| | |
13.06.2014 21:55 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2705473
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Take dalí názor je e jsou to hydrotely. Připadá mi to docela logicky e při niích teplotách je olej hustějí tak je to dobré a kdy se oteplí tak je olej trochu řidí a zlobí to...... Vyzkouím dát polosyntetiku jestli bude nějaká změna.
Take dalí názor je e jsou to hydrotely. Připadá mi to docela logicky e při niích teplotách je olej hustějí tak je to dobré a kdy se oteplí tak je olej trochu řidí a zlobí to...... Vyzkouím dát polosyntetiku jestli bude nějaká změna.
|
|
15.06.2014 23:32 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2705779
|
|
iSinedd
|
|
|
Mám podobný problém, idem tartova auto, toči ale nie a nie sa chytit.. skusim tocit znovu a len toci nechyta sa.. skusam aj pridavat no nepomaha.. necham ho minutku tak a opat sa chyta no ako keby ho dusilo pridam mu plyn a chyti tak na 5-10x v poslednom case uz musim pripojit dalsiu baterku lebo ju celu vystavi pokial chyti.. neviete cim by to mohlo byt? v poslednom case sa zacina srat cele auto.. ked prekrocim otacky nieco nad 2000 monzo 2200 tak ESP / ASR vypne a strati vykon ako keby aj turbo vyplo.. motor zmeni zvuk.. vraj to startovanie moze suviset aj s katalizatorom resp. s FAP.. vdaka za rady
Mám podobný problém, idem tartova auto, toči ale nie a nie sa chytit.. skusim tocit znovu a len toci nechyta sa.. skusam aj pridavat no nepomaha.. necham ho minutku tak a opat sa chyta no ako keby ho dusilo pridam mu plyn a chyti tak na 5-10x v poslednom case uz musim pripojit dalsiu baterku lebo ju celu vystavi pokial chyti.. neviete cim by to mohlo byt? v poslednom case sa zacina srat cele auto.. ked prekrocim otacky nieco nad 2000 monzo 2200 tak ESP / ASR vypne a strati vykon ako keby aj turbo vyplo.. motor zmeni zvuk.. vraj to startovanie moze suviset aj s katalizatorom resp. s FAP.. vdaka za rady :)
|
|
16.06.2014 22:37 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2706038
|
|
Hanz 397
|
|
|
spax5 napsal(a): Take dalí názor je e jsou to hydrotely. Připadá mi to docela logicky e při niích teplotách je olej hustějí tak je to dobré a kdy se oteplí tak je olej trochu řidí a zlobí to...... Vyzkouím dát polosyntetiku jestli bude nějaká změna.
I kidy by byl hydrotel úplně mrtvej,tak se ten ventil otevře dostatečně na to,aby motor běel. U proměnnýho zdvihu např je minimální zdvih 0,4mm!!! a motor chytá a krásně jde na volnoběh. Na to,aby se ti málo otevřely ventily,abys dlouho točil,ne natlačí hydrotely bys musel mít skoro kulatou vačku
Ale aspoň si vymění olej...tím nic nezkazí(pokud tam nedá Super mogul )
I kidy by byl hydrotel úplně mrtvej,tak se ten ventil otevře dostatečně na to,aby motor běel. U proměnnýho zdvihu např je minimální zdvih 0,4mm!!! a motor chytá a krásně jde na volnoběh. Na to,aby se ti málo otevřely ventily,abys dlouho točil,ne natlačí hydrotely bys musel mít skoro kulatou vačku :-d
Ale aspoň si vymění olej...tím nic nezkazí(pokud tam nedá Super mogul :-d )
|
|
17.06.2014 07:05 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2706069
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Jetě před výměnou tam půjde nějaký čistič na hydrotely který mám objednaný u Boba tak uvidíme. Jen pro info ty hydrotely nejsou z mojí hlavy, ale je to názor mechaniků z citroenu.....
Jetě před výměnou tam půjde nějaký čistič na hydrotely který mám objednaný u Boba tak uvidíme. Jen pro info ty hydrotely nejsou z mojí hlavy, ale je to názor mechaniků z citroenu.....;-)
|
|
28.06.2014 09:07 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2710228
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
tak po nalítí čističe se něco děje, při podmínkách kdy motor nechtěl chytat u chytá téměř bezchybně. Asi na tom něco bude.
tak po nalítí čističe se něco děje, při podmínkách kdy motor nechtěl chytat u chytá téměř bezchybně. Asi na tom něco bude.
|
|
02.07.2014 22:19 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712154
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Ahoj, dnes jsem ráno přijel do práce, auto stálo na lehkym detíčku a kdy jsem večer nasednul, nahavil a startoval, tak během startování auto chcíplo - motor, kontrolky, vechno(jako bych odpojil baterku). Znovu jsem pootočil klíč do havící polohy a nic, jako by nebyla baterka. Vyndám klíč, zkouím znova a ejhle, kontrolky normálně naskočily, stačilo spárovat immo a auto lo nastartovat a a domu ok(40km). Zkrátka jako by se během prvního startování odpojila baterka. Jen je mi divný, e vechno nastavení zůstalo, pouze horní kaplička se rozhodila, jinak rádio, klima, okna, ve tak, jak bylo nastaveno.
Čas podívat se na to budu mít a o víkendu, tak prosím, někdo nějaký tip čím by to mohlo být? První samozřejmě okouknu baterku, ale co dál? Díky..
Ahoj, dnes jsem ráno přijel do práce, auto stálo na lehkym detíčku a kdy jsem večer nasednul, nahavil a startoval, tak během startování auto chcíplo - motor, kontrolky, vechno(jako bych odpojil baterku). Znovu jsem pootočil klíč do havící polohy a nic, jako by nebyla baterka. Vyndám klíč, zkouím znova a ejhle, kontrolky normálně naskočily, stačilo spárovat immo a auto lo nastartovat a a domu ok(40km). Zkrátka jako by se během prvního startování odpojila baterka. Jen je mi divný, e vechno nastavení zůstalo, pouze horní kaplička se rozhodila, jinak rádio, klima, okna, ve tak, jak bylo nastaveno.
Čas podívat se na to budu mít a o víkendu, tak prosím, někdo nějaký tip čím by to mohlo být? První samozřejmě okouknu baterku, ale co dál? Díky..
|
|
02.07.2014 22:24 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712155
|
|
Hanz 397
|
|
|
DeFuckTo napsal(a): Ahoj, dnes jsem ráno přijel do práce, auto stálo na lehkym detíčku a kdy jsem večer nasednul, nahavil a startoval, tak během startování auto chcíplo - motor, kontrolky, vechno(jako bych odpojil baterku). Znovu jsem pootočil klíč do havící polohy a nic, jako by nebyla baterka. Vyndám klíč, zkouím znova a ejhle, kontrolky normálně naskočily, stačilo spárovat immo a auto lo nastartovat a a domu ok(40km). Zkrátka jako by se během prvního startování odpojila baterka. Jen je mi divný, e vechno nastavení zůstalo, pouze horní kaplička se rozhodila, jinak rádio, klima, okna, ve tak, jak bylo nastaveno.
Čas podívat se na to budu mít a o víkendu, tak prosím, někdo nějaký tip čím by to mohlo být? První samozřejmě okouknu baterku, ale co dál? Díky..
Měl jsem tu něco podobnýho a nebyl docvaknutej tekr na commu. Auto měl pán odnova a nikdy nikdo tam nic nedělal... Buď byl teda patně zacvaklej z výroby(a projevil se po deseti letech )nebo se prostě uvolnil... Take zkus kouknout tam.
Měl jsem tu něco podobnýho a nebyl docvaknutej tekr na commu. Auto měl pán odnova a nikdy nikdo tam nic nedělal... Buď byl teda patně zacvaklej z výroby(a projevil se po deseti letech :nevim)nebo se prostě uvolnil... Take zkus kouknout tam.
|
|
03.07.2014 01:00 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712184
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
DeFuckTo napsal(a): Ahoj, dnes jsem ráno přijel do práce, auto stálo na lehkym detíčku a kdy jsem večer nasednul, nahavil a startoval, tak během startování auto chcíplo - motor, kontrolky, vechno(jako bych odpojil baterku). Znovu jsem pootočil klíč do havící polohy a nic, jako by nebyla baterka. Vyndám klíč, zkouím znova a ejhle, kontrolky normálně naskočily, stačilo spárovat immo a auto lo nastartovat a a domu ok(40km). Zkrátka jako by se během prvního startování odpojila baterka. Jen je mi divný, e vechno nastavení zůstalo, pouze horní kaplička se rozhodila, jinak rádio, klima, okna, ve tak, jak bylo nastaveno.
Čas podívat se na to budu mít a o víkendu, tak prosím, někdo nějaký tip čím by to mohlo být? První samozřejmě okouknu baterku, ale co dál? Díky..
Přesně tohle mi dělal startér, cca tak 2 dny před tím, ne se nadobro odebral do věčných lovi.
Přesně tohle mi dělal startér, cca tak 2 dny před tím, ne se nadobro odebral do věčných lovi. :-)
|
|
03.07.2014 19:02 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712335
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
Tak ráno i večer jsem nastartoval jako vdycky.. To mě čekaj asi pěkný věci, jak tak koukám.
Tony: Je fakt moný, aby startér "jako odpojil baterku"? Jinak točí uplně v pohodě - zkouel jsem i bez spárovaného immo (samozřejmě přiměřeně) točit dlouho a bez známky nějakýho neduhu..
Jinak díky..
Tak ráno i večer jsem nastartoval jako vdycky.. To mě čekaj asi pěkný věci, jak tak koukám.
Tony: Je fakt moný, aby startér "jako odpojil baterku"? Jinak točí uplně v pohodě - zkouel jsem i bez spárovaného immo (samozřejmě přiměřeně) točit dlouho a bez známky nějakýho neduhu..
Jinak díky.. ;)
|
|
04.07.2014 01:17 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712406
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
DeFuckTo napsal(a): Tak ráno i večer jsem nastartoval jako vdycky.. To mě čekaj asi pěkný věci, jak tak koukám.
Tony: Je fakt moný, aby startér "jako odpojil baterku"? Jinak točí uplně v pohodě - zkouel jsem i bez spárovaného immo (samozřejmě přiměřeně) točit dlouho a bez známky nějakýho neduhu..
Jinak díky..
Ano, na startéru nejdříve nebyla poznat změna. Po otočení klíčku vechno zhaslo. Podruhé zase, napotřetí OK (takhle dva dny). Najednou to kleklo úplně. Po otevření startéru byly dosti hluboké vypáleniny v mědi v místě, kde se klouou uhlíky.
Prostě se nějak rafnul a lo to do zkratu (moná to nebyl přímo zkrat, ale tak věříme, e si kadej dokáe najít graf odběru proudu elektromotoru při rozběhu), tím na baterce pokleslo napětí pod nutnou mez a ve pohaslo (včetně resetu stanic v rádiu).
Vyřeil to startér Starline za 2500kč (2 roky ji jede) - dali na něj 3 roky záruku.
A aby bylo jasno, neříkám, e má stejný problém, jen poukazuji na dalí monost, co by to mohlo být, jak jsi se původně ptal, co by to mohlo dále být, kdy ti výměna baterie nepomůe.
Ano, na startéru nejdříve nebyla poznat změna. Po otočení klíčku vechno zhaslo. Podruhé zase, napotřetí OK (takhle dva dny). Najednou to kleklo úplně. Po otevření startéru byly dosti hluboké vypáleniny v mědi v místě, kde se klouou uhlíky.
Prostě se nějak rafnul a lo to do zkratu (moná to nebyl přímo zkrat, ale tak věříme, e si kadej dokáe najít graf odběru proudu elektromotoru při rozběhu), tím na baterce pokleslo napětí pod nutnou mez a ve pohaslo (včetně resetu stanic v rádiu).
Vyřeil to startér Starline za 2500kč (2 roky ji jede) - dali na něj 3 roky záruku.
A aby bylo jasno, neříkám, e má stejný problém, jen poukazuji na dalí monost, co by to mohlo být, jak jsi se původně ptal, co by to mohlo dále být, kdy ti výměna baterie nepomůe. ;-)
|
|
04.07.2014 02:53 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712407
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Připomíná mi to souseda. 2 měsíce problémy se startováním, občas blbly přístroje (speciálně teploměry). U autoelektrikáře mu vyměnily baterku, vechno proměřili a příčinu nenalezly. Pak u vůbec nenastartoval. Příčina: úplně upálené ukostření motoru.
Připomíná mi to souseda. 2 měsíce problémy se startováním, občas blbly přístroje (speciálně teploměry). U autoelektrikáře mu vyměnily baterku, vechno proměřili a příčinu nenalezly. Pak u vůbec nenastartoval. Příčina: úplně upálené ukostření motoru.
|
|
04.07.2014 14:53 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712550
|
|
Losapa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Dobrý den vem.
Řeím teď problém se startováním. Pokud auto startuju za studena, naskočí perfektně. Problém nastává, kdy je auto zahřáté. Čím více zahřáté tím horí starty. Startér pěkně točí, ale motor nechytá. Byl jsem v servise na diagnostice, ale ádné chyby nejsou zaznamenané. Diagnostika chybu nehlásí ani kdy je připojená a auto patně startuje. Podle servisu to není startérem. Měřili i korekce vstřiků. Hodnoty nevím ale prý hraniční. Doporučili mi vyčistit vstřiky přípravkem TEC 2000 injector cleaner, tak to dnes zkusím. Neměl jste někdo podobnou zkuenost nebo tip čím by to mohlo být?
