| | |
05.07.2014 11:57 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712696
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Mám dobré zkuenosti s Auto Rava - je to pobočka Bosche. A v Brně mají také servis: .link.
Ceny přijatelné a roční záruka.
Mám dobré zkuenosti s Auto Rava - je to pobočka Bosche. A v Brně mají také servis: http://www.boschcarservice.cz/Autoservisy-bosch-diesel-service.html
Ceny přijatelné a roční záruka.
|
|
06.07.2014 08:55 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712742
|
|
Losapa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Díky za rady, zkusím sehnat starí vstřiky. Kdybyste někdo o nějakých věděl (2.0 HDi RHZ Bosh), tak prosím napite SZ. Pokud bych nesehnal, tak pak půjdu zkusit repas u té pobočky Boshe.
Díky za rady, zkusím sehnat starí vstřiky. Kdybyste někdo o nějakých věděl (2.0 HDi RHZ Bosh), tak prosím napite SZ. Pokud bych nesehnal, tak pak půjdu zkusit repas u té pobočky Boshe.
|
|
06.07.2014 15:25 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712794
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Vstřiky z vrakáče? Pokud je prodávají samostatně, znamená to e jsou z pokozeného motoru (čím pokozen? Nehoda, zadřený, propálený píst, netankoval v JZD?). To znamená před montáí nechat zkontrolovat, vyčistit (a není na to záruka). No a tím se dostanu na cca 3/4 ceny kompletního repasu (v podstatě "nový" vstřik) s minimálně roční zárukou (cena práce a pouití stolice). A pokud k tomu připočtu cenu na vrakáči tak mě to přijde dokonce drá ne repasované z Kelly.
Vstřiky z vrakáče? Pokud je prodávají samostatně, znamená to e jsou z pokozeného motoru (čím pokozen? Nehoda, zadřený, propálený píst, netankoval v JZD?). To znamená před montáí nechat zkontrolovat, vyčistit (a není na to záruka). No a tím se dostanu na cca 3/4 ceny kompletního repasu (v podstatě "nový" vstřik) s minimálně roční zárukou (cena práce a pouití stolice). A pokud k tomu připočtu cenu na vrakáči tak mě to přijde dokonce drá ne repasované z Kelly.
|
|
06.07.2014 15:43 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712795
|
|
jruze
|
|
|
vseved napsal(a): Vstřiky z vrakáče? Pokud je prodávají samostatně, znamená to e jsou z pokozeného motoru (čím pokozen? Nehoda, zadřený, propálený píst, netankoval v JZD?). To znamená před montáí nechat zkontrolovat, vyčistit (a není na to záruka). No a tím se dostanu na cca 3/4 ceny kompletního repasu (v podstatě "nový" vstřik) s minimálně roční zárukou (cena práce a pouití stolice). A pokud k tomu připočtu cenu na vrakáči tak mě to přijde dokonce drá ne repasované z Kelly.
Vstřiky z vrakáče beru od známejch: záruka na vyzkouení(a + něco provozu) po namontování si změřím korekce,přepady a chod motoru. Vstřiky repas??? v x případech je protáhnou mainou vyčistí a z 60-70% vymění jen pičku (pokud se tváří dobře),ale uznávám e delí záruka a je změřenej,vyčitěnej,nastavenej a také draí. - já nemám patné zkuenosti ze staríma.
Vstřiky z vrakáče beru od známejch: záruka na vyzkouení(a + něco provozu) po namontování si změřím korekce,přepady a chod motoru.;-) Vstřiky repas??? v x případech je protáhnou mainou vyčistí a z 60-70% vymění jen pičku (pokud se tváří dobře),ale uznávám e delí záruka a je změřenej,vyčitěnej,nastavenej a také draí.:nevim - já nemám patné zkuenosti ze staríma.
|
|
05.10.2014 20:08 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739235
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Zdravím,
Mám problém se startováním, kdy je motor studený tak nastartuju, motor naskočí ale tak za 1-2vteřiny chcípne a to se opakuje tak 2-3x. A po dalím startu naskočí a beí bez problému. Startér točí normálně a nemusím točit dobu ale naskočí na první otočku. Kdy je motor teplý tak není ádný problém.
Dělal jsem diagnostiku a ta vyhodila:
P1351 - IDM input circuit Malfunction/Ignition coil control circuit High voltage. Or SID 803/EDC16C3 - Pre/P
Co jsem hledal tak by to měli být haviče (dají se i nějak proměřit jestli jsou OK nebo patné?) ale chci se zeptat jestli to můe být i něco jiného nebo na co se zaměřit?
děkuji
Zdravím,
Mám problém se startováním, kdy je motor studený tak nastartuju, motor naskočí ale tak za 1-2vteřiny chcípne a to se opakuje tak 2-3x. A po dalím startu naskočí a beí bez problému. Startér točí normálně a nemusím točit dobu ale naskočí na první otočku. Kdy je motor teplý tak není ádný problém.
