| | |
28.09.2013 18:37 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2622527
|
|
jumep
|
|
|
ked ho otvoris po 10t km bude to rovnake, skor si myslim ze ti blbne ta elektricka cast mechanizmu a s tym moc nespravis, ako sa s nim dalo hybat?
ked ho otvoris po 10t km bude to rovnake, skor si myslim ze ti blbne ta elektricka cast mechanizmu a s tym moc nespravis, ako sa s nim dalo hybat?
|
|
28.09.2013 18:41 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2622530
|
|
POPCORNcz
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Zcela lehce,bez odporu.Uvidím a pojedu delí trasu.Pokud se to bude opakovat,tak kouknu co dál.
Zcela lehce,bez odporu.Uvidím a pojedu delí trasu.Pokud se to bude opakovat,tak kouknu co dál.
|
|
28.09.2013 18:44 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2622538
|
|
jumep
|
|
|
tak mu najskor nic neni/nebolo, ono to vzdy po zhasnuti motora ho "oklepe" prave aby si to mohlo sadnut a je v tom snimac polohy, ak by ostaval pootvoreny, pojde do chyby
tak mu najskor nic neni/nebolo, ono to vzdy po zhasnuti motora ho "oklepe" prave aby si to mohlo sadnut a je v tom snimac polohy, ak by ostaval pootvoreny, pojde do chyby
|
|
28.09.2013 18:51 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2622541
|
|
POPCORNcz
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Jo to jsem si viml nějakého epotání,po vypnutí.A vyhlásí nějakou hláku po zaseknutí?Zatím se mě nic neukazovalo.Myslím e tím vyčitěním jsem mu neublíil.
Jo to jsem si viml nějakého epotání,po vypnutí.A vyhlásí nějakou hláku po zaseknutí?Zatím se mě nic neukazovalo.Myslím e tím vyčitěním jsem mu neublíil.
|
|
28.09.2013 19:01 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2622547
|
|
jumep
|
|
|
tak ublizit najskor nie (ak si to nahodou nenamazal )
malo by to hodit antipollution fault, kazdopadne v diagnostike by mala byt poznamka o tom
tak ublizit najskor nie (ak si to nahodou nenamazal :) )
malo by to hodit antipollution fault, kazdopadne v diagnostike by mala byt poznamka o tom
|
|
26.11.2013 09:12 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2641201
|
|
Kaiserr
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Tak jsem také čistil EGR ventil, protoe auto mě padá občas do nouzáku (auto ádnou chybu nehlásí) a podle diagnostiky mám trvalou závadu na EGR. EGR byl zaneený a místama se i sekal. Po vyčistění jsem předpokládal, e bude makat jak má. Bohuel auto mě padlo od té doby 2x do nouzáku. Viml jsem si, e kdy vypnu motor tak je slyet motůrek EGR ventilu a potom je slyet "PFFFF" a upustí se tam někde tlak. Je to normální? No vypadá to tak, e budu muset koupit nový.
Tak jsem také čistil EGR ventil, protoe auto mě padá občas do nouzáku (auto ádnou chybu nehlásí) a podle diagnostiky mám trvalou závadu na EGR. EGR byl zaneený a místama se i sekal. Po vyčistění jsem předpokládal, e bude makat jak má. Bohuel auto mě padlo od té doby 2x do nouzáku. Viml jsem si, e kdy vypnu motor tak je slyet motůrek EGR ventilu a potom je slyet "PFFFF" a upustí se tam někde tlak. Je to normální? No vypadá to tak, e budu muset koupit nový.
|
|
26.11.2013 09:41 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2641210
|
|
jumep
|
|
|
pri zhasinani sa zavre klapka na sani a ta sa potom otvori - to je to co pocujes
ak sa egr zadrhal, moc s nim nespravis, v tom motorceku su drahy a tie su vydrate a tam sa to zadrha
a u x krat sa napisalo tu ze diagnostiku treba vediet pouzit, nie ze ziadnu chybu nepise
pri zhasinani sa zavre klapka na sani a ta sa potom otvori - to je to co pocujes
ak sa egr zadrhal, moc s nim nespravis, v tom motorceku su drahy a tie su vydrate a tam sa to zadrha
a u x krat sa napisalo tu ze diagnostiku treba vediet pouzit, nie ze ziadnu chybu nepise
|
|
26.11.2013 10:30 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2641221
|
|
Kaiserr
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Díky za reakci. Tak to je normální, e si to tak odfoukne. EGR ventil se zadrhaval v horní poloze (otevření). Po vyčitění el krásně. Na diagnostice jsem byl přímo v Citroenu, kde byla trvalá závada na EGR ventilu. Auto me nic nehlásí, kdy padne do nouzáku.
