| | |
24.05.2014 14:17 -
Startování - trvá ne naskočí motor
|
2698858
|
|
Dada2086
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ahoj vem, chci se zeptat, jestli někdo máte zkuenosti s problémy startování u C5 2005 2,2HDi automat. Přistartování mi to točí hrozně dlouho, ne naskočí - 5 i více sekund (podotýkám baterka je ok, nová a má i dostatečné napětí i proud). Nepřijde mi to normální. V Citroenu v OStravě mi řekli, e to je ok, ale mis e to nezdá. Díky za rady a tipy.
Ahoj vem, chci se zeptat, jestli někdo máte zkuenosti s problémy startování u C5 2005 2,2HDi automat. Přistartování mi to točí hrozně dlouho, ne naskočí - 5 i více sekund (podotýkám baterka je ok, nová a má i dostatečné napětí i proud). Nepřijde mi to normální. V Citroenu v OStravě mi řekli, e to je ok, ale mis e to nezdá. Díky za rady a tipy.
|
|
24.05.2014 18:38 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2699000
|
|
jruze
|
|
|
Dada2086 napsal(a): Ahoj vem, chci se zeptat, jestli někdo máte zkuenosti s problémy startování u C5 2005 2,2HDi automat. Přistartování mi to točí hrozně dlouho, ne naskočí - 5 i více sekund (podotýkám baterka je ok, nová a má i dostatečné napětí i proud). Nepřijde mi to normální. V Citroenu v OStravě mi řekli, e to je ok, ale mis e to nezdá. Díky za rady a tipy.
Diag a měřené hodnoty - můe to být na vstřikách,regulátoru tlaku paliva,snímači tlaku pal. na litě.Nedá se odpovědět jinak.
Diag a měřené hodnoty - můe to být na vstřikách,regulátoru tlaku paliva,snímači tlaku pal. na litě.Nedá se odpovědět jinak.:nevim
|
|
25.05.2014 00:43 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2699173
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
C5 I 2.2HDi. Po zapnutí klíčku podávací čerpadlo natlakovalo, vypnulo a nastartování trvalo 10-15 vteřin. Po 2minutách motor vypnut. Opětovné nastartování bez problémů. Pokud se vozidlo startovalo tak zhruba do 1-2hodin, nastartovalo bez problémů. Po více ne 2 hodinách nastartování trvalo 10-15 vteřin. Diag nic neukázala. Vstřiky ven a na stolici - dva nepatrně propoutěly do přepadu. Vyčitěny, opraveny, seřízeny a auto chytá tzv. na cvrnknutí.
C5 I 2.2HDi. Po zapnutí klíčku podávací čerpadlo natlakovalo, vypnulo a nastartování trvalo 10-15 vteřin. Po 2minutách motor vypnut. Opětovné nastartování bez problémů. Pokud se vozidlo startovalo tak zhruba do 1-2hodin, nastartovalo bez problémů. Po více ne 2 hodinách nastartování trvalo 10-15 vteřin. Diag nic neukázala. Vstřiky ven a na stolici - dva nepatrně propoutěly do přepadu. Vyčitěny, opraveny, seřízeny a auto chytá tzv. na cvrnknutí.
|
|
26.05.2014 11:10 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2699534
|
|
Dada2086
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Díky za tipy Jdu to dát do servisu a uvidím, jak to dopadne.
Díky za tipy :-) Jdu to dát do servisu a uvidím, jak to dopadne. ;-)
|
|
26.05.2014 11:42 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2699538
|
|
personz
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zdravim...chci se zeptat nez se do neceho pustim.Jak se da s urcitosti zkusit podavaci cerpadlo jestli dava ?Mam 2.2 2003 a problem se startem.Po precteni teto diskuze to vypada na to podavaci cerpadlo...ale chci si byt jisty.Diky...
Zdravim...chci se zeptat nez se do neceho pustim.Jak se da s urcitosti zkusit podavaci cerpadlo jestli dava ?Mam 2.2 2003 a problem se startem.Po precteni teto diskuze to vypada na to podavaci cerpadlo...ale chci si byt jisty.Diky...
|
|
26.05.2014 18:21 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2699620
|
|
personz
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Myslel jsem si to,e by to tak mělo být. Odkaloval jsem palivový filtr(v domnění,e je to patnou naftou)Hadičky jsem měl odpojené,po otočení klíčku...ádný cákanec nepřiel
Ani při krátkém zastartování.Auto se mi podařilo nastartovat a po nějaké době.
