| | |
14.02.2021 10:29 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3300597
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Zdravím, netěsní mi přívodni kolínko do palivového filtru slzí mi tam nafta a pravděpodobně kvůli tomu mi padá nafta.Nevíte dá se to nějak přetěsnit nebo musím koupit celý teleso filtru? To tesnění je uvnitř v tom víku dá se to nějak vyměnit?
Zdravím, netěsní mi přívodni kolínko do palivového filtru slzí mi tam nafta a pravděpodobně kvůli tomu mi padá nafta.Nevíte dá se to nějak přetěsnit nebo musím koupit celý teleso filtru? To tesnění je uvnitř v tom víku dá se to nějak vyměnit?
|
|
14.02.2021 14:11 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3300627
|
|
jumep
|
|
|
zatial som to vzdy riesil vymenou, treba si uvedomit ako stare to je, bude to skratka zodrate a vymena gumicky nemusi stacit
zatial som to vzdy riesil vymenou, treba si uvedomit ako stare to je, bude to skratka zodrate a vymena gumicky nemusi stacit
|
|
05.05.2021 21:42 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3309344
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
Ahoj vem.
Je normální, e jeden vývod z palivového filtru není zapojený?
Nic z toho sice neteče, ale dost mě to volné místo překvapilo.
Ahoj vem.
Je normální, e jeden vývod z palivového filtru není zapojený?
Nic z toho sice neteče, ale dost mě to volné místo překvapilo.
Přílohy: IMG_20210505_115542.jpg ( 3611550b ) - |
|
06.05.2021 11:25 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3309431
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Je to slepý vývod.
Ale nic bych v tom nehledal ne jen sdílený díl napříč pouitím. (Vzhledem v jaké paletě aut tanhle DT17 je.)
Ne tohle, je zajímavý e výpustní díra/roub dna komory filtru u C5 není vyfrezováná/pouítá jak u C6 která to má.
Je to slepý vývod.
Ale nic bych v tom nehledal ne jen sdílený díl napříč pouitím. (Vzhledem v jaké paletě aut tanhle DT17 je.)
Ne tohle, je zajímavý e výpustní díra/roub dna komory filtru u C5 není vyfrezováná/pouítá jak u C6 která to má.
|
|
08.05.2021 18:19 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3309643
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
nVi napsal(a): Je to slepý vývod.
Ale nic bych v tom nehledal ne jen sdílený díl napříč pouitím. (Vzhledem v jaké paletě aut tanhle DT17 je.)
Ne tohle, je zajímavý e výpustní díra/roub dna komory filtru u C5 není vyfrezováná/pouítá jak u C6 která to má.
Díky.
A kdy má stejný motor, tak bys mi mohl poradit. Potřebuji stáhnout palivovou hadičku z Tčka, viz foto. Buď to z toho nějak servu, co bez síly nejde a můu jí pokodit anebo bych ji nahřál horkovzdunou.
Neví, jak rozdělat konektor viz foto? Ani při zvednutí toho prostředního čudlíku to nejde. Je na nějaký jiný fígl?
Díky.
A kdy má stejný motor, tak bys mi mohl poradit. Potřebuji stáhnout palivovou hadičku z Tčka, viz foto. Buď to z toho nějak servu, co bez síly nejde a můu jí pokodit anebo bych ji nahřál horkovzdunou.
Neví, jak rozdělat konektor viz foto? Ani při zvednutí toho prostředního čudlíku to nejde. Je na nějaký jiný fígl?
Přílohy: IMG_20210508_180519.jpg ( 3363401b ) - IMG_20210508_180526.jpg ( 3231307b ) - |
|
08.05.2021 21:41 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3309705
|
|
nVi
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 111 |
|
|
Pokud ti nic neteče vůbec bych se do nějakýho rozdělávání nepoutěl.
Klips je dost jednoduchý rozlomit. Ten trojúhelníkový střed drí jednu stranu a to kolo druhou.
Take opatrně roubovákem vytáhne o kousek ten střed ven co to půjde.
Pak opatrně tlačí na tu druhou" pevnou" část co je okolo a zároveň bude odtlačovat hadici.
Jinak filtr se dá vyměnit i bez toho abys cokoliv odpojoval. (Origo postup s přepojováním atd. není potřeba.)
Pokud ti nic neteče vůbec bych se do nějakýho rozdělávání nepoutěl.
