| | |
20.03.2022 13:48 -
Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
|
3336226
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím,
mám dotaz, určitě u měl někdo rozebrané sání vzduchu u tohoto motoru, v jakém stavu bylo sání? Čisté nebo zaneené? Pokud se zanáí po jaké době ho je třeba vyčistit? Je moné bez nějaké větí demontáe komponentů a vstřiků zjistit v jakém stavu je sání?
Děkuji
Zdravím,
mám dotaz, určitě u měl někdo rozebrané sání vzduchu u tohoto motoru, v jakém stavu bylo sání? Čisté nebo zaneené? Pokud se zanáí po jaké době ho je třeba vyčistit? Je moné bez nějaké větí demontáe komponentů a vstřiků zjistit v jakém stavu je sání?
Děkuji
|
|
20.03.2022 14:02 -
Re: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
|
3336236
|
|
Hanz 397
|
|
|
Zanáí se stejně, jako jakékoliv jiné dieselové sání a můe se do něj podívat kamerou, kdy sundá přívodní hadici a dávkovací klapku, ale bude ti to asi prd platný, protoe se stejně daleko nepodívá... V hlavě jsou docela dlouhé a zahnuté kanály, do kterých stejně neuvidí. A nejde to rozebrat jinak, ne jak jsi psal, protoe sání je součástí ventildeklu...
Take asi tak...
Zanáí se stejně, jako jakékoliv jiné dieselové sání a můe se do něj podívat kamerou, kdy sundá přívodní hadici a dávkovací klapku, ale bude ti to asi prd platný, protoe se stejně daleko nepodívá... V hlavě jsou docela dlouhé a zahnuté kanály, do kterých stejně neuvidí. A nejde to rozebrat jinak, ne jak jsi psal, protoe sání je součástí ventildeklu...
Take asi tak...
|
|
22.03.2022 11:12 -
Re: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
|
3336329
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Nekdo urcite. Kamarad to delal pri vymene retizku na vackach, najeto cca okolo 250tkm.
Jak psal Hanz pokud nemas zavreny egr tak postupne se zasere vse.
Vstriky pro vycisteni vytahovat neni potreba, jen odpojit pripoje od rampy a rampu.
Dalsi 3 fotky jsou z 308 1.6HDi co jsem delal ja, kdyz auto neproslo STK na kourivost, po vycisteni sani ok.a tretinove hodnoty nez pred tim. Najeto auto melo okolo 150tkm v te dobe.
Nekdo urcite.:-)))) Kamarad to delal pri vymene retizku na vackach, najeto cca okolo 250tkm.
Jak psal Hanz pokud nemas zavreny egr tak postupne se zasere vse.
Vstriky pro vycisteni vytahovat neni potreba, jen odpojit pripoje od rampy a rampu.
Dalsi 3 fotky jsou z 308 1.6HDi co jsem delal ja, kdyz auto neproslo STK na kourivost, po vycisteni sani ok.a tretinove hodnoty nez pred tim. Najeto auto melo okolo 150tkm v te dobe.
Přílohy: IMG-20200117-WA0035.jpg ( 224669b ) - IMG-20200117-WA0026.jpg ( 163153b ) - 20200627_113713.jpg ( 2581237b ) - 20200627_113700.jpg ( 2984775b ) - 20200627_113727.jpg ( 2987920b ) - |
|
22.03.2022 14:49 -
Re: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
|
3336414
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
A duvod? Myslim ten proc prijdes o KAT i FAP?
A duvod? Myslim ten proc prijdes o KAT i FAP?
|
|
22.03.2022 16:35 -
Re: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
|
3336423
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
To je zvlastni, kdyz jsem sledoval chovani EGR u meho 120kw euro5, tak byl pri studenem motoru zcela zavren, jakmile se auto ohralo nad 60°C ted v zime, tak zacal pracovat, pri lehke jizde se otviral okolo 50-60% pri akceleraci zcela zavren, rychlost okolo 140 otevren okolo 20%, rychlost 160 a vic zcela zavren. Pri regeneraci fap celou dobu egr zavren.