Dobrý den vem.
Řeím teď problém se startováním. Pokud auto startuju za studena, naskočí perfektně. Problém nastává, kdy je auto zahřáté. Čím více zahřáté tím horí starty. Startér pěkně točí, ale motor nechytá. Byl jsem v servise na diagnostice, ale ádné chyby nejsou zaznamenané. Diagnostika chybu nehlásí ani kdy je připojená a auto patně startuje. Podle servisu to není startérem. Měřili i korekce vstřiků. Hodnoty nevím ale prý hraniční. Doporučili mi vyčistit vstřiky přípravkem TEC 2000 injector cleaner, tak to dnes zkusím. Neměl jste někdo podobnou zkuenost nebo tip čím by to mohlo být?
|
|
04.07.2014 15:03 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712558
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
vagrovi poněkud hůře startovala C5 2.2 kdy byla ohřátá. Taky mu poradily TEC 2000 injector cleaner. Výsledek: za měsíc vechny vstřiky na repas. Jeden stačilo vyčistit a seřídit, tři totální repas.
vagrovi poněkud hůře startovala C5 2.2 kdy byla ohřátá. Taky mu poradily TEC 2000 injector cleaner. Výsledek: za měsíc vechny vstřiky na repas. Jeden stačilo vyčistit a seřídit, tři totální repas.
|
|
04.07.2014 17:35 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712589
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Losapa napsal(a): Dobrý den vem.
Řeím teď problém se startováním. Pokud auto startuju za studena, naskočí perfektně. Problém nastává, kdy je auto zahřáté. Čím více zahřáté tím horí starty. Startér pěkně točí, ale motor nechytá. Byl jsem v servise na diagnostice, ale ádné chyby nejsou zaznamenané. Diagnostika chybu nehlásí ani kdy je připojená a auto patně startuje. Podle servisu to není startérem. Měřili i korekce vstřiků. Hodnoty nevím ale prý hraniční. Doporučili mi vyčistit vstřiky přípravkem TEC 2000 injector cleaner, tak to dnes zkusím. Neměl jste někdo podobnou zkuenost nebo tip čím by to mohlo být?
Přesně to co popisuje se mi dělo taky, za tepla a kór v létě kdy začaly vedra, tak jsem startoval na 3x... za půl roku se definitivně odporoučely dva vstřiky. Take pravděpodobně můe očekávat podobnej scénář.
Přesně to co popisuje se mi dělo taky, za tepla a kór v létě kdy začaly vedra, tak jsem startoval na 3x... za půl roku se definitivně odporoučely dva vstřiky. Take pravděpodobně můe očekávat podobnej scénář.
|
|
05.07.2014 09:22 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2712684
|
|
Losapa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
Díky vem za informace. Repase vstřiků mě asi nemine.
Včera jsem to pročistil tím TECem a výsledek je tak napůl, po zahřátí startuje znatelně lépe ne předtím ale stále ne na 100%. Pokud byste někdo věděl o někom spolehlivém z okolí Brna na repas vstřiků byl bych vděčný za doporučení. Případně i za někoho vzdálenějího. Mám pocit, e co se týče citroen servisů v Brně, není to ádná sláva, nebo jsem jen neměl těstí. Ale to patří jinam
K těm hodnotám korekcí a tlaku na litě. Mám jen informace, co mi řekli v servise. A to e nárůst tlaku na litě je pomalejí a korekce hraniční. Sám se tím zabývat nemůu a ani nechci. Přenechal bych to raději zkuenějím.
Sháněl jste někdo jiné střiky, nebo je finančně výhodnějí / kvalitnějí je nechat repasovat?
Díky vem za informace. Repase vstřiků mě asi nemine.
Včera jsem to pročistil tím TECem a výsledek je tak napůl, po zahřátí startuje znatelně lépe ne předtím ale stále ne na 100%. Pokud byste někdo věděl o někom spolehlivém z okolí Brna na repas vstřiků byl bych vděčný za doporučení. Případně i za někoho vzdálenějího. Mám pocit, e co se týče citroen servisů v Brně, není to ádná sláva, nebo jsem jen neměl těstí. Ale to patří jinam
K těm hodnotám korekcí a tlaku na litě. Mám jen informace, co mi řekli v servise. A to e nárůst tlaku na litě je pomalejí a korekce hraniční. Sám se tím zabývat nemůu a ani nechci. Přenechal bych to raději zkuenějím. :-)
Sháněl jste někdo jiné střiky, nebo je finančně výhodnějí / kvalitnějí je nechat repasovat?
|
|
| |
|
|