| | |
18.11.2009 05:29 -
Re: spotřeba oleje
|
1428148
|
|
tomc
|
|
|
zdravím olej se strácí přes písty,po utěsnění dřiku ventilu to pracuje jak pumpa.budou v haji stirací krouky
zdravím olej se strácí přes písty,po utěsnění dřiku ventilu to pracuje jak pumpa.budou v haji stirací krouky :-(
|
|
18.11.2009 11:19 -
Re: spotřeba oleje
|
1428173
|
|
VasekR
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Přesně tak, taky bych řekl e to dělají kruhy. Je potřeba dát nové krouky na písty. A z motoru to někde neteče? litr oleje je docela dost.
Přesně tak, taky bych řekl e to dělají kruhy. Je potřeba dát nové krouky na písty. A z motoru to někde neteče? litr oleje je docela dost.
|
|
18.11.2009 11:47 -
Re: spotřeba oleje
|
1428175
|
|
Barlow
|
|
|
Miskod...no ja mam zkusenost z Peugeotu. Manzelka ma P406 se stejnym motorem a taky zere. Jede normalne, rekl bych skvele. Spotreba je tak zhruba jak u tebe. Taky jsem vymenovali a bez efektu. Na Peugeotackym foru se to resi dost casto. Jedno z reseni je prejit z plne syntetiky na polosyntetiku...min to protika diky jine viskozite. + je i ze slusnou polosyntetiku sezenes za par korun. Ted jeste jezdime na plnou a dolivame...myslim ze zrovna nejakou levnou, ale ma vsechny atesty a API... ale po novym roce prechazim na polosynth.
Miskod...no ja mam zkusenost z Peugeotu. Manzelka ma P406 se stejnym motorem a taky zere. Jede normalne, rekl bych skvele. Spotreba je tak zhruba jak u tebe. Taky jsem vymenovali a bez efektu. Na Peugeotackym foru se to resi dost casto. Jedno z reseni je prejit z plne syntetiky na polosyntetiku...min to protika diky jine viskozite. + je i ze slusnou polosyntetiku sezenes za par korun. Ted jeste jezdime na plnou a dolivame...myslim ze zrovna nejakou levnou, ale ma vsechny atesty a API... ale po novym roce prechazim na polosynth.
|
|
18.11.2009 13:29 -
Re: spotřeba oleje
|
1428177
|
|
miskod
|
|
|
Uz teraz tam mam total 7000, teda 10W40. Nakupil som si ho 25 litrov...
Prehmatal som cely motorovy priestor, a je krasne cisty. Podla sviecok je to vsetko vo vnutri.
Akurat ma zaraza, ze vsetky sviecky boli zasvinene rovnako.
Ked som auto kupil, tak tam boli este povodne sviecky a tie teda cierne neboli. Advtedy som vymenil olej, sviecky, filtre a auto islo na montaz LPG. Od vtedy to zerie olej stale viac a viac.
Uz ma napada vsetko mozne. Najnovsie si idem skusit dat dole skrtiacu klapku ci to tam nestrieka odvetranim klukovky. To by mi aj celkom sedelo podla toho, ze su vsetky sviecky na tom rovnako. Alebo myslite, ze mozu stieracie kruzky odchadzat v rovnakom case a rovnako?
Ak by to nakoniec bolo aj stieracimi kruzkami, tak to bude asi celkom palka. Nemate niekto predstavu aku pracu to obnasa a co to moze stat? Predsa len sa musi ist k motoru zo spodku.
Uz teraz tam mam total 7000, teda 10W40. Nakupil som si ho 25 litrov...:-)
Prehmatal som cely motorovy priestor, a je krasne cisty. Podla sviecok je to vsetko vo vnutri.
Akurat ma zaraza, ze vsetky sviecky boli zasvinene rovnako.
Ked som auto kupil, tak tam boli este povodne sviecky a tie teda cierne neboli. Advtedy som vymenil olej, sviecky, filtre a auto islo na montaz LPG. Od vtedy to zerie olej stale viac a viac.
Uz ma napada vsetko mozne. Najnovsie si idem skusit dat dole skrtiacu klapku ci to tam nestrieka odvetranim klukovky. To by mi aj celkom sedelo podla toho, ze su vsetky sviecky na tom rovnako. Alebo myslite, ze mozu stieracie kruzky odchadzat v rovnakom case a rovnako?
