| | |
13.03.2009 10:20 -
EGR ventil - čitění
|
659234
|
|
tomikm
|
Město: Tabor, Auto: Toyota Auris TS hybrid | Počet příspěvků: 443 |
|
|
Co vy na tohle? .link. Nenadělá to víc kody ne uitku? Myslím tím, jestli uvolněné nečistoty neudelají neplechu ve spalovacím prostoru nebo nepokodí ventily.
Co vy na tohle? http://obchod.top-oil.cz/www/prilohy/ostatni/prezentace/technicky_bulletin_egr3_cz.pdf Nenadělá to víc kody ne uitku? Myslím tím, jestli uvolněné nečistoty neudelají neplechu ve spalovacím prostoru nebo nepokodí ventily.
|
|
13.03.2009 11:42 -
Re: EGR ventil - čitění
|
659236
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja si myslim ze vyndat egr vycistit ho a vratit do auta je to nejlepsi co muzes udelat pokud je to potreba klidne za pouziti tohoto spraye ale "cistit" egr na aute mi prijde docela nesmysl
ja si myslim ze vyndat egr vycistit ho a vratit do auta je to nejlepsi co muzes udelat pokud je to potreba klidne za pouziti tohoto spraye ale "cistit" egr na aute mi prijde docela nesmysl
|
|
14.06.2009 19:39 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661416
|
|
maxík
|
Město: Smrovka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Čau bando, mám dotaz, motor 2.2HDi16V98kw, vyndával někdo egr ventil? Jde mi o tu první sponu u ventilu, rozdělat asi nebude problém, ale jak ji dát zpátky. Kdy je egr zaslepený plechem, má cenu ho vůbec čistit, aby byl funkční, nebo bude počítač stále stejně psát, e je vadný?
Čau bando, mám dotaz, motor 2.2HDi16V98kw, vyndával někdo egr ventil? Jde mi o tu první sponu u ventilu, rozdělat asi nebude problém, ale jak ji dát zpátky. Kdy je egr zaslepený plechem, má cenu ho vůbec čistit, aby byl funkční, nebo bude počítač stále stejně psát, e je vadný?
|
|
14.06.2009 20:27 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661421
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jestli mas egr zaslepeny tak si mysim ze ti auto nepojede na plny vykon + nepravidelny chod motoru
jestli mas egr zaslepeny tak si mysim ze ti auto nepojede na plny vykon + nepravidelny chod motoru
|
|
15.06.2009 09:17 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661433
|
|
maxík
|
Město: Smrovka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Výkon je stejný, ale v nízkých otáčkách má mení akceleraci, dá se vymazat egr v diagnostice? Pak by mohl zůstat zaslepený. Proto se ptám, jak ho dostat ven, a jak vyčistit, abych ho mohl zprovoznit. Čím je vlastně ovládán a kdy se vlastně otvírá.
Výkon je stejný, ale v nízkých otáčkách má mení akceleraci, dá se vymazat egr v diagnostice? Pak by mohl zůstat zaslepený. Proto se ptám, jak ho dostat ven, a jak vyčistit, abych ho mohl zprovoznit. Čím je vlastně ovládán a kdy se vlastně otvírá.
|
|
15.06.2009 12:51 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661440
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
egr je mimo vlastni zpetnou vazbi hlidan i pres vahu vzduchu
zakazat urcite nejde...ano problemy jsou s vykonem hlavne v nizkych otackach a volnobehu
ovladan je pulzne (PWM) z ecu motoru
egr je mimo vlastni zpetnou vazbi hlidan i pres vahu vzduchu
zakazat urcite nejde...ano problemy jsou s vykonem hlavne v nizkych otackach a volnobehu
ovladan je pulzne (PWM) z ecu motoru
|
|
15.06.2009 15:06 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661442
|
|
doktor
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Chci se zeptat,jak mam vycistit EGR ventil na C5II,2.0 16V HDI,4/2006.Diky za odpovedi,navody,rady.
Chci se zeptat,jak mam vycistit EGR ventil na C5II,2.0 16V HDI,4/2006.Diky za odpovedi,navody,rady.
|
|
15.06.2009 15:19 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661444
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud je to 2.0 HDi 100Kw tak vymenit
pokud je to 2.0 HDi 100Kw tak vymenit
|
|
15.06.2009 16:05 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661445
|
|
doktor
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 26 |
|
|
Diky za odpoved.Zmaknu ho vymenit sam,nebo je tam nejaka zrada?