Teplotu fapu mam moznost zmerit, jak jsi na to vzpomenu udelat to ze srandy a necham to celou regeneraci zapsat do logu at jde videt teplota celeho prubehu regenerace.
Soused mel C5 103kw RHF koupenou jako predvadecku s cca 12ti tisic km r.v. 2012 euro5. Nechal to hned cipnout na 120kw a zavrit egr ventil, dela to u vsech svych aut. Je obchodak najezdi hodne km a ne jen dalnice. Auto jezdi dodnes 337tkm ma aktualne najeto, kat tezko rict co s nim je. Fap stale puvodni a jezdi poctive na emise, zadne smecko bokem a zatim vzdy prosel.
Nyni ma parodii na SUV 5008 2.0HDI 130kw motor EHZ koupeno rovnez jako predvadecka rok stara s par km. Ma ji cca 2 roky egr zavreno najeto 140tkm a zatim dobry.
Asi stesti.
Tim nerikam co pises, ze neni pravda.
To je zvlastni, kdyz jsem sledoval chovani EGR u meho 120kw euro5, tak byl pri studenem motoru zcela zavren, jakmile se auto ohralo nad 60°C ted v zime, tak zacal pracovat, pri lehke jizde se otviral okolo 50-60% pri akceleraci zcela zavren, rychlost okolo 140 otevren okolo 20%, rychlost 160 a vic zcela zavren. Pri regeneraci fap celou dobu egr zavren.
Teplotu fapu mam moznost zmerit, jak jsi na to vzpomenu udelat to ze srandy a necham to celou regeneraci zapsat do logu at jde videt teplota celeho prubehu regenerace.
Soused mel C5 103kw RHF koupenou jako predvadecku s cca 12ti tisic km r.v. 2012 euro5. Nechal to hned cipnout na 120kw a zavrit egr ventil, dela to u vsech svych aut. Je obchodak najezdi hodne km a ne jen dalnice. Auto jezdi dodnes 337tkm ma aktualne najeto, kat tezko rict co s nim je. Fap stale puvodni a jezdi poctive na emise, zadne smecko bokem a zatim vzdy prosel.
Nyni ma parodii na SUV 5008 2.0HDI 130kw motor EHZ koupeno rovnez jako predvadecka rok stara s par km. Ma ji cca 2 roky egr zavreno najeto 140tkm a zatim dobry.
Asi stesti.
Tim nerikam co pises, ze neni pravda.
|
|
22.03.2022 17:07 -
Re: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW
|
3336440
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Nedalo mi to a porovnal jsem logy s hodinove jizdy pred zavrenim egr a po zavreni egr. Je tam mesto, okreska i dalnice. Modre rychlost, cervene teplota FAP. Da se tam nahazet cokoliv kdyby bylo potreba srovnani jeste s necim jinym, s jinou hodnotou. Neni tam regenerace tu zkusim nahrat jak bude cas. Myslim, ze pokud by byla vetsi teplota na KATu zaznamenalo by to cidlo teploty FAPu, ktere je mezi nima.
Nedalo mi to a porovnal jsem logy s hodinove jizdy pred zavrenim egr a po zavreni egr. Je tam mesto, okreska i dalnice. Modre rychlost, cervene teplota FAP. Da se tam nahazet cokoliv kdyby bylo potreba srovnani jeste s necim jinym, s jinou hodnotou. Neni tam regenerace tu zkusim nahrat jak bude cas. Myslim, ze pokud by byla vetsi teplota na KATu zaznamenalo by to cidlo teploty FAPu, ktere je mezi nima.
Přílohy: 20220322_165853.jpg ( 3309881b ) - 20220322_170206.jpg ( 3175958b ) - |
|
| |
|
|