| | |
19.05.2014 16:49 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2697733
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Taky mně to napadlo,ale díky,mohl by bít problém jetě někde jinde?
Taky mně to napadlo,ale díky,mohl by bít problém jetě někde jinde?
|
|
21.05.2014 22:36 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2698401
|
|
Hanz 397
|
|
|
63zdenda napsal(a): Taky mně to napadlo,ale díky,mohl by bít problém jetě někde jinde?
No,tak nakonec byl problém opravdu jinde-mezi sedačkou,volantem a pedálama
Zdenda se k autu choval tak moc hezky,e ho netrápil vysokýma otáčkama a prudkýma změnama jízdních reimů,a se mu k nefunkčnímu egru přidala jetě nefunkční regulace na turbíně. Ale stačilo pár ostrých kilometrů pod plnou do kopce (Mikra ten kopec taky zná ) a auto jede zase,jako nové. Vypadá to,e se to podchytilo včas a nebude to mít následky v podobě potřeby výměny turba...
No,tak nakonec byl problém opravdu jinde-mezi sedačkou,volantem a pedálama :-d
Zdenda se k autu choval tak moc hezky,e ho netrápil vysokýma otáčkama a prudkýma změnama jízdních reimů,a se mu k nefunkčnímu egru přidala jetě nefunkční regulace na turbíně. Ale stačilo pár ostrých kilometrů pod plnou do kopce (Mikra ten kopec taky zná ;-) ) a auto jede zase,jako nové. Vypadá to,e se to podchytilo včas a nebude to mít následky v podobě potřeby výměny turba...
|
|
21.05.2014 23:19 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2698402
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Nějaké klady to ale mělo,poznal jsem se osobně s panem EGRem,vyčistil skoro čistý,na hřídelce se od půlky zadrhával,pak stejně nechodil,zkontroloval jsem si znalosti Honzika,nezklamal,ba naopak překvapil,jako vdy,ale je zajímavé,e po razantní jízdě,kdy se chytla regulace turbíny,se chytil i EGR,po vyčitění mi v ruce chodil a na autě ne.Jetě cestou od Honzi večer domů jsem jel dost razantní jízdou,potkal pár srnek,liek a koček,větinou to bylo o fous,tak jsem jetě otestoval brzdy,sálali a do vnitř auta,hlavně e sme nemuseli dneska něco od těch zvířat rozleovat.
Nějaké klady to ale mělo,poznal jsem se osobně s panem EGRem,vyčistil skoro čistý,na hřídelce se od půlky zadrhával,pak stejně nechodil,zkontroloval jsem si znalosti Honzika,nezklamal,ba naopak překvapil,jako vdy,ale je zajímavé,e po razantní jízdě,kdy se chytla regulace turbíny,se chytil i EGR,po vyčitění mi v ruce chodil a na autě ne.Jetě cestou od Honzi večer domů jsem jel dost razantní jízdou,potkal pár srnek,liek a koček,větinou to bylo o fous,tak jsem jetě otestoval brzdy,sálali a do vnitř auta,hlavně e sme nemuseli dneska něco od těch zvířat rozleovat.:-d
|
|
29.07.2014 15:45 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719358
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak včera opět hláka chyba emisních a výfukových spalin,zkrátka si EGR po vypnutí motoru ani nezacvakal o ztrátě výkonu ani nemluvě,najezdil jsem zhruba 500 km úspornou jízdou otáčky mezi 1 500-1 8000 a hláka byla na světě,po nastartování píp,počítač hodil hláku na dysplej a rozsvítila se kontrolka,která zůstala svítit.Auto jsem vzal na řádné protáhnutí a EGR začal opět fungovat,motor má dobrý zátah akorát mně otravovalo pípnutí a neustále svítící kontrolka,odpojil jsem baterii,po půl hoďce zapojil a zatím ok.Neberu to jako odstranění závady ale zajímal by mne vá názor,zda je EGR na odchodu,myslím elektricky,nebo zda to není pouze nějaká anomálie.
