| | |
20.03.2009 14:26 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659511
|
|
danco84
|
Město: Soporna, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 6 |
|
|
dakujem za radu...ked zvysi cas pojdem s tym do citroenu...
dakujem za radu...ked zvysi cas pojdem s tym do citroenu...
|
|
20.03.2009 14:33 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659512
|
|
Limax
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
tief napsal(a): Rozhodne ti to nevyriesi problem ktory mas ... u teba to vyzera bud na netesnost v system alebo skorej na nespravne zapalovanie/davkovanie zmesi.
Spravny postup je prestat jazdit na plyn ( vypni uplne LPG ), vyries vsetky problem pri jazde na benzin
a potom nechaj nastavit a skontrolovat plyn.
No, moc těmhle věcem nerozumím, ale v diskusi "Porucha katalyzátoru" popisují (aspoň podle mně) stejný problém:
"Po nastartování, hlavně v zimě, běí motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáe se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí."
"Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčitění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde u také bylo někde diskutované."
S autem se sice snaím jezdit 2 nádre LPG na 1 benzínu, ale nevím jak to provozoval předchozí majitel. Jestli jezdil pořád jenom na plyn, tak to můe být vevnitř dost zasviněný. Chtěl bych vědět co si myslíte o té dekarbonizaci jak jsem to popisoval (vodou). I kdyby to nepomohlo, můe to i ukodit? Jinak auto u bylo na prohlídce a diagnostika nic neřekla.
No, moc těmhle věcem nerozumím, ale v diskusi "Porucha katalyzátoru" popisují (aspoň podle mně) stejný problém:
"Po nastartování, hlavně v zimě, běí motor na 3 válce, po přidání plynu na 4. Ukáe se na displeji porucha katalyzátoru. Po ujetí pár km a znovu nastartování porucha zmizí."
"Tak nakonec se podařilo problém odstranit. Pomohlo vyčitění "vnitřku" motoru speciální chemií přidanou do motorového oleje (po ujetí určitého počtu km se musí olej vyměnit) v kombinaci s obdobnou chemií přidanou do benzínu. Dokonce zmizelo i pocukávání motoru okolo dvou tisíc otáček, které zde u také bylo někde diskutované."
S autem se sice snaím jezdit 2 nádre LPG na 1 benzínu, ale nevím jak to provozoval předchozí majitel. Jestli jezdil pořád jenom na plyn, tak to můe být vevnitř dost zasviněný. Chtěl bych vědět co si myslíte o té dekarbonizaci jak jsem to popisoval (vodou). I kdyby to nepomohlo, můe to i ukodit? Jinak auto u bylo na prohlídce a diagnostika nic neřekla.
|
|
21.03.2009 14:19 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
659533
|
|
Limax
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Díky za rady. Nechám vyčistit ty vstřikovače, případně zkusím dekarbonizaci. Dám vědět jestli to pomohlo a čím to bylo.
Díky za rady. Nechám vyčistit ty vstřikovače, případně zkusím dekarbonizaci. Dám vědět jestli to pomohlo a čím to bylo.
|
|
24.04.2009 10:14 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
660381
|
|
Limax
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Tak jsem se na to nakonec vy...kalal. Vyjel jsem asi 5 nádrí Shell V-power a pozoruji dost značné zlepení. Motor na studeno sice pořád neběí úplně jak má, ale u je to mnohem lepí a navíc na studeno neztrácí výkon a taky přestal chcípat. Zkusím jetě nějakou dobu jezdit jenom na benzín a uvidím co to udělá.
Tak jsem se na to nakonec vy...kalal. Vyjel jsem asi 5 nádrí Shell V-power a pozoruji dost značné zlepení. Motor na studeno sice pořád neběí úplně jak má, ale u je to mnohem lepí a navíc na studeno neztrácí výkon a taky přestal chcípat. Zkusím jetě nějakou dobu jezdit jenom na benzín a uvidím co to udělá.
|
|
20.12.2010 12:59 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2366472
|
|
jarda 68
|
|
|
chci se připojit jetě k tomuto vláknu s tím třepáním auta teď v té zimě mi to také začalo dělat u jste někdo
zjistil čím toje? třepe se to jak na benzín tak i lpg start je normální i otáčky přes sytič po chvíli se to začne
třepat a po dalí chvilce to jede na tři válce a vyhodí to chybu fault convecter a kdy zastaví a chcípne a
hned nastartuje tak u to jede normálně take si myslím e to nemůe být vstřika,tlakama,filtrem atd protoe po nastartování by to dělalo opět aspoň podle mé úvahy víte někdo čím to můe být? dík
chci se připojit jetě k tomuto vláknu s tím třepáním auta teď v té zimě mi to také začalo dělat u jste někdo
zjistil čím toje? třepe se to jak na benzín tak i lpg start je normální i otáčky přes sytič po chvíli se to začne
třepat a po dalí chvilce to jede na tři válce a vyhodí to chybu fault convecter a kdy zastaví a chcípne a
hned nastartuje tak u to jede normálně take si myslím e to nemůe být vstřika,tlakama,filtrem atd protoe po nastartování by to dělalo opět aspoň podle mé úvahy víte někdo čím to můe být? dík
|
|
20.12.2010 14:35 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2366480
|
|
jumep
|
|
|
sytic - tato vec sa stratila z aut nastupom vstrekovania ....
