Dnes 17:54 -
Nemá plný výkon/ C5 II V6 3.0l 24V r.2006
|
3386862
|
|
matrix
|
|
|
Zdraví vechny mechaniky kteří mají praktické zkuenosti z opravami motorů 3.0l V6 benzín/LPG.
Ostatní a se nezlobí, potřebuji opravdu radu od zkuených motorářů. Jsem z Valaského Meziříčí.
Popíi celí problém, protoe nevím co ve můe být v souvislosti se závadou. Auto před tím jezdilo bez zjevné počínající závady. Přijeli jsme večer po cca 300 km. cestě a ráno auto ani neprotočilo motor. Navíc za noc si lehlo úplně na břicho,(opraveno) Protoe se nedalo auto nastartovat, poádal jsem servis AVG o diagnostiku a pomoc nastartovat a zvednout auto do transportní polohy. Přes diagnostiku a startovací kabely se auto podařilo nastartovat a zvednout podvozek. Motor po nastartování běel cca 10 sekund hladce a pak se změnil v nepravidelný chod. Na diagnostice se psalo výpadek zapalování 1-6 válce, chyba snímače vačky.
Postup oprav v servisu AGV:1. Výměna baterie- baterie byla pokozena zřejmě zkratem. OK.
2. Výměna vech svíček i cívek. OK.
3. Kontrola tlaku motoru. OK.
4. Kontrola nastavení rozvodů. OK.
5. Výměna snímačů otáček vačkových hřídelů.
6. Měření osciloskopem snímače vačky + kontrola kamerou správnosti natočení vaček. OK.
7. Kontrola kabeláe motoru elektrikářem. OK.
8. Výměna ECU-hlavní jednotky za druhou, jestli není vada v jednotce, jednotka vrácena původní, jednotka OK.
9. Diagnostika po vymazání adaptivních hodnot -chyba na snímačích vačky!!! A to jsou snímače vyměněné.
Výsledek: auto jede, jak na LPG, tak benzín ale nemá plný výkon, v kopcích netáhne a při razantnějím selápnutí plynu nejde do otáček, prostě v nízkých jede i 150 km po dálnici ale chybí tam ty vysoké otáčky.
Jetě to má pár dalích drobností, které se objevily hned po prvním nastartování. Nefunguje centrální zamykání, po otočení klíčku v zapalování se samovolně setřou přední stěrače, nejde tempomat.
Před 2. měsíci jsem to odvezl do servisu v Olomouci, p. Fajtovi který měl ochotu pokračovat v hledání moné závady přímo v motoru, jene ne na mě přila řada, tak mu dlouhodobě omarodil motorář a po včerejím telefonu bude nejdříve po novém roce.
Podle názoru pana Fajta je moná příčina ve vydřených vačkách, nebo mechanismu nastavování vaček, ale pokud ten motor neotevřou nemůou nic tvrdit.
Promiňte mi, nevíte někoho v okolí Valaského Meziříčí nebo Olomouce kdo by byl schopen ten motor opravit? Pokud to není úplná finanční sebevrada. Nebo jestli sehnat druhý funkční motor a nechat ho vyměnit?
Co tomu motoru vůbec je? Jsem z toho u netastnej a musím najít řeení, nebo se z toho u zvencnu.
Omlouvám se za takovouto slohovku, jen jsem potřeboval uvést vechny okolnosti. Díky za rady Matrix.
Zdraví vechny mechaniky kteří mají praktické zkuenosti z opravami motorů 3.0l V6 benzín/LPG.
Ostatní a se nezlobí, potřebuji opravdu radu od zkuených motorářů. Jsem z Valaského Meziříčí.
Popíi celí problém, protoe nevím co ve můe být v souvislosti se závadou. Auto před tím jezdilo bez zjevné počínající závady. Přijeli jsme večer po cca 300 km. cestě a ráno auto ani neprotočilo motor. Navíc za noc si lehlo úplně na břicho,(opraveno):palec Protoe se nedalo auto nastartovat, poádal jsem servis AVG o diagnostiku a pomoc nastartovat a zvednout auto do transportní polohy. Přes diagnostiku a startovací kabely se auto podařilo nastartovat a zvednout podvozek. Motor po nastartování běel cca 10 sekund hladce a pak se změnil v nepravidelný chod. Na diagnostice se psalo výpadek zapalování 1-6 válce, chyba snímače vačky.
Postup oprav v servisu AGV:1. Výměna baterie- baterie byla pokozena zřejmě zkratem. OK.
2. Výměna vech svíček i cívek. OK.
3. Kontrola tlaku motoru. OK.
4. Kontrola nastavení rozvodů. OK.
5. Výměna snímačů otáček vačkových hřídelů.
6. Měření osciloskopem snímače vačky + kontrola kamerou správnosti natočení vaček. OK.
7. Kontrola kabeláe motoru elektrikářem. OK.
8. Výměna ECU-hlavní jednotky za druhou, jestli není vada v jednotce, jednotka vrácena původní, jednotka OK.
9. Diagnostika po vymazání adaptivních hodnot -chyba na snímačích vačky!!! A to jsou snímače vyměněné.
Výsledek: auto jede, jak na LPG, tak benzín ale nemá plný výkon, v kopcích netáhne a při razantnějím selápnutí plynu nejde do otáček, prostě v nízkých jede i 150 km po dálnici ale chybí tam ty vysoké otáčky.
Jetě to má pár dalích drobností, které se objevily hned po prvním nastartování. Nefunguje centrální zamykání, po otočení klíčku v zapalování se samovolně setřou přední stěrače, nejde tempomat.
Před 2. měsíci jsem to odvezl do servisu v Olomouci, p. Fajtovi který měl ochotu pokračovat v hledání moné závady přímo v motoru, jene ne na mě přila řada, tak mu dlouhodobě omarodil motorář a po včerejím telefonu bude nejdříve po novém roce.
Podle názoru pana Fajta je moná příčina ve vydřených vačkách, nebo mechanismu nastavování vaček, ale pokud ten motor neotevřou nemůou nic tvrdit.
Promiňte mi, nevíte někoho v okolí Valaského Meziříčí nebo Olomouce kdo by byl schopen ten motor opravit? Pokud to není úplná finanční sebevrada. Nebo jestli sehnat druhý funkční motor a nechat ho vyměnit?
Co tomu motoru vůbec je? Jsem z toho u netastnej a musím najít řeení, nebo se z toho u zvencnu.:-((((
Omlouvám se za takovouto slohovku, jen jsem potřeboval uvést vechny okolnosti. Díky za rady Matrix.
|
|
| |