Díky za reakci. Tak to je normální, e si to tak odfoukne. EGR ventil se zadrhaval v horní poloze (otevření). Po vyčitění el krásně. Na diagnostice jsem byl přímo v Citroenu, kde byla trvalá závada na EGR ventilu. Auto me nic nehlásí, kdy padne do nouzáku.
|
|
26.11.2013 14:14 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2641291
|
|
jumep
|
|
|
to ze nehlasi display nic ine ako klasicky antipollution fault je normalne, ono to viac zahlasit nevie
to ze nehlasi display nic ine ako klasicky antipollution fault je normalne, ono to viac zahlasit nevie
|
|
30.11.2013 15:25 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642089
|
|
Kaiserr
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Auto mě ani nehlásí antipollution fault. Z diagnostiky výpis závad:
Trvalé závady:
1. Elmag. ventil obtoku chladícího okruhu Zkrat na plus nebo zkrat mezi oběma vodiči (???)
2. Ovládání elektrického ventilu recirkulace výfukových plynů mechanické blokování (EGR)
Přechodná závada:
Signál kopírování polohy ventilu turbodmychadla hodnata nií ne poadavek (???)
Myslíte, e vechny tyto závady poukazují na patný EGR ventil, nebo se mám připravit jetě na něco dalího?
Auto mě ani nehlásí antipollution fault. Z diagnostiky výpis závad:
Trvalé závady:
1. Elmag. ventil obtoku chladícího okruhu Zkrat na plus nebo zkrat mezi oběma vodiči (???)
2. Ovládání elektrického ventilu recirkulace výfukových plynů mechanické blokování (EGR)
Přechodná závada:
Signál kopírování polohy ventilu turbodmychadla hodnata nií ne poadavek (???)
Myslíte, e vechny tyto závady poukazují na patný EGR ventil, nebo se mám připravit jetě na něco dalího?
|
|
30.11.2013 15:47 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642093
|
|
jruze
|
|
|
Kaiserr napsal(a): Auto mě ani nehlásí antipollution fault. Z diagnostiky výpis závad:
Trvalé závady:
1. Elmag. ventil obtoku chladícího okruhu Zkrat na plus nebo zkrat mezi oběma vodiči (???)
2. Ovládání elektrického ventilu recirkulace výfukových plynů mechanické blokování (EGR)
Přechodná závada:
Signál kopírování polohy ventilu turbodmychadla hodnata nií ne poadavek (???)
Myslíte, e vechny tyto závady poukazují na patný EGR ventil, nebo se mám připravit jetě na něco dalího?
1) odstraní tusím za +- 4500,- (nebo celou komoru za 6500,-)-neře
2)také kolem 5000,- EGR KO (zaslepit nebo novej)- dovede i zastavit motor(kdy by zůstal otevřený)
3) přechodná - projdi hadice sání (můe být načatá a uniká tlak od turba),nebo můe blbnout elektroventil(zkontrolovat nejlépe za jízdy(diag-měřené hodnoty) můe namístě ukazovat dobře - za jízdy bude dávat málo.
1) odstraní tusím za +- 4500,- (nebo celou komoru za 6500,-)-neře
2)také kolem 5000,- EGR KO (zaslepit nebo novej)- dovede i zastavit motor(kdy by zůstal otevřený)
3) přechodná - projdi hadice sání (můe být načatá a uniká tlak od turba),nebo můe blbnout elektroventil(zkontrolovat nejlépe za jízdy(diag-měřené hodnoty) můe namístě ukazovat dobře - za jízdy bude dávat málo.;-)
|
|
30.11.2013 16:31 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642107
|
|
Kaiserr
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Děkuji za rychlou reakci.
1.Tak první bod řeit nebudu.