a converter fault je nieco okolo katalyzatoru, takze kludne moze byt lamdou ...
sytic - tato vec sa stratila z aut nastupom vstrekovania ....
a converter fault je nieco okolo katalyzatoru, takze kludne moze byt lamdou ...
|
|
20.12.2010 18:09 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2366490
|
|
jarda 68
|
|
|
sytič já to blbě napsal při startu mírně zvýené otáčky ale teď odpoledne mi mi to udělalo
opět a přesně napsalo catalytic converter fault a u to nereagovalo ani při opětovném
nastartování a bublá to jak na 3 válce ale pak se to chytlo a při dalím nastartování
u vyhozená chyba antipolutiont fault
sytič já to blbě napsal při startu mírně zvýené otáčky ale teď odpoledne mi mi to udělalo
opět a přesně napsalo catalytic converter fault a u to nereagovalo ani při opětovném
nastartování a bublá to jak na 3 válce ale pak se to chytlo a při dalím nastartování
u vyhozená chyba antipolutiont fault
|
|
20.12.2010 19:23 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2366494
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Nechci strait, ale ta hláka můe být třeba u jen důsledek toho, e se v některém válci nespaloval benzín a dostal se do katalyzátoru.
V jakém stavu má svíčky a jejich napájení? Diagnostika by určitě řekla víc.
Nechci strait, ale ta hláka můe být třeba u jen důsledek toho, e se v některém válci nespaloval benzín a dostal se do katalyzátoru.
V jakém stavu má svíčky a jejich napájení? Diagnostika by určitě řekla víc.
|
|
20.12.2010 19:30 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2366497
|
|
jarda 68
|
|
|
svíčky jsou nové ale dělá to jen za studena
svíčky jsou nové ale dělá to jen za studena
|
|
20.12.2010 20:00 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2366499
|
|
jumep
|
|
|
to chce presne diagnostiku, tu moc nenakoumas co nejde ako ma
to chce presne diagnostiku, tu moc nenakoumas co nejde ako ma
|
|
20.12.2010 20:01 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2366500
|
|
Martyn
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Tenhle problém (naprosto stejné chování motoru, jen jezdím pouze na benzín) mám dle slov mechanika vyřeený (auto je jetě v servisu - oprava AP). Byly vadné "hydrotely". Bylo to dlouhé bádání - výměna zapalovací lity, kontrola vstřiků, pak následně záměna dílů (EGR ventil, krtící klapka atd.) z fungujícího totoného motoru.
Tenhle problém (naprosto stejné chování motoru, jen jezdím pouze na benzín) mám dle slov mechanika vyřeený (auto je jetě v servisu - oprava AP). Byly vadné "hydrotely". Bylo to dlouhé bádání - výměna zapalovací lity, kontrola vstřiků, pak následně záměna dílů (EGR ventil, krtící klapka atd.) z fungujícího totoného motoru.
|
|
26.09.2012 17:48 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2507893
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
Martyn napsal(a): Tenhle problém (naprosto stejné chování motoru, jen jezdím pouze na benzín) mám dle slov mechanika vyřeený (auto je jetě v servisu - oprava AP). Byly vadné "hydrotely". Bylo to dlouhé bádání - výměna zapalovací lity, kontrola vstřiků, pak následně záměna dílů (EGR ventil, krtící klapka atd.) z fungujícího totoného motoru.
co to znamená zkontrolovat případně opravit hydrotely? myslím časově a finančně
Tenhle problém (naprosto stejné chování motoru, jen jezdím pouze na benzín) mám dle slov mechanika vyřeený (auto je jetě v servisu - oprava AP). Byly vadné "hydrotely". Bylo to dlouhé bádání - výměna zapalovací lity, kontrola vstřiků, pak následně záměna dílů (EGR ventil, krtící klapka atd.) z fungujícího totoného motoru.
co to znamená zkontrolovat případně opravit hydrotely? myslím časově a finančně
|
|
26.09.2012 22:29 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2508069
|
|
jumep
|
|
|
pri hdi je 1ks hydrostel okolo 12E
cize 12x16 a robota na jeden den
pri hdi je 1ks hydrostel okolo 12E
cize 12x16 a robota na jeden den
|
|
27.09.2012 19:56 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2508293
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
jumep napsal(a): pri hdi je 1ks hydrostel okolo 12E cize 12x16 a robota na jeden den
musí hlava dolů nebo ne?
