| | |
03.06.2023 12:15 -
Re: EGR ventil - čitění
|
3362312
|
|
kotelnik
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 45 |
|
|
Tak jsem EGR zaslepil na trubce viz foto na víc nebyl čas..Auto kouří mín černě ale zase vykazuje hláku-trvalá závada-signál o tlaku turbodmychadla-příli nízký tlak..Poradíte?...Nejde tak do výkonu a kdy tomu lápnu tak nad 2500 ot vyvalí se oblak kouře černého který po chvíli přestane-auto u toho jak kdyby kubne..Screen z diag v příloze..
Tak jsem EGR zaslepil na trubce viz foto na víc nebyl čas..Auto kouří mín černě :-d ale zase vykazuje hláku-trvalá závada-signál o tlaku turbodmychadla-příli nízký tlak..Poradíte?...Nejde tak do výkonu a kdy tomu lápnu tak nad 2500 ot vyvalí se oblak kouře černého který po chvíli přestane-auto u toho jak kdyby kubne..Screen z diag v příloze..
Přílohy: 1685786933949.jpg ( 5656350b ) - zaslepení 1685786933979.jpg ( 6406158b ) - diag 1 1685786933960.jpg ( 6536607b ) - diag2 1685786933969.jpg ( 7754649b ) - |
|
03.06.2023 15:25 -
Re: EGR ventil - čitění
|
3362336
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
To vypadá e má někde díru .... nebo nefunguje podtlak ... a ta teplota vzduchu -49° asi taky moc nesedí
Nemá to vzduch od turba, tak to hulí ... co bys čekal.
To vypadá e má někde díru .... nebo nefunguje podtlak ... a ta teplota vzduchu -49° asi taky moc nesedí ;-)
Nemá to vzduch od turba, tak to hulí ... ;-) co bys čekal.
|
|
04.06.2023 12:45 -
Re: EGR ventil - čitění
|
3362402
|
|
Hanz 397
|
|
|
Podívej se na hodnotu ev turba a na kopírovanou...(psal Jarda). Můe být jetě snímač polohy turba, samotné turbo, ale podtlaky (jejich těsnost) je základ.
A ta teplota vzduchu přes váhu, jak psal Milan je taky zábavná...
Podívej se na hodnotu ev turba a na kopírovanou...(psal Jarda). Můe být jetě snímač polohy turba, samotné turbo, ale podtlaky (jejich těsnost) je základ.
A ta teplota vzduchu přes váhu, jak psal Milan je taky zábavná...
|
|
09.06.2023 15:53 -
Re: EGR ventil - čitění
|
3362646
|
|
kotelnik
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 45 |
|
|
Tak závada asi nalezena viz foto v příloze-prasklá hadice k intercooleru..No provizorně opravené,závada zmizela a auto nekouří..Jen kde sehnat novou nebo aspon náhradu..Z vrakovitě asi pujde ale lepí by byla nová..A vem děkuji za pomoc a rady!
Tak závada asi nalezena viz foto v příloze-prasklá hadice k intercooleru..No provizorně opravené,závada zmizela a auto nekouří..Jen kde sehnat novou nebo aspon náhradu..Z vrakovitě asi pujde ale lepí by byla nová..A vem děkuji za pomoc a rady!
Přílohy: 1686318557154.jpg ( 1569540b ) - 1686318557163.jpg ( 1738492b ) - |
|
19.05.2024 12:25 -
Re: EGR ventil - čitění
|
3380004
|
|
itaresam
|
Město: Poprad, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Dobrý deň, dám svoj problém tu ...
Mám C5 1 2,2 Hdi ,r.v. 2004 6 Manuál, a problém je hláka závada elektroventilu EGR ,skrat na plus ( Lexia - čínsky klon). Mám podozrenie na vadnu ECU, ale dúfam, e mi niekto znalý bude vedie vysvetli, e robím pri meraní niekde chybu, lebo ... (inak EGR to u má tie za sebou - uchádza podtlak )
Na konektore elektroventilu podtlaku pre EGR nameriam po zopnutí "zapažovania" 3,5 V na uzemňovacom kontakte ,kde by malo spína na nulu a teda ventil nie je ovládaný
PWM signálom ,ale je namerané stálych cca 8,5 - (cca 11,5 V za chodu motora). Mám za to ,e káble z konektora (modrý) +,- idu priamo do ECU. Vypichol som aj pin z konektora Ecu a 3,5 V sa stratilo, čie podža mňa som vylúčil predraté káble. (Rád by som sa mýlil.) Vie mi niekto poradi? Ďakujem za ochotu.
Dobrý deň, dám svoj problém tu ...
Mám C5 1 2,2 Hdi ,r.v. 2004 6 Manuál, a problém je hláka závada elektroventilu EGR ,skrat na plus ( Lexia - čínsky klon). Mám podozrenie na vadnu ECU, ale dúfam, e mi niekto znalý bude vedie vysvetli, e robím pri meraní niekde chybu, lebo ... (inak EGR to u má tie za sebou - uchádza podtlak )
Na konektore elektroventilu podtlaku pre EGR nameriam po zopnutí "zapažovania" 3,5 V na uzemňovacom kontakte ,kde by malo spína na nulu a teda ventil nie je ovládaný
PWM signálom ,ale je namerané stálych cca 8,5 - (cca 11,5 V za chodu motora). Mám za to ,e káble z konektora (modrý) +,- idu priamo do ECU. Vypichol som aj pin z konektora Ecu a 3,5 V sa stratilo, čie podža mňa som vylúčil predraté káble. (Rád by som sa mýlil.) Vie mi niekto poradi? Ďakujem za ochotu.
|
|
| |
|
|