2.O EGR ventilu jem byl poučen, e tento elektronický nejde zaslepit. Tak to tedy není pravda? Jak ho tedy zaslepit? Nemůe se pokodit motor?
3. Na hadice se podívám a elektroventil se nachází kde?
Teď tedy nevím jaká je příčina padání do nouzového reimu...EGR nebo závada 3. bodu?
Díky
Děkuji za rychlou reakci.
1.Tak první bod řeit nebudu.
2.O EGR ventilu jem byl poučen, e tento elektronický nejde zaslepit. Tak to tedy není pravda? Jak ho tedy zaslepit? Nemůe se pokodit motor?
3. Na hadice se podívám a elektroventil se nachází kde?
Teď tedy nevím jaká je příčina padání do nouzového reimu...EGR nebo závada 3. bodu?
Díky
|
|
30.11.2013 17:02 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642121
|
|
POPCORNcz
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Zdar,těko se takhle radí,ale pokud se ti sekal EGR a vyčistit ho v komoře asi nebude stačit.Nepouívat agresivní odmatovače!Mechanismus ventilu se seká z důvodu vydřených třecích ploch.Velikost vydření asi nebude v milimetrech ale v mikro.I to kolikrát stačí na problémy.Zkusil bych zhlédnout kladku,osku atd,pokud uvidí pokození,zkus je přeletit nějakou letící pastou.Moná se nebude tolik sekat.Jinak udělej foto.
Zdar,těko se takhle radí,ale pokud se ti sekal EGR a vyčistit ho v komoře asi nebude stačit.Nepouívat agresivní odmatovače!Mechanismus ventilu se seká z důvodu vydřených třecích ploch.Velikost vydření asi nebude v milimetrech ale v mikro.I to kolikrát stačí na problémy.Zkusil bych zhlédnout kladku,osku atd,pokud uvidí pokození,zkus je přeletit nějakou letící pastou.Moná se nebude tolik sekat.Jinak udělej foto.
|
|
30.11.2013 17:21 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642131
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Kdy ten egr zaslepí,musí jetě diagnostikou zadat do počítače? Nebo po zaslepení můe rovnou nastartovat a jezdit.
Kdy ten egr zaslepí,musí jetě diagnostikou zadat do počítače? Nebo po zaslepení můe rovnou nastartovat a jezdit.:nevim
|
|
30.11.2013 20:28 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642203
|
|
jumep
|
|
|
Kaiserr napsal(a): Auto mě ani nehlásí antipollution fault. Z diagnostiky výpis závad:
Trvalé závady:
1. Elmag. ventil obtoku chladícího okruhu Zkrat na plus nebo zkrat mezi oběma vodiči (???)
2. Ovládání elektrického ventilu recirkulace výfukových plynů mechanické blokování (EGR)
Přechodná závada:
Signál kopírování polohy ventilu turbodmychadla hodnata nií ne poadavek (???)
1. nemas tam na chladici na pravej strane taky modry ventil? videl som to uz velakrat a snad ani jeden nebol dobry - bude mat vplyv na ohrievanie auta, ale nikde inde okrem diag to nic nenapise
2. mechanicky zodraty egr - to co uz som ti pisal, nepomoze vycistit, ale vymenit
prechodna zavada: nedostatocny podtlak a neotvorilo dostatocne turbo - aj toto ma snimac otvorenia
precistit podtlakove potrubia a skontrolovat (ked si vyberal ten egr, tu trubicku nad nim si nemal odpojenu, to je privod podtlaku pre ventil turba
1. nemas tam na chladici na pravej strane taky modry ventil? videl som to uz velakrat a snad ani jeden nebol dobry - bude mat vplyv na ohrievanie auta, ale nikde inde okrem diag to nic nenapise
2. mechanicky zodraty egr - to co uz som ti pisal, nepomoze vycistit, ale vymenit
prechodna zavada: nedostatocny podtlak a neotvorilo dostatocne turbo - aj toto ma snimac otvorenia
precistit podtlakove potrubia a skontrolovat (ked si vyberal ten egr, tu trubicku nad nim si nemal odpojenu, to je privod podtlaku pre ventil turba
|
|
30.11.2013 21:37 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642219