Tak včera opět hláka chyba emisních a výfukových spalin,zkrátka si EGR po vypnutí motoru ani nezacvakal o ztrátě výkonu ani nemluvě,najezdil jsem zhruba 500 km úspornou jízdou otáčky mezi 1 500-1 8000 a hláka byla na světě,po nastartování píp,počítač hodil hláku na dysplej a rozsvítila se kontrolka,která zůstala svítit.Auto jsem vzal na řádné protáhnutí a EGR začal opět fungovat,motor má dobrý zátah akorát mně otravovalo pípnutí a neustále svítící kontrolka,odpojil jsem baterii,po půl hoďce zapojil a zatím ok.Neberu to jako odstranění závady ale zajímal by mne vá názor,zda je EGR na odchodu,myslím elektricky,nebo zda to není pouze nějaká anomálie.:nevim
|
|
29.07.2014 20:30 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719385
|
|
jumep
|
|
|
na 90% mechanicko elektricky (tj. zodrate drahy), 5% zateceny olej, 5% ina mechanicka zavada
na 90% mechanicko elektricky (tj. zodrate drahy), 5% zateceny olej, 5% ina mechanicka zavada
|
|
29.07.2014 20:41 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719386
|
|
jruze
|
|
|
Podle mne kdy začne zlobit tak ho buď zaslepím,nebo dávám novej(dle solventnosti zákazníka) cokoli jiného nemívá dlouhého trvání - je to součástka která pracuje v extrémních podmínkách a kdy vydrí 5.-8. let tak je to a a.
Podle mne kdy začne zlobit tak ho buď zaslepím,nebo dávám novej(dle solventnosti zákazníka) cokoli jiného nemívá dlouhého trvání - je to součástka která pracuje v extrémních podmínkách a kdy vydrí 5.-8. let tak je to a a.
|
|
29.07.2014 21:17 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719388
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Díky za vae reakce a potvrzení mého podezření o stavu tohoto ventilu,myslím e po 9. letech a 220 tis.km nájezdu má asi nejlepí léta za sebou a zaslouí si odpočinek a náhradu v podobě nového bratříčka,čest jeho památce,jetě ho nechám dojezdit,mechanicky je čistý a zase lape jak vajcary,jsem zvědav jak dlouho,jak se ozve,dám novej,díky.
Díky za vae reakce a potvrzení mého podezření o stavu tohoto ventilu,myslím e po 9. letech a 220 tis.km nájezdu má asi nejlepí léta za sebou a zaslouí si odpočinek a náhradu v podobě nového bratříčka,čest jeho památce,jetě ho nechám dojezdit,mechanicky je čistý a zase lape jak vajcary,jsem zvědav jak dlouho,jak se ozve,dám novej,díky.;-)
|
|
29.07.2014 23:49 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719450
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Zas to s tím nepřeháněj, já měl smůlu, a EGR se mě neptal, jestli výměnit nebo nevyměnit. Prostě pohoda, pohoda, pak jsem zastavil na červenou a odjíděl jsem na laně...
Zas to s tím nepřeháněj, já měl smůlu, a EGR se mě neptal, jestli výměnit nebo nevyměnit. Prostě pohoda, pohoda, pak jsem zastavil na červenou a odjíděl jsem na laně... :-))))
|
|
30.07.2014 03:21 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719461
|
|
jruze
|
|
|
A pro ty co nechtějí jezdit na laně : stačí povolit dva roubky - zasunout do kvíry jakýkoli plech(v případě nouze na cestě lze pouít plech. podloka mezi z.destičkou,grilovací tácek atd...) a vesele pokračovat (u 1.6 se musí mezi hlavu a EGR.)
