| | |
07.04.2015 20:59 -
ere olej
|
2806964
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Čau chlapy mám 2.0.16v r.v 2002 LPg najeto 180 000km plyn tak 25 000km a začalo mi to rát olej nejdřív tak okolo 10 000km na spodni risce a teď u 6 000km a mám na min. risce nemá někdo zkuenost jestli to je na spodku nebo v hlavě ? kdy bylo chladnějc tak mi mmotorpo natočení na volnoběh po chvily začal jít jako na 2-3 valce a i zhasnul zas se natočil a jel dál u bez problému a hlaka catalic convert fault tak jestli by to bylo tím olejem ?
Čau chlapy mám 2.0.16v r.v 2002 LPg najeto 180 000km plyn tak 25 000km a začalo mi to rát olej nejdřív tak okolo 10 000km na spodni risce a teď u 6 000km a mám na min. risce nemá někdo zkuenost jestli to je na spodku nebo v hlavě ? kdy bylo chladnějc tak mi mmotorpo natočení na volnoběh po chvily začal jít jako na 2-3 valce a i zhasnul zas se natočil a jel dál u bez problému a hlaka catalic convert fault tak jestli by to bylo tím olejem ?
|
|
07.04.2015 22:28 -
Re: spotřeba oleje
|
2806997
|
|
jumep
|
|
|
olejom skor nie to zhasnutie a mas benzin, je to normalne ze zere olej
mozes dat spravit hlavu, na 90% byva problem v tesneniach ventilov (v aute by som to nemenil po tom co mam skusenost ako je to spravene)
olejom skor nie to zhasnutie a mas benzin, je to normalne ze zere olej
mozes dat spravit hlavu, na 90% byva problem v tesneniach ventilov (v aute by som to nemenil po tom co mam skusenost ako je to spravene)
|
|
08.04.2015 06:29 -
Re: spotřeba oleje
|
2807007
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Můj mazlík taky papal tak, e jsem doléval asi litr na 1500 km. Nějakou dobu jsem to snáel, ale nakonec jsem nechal vyměnit stírací jrouky na ventilech - na autě. Dopadlo to relativně výborně, teď dolévám litr na 6000 km za cenu opravy necelých 6000 i s materiálem.
Můj mazlík taky papal tak, e jsem doléval asi litr na 1500 km. Nějakou dobu jsem to snáel, ale nakonec jsem nechal vyměnit stírací jrouky na ventilech - na autě. Dopadlo to relativně výborně, teď dolévám litr na 6000 km za cenu opravy necelých 6000 i s materiálem.
|
|
08.04.2015 06:47 -
Re: spotřeba oleje
|
2807008
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Ferro - kdy dá stírací krouky na ventily, tak dostane Nobelovu cenu.
K věci - měl jsem vectru benzín dvoulitr a to byl "dvoutakt", protoe jsem lil litr oleje na 3000 km a do výměny jsem ho vlastně jetě jednou vyměnil za pochodu. Ale byla to známá věc a výrobce doporučoval dát dalí stírací krouek, ale nechtělo se mi kvli tomu rozebírat celý motor.
U současného auta se mi včera rozsvítilo zkontrolovat hladinu oleje a je to poprvé,co to auto mám. Po dolití to odmítá zhasnout, ale tuím to zhasnutí nějakou dobu trvá. Tak mne to dokopalo objednat se na výměnu, olej má jeto 22 000.
Ferro - kdy dá stírací krouky na ventily, tak dostane Nobelovu cenu.
K věci - měl jsem vectru benzín dvoulitr a to byl "dvoutakt", protoe jsem lil litr oleje na 3000 km a do výměny jsem ho vlastně jetě jednou vyměnil za pochodu. Ale byla to známá věc a výrobce doporučoval dát dalí stírací krouek, ale nechtělo se mi kvli tomu rozebírat celý motor.
U současného auta se mi včera rozsvítilo zkontrolovat hladinu oleje a je to poprvé,co to auto mám. Po dolití to odmítá zhasnout, ale tuím to zhasnutí nějakou dobu trvá. Tak mne to dokopalo objednat se na výměnu, olej má jeto 22 000.
|
|
08.04.2015 09:14 -
Re: spotřeba oleje
|
2807023
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Zbytečně jsem znervozněl, olej přece není sranda jako kdy není voda v ostřikovačích. Tak jsem u nejblií pumpy koupil 5W30 za 600 a dolil nejdříve půlku a po zapnutí klíčku furt Oil level incorrect, tak jsem dolil zbytek a furt ta samá hláka. Kdybych věděl předem, e to nezhasne hned, tak jsem na to hodil bobek, protoe jsem se stejně chtěl objednat na výměnu. Tak jsem vyhodil estikilo do luftu. Ale pro klid due to bylo dobré. Měrka před dolitím na spodní rysce, ale samozřejmě na motoru těsně po vypnutí, take ne objektivní.