Dělal jsem diagnostiku a ta vyhodila:
P1351 - IDM input circuit Malfunction/Ignition coil control circuit High voltage. Or SID 803/EDC16C3 - Pre/P
Co jsem hledal tak by to měli být haviče (dají se i nějak proměřit jestli jsou OK nebo patné?) ale chci se zeptat jestli to můe být i něco jiného nebo na co se zaměřit?
děkuji
|
|
05.10.2014 20:32 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739240
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
U tohoto motoru je naozaj dôleitý tartér. Ani sa nemusí zda, e točí zle a motor potom takto divne tartuje.. Asi ako kedysi staré TDI.. Samozrejme tam môe by chyba aj inde.
U tohoto motoru je naozaj dôleitý tartér. Ani sa nemusí zda, e točí zle a motor potom takto divne tartuje.. Asi ako kedysi staré TDI.. Samozrejme tam môe by chyba aj inde.
|
|
05.10.2014 20:51 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739244
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
jruze: Zkusím zítra ráno a pojedu. Pokud to bude v poho na první pokus, tak budu hledat netěsnost (je nějaké místo kde se to stává nejčastěji?). Co jsem koukal na hadičky kolem motoru tak sem nikde neviděl e by prosakovala nafta ?
zhrado: na starter se mi to vůbec nezdá, motor se nahodí a dalí starty jsou pak u bez problému,dělá problém jen ten první start.
jruze: Zkusím zítra ráno a pojedu. Pokud to bude v poho na první pokus, tak budu hledat netěsnost (je nějaké místo kde se to stává nejčastěji?). Co jsem koukal na hadičky kolem motoru tak sem nikde neviděl e by prosakovala nafta :(?
zhrado: na starter se mi to vůbec nezdá, motor se nahodí a dalí starty jsou pak u bez problému,dělá problém jen ten první start.
|
|
05.10.2014 21:32 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739246
|
|
jumep
|
|
|
P1351 = Rozpojené relé, havící svíčky jsou nepřetritě bez napájení (ps. skor ako zhavice pri tejto chybe by som mozno podozrieval rele ktore bude mat odhorety kontakt)
kedze to citas obd scannerom tak prepis jasne nemas, kazodpadne treba skontrolovat co robi tlak pri startovani
bublinky s filtra v hadici nevidis?
a ako bolo povedane, skus pred prvym startom napumpovat kolko pojde
P1351 = Rozpojené relé, havící svíčky jsou nepřetritě bez napájení (ps. skor ako zhavice pri tejto chybe by som mozno podozrieval rele ktore bude mat odhorety kontakt)
kedze to citas obd scannerom tak prepis jasne nemas, kazodpadne treba skontrolovat co robi tlak pri startovani
bublinky s filtra v hadici nevidis?
a ako bolo povedane, skus pred prvym startom napumpovat kolko pojde
|
|
05.10.2014 21:38 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739248
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
jumep: chyby čtu pomocí ELM a ScanMasteru. No fakt je e v tý průhledný hadici co jde od filtru nějaká ta drobná bublinka vidět je ale to jsem myslel e je normální.
Ale zkusím zítra napumpovat a pak napíu co to dělalo abych zkusil hledat dál.
jumep: chyby čtu pomocí ELM a ScanMasteru. No fakt je e v tý průhledný hadici co jde od filtru nějaká ta drobná bublinka vidět je ale to jsem myslel e je normální.
Ale zkusím zítra napumpovat a pak napíu co to dělalo abych zkusil hledat dál.
|
|
05.10.2014 22:03 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739260
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já také kadé ráno a po více jak 10ti hod. stání startuji na 2 a 3x ne chytne,motor se otočí víc ne 3x,startér loni proel repasí,baterka nabitá a netěsnost jsem po důkladné prohlídce nikde neobjevil,diagnostika nehlásí ádné chyby a vechny hodnoty jsou v toleranci,před startem jsem zkouel i balonek ale po jednom zmáčknutí plno,moná je někde problém v elektrice a nebo mám divný auto.