Ak by to nakoniec bolo aj stieracimi kruzkami, tak to bude asi celkom palka. Nemate niekto predstavu aku pracu to obnasa a co to moze stat? Predsa len sa musi ist k motoru zo spodku.
|
|
18.11.2009 14:58 -
Re: spotřeba oleje
|
1428178
|
|
jumep
|
|
|
stieracie kruzky sa vedia zapiect
teraz take riesil maxifik, neviem ako dopadol s olejom, to sa uvidi ...
ale je to slabina tychto motorov
stieracie kruzky sa vedia zapiect
teraz take riesil maxifik, neviem ako dopadol s olejom, to sa uvidi ...
ale je to slabina tychto motorov
|
|
15.01.2010 13:44 -
Re: spotřeba oleje
|
1802324
|
|
miskod
|
|
|
Takze pokracovanie mojej olejnickovej anabazy:
Mam vymenene gufera ventilov a vsetko co sa skladania hlavy tyka. Tvrdili, ze skusali aj volu voditiek ventilov.
Od poslednej vymeny oleja, ked som tam nalial mobil1 5W50, mam cca 2500km. Od vtedy som tam nalial dva litre oleja. Takze spotreba stupa aj s hustejsim olejom a pomaly konverguje k jednemu litru.
Teraz, som si dal zmerat aj tlaky vo valcoch: 10,10,10,11.
Takze otazka. Je mozne, aby pri dobrych tlakoch isiel olej do spalovacieho priestoru cez kruzky? Ak nie, tak co tam este moze byt? Uz mi dochadza predstavivost...
Takze pokracovanie mojej olejnickovej anabazy:
Mam vymenene gufera ventilov a vsetko co sa skladania hlavy tyka. Tvrdili, ze skusali aj volu voditiek ventilov.
Od poslednej vymeny oleja, ked som tam nalial mobil1 5W50, mam cca 2500km. Od vtedy som tam nalial dva litre oleja. Takze spotreba stupa aj s hustejsim olejom a pomaly konverguje k jednemu litru.
Teraz, som si dal zmerat aj tlaky vo valcoch: 10,10,10,11.
Takze otazka. Je mozne, aby pri dobrych tlakoch isiel olej do spalovacieho priestoru cez kruzky? Ak nie, tak co tam este moze byt? Uz mi dochadza predstavivost...
|
|
16.01.2010 05:56 -
Re: spotřeba oleje
|
1802355
|
|
tomc
|
|
|
kamo dělal 1,8 z pikassa origo kruhy vychazely moc draho tak tam dal výbrusové z/audi vw/ale,i tak celá ta sranda-stíratka,gufera,těsnění,kruhy,práce-vyla něco pod desítku pikaču u olej nepapá a majitel u nemusí dolevat oil psal jsem ti o tom,e pisty pumpují olej nahoru jetě víc pokud udělá jen stírátka na ventilech ted zaplatí praci a materiál zbytečně dvakrát no at se dílo podaří
kamo dělal 1,8 z pikassa ;-)origo kruhy vychazely moc draho tak tam dal výbrusové z/audi vw/ale,i tak celá ta sranda-stíratka,gufera,těsnění,kruhy,práce-vyla něco pod desítku:palec pikaču u olej nepapá a majitel u nemusí dolevat oil:-)))) psal jsem ti o tom,e pisty pumpují olej nahoru jetě víc pokud udělá jen stírátka na ventilech:-( ted zaplatí praci a materiál zbytečně dvakrát:-( no at se dílo podaří:palec:palec
|
|
16.01.2010 18:52 -
Re: spotřeba oleje
|
1802384
|
|
tomc
|
|
|
naopak 1stirací a 2 tvrdochromové kompresní.
naopak 1stirací a 2 tvrdochromové kompresní.