Diky za odpoved.Zmaknu ho vymenit sam,nebo je tam nejaka zrada?
|
|
15.06.2009 18:01 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661449
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud jsi trochu zrucny nevidim v tom problem..jen je potreba potom egr nastavit diagnostikou
pokud jsi trochu zrucny nevidim v tom problem..jen je potreba potom egr nastavit diagnostikou
|
|
15.06.2009 21:02 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661468
|
|
jumep
|
|
|
uvedomme si ze to je zariadenie zhavene vyfukovimi plynmi .. neviem - podla mna tam moc opravit nepojde (tak aby to vydrzalo)
uvedomme si ze to je zariadenie zhavene vyfukovimi plynmi .. neviem - podla mna tam moc opravit nepojde (tak aby to vydrzalo)
|
|
25.06.2009 21:46 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661804
|
|
maxík
|
Město: Smrovka, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Tak tohle musím napsat.Auto mám z německa,od první jízdy svítil symbol motoru,servise a hláka porucha emis.systému.Provedl jsem vyčitění Fap filtru,kdy jsem měnil L.zadní loisko,zjistil jsem e nádr na aditiva je plná.Na diagnostice byla závada Fap filtru a egr ventilu.Po vymazání a vynulování se ve vrátilo při druhém startu.3x stejný postup.Egr jsem odstavil,výsledek jsem psal 15.6.Kdy Martin popsal jak to pracuje,vyndal jsem egr a chtěl ho vyčistit,ale byl krásně čistý ádný karbon a fungoval.Při zpětné montái levá ruka někde za motorem a tlamou leíc na sání jsem si viml díry v jedné z podlak.trubiček a jedné propojovací hadičky.Po vyjmutí zjitěno děr asi 8,prostě,e je rozkousaná od nějaké lesní potvory,asi kuny.Po prohlédnutí celého prostoru za pomocí zrcátka,krom hadice ze vzduníku do sání na které si taky pochutnala,nic jiného neserala,díky,e se nepustila do el.kabelů.Po startu ji symboly nesvítí a hláka je taky fuč,auto jezdí u týden,motor lape jak hodinky.Jen je mi divný,e ve zmizelo samo,bez diagnostiky.
Tak tohle musím napsat.Auto mám z německa,od první jízdy svítil symbol motoru,servise a hláka porucha emis.systému.Provedl jsem vyčitění Fap filtru,kdy jsem měnil L.zadní loisko,zjistil jsem e nádr na aditiva je plná.Na diagnostice byla závada Fap filtru a egr ventilu.Po vymazání a vynulování se ve vrátilo při druhém startu.3x stejný postup.Egr jsem odstavil,výsledek jsem psal 15.6.Kdy Martin popsal jak to pracuje,vyndal jsem egr a chtěl ho vyčistit,ale byl krásně čistý ádný karbon a fungoval.Při zpětné montái levá ruka někde za motorem a tlamou leíc na sání jsem si viml díry v jedné z podlak.trubiček a jedné propojovací hadičky.Po vyjmutí zjitěno děr asi 8,prostě,e je rozkousaná od nějaké lesní potvory,asi kuny.Po prohlédnutí celého prostoru za pomocí zrcátka,krom hadice ze vzduníku do sání na které si taky pochutnala,nic jiného neserala,díky,e se nepustila do el.kabelů.Po startu ji symboly nesvítí a hláka je taky fuč,auto jezdí u týden,motor lape jak hodinky.Jen je mi divný,e ve zmizelo samo,bez diagnostiky.
|
|
25.06.2009 21:50 -
Re: EGR ventil - čitění
|
661805
|
|
jumep
|
|
|
po odstraneni zavady sa tato zmeni na pomijivu zavadu a ked sa nevrati tak automaticky zmizne uplne
teda uprava: niektore zavady (ako napr minimum diesel aditive level) treba resetovat
po odstraneni zavady sa tato zmeni na pomijivu zavadu a ked sa nevrati tak automaticky zmizne uplne
teda uprava: niektore zavady (ako napr minimum diesel aditive level) treba resetovat
|
|
14.10.2009 13:20 -
Re: EGR ventil - čitění
|
1107474
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
mam 1.6 HDI a zustava mi zaseknuty EGR ventil (stale zavreny - nefunkcni) da se s tim neco udelat doma nebo to je na servis ???
mam 1.6 HDI a zustava mi zaseknuty EGR ventil (stale zavreny - nefunkcni) da se s tim neco udelat doma nebo to je na servis ???
|
|
14.10.2009 13:40 -
Re: EGR ventil - čitění
|
1107475
|
|
jumep
|
|
|
EGR - idealne vymenit, vycistenie ak pomoze, je to na 90% na kratku dobu
otazka je co sa ti zasekava, klapka, ovladac alebo snimac
EGR - idealne vymenit, vycistenie ak pomoze, je to na 90% na kratku dobu
otazka je co sa ti zasekava, klapka, ovladac alebo snimac
|
|
14.10.2009 13:45 -
Re: EGR ventil - čitění
|
1107476
|
|
SaraXM
|
Město: Troskotovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 130 |
|
|
no to nevim diagnostika ukazala jen ze je stale zavreny a dokonce mi rekli ze to muze byt i jen na vymenu konektoru ze uz se jim to take stalo problem je ze za ten ventil chteji 12 000 kč (
no to nevim diagnostika ukazala jen ze je stale zavreny a dokonce mi rekli ze to muze byt i jen na vymenu konektoru ze uz se jim to take stalo problem je ze za ten ventil chteji 12 000 kč :-((
|
|
04.06.2010 20:17 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2347439
|
|
Mamlas
|
|
|
Nevite nekdo za jakych podminek se otvira EGR ventil? Zajima me, jestli kdyz nastartuju studeny motor, tak ma byt hned otevreny?