A pro ty co nechtějí jezdit na laně : stačí povolit dva roubky - zasunout do kvíry jakýkoli plech(v případě nouze na cestě lze pouít plech. podloka mezi z.destičkou,grilovací tácek atd...) a vesele pokračovat ;-) (u 1.6 se musí mezi hlavu a EGR.)
|
|
30.07.2014 09:11 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719471
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Já jsem to chtěl zkusit jaký to bude se zaslepeným EGR ( přesto e jsem s ním problém neměl a doposud nemám ... uk , uk ) , tak jsem si udělal záslepku , strčil ju tam a po pár stovkách metrů to auto poznalo , vyhodilo to hláku a rozsvítila se kontrolka diagnostiky . Take jsem ji vyndal , a e to pojedu ke kamoovi nechat na diagnostice smáznout . Opět po pár metrch píp , píp , kontrolka zhasla , a i ve výpisu závad v palubáku se to smazalo .... Pak mi jednou praskla ta gumová hadička co k němu vede , opět kontrolka a hláka . Hadičku jsem zastřihl , nasunul , a po nějaké ujeté vzdálenosti se to samo zdiagnostikovalo e je to v cajku a kontrolka zhasla a závada se smazala .
Já jsem to chtěl zkusit jaký to bude se zaslepeným EGR ( přesto e jsem s ním problém neměl a doposud nemám ... uk , uk ) , tak jsem si udělal záslepku , strčil ju tam a po pár stovkách metrů to auto poznalo , vyhodilo to hláku a rozsvítila se kontrolka diagnostiky . Take jsem ji vyndal , a e to pojedu ke kamoovi nechat na diagnostice smáznout . Opět po pár metrch píp , píp , kontrolka zhasla , a i ve výpisu závad v palubáku se to smazalo .... Pak mi jednou praskla ta gumová hadička co k němu vede , opět kontrolka a hláka . Hadičku jsem zastřihl , nasunul , a po nějaké ujeté vzdálenosti se to samo zdiagnostikovalo e je to v cajku a kontrolka zhasla a závada se smazala .
|
|
30.07.2014 09:14 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719472
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Momentálně jsem trochu finančně vydímanej tak bude muset chvíli vydret,v kelly jsem nael kolem 7 tis.,jinde abych nedělal Bobovi reklamu první obrázek citroen 3 745 kč,druhý obrázek Delphi 4 030 kč,ten tam mám z výroby,můe někdo jeden z těchto doporučit?
Momentálně jsem trochu finančně vydímanej tak bude muset chvíli vydret,v kelly jsem nael kolem 7 tis.,jinde abych nedělal Bobovi reklamu první obrázek citroen 3 745 kč,druhý obrázek Delphi 4 030 kč,ten tam mám z výroby,můe někdo jeden z těchto doporučit?
Přílohy: egr-ventil-peugeot-citroen-20hdi-1618gz.jpg ( 29729b ) - egr-ventil-20hdi-100kw-1618gzeg10396-12b1.jpg ( 29392b ) - |
|
30.07.2014 22:04 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2719975
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Asi ho mám napůl mrtvej,jak psal předseda vydřené dráhy bo jsem vdy nastartoval aj s nim jezdil,po startu mne vdy vyběhla po pípnutí na displeji hláka,zůstala svítit kontrolka emisí ale jezdit s tím lo akorát motor neměl sílu a po zhasnutí motoru se neoklepal,mechanicky maká,je vyčitěnej ale elektricky je načatej,jak jsem psal začal zlobit vdy po ujetí pár set km úspornou jízdou,malé otáčky,pak jsem ho řádně protáhl ve vysokých otáčkách a chytil se a drí,motor má sílu a po vypnutí je slyet oklep,po 9 letech a cca 220 tis. km si zaslouí výměnu,díky za rady a názory.