|
|
16.01.2010 19:29 -
Re: spotřeba oleje
|
1802396
|
|
jruze
|
|
|
Jsou 3. nebo 4. kroukové písty-uC5 nevím tu jsem jetě nedělal,ale jestli má vyběhané válce tak to krouky nespraví-válec se vyběhá nestejnoměrně (elipsovitě) a kdy tam dá nové krouka tak to je podle mne zbytečný výdaj a bývá to co se týče spotřeby oleje jetě horí(nesednou si) ne před tím.Kdysi se tu prodávali takzvané výbrusové krouky od Getz,ale byly skoro stejně drahé jako výbrus.Můj názor-nechat přebrousit válce,nebo jiný motor(cena bude podle mne skoro stejná)-Pravda mé zkuenosti jsou ze kodovek a mercedesů,ale myslím e je to stejné
Jsou 3. nebo 4. kroukové písty-uC5 nevím tu jsem jetě nedělal,ale jestli má vyběhané válce tak to krouky nespraví-válec se vyběhá nestejnoměrně (elipsovitě) a kdy tam dá nové krouka tak to je podle mne zbytečný výdaj a bývá to co se týče spotřeby oleje jetě horí(nesednou si) ne před tím.Kdysi se tu prodávali takzvané výbrusové krouky od Getz,ale byly skoro stejně drahé jako výbrus.Můj názor-nechat přebrousit válce,nebo jiný motor(cena bude podle mne skoro stejná)-Pravda mé zkuenosti jsou ze kodovek a mercedesů,ale myslím e je to stejné :nevim
|
|
16.01.2010 19:40 -
Re: spotřeba oleje
|
1802398
|
|
tief
|
|
|
aha mam pocit ze na bxe je to jinak ... mrknu do garaze a uvidime
aha mam pocit ze na bxe je to jinak ... mrknu do garaze a uvidime :-)
|
|
16.01.2010 19:44 -
Re: spotřeba oleje
|
1802399
|
|
jumep
|
|
|
service.citroen:
0640 T7 - SUSTAVA 3 KRUZK- VSTREKOVANIE EW7J4 - 41.60EUR
a dla obrazku su 3, 1 stieraci, 2 tesniace (aspon na obrazku tak vypadaju)
service.citroen:
0640 T7 - SUSTAVA 3 KRUZK- VSTREKOVANIE EW7J4 - 41.60EUR
a dla obrazku su 3, 1 stieraci, 2 tesniace (aspon na obrazku tak vypadaju)
|
|
16.01.2010 20:52 -
Re: spotřeba oleje
|
1802403
|
|
jruze
|
|
|
Starej mercedes byl čtyřkroukovej, ale to nemnění nic na věci e ty nové krouky si nesednou do vyběhaného válce.Takové pokusy máme zasebou u MB a to jsme pouívali výbrusové krouky a dělali je téměř bez vůle (nebo z min.vůlí aby se nekousli). Zkus ten krouek dát do válce bez pístu a uvidí.
Starej mercedes byl čtyřkroukovej, ale to nemnění nic na věci e ty nové krouky si nesednou do vyběhaného válce.Takové pokusy máme zasebou u MB a to jsme pouívali výbrusové krouky a dělali je téměř bez vůle :-o(nebo z min.vůlí aby se nekousli). Zkus ten krouek dát do válce bez pístu a uvidí.
|
|
16.01.2010 20:54 -
Re: spotřeba oleje
|
1802404
|
|
jumep
|
|
|
neviem, otvorene som to nemal, ale ak bude zodraty valec to na nom budes videt (pri vrchu bude mat drazku), ale priznam sa, ze take som nevidel strasne davno ...
neviem, otvorene som to nemal, ale ak bude zodraty valec to na nom budes videt (pri vrchu bude mat drazku), ale priznam sa, ze take som nevidel strasne davno ...
|
|
16.01.2010 21:34 -
Re: spotřeba oleje
|
1802407
|
|
tief
|
|
|
pred vymenou by se melo kontrolovat honovani valce ... na to existujou udelatka ...
pred vymenou by se melo kontrolovat honovani valce ... na to existujou udelatka ...
|
|
17.01.2010 12:11 -
Re: spotřeba oleje
|
1802416
|
|
jruze
|
|
|
tomc napsal(a): jruze napsal(a): Starej mercedes byl čtyřkroukovej, ale to nemnění nic na věci e ty nové krouky si nesednou do vyběhaného válce.Takové pokusy máme zasebou u MB a to jsme pouívali výbrusové krouky a dělali je téměř bez vůle (nebo z min.vůlí aby se nekousli). Zkus ten krouek dát do válce bez pístu a uvidí. mercedesy měly daleko víc namotano kodovky nebudeme probírat material oničem a chlazení takté pokud je valec do soudku pouívame honovačku do akui stěny se zdrsní a srovnají pak kruhy lepe sednou a těsní kdy motor nechá vybrousit tak jen sada pistu stojí balik a skončí kolem 15 co je trochu moc citroen pouivá hodně divné stiráky ani se nedivím,e nevydrí mazda má břity super,ale zase měknou planety které je rostahují
No já bych řekl e honovačka materiál neodebere,ale zhustí a kadý válec který má výběh není do soudku,ale do elipsy protoe píst netlačí na válec rovnoměrně,ale podle úhlu ojnice. U honovačky se jedná o microny a výběhy jsou po 300-400 tisících jsou i v desetinách. To co říká můe udělat i brusným papírem . Ale nevím motor o který se jedná jsem neviděl-tak nemohu soudit - pokud ho má před sebou tak si vem micrometr a změř válec na straně pístního čepu a potom o o devadesát stupňů a uvidí-protáhní ho honovačkou a dej mi vědět.Můj motor má přes 400000 a olej neere(na 20000 tak litr),ale kdy ho rozeberu a jen sloím tak bude-u neusadím kruhy tak jak byly(ta elipsa tam bude)
Nevím kolik má ten motor najeto,pokud ho nikdo nerozebral a nepřetočil kruhy nebo nejsou popraskané tak tak se mi ta spořeba nezdá-můe to být klidně i turbem.