Zbytečně jsem znervozněl, olej přece není sranda jako kdy není voda v ostřikovačích. Tak jsem u nejblií pumpy koupil 5W30 za 600 a dolil nejdříve půlku a po zapnutí klíčku furt Oil level incorrect, tak jsem dolil zbytek a furt ta samá hláka. Kdybych věděl předem, e to nezhasne hned, tak jsem na to hodil bobek, protoe jsem se stejně chtěl objednat na výměnu. Tak jsem vyhodil estikilo do luftu. Ale pro klid due to bylo dobré. Měrka před dolitím na spodní rysce, ale samozřejmě na motoru těsně po vypnutí, take ne objektivní.
|
|
08.04.2015 09:57 -
Re: spotřeba oleje
|
2807025
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
mno ten ječák je jen informativní, dycky to chce koukat na rysku
mno ten ječák je jen informativní, dycky to chce koukat na rysku ;-)
|
|
08.04.2015 15:02 -
Re: spotřeba oleje
|
2807082
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Radsej skontroluj ci toho oleja tam nakoniec nemas privela, v tom pripade by si mohol mat potencialny problem a bolo by lepsie trochu odsat.
Radsej skontroluj ci toho oleja tam nakoniec nemas privela, v tom pripade by si mohol mat potencialny problem a bolo by lepsie trochu odsat.
|
|
08.04.2015 16:45 -
Re: spotřeba oleje
|
2807118
|
|
Koník
|
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 146 |
|
|
Ferro napsal(a): Můj mazlík taky papal tak, e jsem doléval asi litr na 1500 km. Nějakou dobu jsem to snáel, ale nakonec jsem nechal vyměnit stírací jrouky na ventilech - na autě. Dopadlo to relativně výborně, teď dolévám litr na 6000 km
vilous napsal(a): Ferro - kdy dá stírací krouky na ventily, tak dostane Nobelovu cenu.
Kdopak z nás se vilousi někdy nepřebreptl, nebo něco patně nedefinoval, e ano zřejmě měl na mysli guferka ventilů. Kdy ztvrdnou, tak se na spotřebě oleje podílí velkou měrou
Kdopak z nás se vilousi někdy nepřebreptl, nebo něco patně nedefinoval, e ano :-p zřejmě měl na mysli guferka ventilů. Kdy ztvrdnou, tak se na spotřebě oleje podílí velkou měrou ;-)
|
|
08.04.2015 17:40 -
Re: spotřeba oleje
|
2807128
|
|
jumep
|
|
|
neni davno co som ich menil na jednej 1.8
vsetky boli take ze ventil vypadol sam, cize vobec netesnili, nove drzali ten ventil pekne, ale kolko to vydrzi je otazne, strasne sa to tam hreje
neni davno co som ich menil na jednej 1.8
vsetky boli take ze ventil vypadol sam, cize vobec netesnili, nove drzali ten ventil pekne, ale kolko to vydrzi je otazne, strasne sa to tam hreje
|
|
08.04.2015 18:05 -
Re: spotřeba oleje
|
2807137
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
Pokud je potřebné vybavení, tak se dají celkem dobře vyměnit gufírka dříků ventilů přímo na autě, ani by se hlava sundávala ...
Pokud je potřebné vybavení, tak se dají celkem dobře vyměnit gufírka dříků ventilů přímo na autě, ani by se hlava sundávala ...
|
|
08.04.2015 18:07 -
Re: spotřeba oleje
|
2807143
|
|
jumep
|
|
|
ked budu take zaklepane ako na tej 1.8 tak to na aute nedas, nehovoriac o tom ako je to blbo umiestnene v malej jame
ked budu take zaklepane ako na tej 1.8 tak to na aute nedas, nehovoriac o tom ako je to blbo umiestnene v malej jame
|
|
08.04.2015 19:52 -
Re: spotřeba oleje
|
2807189
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
carlos8 napsal(a): Čau chlapy mám 2.0.16v r.v 2002 LPg najeto 180 000km plyn tak 25 000km a začalo mi to rát olej nejdřív tak okolo 10 000km na spodni risce a teď u 6 000km a mám na min. risce nemá někdo zkuenost jestli to je na spodku nebo v hlavě ? kdy bylo chladnějc tak mi mmotorpo natočení na volnoběh po chvily začal jít jako na 2-3 valce a i zhasnul zas se natočil a jel dál u bez problému a hlaka catalic convert fault tak jestli by to bylo tím olejem ?
No já nevím, ale úbytek po spodní rysku po 6 tis. km bych u benzínu zatím asi neřeil. A s tím zhasnutím motoru a chodem na 3 válce to myslím nemá nic společného.