Kd jsem před nedávnem měnil palivový filtr.Tak při pokusném startu citronek chytl hned bez problémů.
ěkdy mi chytne hned na drc,ale někdy bez rozdílu jestli je motor teplý nebo studený,nenastartuje.
Proto se ptám na to čerpadlo.
Myslel jsem si to,e by to tak mělo být. Odkaloval jsem palivový filtr(v domnění,e je to patnou naftou)Hadičky jsem měl odpojené,po otočení klíčku...ádný cákanec nepřiel :nevim
Ani při krátkém zastartování.Auto se mi podařilo nastartovat a po nějaké době.
Kd jsem před nedávnem měnil palivový filtr.Tak při pokusném startu citronek chytl hned bez problémů.
ěkdy mi chytne hned na drc,ale někdy bez rozdílu jestli je motor teplý nebo studený,nenastartuje.
Proto se ptám na to čerpadlo.
|
|
26.05.2014 18:59 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2699643
|
|
jruze
|
|
|
personz napsal(a): Myslel jsem si to,e by to tak mělo být. Odkaloval jsem palivový filtr(v domnění,e je to patnou naftou)Hadičky jsem měl odpojené,po otočení klíčku...ádný cákanec nepřiel
Ani při krátkém zastartování.Auto se mi podařilo nastartovat a po nějaké době.
Kd jsem před nedávnem měnil palivový filtr.Tak při pokusném startu citronek chytl hned bez problémů.
ěkdy mi chytne hned na drc,ale někdy bez rozdílu jestli je motor teplý nebo studený,nenastartuje.
Proto se ptám na to čerpadlo.
Po zapnutí klíčku by mělo být slyet - pokud není zkontroluj piny - BSM levá svorkovnice tuím druhé od zadu(silnějí kabliky - u se to tu řeilo)- a potom ře čerpadlo - nejčastěji je to kontakt na pinech(čerpadlo buď jde a nebo se po---re na trvalo(někdy pomůe zabouchat na nádr,ale to je jen na dojetí né jako oprava-kdy se to stane .
Po zapnutí klíčku by mělo být slyet - pokud není zkontroluj piny - BSM levá svorkovnice tuím druhé od zadu(silnějí kabliky - u se to tu řeilo)- a potom ře čerpadlo - nejčastěji je to kontakt na pinech(čerpadlo buď jde a nebo se po---re na trvalo(někdy pomůe zabouchat na nádr,ale to je jen na dojetí né jako oprava-kdy se to stane .;-)
|
|
26.05.2014 19:07 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2699644
|
|
personz
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
ok,mrknu na to a uvidím....zatím díky....
ok,mrknu na to a uvidím....zatím díky....:-)
|
|
30.05.2014 16:55 -
Re: Problémy se startováním - HDi
|
2700745
|
|
personz
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
tak jsem nakonec musel dát nové podavací čerpadlo...:-/
tak jsem nakonec musel dát nové podavací čerpadlo...:-/
|
|
08.06.2014 16:21 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2703844
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ahoj ve spolek mám podobný problém ale s motorem RFN. U delí dobu nemůu přijít na problém kdy je venku teplo cca od 15 stupňů nahoru a auto stojí delí dobu v klidu (3-4 hodiny), tak dlouho a tupě točí ne naskočí (cca 10x se otočí). Auto v diagnostice nemá ádné závady a postupem času dolo k výměně techto věcí: čidlo teploty vody, čidlo teploty nasávaného vzduchu, snímač klepání(byl rozpadlý), svíčky, zapalovací lita, krokový motorek, vyčitěná klapka, vyčitěné čerpadlo v nádri a naměřen tlak paliva na rampě 3,5baru. Zajímavé je, e kdy pak auto naskočí, tak se chová naprosto normálne, nekytá, plynule táhne, nezdechá atp., kdy stojí jen krátce(třeba půl hodiny u obchodu) tak chytá naprosto normálně. A kdy je venkovní teplota do těch zmiňovaných cca 15 stupňů tak auto funguje naprosto bez problémů a stojí jak dlouho chce. Nemá někdo podobnou zkuenost, nebo nápad co to můe dělat?