Asi ho mám napůl mrtvej,jak psal předseda vydřené dráhy bo jsem vdy nastartoval aj s nim jezdil,po startu mne vdy vyběhla po pípnutí na displeji hláka,zůstala svítit kontrolka emisí ale jezdit s tím lo akorát motor neměl sílu a po zhasnutí motoru se neoklepal,mechanicky maká,je vyčitěnej ale elektricky je načatej,jak jsem psal začal zlobit vdy po ujetí pár set km úspornou jízdou,malé otáčky,pak jsem ho řádně protáhl ve vysokých otáčkách a chytil se a drí,motor má sílu a po vypnutí je slyet oklep,po 9 letech a cca 220 tis. km si zaslouí výměnu,díky za rady a názory.;-)
|
|
31.07.2014 12:04 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2720190
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Je zvlátní, e já ho mám taky elektricky pryč (na tachometru 210t, vyndaný, rozebraný, vyčitěný, mechanicky ok), při pokusu o test ani necvakne, v urnálu hláky (hodně), jednou za čas vyskočí "depollution" hláka na displej - ale to je ve, auto bez problémů jezdí, nezdechává, necuká, emisemi prolo. V zásadě se chová jako zaslepený EGR
Moná je v tomhle EGR na 1.6 trochu jiné ne na 2.0 a kdy je nefunkční, nemá ve zvyku zůstat v otevřené poloze.
Take na nějaké zaslepování nebo výměnu kalu, dokud se situace nezmění (začnou problémy při jízdě nebo na emisích).
Je zvlátní, e já ho mám taky elektricky pryč (na tachometru 210t, vyndaný, rozebraný, vyčitěný, mechanicky ok), při pokusu o test ani necvakne, v urnálu hláky (hodně), jednou za čas vyskočí "depollution" hláka na displej - ale to je ve, auto bez problémů jezdí, nezdechává, necuká, emisemi prolo. V zásadě se chová jako zaslepený EGR :-d
Moná je v tomhle EGR na 1.6 trochu jiné ne na 2.0 a kdy je nefunkční, nemá ve zvyku zůstat v otevřené poloze.
Take na nějaké zaslepování nebo výměnu kalu, dokud se situace nezmění (začnou problémy při jízdě nebo na emisích).
|
|
16.08.2014 22:26 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2725428
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak po ujetí cca tisíce km pracuje EGR jak má,jediné co si hlídám je aby při přeřazení na vyí rychlost bylo na otáčkoměru víc jak 2 300ot.,dříve do 1 800ot,tím se motor i samotný EGR dost plnil bordelem a dostával co proto,akorát nevím zda bude u ve v pořádku nebo mne ta výměna za nový stejně čeká a nemine.
Tak po ujetí cca tisíce km pracuje EGR jak má,jediné co si hlídám je aby při přeřazení na vyí rychlost bylo na otáčkoměru víc jak 2 300ot.,dříve do 1 800ot,tím se motor i samotný EGR dost plnil bordelem a dostával co proto,akorát nevím zda bude u ve v pořádku nebo mne ta výměna za nový stejně čeká a nemine. :nevim
|
|
18.08.2014 19:13 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2725718
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Tak jste měli pánové servisáci pravdu,dnes ráno po ujetí 0.5km hláka chyba emisního systému,motor patný zátah ale těch 40km jsem do práce ujet musel,kdy jsem se chystal ho odpoledne prozatimně zaslepit,jetě jsem mu chtěl dát anci,nastartoval a následovala razantní jízda,zase se chytil,sice hláka zústala ale maká,poprvé po čitění vydrel dva měsíce,po dalí hláce(stačilo odpojit baterii a po půl hoďce zapoji a hláka zmizla,te zůstává) 3 týdny,pravděpodobně vydřené dráhy motorku,bo mechanicky je čistý,začnu házet korunky do prasátka na novej,bo v mém případě čitění skoro čistého EGRu opravdu k ničemu rozumnému nespělo,ani modlitby před jízdou nepomáhali.