Klips je dost jednoduchý rozlomit. Ten trojúhelníkový střed drí jednu stranu a to kolo druhou.
Take opatrně roubovákem vytáhne o kousek ten střed ven co to půjde.
Pak opatrně tlačí na tu druhou" pevnou" část co je okolo a zároveň bude odtlačovat hadici.
Jinak filtr se dá vyměnit i bez toho abys cokoliv odpojoval. (Origo postup s přepojováním atd. není potřeba.)
|
|
17.07.2021 07:54 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3316485
|
|
NMC
|
|
|
Ahoj, mohl by mi prosím někdo zjistit, jestli mám v autě palivový filtr? Pokud ano, v čerpadle paliva nebo v potrubí?
VIN: VF7DE6FZB76138148
Ahoj, mohl by mi prosím někdo zjistit, jestli mám v autě palivový filtr? Pokud ano, v čerpadle paliva nebo v potrubí?
VIN: VF7DE6FZB76138148
|
|
17.07.2021 13:56 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3316515
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
nemá
nemá
|
|
17.07.2021 17:06 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3316517
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1299 |
|
|
NMC napsal(a): Ahoj, mohl by mi prosím někdo zjistit, jestli mám v autě palivový filtr? Pokud ano, v čerpadle paliva nebo v potrubí?
VIN: VF7DE6FZB76138148 Pokud ho nemá pod autem, na trubce, má ho integrovanej v sacím koi s čerpadlem v nádri. Vřdy tam filtr je, buď tam a nebo tam. Tak e ho tam má Dawe ;-P
Pokud ho nemá pod autem, na trubce, má ho integrovanej v sacím koi s čerpadlem v nádri. Vřdy tam filtr je, buď tam a nebo tam. Tak e ho tam má Dawe ;-P
|
|
03.09.2022 07:02 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3346524
|
|
venaval
|
Město: elezná Ruda, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 49 |
|
|
Jenom ze zvědavosti, chci měnit pal filtr na autě z profilu a teď tam mám Mann wk 12001 (made in France) tak jsem ho koupil taky (teď made in bosna nebo bulgaria, nevím) krabice Mann ale vypadá přesně jako ten Bosch viz obrázky (balí to vechno v jedné fabrice a hrajou rozpočítávanou .ten má tu koncovku jak vede hadička zaslepenou ?? má to nějakou funkci nebo je ten spodek filtru u vech jen na "efekt"? i ta koncovka konektor je slepá .....
Jenom ze zvědavosti, chci měnit pal filtr na autě z profilu a teď tam mám Mann wk 12001 (made in France) tak jsem ho koupil taky (teď made in bosna nebo bulgaria, nevím) krabice Mann ale vypadá přesně jako ten Bosch viz obrázky (balí to vechno v jedné fabrice a hrajou rozpočítávanou :-p.ten má tu koncovku jak vede hadička zaslepenou ?? má to nějakou funkci nebo je ten spodek filtru u vech jen na "efekt"? i ta koncovka konektor je slepá .....
Přílohy: 5183.jpg ( 95097b ) - Původní Mann 5184.jpg ( 69918b ) - Mann díra naftovy-filtr-palivovy-citroen-c5-hdi-c6-c8-crosser-peugeot-jaguar-bosch-original-2.jpg ( 16871b ) - Bosch naftovy-filtr-palivovy-citroen-c5-hdi-c6-c8-crosser-peugeot-jaguar-bosch-original-4.jpg ( 15246b ) - Bosch zaslepená díra |
|
10.11.2024 18:48 -
Re: Výměna palivového filtru
|
3386648
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Kluci, kdy se mi dnes komplet rozsypal ten klips, co zajistí tu spojku na vývodu z filtru, hádám správně, e je to tohle .link. ?
Hledal jsem i v českých eshopech, ale nikde nic, tak to holt půjde z Polska.
Jsem zvědav, jak z toho půjde dolů ta hadička. 19 let je dost.
Kluci, kdy se mi dnes komplet rozsypal ten klips, co zajistí tu spojku na vývodu z filtru, hádám správně, e je to tohle https://allegro.cz/nabidka/rychlospojka-zastrcka-palivoveho-potrubi-audi-seat-vw-9677810135 ?
Hledal jsem i v českých eshopech, ale nikde nic, tak to holt půjde z Polska.
Jsem zvědav, jak z toho půjde dolů ta hadička. 19 let je dost.
|
|
| |
|
|