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): 1. nemas tam na chladici na pravej strane taky modry ventil? videl som to uz velakrat a snad ani jeden nebol dobry - bude mat vplyv na ohrievanie auta, ale nikde inde okrem diag to nic nenapise
2. mechanicky zodraty egr - to co uz som ti pisal, nepomoze vycistit, ale vymenit
prechodna zavada: nedostatocny podtlak a neotvorilo dostatocne turbo - aj toto ma snimac otvorenia
precistit podtlakove potrubia a skontrolovat (ked si vyberal ten egr, tu trubicku nad nim si nemal odpojenu, to je privod podtlaku pre ventil turba
Teď jsem to tu řeil(přesně to samé)- EGR je KO,ale zaslepený,odvzdunění (ventil na chladiči chodí),ale má tam zřejmě komoru s el. ventilem a ten se takto hlásí(nicméně má to vliv jen na rychlejí ohřev) - nízký tlak turba : v dílně hodnoty OK za jízdy nízký tlak - potom jsem nael tak 2 cm díru v hadici na co jde od turba do ypsylonky - dal jinou a jede jak z praku a bez hláek a ztráty výkonu. A to jetě najel asi 2000Km s otočenou zátkou na nádri(má jen jeden magnet) - diferenčák byl přes 200 na volnoběh (a jsem si myslel e kecá)-zapoměl jsem si to uloit.
Teď jsem to tu řeil(přesně to samé)- EGR je KO,ale zaslepený,odvzdunění (ventil na chladiči chodí),ale má tam zřejmě komoru s el. ventilem a ten se takto hlásí(nicméně má to vliv jen na rychlejí ohřev) - nízký tlak turba : v dílně hodnoty OK za jízdy nízký tlak - potom jsem nael tak 2 cm díru v hadici na co jde od turba do ypsylonky - dal jinou a jede jak z praku a bez hláek a ztráty výkonu. A to jetě najel asi 2000Km s otočenou zátkou na nádri(má jen jeden magnet) - diferenčák byl přes 200 na volnoběh (a jsem si myslel e kecá)-zapoměl jsem si to uloit.
|
|
30.11.2013 23:11 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642250
|
|
Kaiserr
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
Díky chlapi za reakce. Zkusím se na to zítra podívat. A pokud je tam někde na hadici dírka je to slyet, kdy mu trochu lápnu na krk, nebo mám zkusit pouít jarovou vodu? Tak pokud zaslepím EGR ventil je to v pořádku. Motoru to neublíí a co na to řídící jednotka??
Díky chlapi za reakce. Zkusím se na to zítra podívat. A pokud je tam někde na hadici dírka je to slyet, kdy mu trochu lápnu na krk, nebo mám zkusit pouít jarovou vodu? Tak pokud zaslepím EGR ventil je to v pořádku. Motoru to neublíí a co na to řídící jednotka??
|
|
30.11.2013 23:23 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642258
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
byl by problém doplnit město?? díky
byl by problém doplnit město?? díky ;-)
|
|
30.11.2013 23:24 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2642260
|
|
Kaiserr
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 29 |
|
|
jumep napsal(a): 1. nemas tam na chladici na pravej strane taky modry ventil? videl som to uz velakrat a snad ani jeden nebol dobry - bude mat vplyv na ohrievanie auta, ale nikde inde okrem diag to nic nenapise
2. mechanicky zodraty egr - to co uz som ti pisal, nepomoze vycistit, ale vymenit
prechodna zavada: nedostatocny podtlak a neotvorilo dostatocne turbo - aj toto ma snimac otvorenia
precistit podtlakove potrubia a skontrolovat (ked si vyberal ten egr, tu trubicku nad nim si nemal odpojenu, to je privod podtlaku pre ventil turba
Při demontái EGR ventilu jsem ádnou hadičku neodpojoval. Jakou myslí? Jestli si to dobře vybavuji, tak tam byla hadička, která vedla přímo do plastouvé roury sání a to s turbem asi nemá nic společného.
Při demontái EGR ventilu jsem ádnou hadičku neodpojoval. Jakou myslí? Jestli si to dobře vybavuji, tak tam byla hadička, která vedla přímo do plastouvé roury sání a to s turbem asi nemá nic společného.
|
|
| |
|
|