Tak jste měli pánové servisáci pravdu,dnes ráno po ujetí 0.5km hláka chyba emisního systému,motor patný zátah ale těch 40km jsem do práce ujet musel,kdy jsem se chystal ho odpoledne prozatimně zaslepit,jetě jsem mu chtěl dát anci,nastartoval a následovala razantní jízda,zase se chytil,sice hláka zústala ale maká,poprvé po čitění vydrel dva měsíce,po dalí hláce(stačilo odpojit baterii a po půl hoďce zapoji a hláka zmizla,te zůstává) 3 týdny,pravděpodobně vydřené dráhy motorku,bo mechanicky je čistý,začnu házet korunky do prasátka na novej,bo v mém případě čitění skoro čistého EGRu opravdu k ničemu rozumnému nespělo,ani modlitby před jízdou nepomáhali. :-((((
|
|
08.12.2014 11:32 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2762414
|
|
Bárty
|
Město: Mimoň, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
Ahoj, u 2x se mi stalo, e se mi za jízdy rozsvítilo varování, e mi nefunguje ASR/ESP a zároveň se rozsvítila kontrola (motor) a auto spadlo do nouzáku s tím, e antipolution fault. Po ujetí pár kolometrů, zastavení a vypnutí motoru ESP/ASR opět funkční a po troe protůrování motoru zhasla i kontrolka a auto jelo normálně, akorát v druhém případě se mi zdálo, e auto u nejelo v nouzáku, ale kontrolka svítila dál, zhasla a po několika jízdách. Bude to problém v elektrice? (počítám s tím, e EGR bude patný, ale překvapuje mě rozsvícení dvou takto odliných kontrolek naráz)
Ahoj, u 2x se mi stalo, e se mi za jízdy rozsvítilo varování, e mi nefunguje ASR/ESP a zároveň se rozsvítila kontrola (motor) a auto spadlo do nouzáku s tím, e antipolution fault. Po ujetí pár kolometrů, zastavení a vypnutí motoru ESP/ASR opět funkční a po troe protůrování motoru zhasla i kontrolka a auto jelo normálně, akorát v druhém případě se mi zdálo, e auto u nejelo v nouzáku, ale kontrolka svítila dál, zhasla a po několika jízdách. Bude to problém v elektrice? (počítám s tím, e EGR bude patný, ale překvapuje mě rozsvícení dvou takto odliných kontrolek naráz)
|
|
08.12.2014 12:17 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2762453
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
ASR/ESP se rozsvítí při skoro kadé anomálii na chodu motoru. To proto, aby nedolo k nějakým nepředloenostem. Tyhle funkce chtějí, aby motor lapal perfektně a pak taky můou lapat perfektně. Pokud motor zazlobí, vypnou se.
Bude muset zajet na diagnostiku a odhalit s ní, co způsobuje antipolution fault. Tahle hláka můe mít hromadu příčin a nemusí mít nic společnýho s EGR. Asi se jedná o přechodný závady, kdy se hláka po nějakých ujetých km sama ztratí, ale v logu by být zapsaná měla. Ře to co nejdřív, můe to být i závaná věc. Nejblí to má asi k Hanzovi - .link. - tak se s ním domluv.
ASR/ESP se rozsvítí při skoro kadé anomálii na chodu motoru. To proto, aby nedolo k nějakým nepředloenostem. Tyhle funkce chtějí, aby motor lapal perfektně a pak taky můou lapat perfektně. Pokud motor zazlobí, vypnou se.
Bude muset zajet na diagnostiku a odhalit s ní, co způsobuje antipolution fault. Tahle hláka můe mít hromadu příčin a nemusí mít nic společnýho s EGR. Asi se jedná o přechodný závady, kdy se hláka po nějakých ujetých km sama ztratí, ale v logu by být zapsaná měla. Ře to co nejdřív, můe to být i závaná věc. Nejblí to má asi k Hanzovi - http://www.c5club.cz/profiles/Hanz+397#.VIWIpMmK9RY - tak se s ním domluv.
|
|
| |
|
|