Ahoj ve spolek mám podobný problém ale s motorem RFN. U delí dobu nemůu přijít na problém kdy je venku teplo cca od 15 stupňů nahoru a auto stojí delí dobu v klidu (3-4 hodiny), tak dlouho a tupě točí ne naskočí (cca 10x se otočí). Auto v diagnostice nemá ádné závady a postupem času dolo k výměně techto věcí: čidlo teploty vody, čidlo teploty nasávaného vzduchu, snímač klepání(byl rozpadlý), svíčky, zapalovací lita, krokový motorek, vyčitěná klapka, vyčitěné čerpadlo v nádri a naměřen tlak paliva na rampě 3,5baru. Zajímavé je, e kdy pak auto naskočí, tak se chová naprosto normálne, nekytá, plynule táhne, nezdechá atp., kdy stojí jen krátce(třeba půl hodiny u obchodu) tak chytá naprosto normálně. A kdy je venkovní teplota do těch zmiňovaných cca 15 stupňů tak auto funguje naprosto bez problémů a stojí jak dlouho chce. Nemá někdo podobnou zkuenost, nebo nápad co to můe dělat?
|
|
08.06.2014 19:42 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704022
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
Co zkusit jinou baterku? Můe mít nízkej startovací proud...
Co zkusit jinou baterku? Můe mít nízkej startovací proud...
|
|
08.06.2014 22:39 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704160
|
|
Hanz 397
|
|
|
Přesně tohle mi to dělalo na XM 2,0i a pomohla výměna čerpadla v nádri-je v něm zpětnej ventilek a padal mi benzín. Akorát jsem nikdy nepochopil,proč to dělá jen za tepla-přesně,jak popisuje...
Přesně tohle mi to dělalo na XM 2,0i a pomohla výměna čerpadla v nádri-je v něm zpětnej ventilek a padal mi benzín. Akorát jsem nikdy nepochopil,proč to dělá jen za tepla-přesně,jak popisuje...
|
|
08.06.2014 23:16 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704209
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
No baterkou to neni, protoe je od prosince 2013 nová a neni tam problém e by netočil startér to se právě točí úplně zběsile, ale bez náznaku chytnutí a pak to z ničeho nic chytne. To čerpadlo podezřívám taky, ale říkám si e to má velký plnící vykon a i kdyby to trochu spadlo tak to hravě dotlačí.
No baterkou to neni, protoe je od prosince 2013 nová a neni tam problém e by netočil startér to se právě točí úplně zběsile, ale bez náznaku chytnutí a pak to z ničeho nic chytne. To čerpadlo podezřívám taky, ale říkám si e to má velký plnící vykon a i kdyby to trochu spadlo tak to hravě dotlačí.
|
|
09.06.2014 00:43 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704223
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Čerpadlo v nádri se roztočí po zapnutí klíčku? Tak a zase bude dlouho v teple stát, tak před startováním několikrát zapni a vypni na pár vteřin klíček. A to čerpadlo natlačí benzín několikrát. Pokud to potom normálně chytne, tak u bude vědět, čím to je.
Čerpadlo v nádri se roztočí po zapnutí klíčku? Tak a zase bude dlouho v teple stát, tak před startováním několikrát zapni a vypni na pár vteřin klíček. A to čerpadlo natlačí benzín několikrát. Pokud to potom normálně chytne, tak u bude vědět, čím to je.
|
|
09.06.2014 07:33 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704293
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
to čas od času dělám ale bez výsledku. Ale zrovna včera jsem sedl do auta a poslouchal jestli se čerpadlo spustí(byly ideální podmínky auto na slunci a teploměr ukazoval 41°) a normálně spustilo, tak jsem právě párkrát zapnul vypnul klíček a si natlačí a vyhodilo to engine imobilizer fault a musel jsem znovu načíst klíč. Pak to chytlo, ale na prd jako obvykle. Jetě nevím zda to můou způsobovat vstřikovače, protoe kamarádovi se tak choval jumper jen s tím rozdílem e to samé dělal kdy byl zahřátý motor a byly to vstřiky. No ale to je jiný motor a hlavně nafta. Ale podle diag. je mám v pořádku.