Já také kadé ráno a po více jak 10ti hod. stání startuji na 2 a 3x ne chytne,motor se otočí víc ne 3x,startér loni proel repasí,baterka nabitá a netěsnost jsem po důkladné prohlídce nikde neobjevil,diagnostika nehlásí ádné chyby a vechny hodnoty jsou v toleranci,před startem jsem zkouel i balonek ale po jednom zmáčknutí plno,moná je někde problém v elektrice a nebo mám divný auto. :nevim
|
|
05.10.2014 23:10 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739285
|
|
jruze
|
|
|
Ono také záleí v jakém stavu jsou vstřiky - pokud poutí hodně do přepadů čerpadlo natlačí minimální tlak potřebný ke sputění vstřiků pozdě(ECU nepovolí vstřikování dokud není min. tlak paliva) a proto můe start trvat déle.(nemusí toto být vidět na korekcích)
Ono také záleí v jakém stavu jsou vstřiky - pokud poutí hodně do přepadů čerpadlo natlačí minimální tlak potřebný ke sputění vstřiků pozdě(ECU nepovolí vstřikování dokud není min. tlak paliva) a proto můe start trvat déle.(nemusí toto být vidět na korekcích);-)
|
|
05.10.2014 23:19 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739290
|
|
Hanz 397
|
|
|
jruze napsal(a): Ono také záleí v jakém stavu jsou vstřiky - pokud poutí hodně do přepadů čerpadlo natlačí minimální tlak potřebný ke sputění vstřiků pozdě(ECU nepovolí vstřikování dokud není min. tlak paliva) a proto můe start trvat déle.(nemusí toto být vidět na korekcích)
Přepady jsme měřili z tohohle důvodu u cca před rokem a ok(neřikám,e teď nemůou být horí) a tlak na railu naskočí v podstatě po první otáčce,ale studený jsem to tu neměl...
Tady bude problém v elektrice(opakovaný starty s tím souviset nemusej,ale můou),protoe se to auto budí a kdy je připojený k diag,tak motorová jednotka neusne nikdy a po chvíli s vypnutym klíčem se pokadý uloí chyba usínání.
Přepady jsme měřili z tohohle důvodu u cca před rokem a ok(neřikám,e teď nemůou být horí) a tlak na railu naskočí v podstatě po první otáčce,ale studený jsem to tu neměl...
Tady bude problém v elektrice(opakovaný starty s tím souviset nemusej,ale můou),protoe se to auto budí a kdy je připojený k diag,tak motorová jednotka neusne nikdy a po chvíli s vypnutym klíčem se pokadý uloí chyba usínání.
|
|
06.10.2014 16:41 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739547
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
Tak jsem dnes před startem napumpoval balonkem ale to vůbec nepomohlo.
Zaměřil sem se i na bublinky v naftě,ale viděl jsem jen jednu mrňavou, take to asi ádný vliv nemá.
Co jsem si ale vimnul tak při startování se rozsvicuje i kontrolka havení.
Tak jsem dnes před startem napumpoval balonkem ale to vůbec nepomohlo.
Zaměřil sem se i na bublinky v naftě,ale viděl jsem jen jednu mrňavou, take to asi ádný vliv nemá.
Co jsem si ale vimnul tak při startování se rozsvicuje i kontrolka havení.
|
|
06.10.2014 19:18 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739581
|
|
jumep
|
|
|
to s tym zhavenim je vporiadku
ked by to bolo zhavenim tak to nechce chytit
bud mas problem s EGR ventilom, alebo tlakom paliva, nepredpokladam zeby striky robili takyto problem
to s tym zhavenim je vporiadku
ked by to bolo zhavenim tak to nechce chytit
bud mas problem s EGR ventilom, alebo tlakom paliva, nepredpokladam zeby striky robili takyto problem
|
|
06.10.2014 19:27 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739585
|
|
scratcher
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 130 |
|
|
jumep: Jak se dá oveřit jestli je to EGR nebo tlak paliva - jedině diagnostika?
jumep: Jak se dá oveřit jestli je to EGR nebo tlak paliva - jedině diagnostika?
|
|
06.10.2014 19:28 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739586
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak dnes jsem měl pravděpodobně astný den,ráno odříkán 5x otčená,3x zdrávas a na první krtnutí natočil.
Toto se odehrává tak jeden den v týdnu,jinak i po 8smi hod a celej den v pohodě a pak příjdou ty patné dny a zase delí ranní starty 2 a 3x ne naskočí,pak během dne na první krtnutí,jsou to pouze rána a delí stání jak 10 hodin.Na toto chování se pravdpodobně nedá odpovědět.
Tak dnes jsem měl pravděpodobně astný den,ráno odříkán 5x otčená,3x zdrávas a na první krtnutí natočil. :-))))
Toto se odehrává tak jeden den v týdnu,jinak i po 8smi hod a celej den v pohodě a pak příjdou ty patné dny a zase delí ranní starty 2 a 3x ne naskočí,pak během dne na první krtnutí,jsou to pouze rána a delí stání jak 10 hodin.Na toto chování se pravdpodobně nedá odpovědět.
|
|
06.10.2014 19:37 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2739596
|
|
jumep
|
|
|
ano, len diagnostika
zdenda: na zraze uvidime, bude zima
ano, len diagnostika
zdenda: na zraze uvidime, bude zima :)
|
|
| |
|
|