu vědět,jestli do toho jít,nebo tomu nechat volný průběh,ale díky za reakci.
Včera jsem do těch rychlospojek koukal lupou,ty těsnění jsou dost hluboko,dokonce to vypadá e jich tam je víc,bylo vidět luté a jetě za ním nějaké černé,způsob který popisuje mne také napadl ale tou rychlospojkou (kolínkem) nelo ani hnout,silou jsem to nerval a nevim abych si nezadělal na průvih kdy nemam v zásobě jinou,moná se zítra,vlastně dnes stavím v citroenu s dotazem,kolik stojí komplet hadička od filtru k čerpadlu,popřípadě nádobka na filtr a balonek,aspoň budu vědět,jestli do toho jít,nebo tomu nechat volný průběh,ale díky za reakci.
|
|
27.10.2014 01:19 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745540
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A nemá po ruce někoho s C5, kdo by ti tu hadičku na chvíli půjčil? I kdy závada/krábanec můe být i na víčku a ne jen na hadičce.
Ta hadička od filtru k čerpadlu - obj.č. 1579JS stojí 841,- Kč.
A nemá po ruce někoho s C5, kdo by ti tu hadičku na chvíli půjčil? I kdy závada/krábanec můe být i na víčku a ne jen na hadičce.
Ta hadička od filtru k čerpadlu - obj.č. 1579JS stojí 841,- Kč.
Přílohy: palivo.jpg ( 133294b ) - |
|
27.10.2014 06:59 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745555
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak to je přesně ta hadička kde při startování lítá ten bublifuk,díky,od nádre po balonek nic,jetě dneska prohlédnu to víčko,kdybych věděl e to je tou hadičkou tak ji dojedu koupit,není to zas takovej ranec,mohlo by to vyřeit to startování,půjčit bych potřeboval na odzkouení na pár dní a to Hanz nepůjčí,bojí se,e bych mu biturbo u nevrátil.
Tak to je přesně ta hadička kde při startování lítá ten bublifuk,díky,od nádre po balonek nic,jetě dneska prohlédnu to víčko,kdybych věděl e to je tou hadičkou tak ji dojedu koupit,není to zas takovej ranec,mohlo by to vyřeit to startování,půjčit bych potřeboval na odzkouení na pár dní a to Hanz nepůjčí,bojí se,e bych mu biturbo u nevrátil. :-)) :palec
|
|
27.10.2014 09:19 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745578
|
|
jumep
|
|
|
moja skusenost je ze ked som odpojil hadice od filtra tie 2, ocistil cisticom brzd vratane pripojok na filtri tak to ustalo
neotacaju sa ti inac tie lisovane spoje?
moja skusenost je ze ked som odpojil hadice od filtra tie 2, ocistil cisticom brzd vratane pripojok na filtri tak to ustalo
neotacaju sa ti inac tie lisovane spoje?
|
|
27.10.2014 15:26 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745647
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Mockrát Vám oběma děkuji za uitečné rady, po včerejím vyčitění tlak do rána zůstal tak jsem nastartoval bez problémů i kdy bublinek jde jetě dost, zkusím to jetě tím čističem brzd a kdy bude změna k lepímu, určitě se podělím o výsledek, lisované spoje drí jako hrom, bude to opravdu někde v těsněních na těch rychlospojkách, po pouití toho čističe nechám chvíli odvětrat a pak teprve spojím.
Mockrát Vám oběma děkuji za uitečné rady, po včerejím vyčitění tlak do rána zůstal tak jsem nastartoval bez problémů i kdy bublinek jde jetě dost, zkusím to jetě tím čističem brzd a kdy bude změna k lepímu, určitě se podělím o výsledek, lisované spoje drí jako hrom, bude to opravdu někde v těsněních na těch rychlospojkách, po pouití toho čističe nechám chvíli odvětrat a pak teprve spojím. :-)
|
|
27.10.2014 15:38 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745650
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pozor na ty čističe. Některý erou silikon a ty "O" krouky jsou myslím silikonový. Koukni se na popis na tom čističi, který chce pouít. Pokud si nebude jistý, tak s ním pracuj rychle. Nastříkni a rychle vyfoukej. Nenechávej to v tom dlouho namočený.
Pozor na ty čističe. Některý erou silikon a ty "O" krouky jsou myslím silikonový. Koukni se na popis na tom čističi, který chce pouít. Pokud si nebude jistý, tak s ním pracuj rychle. Nastříkni a rychle vyfoukej. Nenechávej to v tom dlouho namočený.
|
|
27.10.2014 17:44 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2745712
|
|
jumep
|
|
|
na tych naftovych hadiciach isto silikonove nebudu, to by ta nafta zozrala
silikon byva na kabloch
na tych naftovych hadiciach isto silikonove nebudu, to by ta nafta zozrala
silikon byva na kabloch
|
|
31.10.2014 18:49 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747144
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak po 5ti dnech od vyčitění těsnění v rychlospojkách starty bez problémů, je to a k nevíře, přitom jsem to před čitěním prohlíel i lupou a ádné pokození nebo nečistoty nebyli vidět. Akorát včera a dnes odpoledne na podruhé, zvykl jsem si nejdříve strčit voltmetr do zásuvky, pokadé 12.5 V, po zapnutí zapalování 11.5 V, v obou případech při startu 9V a nelo nastartovat, na podruhé 11.5 V jako vdy a pohoda, četl jsem e je to málo pro jednotku k nastartování ale kam se to ztratí, něco někde musí bít patně, ale je to ohromná změna k lepímu a to, e 2x někde z 30 startů to jde a na podruhé je po problémech které jsem měl malina, jetě jednou děkuji za rady které mi pomohli a snad pomůou v budoucnu jetě někomu dalímu, na srazu snad někdo jetě něco objeví ohledně těch Voltů.