to čas od času dělám ale bez výsledku. Ale zrovna včera jsem sedl do auta a poslouchal jestli se čerpadlo spustí(byly ideální podmínky auto na slunci a teploměr ukazoval 41°) a normálně spustilo, tak jsem právě párkrát zapnul vypnul klíček a si natlačí a vyhodilo to engine imobilizer fault a musel jsem znovu načíst klíč. Pak to chytlo, ale na prd jako obvykle. Jetě nevím zda to můou způsobovat vstřikovače, protoe kamarádovi se tak choval jumper jen s tím rozdílem e to samé dělal kdy byl zahřátý motor a byly to vstřiky. No ale to je jiný motor a hlavně nafta. Ale podle diag. je mám v pořádku.
|
|
09.06.2014 08:06 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704296
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
A nemůe to být právě vdycky tím imobilizérem? Třeba je v teple vdycky "fault", jen nevidí hláku kvůli zobrazení něčeho jinýho. Moná mu trvá chvíli dýl, ne se vzpamatuje. To by se dalo ověřit tak, e bys zapnul jen klíček, chvíli čekal, asi tak dlouho, ne je auto obvykle při potíích ochotný nastartovat a teprve potom zkouel startovat.
A nemůe to být právě vdycky tím imobilizérem? Třeba je v teple vdycky "fault", jen nevidí hláku kvůli zobrazení něčeho jinýho. Moná mu trvá chvíli dýl, ne se vzpamatuje. To by se dalo ověřit tak, e bys zapnul jen klíček, chvíli čekal, asi tak dlouho, ne je auto obvykle při potíích ochotný nastartovat a teprve potom zkouel startovat.
|
|
09.06.2014 08:31 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704312
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Taky mě to včera napadlo, ale právě e o imobil. nikdy nebyl ani záznam v diag., nevím jak po včerejku na to se musím mrknout. Zkusím se startováním počkat a asi nechám pro jistotu přehrát software a uvidíme.
Taky mě to včera napadlo, ale právě e o imobil. nikdy nebyl ani záznam v diag., nevím jak po včerejku na to se musím mrknout. Zkusím se startováním počkat a asi nechám pro jistotu přehrát software a uvidíme.
|
|
09.06.2014 21:46 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704525
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mikra napsal(a): Čerpadlo v nádri se roztočí po zapnutí klíčku? Tak a zase bude dlouho v teple stát, tak před startováním několikrát zapni a vypni na pár vteřin klíček. A to čerpadlo natlačí benzín několikrát. Pokud to potom normálně chytne, tak u bude vědět, čím to je.
Tady čerpadlo běí,a kdy začne točit motor...
My jsme kdysi na starý E38 750i,nebo 740i u nevím přesně,z úplně stejnýho důvodu dávali takový vřazený zpětný ventilky. Je fakt,e jsem je nikde jinde nikdy neviděl,ale zkus pohledat,třeba bude mít těstí. U nás tenkrát stál origo asi 90kč,take je to levnějí,ne nový čerpadlo
hele,strejda google nezklamal : .link.
Tady čerpadlo běí,a kdy začne točit motor...
My jsme kdysi na starý E38 750i,nebo 740i u nevím přesně,z úplně stejnýho důvodu dávali takový vřazený zpětný ventilky. Je fakt,e jsem je nikde jinde nikdy neviděl,ale zkus pohledat,třeba bude mít těstí. U nás tenkrát stál origo asi 90kč,take je to levnějí,ne nový čerpadlo ;-)
hele,strejda google nezklamal :) : http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=zpetny%20ventil%20paliva
|
|
09.06.2014 22:48 -
Re: Startování - trvá ne naskočí motor
|
2704545
|
|
spax5
|
Město: Kroměří, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Díky za tip, ale myslím e v padání benzínu to nebude, protoe po zapnutí klíčku se spustí čerpadlo a kdy vypne a zmáčknu ten ventilek na rampě tak benzín stříká ven, take tlak tam je.....
Díky za tip, ale myslím e v padání benzínu to nebude, protoe po zapnutí klíčku se spustí čerpadlo a kdy vypne a zmáčknu ten ventilek na rampě tak benzín stříká ven, take tlak tam je.....
|
|
| |
|
|