| | |
13.03.2009 12:55 -
Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659238
|
|
Limax
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Dobrý den, mám C5 Break, r.v. 2002, dovezený z Holandska. V autě je LPG od AG system. Kdy nastartuji motor "na studeno" a nechám běet na volnoběh, začne po chvíli klepat (rozumějte třást - a to s celým autem). Kdy se rozjedu, vibrace ustanou, ale motor moc netáhne. Kdy zastavím, vypnu motor a zase ho nastartuji, tak sice pořád třese s celým autem, ale výkon má normální. Kadé zastavení na semaforu znamená dalí třesení celého auta. Po krátké jízdě a zahřátí na provozní teplotu vechny problémy ustanou a auto lape jak má. Netuíte někdo v čem můe být problém? Případně co s tím dělat?
Dobrý den, mám C5 Break, r.v. 2002, dovezený z Holandska. V autě je LPG od AG system. Kdy nastartuji motor "na studeno" a nechám běet na volnoběh, začne po chvíli klepat (rozumějte třást - a to s celým autem). Kdy se rozjedu, vibrace ustanou, ale motor moc netáhne. Kdy zastavím, vypnu motor a zase ho nastartuji, tak sice pořád třese s celým autem, ale výkon má normální. Kadé zastavení na semaforu znamená dalí třesení celého auta. Po krátké jízdě a zahřátí na provozní teplotu vechny problémy ustanou a auto lape jak má. Netuíte někdo v čem můe být problém? Případně co s tím dělat?
|
|
13.03.2009 13:53 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659239
|
|
standa34
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 107 |
|
|
Nech si prohlédnout plyn popř. plynové filtry
Nech si prohlédnout plyn popř. plynové filtry
|
|
13.03.2009 14:13 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659240
|
|
tief
|
|
|
Dela to i pri jizde na benzin ?
Dela to i pri jizde na benzin ?
|
|
13.03.2009 14:51 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659242
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja pise tief dela to i na benzin ?
vydel bych to na teplotni cidlo nebo lambda sondu ,tyhle veci jsou asi jedine spolecne pro jizdu LPG/BA a jsou teplotny zavysle
ja pise tief dela to i na benzin ?
vydel bych to na teplotni cidlo nebo lambda sondu ,tyhle veci jsou asi jedine spolecne pro jizdu LPG/BA a jsou teplotny zavysle
|
|
13.03.2009 19:01 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659248
|
|
burpa
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Mám taky C5 break 2002 AG LPG.Ně se dostanu na teplotu tak jedu na benzín a po zahřátí to automaticky přepíná na LPG.Jak to popisuje tak problémy má při jízdě na benzin?Nebo i LPG?
Mám taky C5 break 2002 AG LPG.Ně se dostanu na teplotu tak jedu na benzín a po zahřátí to automaticky přepíná na LPG.Jak to popisuje tak problémy má při jízdě na benzin?Nebo i LPG?
|
|
16.03.2009 09:39 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659324
|
|
Limax
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Díky za odpovědi. Jak jsem to zatím pozoroval, tak auto startuje na benzín a asi po 5 minutách přepne na LPG. Take to dělá jak na plyn tak i na benzín. Přepnutí na plyn je docela poznat (trochu to kubne), co jsem slyel, e by nemělo. Do dosaení provozní teploty to prostě zlobí. Jetě jsem se zapomněl zmínit, e po nastartování na studeno to skoro vdy vyhodí hláení "antipollution fault". A na tento problém jsem s autem naprosto spokojený a zatím se nic nepokazilo. Po koupi jsem to dal do servisu, kde vyměnili rozvody, olej atd. a ádné závady nenali. LPG samozřejmě neprohlíeli.
Díky za odpovědi. Jak jsem to zatím pozoroval, tak auto startuje na benzín a asi po 5 minutách přepne na LPG. Take to dělá jak na plyn tak i na benzín. Přepnutí na plyn je docela poznat (trochu to kubne), co jsem slyel, e by nemělo. Do dosaení provozní teploty to prostě zlobí. Jetě jsem se zapomněl zmínit, e po nastartování na studeno to skoro vdy vyhodí hláení "antipollution fault". A na tento problém jsem s autem naprosto spokojený a zatím se nic nepokazilo. Po koupi jsem to dal do servisu, kde vyměnili rozvody, olej atd. a ádné závady nenali. LPG samozřejmě neprohlíeli.
|
|
16.03.2009 10:11 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659325
|
|
Martyn
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Tento problém se řeil ve fóru "porucha katalyzatoru". Auto se klepe, protoe motor běí na 3 válce. Diagnostika ukáe dočasnou závadu chyba spalování na jednom z válců, nebo tak nějak(u si nepamatuji přesné znění). Palubní počítač hlásí porucha katalyzatoru, a pak následně antipolltion fault. Koukám, e u motorů 2,0i 16v je to dost časté.
Tento problém se řeil ve fóru "porucha katalyzatoru". Auto se klepe, protoe motor běí na 3 válce. Diagnostika ukáe dočasnou závadu chyba spalování na jednom z válců, nebo tak nějak(u si nepamatuji přesné znění). Palubní počítač hlásí porucha katalyzatoru, a pak následně antipolltion fault. Koukám, e u motorů 2,0i 16v je to dost časté.
|
|
16.03.2009 11:09 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659328
|
|
Limax
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Ahoj, svíčky se měnily asi před půl rokem. Těma to nebude. LPG filtr dám určitě vyměnit. No, asi budu muset do servisu.
Ahoj, svíčky se měnily asi před půl rokem. Těma to nebude. LPG filtr dám určitě vyměnit. No, asi budu muset do servisu.
|
|
16.03.2009 16:56 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659337
|
|
tief
|
|
|
jj asi nie, inak pozor na sviecky, niektore sviecky proste na plyn nefunguju a potom sa rozoseru aj na benzin ( asi nieco s materialom elektrody ) ... ale myslim ze idealne je skocit k plynarom, oni to premeraju a nastavia ...
jj asi nie, inak pozor na sviecky, niektore sviecky proste na plyn nefunguju a potom sa rozoseru aj na benzin ( asi nieco s materialom elektrody ) ... ale myslim ze idealne je skocit k plynarom, oni to premeraju a nastavia ...
|
|
16.03.2009 19:51 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659339
|
|
Myák
|
Město: Tinov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 174 |
|
|
Nedávno sem řeil podobný problém. Za studena ádný výkon, svítila kontrolka autodiagnostiky a na displeji nápis antipolution fault. V servise diagnostika ukazovala chybu na váze vzduchu. Váhu jsem vyměnil a je po problému. Kdytak na to mrkni, je to dobře přístupný a na první pohled pozná, jestli je to čidlo zoxidovaný, nebo jestli je potřeba hledat jinde.
Nedávno sem řeil podobný problém. Za studena ádný výkon, svítila kontrolka autodiagnostiky a na displeji nápis antipolution fault. V servise diagnostika ukazovala chybu na váze vzduchu. Váhu jsem vyměnil a je po problému. Kdytak na to mrkni, je to dobře přístupný a na první pohled pozná, jestli je to čidlo zoxidovaný, nebo jestli je potřeba hledat jinde.
|
|
17.03.2009 09:43 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659359
|
|
tief
|
|
|
Este ma napada, ked to auto bolo dovezene do CR bola na nom prevedena aspon jedna revizia a nastavenie plynu ? Ono totiez nie je plyn ako plyn ...
Este ma napada, ked to auto bolo dovezene do CR bola na nom prevedena aspon jedna revizia a nastavenie plynu ? Ono totiez nie je plyn ako plyn ...
|
|
17.03.2009 10:05 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659360
|
|
Limax
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Zdravím. Nejlepí asi bude kdy dám prohlídnout ten plyn. Trochu mě ale zarazilo, e servisů, které dělají AG system u nás moc není. U AGW mi řekli, e na diagnostiku tohoto zařízení nemají vybavení a e prý bych musel do Prahy. Trochu jsem hledal a vypadá to, e nejblií servis kde by to mohli dělat je zřejmě v Prostějově (Fedor auto). V diskusi "Porucha katalyzátoru" se také mluvilo a dekarbonizaci motoru. Prý to také můe pomoct. Trochu jsem se po tom díval a zaujal mě tento způsob: zahřát motor na provozní teplotu, odpojit vzduchový filtr, pomocník přilápne plyn na 2000 - 3000 otáček, do sání rozpraovačem pomalu nastříkat cca 4l destilované vody, pro jistotu vyměnit olej. Prý to funguje jako "parní čistič". Co tak vím, voda (v rozumném mnoství) motorům docela prospívá. Zajímalo by mně co si o tomto způsobu myslíte? Zdá se mi to etrnějí ne lít do oleje nějakou chemii.