pri hdi je 1ks hydrostel okolo 12E cize 12x16 a robota na jeden den
musí hlava dolů nebo ne?
|
|
30.09.2012 21:17 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
2509154
|
|
jumep
|
|
|
ne, len veko a vacky
ne, len veko a vacky
|
|
|
hansssss
|
Město: Karviná, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravim muzete mi nekdo poradit c5 mi zacala blbnout doh tim ze pri nastartovani auto chcipne pri dalsim nastartovani pokud nepodrzim plyn tak chcipne, po chvilce podrzeni plynu c5 jede v nepravidelnych otackach (klesaji a stoupaji) a pri rozjeti nechce jed a pak najednou se rozjede ale ujrdu cca 300m a pak je vse v poradu otacky drzi. JO a c5 mam i na plyn ale dela to same. Uz jsem byl v servisu vymenil svicky, starovaci listu teplotni cidlo ,vstrikovaci vetily, vzduchovou klapu vzduchovy filtr a daval to na diagnostiku tak vse mu ukazuje ok tak fak nevim
Zdravim muzete mi nekdo poradit c5 mi zacala blbnout doh tim ze pri nastartovani auto chcipne pri dalsim nastartovani pokud nepodrzim plyn tak chcipne, po chvilce podrzeni plynu c5 jede v nepravidelnych otackach (klesaji a stoupaji) a pri rozjeti nechce jed a pak najednou se rozjede ale ujrdu cca 300m a pak je vse v poradu otacky drzi. JO a c5 mam i na plyn ale dela to same. Uz jsem byl v servisu vymenil svicky, starovaci listu teplotni cidlo ,vstrikovaci vetily, vzduchovou klapu vzduchovy filtr a daval to na diagnostiku tak vse mu ukazuje ok tak fak nevim:-((((
|
|
06.12.2017 13:03 -
auto se dusí jak kdy dochází benzín a problem s LPG
|
3115663
|
|
carlos8
|
Město: Liboovice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Nazdárek bando mám dotaz mám c5 I generace 2.0.16v r.v.2002 kdy jedu tak mi někdy auto začne cukat a dusit se jak kdy dochází benzín a nejde do otaček ale zachvíly se zas srovná a jede dál a jetě kdy je zima oklo nuly atd. tak autoo natočím a zvcuk jak kdy jde na 2,3 válce a pochvíly zhasne natočim podruhé a běí normalně. je to LPG a kdy přidám plyn nebo řadim tak mi plyn začne přpínat na benzín ale nepřepne jen hraje e přepína musím LPG vypnout a zapnout znova. 😥 snímač vačky a klikové hřídele
jsem měnil.
Nazdárek bando mám dotaz mám c5 I generace 2.0.16v r.v.2002 kdy jedu tak mi někdy auto začne cukat a dusit se jak kdy dochází benzín a nejde do otaček ale zachvíly se zas srovná a jede dál a jetě kdy je zima oklo nuly atd. tak autoo natočím a zvcuk jak kdy jde na 2,3 válce a pochvíly zhasne natočim podruhé a běí normalně. je to LPG a kdy přidám plyn nebo řadim tak mi plyn začne přpínat na benzín ale nepřepne jen hraje e přepína musím LPG vypnout a zapnout znova. 😥 snímač vačky a klikové hřídele
jsem měnil.
|
|
06.12.2017 19:26 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
3115720
|
|
NMC
|
|
|
Předpokládám, e zmíněné problémy má pouze při jízdě na LPG. Má udělanou repasi (výměnu gumových membrán) plynového reduktoru? Kdy jsem ji před rokem dělal, byly v gumách díry, e plyn skrze ně vymlel i jamky do kovového těla reduktoru. Raději jsem jej vyměnil celý. A spotřeba plynu klesla o litr.
Předpokládám, e zmíněné problémy má pouze při jízdě na LPG. Má udělanou repasi (výměnu gumových membrán) plynového reduktoru? Kdy jsem ji před rokem dělal, byly v gumách díry, e plyn skrze ně vymlel i jamky do kovového těla reduktoru. Raději jsem jej vyměnil celý. A spotřeba plynu klesla o litr.
|
|
06.12.2017 20:47 -
Re: Problém s motorem - 2.0i 16V s LPG
|
3115756
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
snimace jsi menil asi zbytecne
zaklad LPG auta je ze musi jit dobre na benzin..pokud na benzin jede dobre tak bud jak pise NMC nade mnou nebo i svicky,kvalita LPG ci filtr kapalne nebo plyne faze,vstrikovac/vstrikovace..neco cokoliv jineho
snimace jsi menil asi zbytecne
zaklad LPG auta je ze musi jit dobre na benzin..pokud na benzin jede dobre tak bud jak pise NMC nade mnou nebo i svicky,kvalita LPG ci filtr kapalne nebo plyne faze,vstrikovac/vstrikovace..neco cokoliv jineho ;)
|
|
| |
|
|