Diky
Nevite nekdo za jakych podminek se otvira EGR ventil? Zajima me, jestli kdyz nastartuju studeny motor, tak ma byt hned otevreny?
Diky
|
|
04.06.2010 20:56 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2347440
|
|
jumep
|
|
|
zatvara sa az od istych otacok, cize ano - po nastartovani je otvoreny
tym aj plni funkciu pomocneho ohrievania chladiacej kvapaliny vo vymeniku
zatvara sa az od istych otacok, cize ano - po nastartovani je otvoreny
tym aj plni funkciu pomocneho ohrievania chladiacej kvapaliny vo vymeniku
|
|
28.09.2013 18:30 -
Re: EGR ventil - čitění
|
2622503
|
|
POPCORNcz
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 20 |
|
|
Zdravím a přidám něco málo k čitění EGR.Rozhodl jsem se pro jeho vyčitění,protoe při niích otáčkách by na okamik motor ztratil výkon,takové cuknutí.Nic závané,ale poradil jsem se s mechanikem a poradil mě,e by to mohlo být EGRem.Druhý důvod byl,e u točím přes 100tisíc a tak ji to neukodí.Tak jsem otevřel kapotu a hurá na to.Demontoval jsem filtr vzduchu a dvě trubky.Jedna kovová,která vrací část zplodin do sání,druhá gumová s opletem co odvádí olejové výpary.Pak jsem doslova klekl do motoru a odrouboval EGR.Drí na čtyřech roubech,celkem dobře přístupných, pouíval jsem zrcátko.Je tam ovem jetě jeden s kterým byl problém.Je hodně zespodu a je na imbus.Je to jen pomocný asi kvůli rezonancím a nemusíte ho vyroubovat celý.EGR se vysune.Uff,je venku.Pozor ! mezi EGRem a výměníkem je těsnění,a vám nespadne dolů.Při pohledu do útrob EGRu jsem uzřel nános sazí.Nedivil bych se,e se můe nějaký kousek uvolnit a dostat se mezi klapku,tím způsobit netěsnost.Mohli by jsme začít diskuzi o čitění pomocí různých přípravků,ale nevěřím e by to vyčistily jako já ručně. Kam by asi li ty kousky částic?poznámka autora. Po odstranění hrubých nečistot jsem pouil čistič na disky,co rozpustilo zbytek.Zespodu EGRu je krytka která ukrývá mechanismus pro otvírání klapky,a byl takté lehce zanesen.Zbývalo dát ve zpět.Zabralo mě to dopoledne,snad bude pokoj na dalích 100tisíc.Přikládám i fotky. A se vám daří.
Zdravím a přidám něco málo k čitění EGR.Rozhodl jsem se pro jeho vyčitění,protoe při niích otáčkách by na okamik motor ztratil výkon,takové cuknutí.Nic závané,ale poradil jsem se s mechanikem a poradil mě,e by to mohlo být EGRem.Druhý důvod byl,e u točím přes 100tisíc a tak ji to neukodí.Tak jsem otevřel kapotu a hurá na to.Demontoval jsem filtr vzduchu a dvě trubky.Jedna kovová,která vrací část zplodin do sání,druhá gumová s opletem co odvádí olejové výpary.Pak jsem doslova klekl do motoru a odrouboval EGR.Drí na čtyřech roubech,celkem dobře přístupných, pouíval jsem zrcátko.Je tam ovem jetě jeden s kterým byl problém.Je hodně zespodu a je na imbus.Je to jen pomocný asi kvůli rezonancím a nemusíte ho vyroubovat celý.EGR se vysune.Uff,je venku.Pozor ! mezi EGRem a výměníkem je těsnění,a vám nespadne dolů.Při pohledu do útrob EGRu jsem uzřel nános sazí.Nedivil bych se,e se můe nějaký kousek uvolnit a dostat se mezi klapku,tím způsobit netěsnost.Mohli by jsme začít diskuzi o čitění pomocí různých přípravků,ale nevěřím e by to vyčistily jako já ručně. Kam by asi li ty kousky částic?poznámka autora.:-) Po odstranění hrubých nečistot jsem pouil čistič na disky,co rozpustilo zbytek.Zespodu EGRu je krytka která ukrývá mechanismus pro otvírání klapky,a byl takté lehce zanesen.Zbývalo dát ve zpět.Zabralo mě to dopoledne,snad bude pokoj na dalích 100tisíc.Přikládám i fotky. A se vám daří.
Přílohy: Trubky1.JPG ( 714445b ) - EGR bez trubek1.JPG ( 622355b ) - EGR foto.JPG ( 715696b ) - EGR zaneseni.JPG ( 646403b ) - EGR regulator.JPG ( 717071b ) - |
|
| |
|
|