Zdravím. Nejlepí asi bude kdy dám prohlídnout ten plyn. Trochu mě ale zarazilo, e servisů, které dělají AG system u nás moc není. U AGW mi řekli, e na diagnostiku tohoto zařízení nemají vybavení a e prý bych musel do Prahy. Trochu jsem hledal a vypadá to, e nejblií servis kde by to mohli dělat je zřejmě v Prostějově (Fedor auto). V diskusi "Porucha katalyzátoru" se také mluvilo a dekarbonizaci motoru. Prý to také můe pomoct. Trochu jsem se po tom díval a zaujal mě tento způsob: zahřát motor na provozní teplotu, odpojit vzduchový filtr, pomocník přilápne plyn na 2000 - 3000 otáček, do sání rozpraovačem pomalu nastříkat cca 4l destilované vody, pro jistotu vyměnit olej. Prý to funguje jako "parní čistič". Co tak vím, voda (v rozumném mnoství) motorům docela prospívá. Zajímalo by mně co si o tomto způsobu myslíte? Zdá se mi to etrnějí ne lít do oleje nějakou chemii.
|
|
17.03.2009 11:20 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659364
|
|
tief
|
|
|
Limax napsal(a): Zdravím. Nejlepí asi bude kdy dám prohlídnout ten plyn. Trochu mě ale zarazilo, e servisů, které dělají AG system u nás moc není. U AGW mi řekli, e na diagnostiku tohoto zařízení nemají vybavení a e prý bych musel do Prahy. Trochu jsem hledal a vypadá to, e nejblií servis kde by to mohli dělat je zřejmě v Prostějově (Fedor auto). V diskusi "Porucha katalyzátoru" se také mluvilo a dekarbonizaci motoru. Prý to také můe pomoct. Trochu jsem se po tom díval a zaujal mě tento způsob: zahřát motor na provozní teplotu, odpojit vzduchový filtr, pomocník přilápne plyn na 2000 - 3000 otáček, do sání rozpraovačem pomalu nastříkat cca 4l destilované vody, pro jistotu vyměnit olej. Prý to funguje jako "parní čistič". Co tak vím, voda (v rozumném mnoství) motorům docela prospívá. Zajímalo by mně co si o tomto způsobu myslíte? Zdá se mi to etrnějí ne lít do oleje nějakou chemii.
Rozhodne ti to nevyriesi problem ktory mas ... u teba to vyzera bud na netesnost v system alebo skorej na nespravne zapalovanie/davkovanie zmesi.
Spravny postup je prestat jazdit na plyn ( vypni uplne LPG ), vyries vsetky problem pri jazde na benzin
a potom nechaj nastavit a skontrolovat plyn.
Rozhodne ti to nevyriesi problem ktory mas ... u teba to vyzera bud na netesnost v system alebo skorej na nespravne zapalovanie/davkovanie zmesi.
Spravny postup je prestat jazdit na plyn ( vypni uplne LPG ), vyries vsetky problem pri jazde na benzin
a potom nechaj nastavit a skontrolovat plyn.
|
|
17.03.2009 11:54 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659366
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Myák napsal(a): autodiag napsal(a): a myslis si ze 2.0 HDi a 2.0i na LPG je stejna?
To si určitě nemyslím. Myslel jsem to jako monost. Je to u 2.0i nesmysl?
bohuzel jo no..ne tak az uplne ale je
bohuzel jo no..ne tak az uplne ale je
|
|
19.03.2009 16:24 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659473
|
|
danco84
|
Město: Soporna, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
nazdar chlapi,mam c5-ku 2,2hdi a ked nastartujem tak mi kolisaju otacky na volnobehu....mohol by mi niekto poradit co stym....Diky
nazdar chlapi,mam c5-ku 2,2hdi a ked nastartujem tak mi kolisaju otacky na volnobehu....mohol by mi niekto poradit co stym....Diky
|
|
| |
|
|