No já nevím, ale úbytek po spodní rysku po 6 tis. km bych u benzínu zatím asi neřeil. A s tím zhasnutím motoru a chodem na 3 válce to myslím nemá nic společného.
|
|
02.08.2016 11:03 -
Re: spotřeba oleje
|
2977433
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Nazdar mistři odborníci!
Tak aby nebylo veho "dobrého" poskromnu, tak ke klimě jsem po návratu od Jadranu zjistil úbytek oleje cca. 1l/2000km. Po prostudování tématu na tomto místě jedu za mechoem a zkusím vyměnit gufera na ventilech a pak se uvidí, jestli se bude pokračovat, nebo jestli s ohledem k ceně opravy a vozu se na to nevybodnu... .
Nazdar mistři odborníci!
Tak aby nebylo veho "dobrého" poskromnu, tak ke klimě jsem po návratu od Jadranu zjistil úbytek oleje cca. 1l/2000km. Po prostudování tématu na tomto místě jedu za mechoem a zkusím vyměnit gufera na ventilech a pak se uvidí, jestli se bude pokračovat, nebo jestli s ohledem k ceně opravy a vozu se na to nevybodnu... .:nevim
|
|
02.08.2016 11:39 -
Re: spotřeba oleje
|
2977455
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja bych jeste vydrzel..pokud ti to pred cestou nedelalo sleduj co to bude delat ted....
v tech vedrech zerou olej nejen tyhle starsi auta ale i nove....kdyz jezdi po republice nic ale pri ceste na jadran dolevaji jak do stare popelnice
ja bych jeste vydrzel..pokud ti to pred cestou nedelalo sleduj co to bude delat ted....
v tech vedrech zerou olej nejen tyhle starsi auta ale i nove....kdyz jezdi po republice nic ale pri ceste na jadran dolevaji jak do stare popelnice
|
|
02.08.2016 23:10 -
Re: spotřeba oleje
|
2977716
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Pro uklidnění: před lety si kamarád koupil první generaci Superba - 2.0 TDI - funglovku... Kdy jsme s tím jeli do Bulharska a on měl s sebou dva litry oleje, koukal jsem na něj, na co to bere. "No musim dolejvat, vak v návodu píou, e 1l oleje na 1000km je v normě" ... ten litr mu to asi neralo, ale na těch 3,5tis km co jsme najeli mu tam ty dvě flaky padly.
Take jak píe Diag, klidně počkat
Pro uklidnění: před lety si kamarád koupil první generaci Superba - 2.0 TDI - funglovku... Kdy jsme s tím jeli do Bulharska a on měl s sebou dva litry oleje, koukal jsem na něj, na co to bere. "No musim dolejvat, vak v návodu píou, e 1l oleje na 1000km je v normě" ... ten litr mu to asi neralo, ale na těch 3,5tis km co jsme najeli mu tam ty dvě flaky padly.
Take jak píe Diag, klidně počkat :-)
|
|
03.08.2016 08:40 -
Re: spotřeba oleje
|
2977768
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no Zbyno trochu pletes jablka s hruskama
nemuzes porovnavat koncernove motory TDI PD pro ktere je spotreba oleje vlastnost ,ne zavada
navic benzin a nafta se srovnavat neda
no Zbyno trochu pletes jablka s hruskama
nemuzes porovnavat koncernove motory TDI PD pro ktere je spotreba oleje vlastnost ,ne zavada :)
navic benzin a nafta se srovnavat neda
|
|
03.08.2016 08:58 -
Re: spotřeba oleje
|
2977771
|
|
Ferro
|
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive | Počet příspěvků: 99 |
|
|
Jak jsem psal před rokem, tak mne pravidelné dolévání oleje silně iritovalo a nakonec dohnalo k výměně gufer na ventilech. Od té doby najeto cca 15.000 km a dolilto něco přes 2 litry. Tedy významný pokles spotřeby oleje. Zda se to při ceně 6.000 za rozvody a gufera ventilů vyplatilo si nejsem úplně jist zvlátě, kdy příčinou dolejvání je mizerně provedené utěsnění spáry mezi hlavou a ventilovým blokem. Únik se projevil posléze a ani po reklamaci u mechanika neodstraněno (moc práce?). Take vím, kam víc nejezdit!
Jak jsem psal před rokem, tak mne pravidelné dolévání oleje silně iritovalo a nakonec dohnalo k výměně gufer na ventilech. Od té doby najeto cca 15.000 km a dolilto něco přes 2 litry. Tedy významný pokles spotřeby oleje. Zda se to při ceně 6.000 za rozvody a gufera ventilů vyplatilo si nejsem úplně jist zvlátě, kdy příčinou dolejvání je mizerně provedené utěsnění spáry mezi hlavou a ventilovým blokem. Únik se projevil posléze a ani po reklamaci u mechanika neodstraněno (moc práce?). Take vím, kam víc nejezdit! :-((((
|
|
| |
|
|