Tak po 5ti dnech od vyčitění těsnění v rychlospojkách starty bez problémů, je to a k nevíře, přitom jsem to před čitěním prohlíel i lupou a ádné pokození nebo nečistoty nebyli vidět. Akorát včera a dnes odpoledne na podruhé, zvykl jsem si nejdříve strčit voltmetr do zásuvky, pokadé 12.5 V, po zapnutí zapalování 11.5 V, v obou případech při startu 9V a nelo nastartovat, na podruhé 11.5 V jako vdy a pohoda, četl jsem e je to málo pro jednotku k nastartování ale kam se to ztratí, něco někde musí bít patně, ale je to ohromná změna k lepímu a to, e 2x někde z 30 startů to jde a na podruhé je po problémech které jsem měl malina, jetě jednou děkuji za rady které mi pomohli a snad pomůou v budoucnu jetě někomu dalímu, na srazu snad někdo jetě něco objeví ohledně těch Voltů. :palec :-d ;-) :-))
|
|
31.10.2014 20:00 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747156
|
|
jumep
|
|
|
vyved si ziarovecku zo zhavica, ci ti to nezhavi nahodou, i ked tam mi napatie klesalo postupne
vyved si ziarovecku zo zhavica, ci ti to nezhavi nahodou, i ked tam mi napatie klesalo postupne
|
|
31.10.2014 21:43 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747168
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No kdy zapnu zapalování, tak voltmetr ukáe tak 11.3 V, to haví, po tak 2 vteřinách vyleze na těch 11.5 V, ale při samotném startu to výjimečně spadne k těm 9 V a je problém, jedině e by to znovu havilo při startu, co myslím e ne, dohavování je a po nastartování a to u hned ukazuje alternátor 14.2 V, kdy by ta árovička svítila, problém by byl asi v relé havení nebo jetě někde jinde?
No kdy zapnu zapalování, tak voltmetr ukáe tak 11.3 V, to haví, po tak 2 vteřinách vyleze na těch 11.5 V, ale při samotném startu to výjimečně spadne k těm 9 V a je problém, jedině e by to znovu havilo při startu, co myslím e ne, dohavování je a po nastartování a to u hned ukazuje alternátor 14.2 V, kdy by ta árovička svítila, problém by byl asi v relé havení nebo jetě někde jinde?
|
|
31.10.2014 22:02 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747176
|
|
jumep
|
|
|
relativne by mohol byt v tom rele, ale to by bolo aj v diagnostike
relativne by mohol byt v tom rele, ale to by bolo aj v diagnostike
|
|
31.10.2014 22:14 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747186
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
No to je vlastně pravda, jene ta je čistá jak křiál, nezbyde ne dál testovat a na srazu podat hláení, hlavní je, e po tom vyčitění těsnění je to skoro stoprocentní, díky.
No to je vlastně pravda, jene ta je čistá jak křiál, nezbyde ne dál testovat a na srazu podat hláení, hlavní je, e po tom vyčitění těsnění je to skoro stoprocentní, díky. :-)
|
|
31.10.2014 23:11 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747246
|
|
jruze
|
|
|
Mně to na RHR dělají svorky (kontakty) na baterce a to tak e třeba jeden pokus startu jen cvakne starter a vypadne celé napájení - kontakty jsou čisté (nechápu to ale je to tak - dokonce jsou postříkané i vodivím olejem). Zkusím dát jiné a uvidím.
Mně to na RHR dělají svorky (kontakty) na baterce a to tak e třeba jeden pokus startu jen cvakne starter a vypadne celé napájení - kontakty jsou čisté (nechápu to ale je to tak - dokonce jsou postříkané i vodivím olejem). Zkusím dát jiné a uvidím.
|
|
31.10.2014 23:15 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747247
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Na kontakty na baterce je nejhorí mirgl. Jak to někdo očistí mirglem, tak to jen zhorí. Ideální je to lehounce okrábnout noikem, aby tam nezůstaly nějaký pony. Ono to po mirglu vypadá čistý, lesklý, ale jsou v tom zapíchaný zrníčka toho korundu a ty nevodí.
Tím nechci ani naznačit, e by to jarou tak prasečil, jen to připomínám pro ostatní.
Na kontakty na baterce je nejhorí mirgl. Jak to někdo očistí mirglem, tak to jen zhorí. Ideální je to lehounce okrábnout noikem, aby tam nezůstaly nějaký pony. Ono to po mirglu vypadá čistý, lesklý, ale jsou v tom zapíchaný zrníčka toho korundu a ty nevodí.
Tím nechci ani naznačit, e by to jarou tak prasečil, jen to připomínám pro ostatní. :-d
|
|
31.10.2014 23:36 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2747255
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To není patnej nápad, sice jsem ty svorky také kontroloval ale nejmladí zrovna nejsou, zítra je prostříknu čističem brzd, po řádném očitění kontaktolem, nevím jak dlouho tam vydrí ale za zkouku to stojí, mínusová svorka by la vyměnit v pohodě ale plusovej kabel se mi zdá kratí, jetě jsem ho nezkoumal, akorát se mi tyhle odklapávací svorky líbějí víc ne roubovací.
To není patnej nápad, sice jsem ty svorky také kontroloval ale nejmladí zrovna nejsou, zítra je prostříknu čističem brzd, po řádném očitění kontaktolem, nevím jak dlouho tam vydrí ale za zkouku to stojí, mínusová svorka by la vyměnit v pohodě ale plusovej kabel se mi zdá kratí, jetě jsem ho nezkoumal, akorát se mi tyhle odklapávací svorky líbějí víc ne roubovací.
|
|
| |
|
|