Starej mercedes byl čtyřkroukovej, ale to nemnění nic na věci e ty nové krouky si nesednou do vyběhaného válce.Takové pokusy máme zasebou u MB a to jsme pouívali výbrusové krouky a dělali je téměř bez vůle :-o(nebo z min.vůlí aby se nekousli). Zkus ten krouek dát do válce bez pístu a uvidí. mercedesy měly daleko víc namotano:-dkodovky nebudeme probírat material oničem a chlazení takté:-( pokud je valec do soudku pouívame honovačku do akui:palec stěny se zdrsní a srovnají pak kruhy lepe sednou a těsní:paleckdy motor nechá vybrousit tak jen sada pistu stojí balik a skončí kolem 15 co je trochu moc:-ocitroen pouivá hodně divné stiráky ani se nedivím,e nevydrí:nevimmazda má břity super,ale zase měknou planety které je rostahují:-(
No já bych řekl e honovačka materiál neodebere,ale zhustí a kadý válec který má výběh není do soudku,ale do elipsy protoe píst netlačí na válec rovnoměrně,ale podle úhlu ojnice. U honovačky se jedná o microny a výběhy jsou po 300-400 tisících jsou i v desetinách. To co říká můe udělat i brusným papírem :-)). Ale nevím motor o který se jedná jsem neviděl-tak nemohu soudit - pokud ho má před sebou tak si vem micrometr a změř válec na straně pístního čepu a potom o o devadesát stupňů a uvidí-protáhní ho honovačkou a dej mi vědět.Můj motor má přes 400000 a olej neere(na 20000 tak litr),ale kdy ho rozeberu a jen sloím tak bude-u neusadím kruhy tak jak byly(ta elipsa tam bude);-)
Nevím kolik má ten motor najeto,pokud ho nikdo nerozebral a nepřetočil kruhy nebo nejsou popraskané tak tak se mi ta spořeba nezdá-můe to být klidně i turbem.
|
|
18.01.2010 08:20 -
Re: spotřeba oleje
|
1802464
|
|
miskod
|
|
|
No on je to 1.8i, takze turbo ziadne...
Nalietane to ma ktohovie kolko. Na tachometri mam teraz 80tis. Ale nerobim si ziadne iluzie, aj ked podla zaznamov citroenovej databazi by to sedelo (ako som uz niekedy pisal).
Kolko penazi moze realne stat samotne prekruzkovanie? Nemate predstavu?
No on je to 1.8i, takze turbo ziadne...;-)
Nalietane to ma ktohovie kolko. Na tachometri mam teraz 80tis. Ale nerobim si ziadne iluzie, aj ked podla zaznamov citroenovej databazi by to sedelo (ako som uz niekedy pisal).
Kolko penazi moze realne stat samotne prekruzkovanie? Nemate predstavu?
|
|
18.01.2010 10:50 -
Re: spotřeba oleje
|
1802469
|
|
tomc
|
|
|
origo kruhy 7000 kč nahrada z vw/audi vychazí-/+2500 kčobědnací čiselko80-501807-00 goetze 82,5/1 2+1 5+2mm+0,50mm musí se dopasovat délka jinak těsnění pod palici +/-1000kč no a prace
origo kruhy 7000 kč :-p:-pnahrada z vw/audi vychazí-/+2500 kč:-))obědnací čiselko80-501807-00 goetze:palec 82,5/1 2+1 5+2mm+0,50mm musí se dopasovat délka ;-) jinak těsnění pod palici +/-1000kč no a prace:-))
|
|
18.01.2010 11:02 -
Re: spotřeba oleje
|
1802470
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
goetze kruhy se jetě dělají ? Na stodvacítkách se s nima dělala "falená" generálka. Oni si dokázali perfektně sednout na vyběhanej válec a těsnit.
goetze kruhy se jetě dělají ? Na stodvacítkách se s nima dělala "falená" generálka. Oni si dokázali perfektně sednout na vyběhanej válec a těsnit. :palec:palec
|
|
| |
|
|