Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Nemá plný výkon/ C5 II V6 3.0l 24V r.2006
Dnes 17:54 - Nemá plný výkon/ C5 II V6 3.0l 24V r.2006 3386862
matrix
Město: Valašské Meziříčí, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdraví všechny mechaniky kteří mají praktické zkušenosti z opravami motorů 3.0l V6 benzín/LPG.
Ostatní a se nezlobí, potřebuji opravdu radu od zkušených motorářů. Jsem z Valašského Meziříčí.
Popíši celí problém, protože nevím co vše může být v souvislosti se závadou. Auto před tím jezdilo bez zjevné počínající závady. Přijeli jsme večer po cca 300 km. cestě a ráno auto ani neprotočilo motor. Navíc za noc si lehlo úplně na břicho,(opraveno) Protože se nedalo auto nastartovat, požádal jsem servis AVG o diagnostiku a pomoc nastartovat a zvednout auto do transportní polohy. Přes diagnostiku a startovací kabely se auto podařilo nastartovat a zvednout podvozek. Motor po nastartování běžel cca 10 sekund hladce a pak se změnil v nepravidelný chod. Na diagnostice se psalo výpadek zapalování 1-6 válce, chyba snímače vačky.
Postup oprav v servisu AGV:1. Výměna baterie- baterie byla poškozena zřejmě zkratem. OK.
2. Výměna všech svíček i cívek. OK.
3. Kontrola tlaku motoru. OK.
4. Kontrola nastavení rozvodů. OK.
5. Výměna snímačů otáček vačkových hřídelů.
6. Měření osciloskopem snímače vačky + kontrola kamerou správnosti natočení vaček. OK.
7. Kontrola kabeláže motoru elektrikářem. OK.
8. Výměna ECU-hlavní jednotky za druhou, jestli není vada v jednotce, jednotka vrácena původní, jednotka OK.
9. Diagnostika po vymazání adaptivních hodnot -chyba na snímačích vačky!!! A to jsou snímače vyměněné.
Výsledek: auto jede, jak na LPG, tak benzín ale nemá plný výkon, v kopcích netáhne a při razantnějším sešlápnutí plynu nejde do otáček, prostě v nízkých jede i 150 km po dálnici ale chybí tam ty vysoké otáčky.
Ještě to má pár dalších drobností, které se objevily hned po prvním nastartování. Nefunguje centrální zamykání, po otočení klíčku v zapalování se samovolně setřou přední stěrače, nejde tempomat.
Před 2. měsíci jsem to odvezl do servisu v Olomouci, p. Fajtovi který měl ochotu pokračovat v hledání možné závady přímo v motoru, jenže než na mě přišla řada, tak mu dlouhodobě omarodil motorář a po včerejším telefonu bude nejdříve po novém roce.
Podle názoru pana Fajta je možná příčina ve vydřených vačkách, nebo mechanismu nastavování vaček, ale pokud ten motor neotevřou nemůžou nic tvrdit.
Promiňte mi, nevíte někoho v okolí Valašského Meziříčí nebo Olomouce kdo by byl schopen ten motor opravit? Pokud to není úplná finanční sebevražda. Nebo jestli sehnat druhý funkční motor a nechat ho vyměnit?
Co tomu motoru vůbec je? Jsem z toho už neštastnej a musím najít řešení, nebo se z toho už zvencnu.
Omlouvám se za takovouto slohovku, jen jsem potřeboval uvést všechny okolnosti. Díky za rady Matrix.


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator