 | |  |
10.02.2025 21:53 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3389634
|
|
miskod
|
|
|
Pekne. A vieme aka chyba tam je?
Pekne. A vieme aka chyba tam je?
|
|
11.02.2025 13:21 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3389649
|
|
Hanz 397
|
|

|
U jsem se s tím u EDC 15 několikrát setkal. Kdy dá příkaz ke smazání závad, tak napíe chyba komunikace a vykale se na to?
U jsem se s tím u EDC 15 několikrát setkal. Kdy dá příkaz ke smazání závad, tak napíe chyba komunikace a vykale se na to?
|
|
21.02.2025 08:20 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3389958
|
|
Pedro
|
Město: Třinec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Tak jsem byl znovu na diag., jedná se o chybu 0007, 0707. Něco se vstřikováním/palivem co je moné protoe spotřeba se zvedla na 9l/100km. Ta druhá chyba něco s chlazením ale auto se nepřehřívá,topí a teploměr je v normálu. Také to při přidání plynu více zakouří co dříve bylo lepí. I kdy to má FAP nevimnul jsem si e by to někdy regenerovalo, zřejmě se v tom někdo hrabal. Ale jak říkám, před poruchou alternátoru to bylo bez závad.
Tak jsem byl znovu na diag., jedná se o chybu 0007, 0707. Něco se vstřikováním/palivem co je moné protoe spotřeba se zvedla na 9l/100km. Ta druhá chyba něco s chlazením ale auto se nepřehřívá,topí a teploměr je v normálu. Také to při přidání plynu více zakouří co dříve bylo lepí. I kdy to má FAP nevimnul jsem si e by to někdy regenerovalo, zřejmě se v tom někdo hrabal. Ale jak říkám, před poruchou alternátoru to bylo bez závad.
|
|
23.02.2025 17:52 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3389975
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1303 |
|

|
Pedro napsal(a): Tak jsem byl znovu na diag., jedná se o chybu 0007, 0707. Něco se vstřikováním/palivem co je moné protoe spotřeba se zvedla na 9l/100km. Ta druhá chyba něco s chlazením ale auto se nepřehřívá,topí a teploměr je v normálu. Také to při přidání plynu více zakouří co dříve bylo lepí. I kdy to má FAP nevimnul jsem si e by to někdy regenerovalo, zřejmě se v tom někdo hrabal. Ale jak říkám, před poruchou alternátoru to bylo bez závad.
Poruchový kód P0707 označuje problém se snímačem polohy voliče automatické převodovky (AT). Tento kód znamená, e řídicí jednotka vozidla (ECU) detekovala nízké napětí v tomto obvodu snímače. Spolu s tímto kódem se mohou objevit i dalí chybové kódy související s přenosem.
ty má manuál ...
Je potřeba to načíst diagnostikou pro CITROEN - Lexia - DiagBox , nic jiného ti nepomůe.
Poruchový kód P0707 označuje problém se snímačem polohy voliče automatické převodovky (AT). Tento kód znamená, e řídicí jednotka vozidla (ECU) detekovala nízké napětí v tomto obvodu snímače. Spolu s tímto kódem se mohou objevit i dalí chybové kódy související s přenosem.
ty má manuál ...
Je potřeba to načíst diagnostikou pro CITROEN - Lexia - DiagBox , nic jiného ti nepomůe.
;-)
|
|
25.02.2025 04:56 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3390004
|
|
Pedro
|
Město: Třinec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
To zapadá do problému, mám AT. Během jízdy přestalo dobíjet a pak postupně zhasnul displej, přestalo topit a pak u cukal motor - podpětí. AKU vybitá. Na lexii jsem byl ale nějak nám to nelo. Je moné e to je příčinou momentálně vyí spotřeby , 9l/100?
To zapadá do problému, mám AT. Během jízdy přestalo dobíjet a pak postupně zhasnul displej, přestalo topit a pak u cukal motor - podpětí. AKU vybitá. Na lexii jsem byl ale nějak nám to nelo. Je moné e to je příčinou momentálně vyí spotřeby , 9l/100?
|
|
Dnes 17:28 -
Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
|
3390524
|
|
Pedro
|
Město: Třinec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 133 |
|
|
Přináím nové poznatky mého problému. Navtívil jsem p. Hanzla a ten odhalil příčinu, upravená ŘJ motoru, chybějící FAP. Navíc tam není poddtlakové ovládání svirl klapky. Take i ve francii jsou kutilové. Ted je otázka co s tím? Technicky - jde to opravit? Ekonomicky - má to cenu?
ŘJ jde koupit za cca 2t, nutno nakodovat pro dané auto. Případně tzv. start. sadu ŘJ, BSI, spínačku, zámek dveří a víčko nádre.
Fap vloka cca 3t. Je schodná s 2.0 HDi? Zprovovznit dávkování elois případně jinou nádrku.
Cena práce? Pak je otázka co dalího se můe objevit. Jinak auto je velmi zachovalé, nikde ádná rez, ve funkční.
Přináím nové poznatky mého problému. Navtívil jsem p. Hanzla a ten odhalil příčinu, upravená ŘJ motoru, chybějící FAP. Navíc tam není poddtlakové ovládání svirl klapky. Take i ve francii jsou kutilové. Ted je otázka co s tím? Technicky - jde to opravit? Ekonomicky - má to cenu?
ŘJ jde koupit za cca 2t, nutno nakodovat pro dané auto. Případně tzv. start. sadu ŘJ, BSI, spínačku, zámek dveří a víčko nádre.
Fap vloka cca 3t. Je schodná s 2.0 HDi? Zprovovznit dávkování elois případně jinou nádrku.
Cena práce? Pak je otázka co dalího se můe objevit. Jinak auto je velmi zachovalé, nikde ádná rez, ve funkční.
|
|
| |
|
|